![facepalm :facepalm:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/facepalm.gif)
Ceny maju dobre, ale asi to fakt nestoji za tych par € co clovek usetri...
Edit :
4.4 - nic sa nedialo , tak som volal a ze zajtra mi to uz pride ...
5.4 - balik konecne dorazil ....
![Hmmm :hmmm:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/hmm.gif)
Ano, ano, HDD uz tu je nejake ten cas , mam ho tu polozeny ... No netusim co s nim je ... Pisali ste ze nefunguje ....
Ja ale vobec neviem co sa s nim deje , ci uz prisiel z reklamacie , alebo sa este len ide davat reklamovat .... ci sa zabudol poslat dat na reklamaciu alebo co ... Neviem .... My to zistime a dame Vam vediet ....
akoze neviem ci si v inom casopriestore, ale neni zle pozriet aj do kalendaramarek95 napísal:Zdravim, tak objednal som od tych exotov ramky, externy a interny HDD... vsetko funguje okrem interneho Seagate Barracuda..
poslal som ho 16.5 a zatial sa na tej super reklamacnej stranke nic nezmenilo...![]()
Volal som dnes fuchsovi ze ci sa daju vratit peniaze. on povedal ze to zavisi od dodavatela... neviem co mam s nimi robit.. ak si kupim novy HDD a oni mi nedaju prachy tak co potom urobim? a na ich reklamovanie nebudem cakat 2 mesiace!!!
![]()
eric64 - napis prosim ze ako si s nimi pochodil ci ti uz dosiel HDD
Nemajú a nikto nemá na to 30 dní, prečítaj si poriadne posledné znenie zákonov a pochopíš čo som myslel. Mali sme SOI na tieto veci a viem dobre, že ak by sa robilo tak ako by sa malo (myslím vyb. reklamácii) tak tu podochneme do jedného. Normálne je ale zaužívaných 30 dní a tak majú čas a zákazník sa môže len a len informovať. Druhá vec je, že ak RMA príde k nám a posielame ju disky väčšinou riešia do 7 dní výmenou + preprava. Nič v zlom, ale ten ich prístup k RMA smrdí viď vyššie - nechceš ich ešte obhajovať, že podľa nich by si mali brať príklad iné obchody?jcdenton12 napísal:akoze neviem ci si v inom casopriestore, ale neni zle pozriet aj do kalendaramarek95 napísal:Zdravim, tak objednal som od tych exotov ramky, externy a interny HDD... vsetko funguje okrem interneho Seagate Barracuda..
poslal som ho 16.5 a zatial sa na tej super reklamacnej stranke nic nezmenilo...![]()
Volal som dnes fuchsovi ze ci sa daju vratit peniaze. on povedal ze to zavisi od dodavatela... neviem co mam s nimi robit.. ak si kupim novy HDD a oni mi nedaju prachy tak co potom urobim? a na ich reklamovanie nebudem cakat 2 mesiace!!!
![]()
eric64 - napis prosim ze ako si s nimi pochodil ci ti uz dosiel HDD
maju na to 30dni
je len na nom, ci to vyuzije alebo nie
ak je rozdiel par €, tak ti to moze byt jedno, no ak na kazdom komponente usetris 15% oproti Gabovi, tak to uz zacne byt zaujimave
ale zas na dobierku /postou/ proste nie osobne by som nic nekupoval uz len z principu
ked sa da osbne, tak preco nie