Všeobecná diskusia II
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5869
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Verím viac fešákovi v dielni čo ich opravoval XY ako nejakému single komentátorovi. plus mi pri tom komente chýba foto sania/motora vnútri, to že to jazdí neznamená že je to OK.
a nič proti SQ7, stroj je to šialený, na slalome som to videl jazdiť ako malý hot hatch vďaka natáčaniu zadnej nápravy, ale ten motor má jednoducho problémy, to že tu a tam sa nájde šťastný majiteľ na tom nič nemení.
a nič proti SQ7, stroj je to šialený, na slalome som to videl jazdiť ako malý hot hatch vďaka natáčaniu zadnej nápravy, ale ten motor má jednoducho problémy, to že tu a tam sa nájde šťastný majiteľ na tom nič nemení.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
tak.
>> auto bude mať 130 000km a neviem si ho vynachváliť,
fiha, Audinka prezila az nepredstavitelnych 130.000km ? To je snad poje...srana povinnost aby debilne premiove auto prezilo 130k km.
Ja som nikdy nerobil generalku motora, nevymienal vstrekovace, turba, vacky, EGR pri autach co mali tretinu miliona. Fuj hnusne americke.
>> auto bude mať 130 000km a neviem si ho vynachváliť,
fiha, Audinka prezila az nepredstavitelnych 130.000km ? To je snad poje...srana povinnost aby debilne premiove auto prezilo 130k km.
Ja som nikdy nerobil generalku motora, nevymienal vstrekovace, turba, vacky, EGR pri autach co mali tretinu miliona. Fuj hnusne americke.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Urcite bolo podobne konstrukcne jednoduche auticko ako to moderne 4.0tdi s turbami, kompresorom a splnajuc aktualne emisne normy.
Nuze, kazdopadne ta vo videu bola slusne vydojena a skor sa tu a tam najde nestastny majitel. Ale plati to, co aj pri inych podobne konstrukcne "zaujimavych" autach (hlavne s privlastkom S v dizly), ze to po 5r a zaruke uplne nechces servisovat.
Nuze, kazdopadne ta vo videu bola slusne vydojena a skor sa tu a tam najde nestastny majitel. Ale plati to, co aj pri inych podobne konstrukcne "zaujimavych" autach (hlavne s privlastkom S v dizly), ze to po 5r a zaruke uplne nechces servisovat.
.
Re: Všeobecná diskusia II
majitel nema v hlave nasrate. dobre pre neho. chvalim pristup k udrzbe, je "prehnany".Miso122 napísal: ↑Pi 24. Feb, 2023, 17:50 Z komentarov:Takze vyberat motor kazdych 80k zrejme nie je az take potrebne ako to vykeslujuNo tak podme poporade, vlastním SQ7 od novoty a oficialneho predajcu, sám som si ju nakonfiguroval. Toto čo tu servisujú je riadne vydojená SQ7, o ktorú sa zjavne majiteľ nestaral.. Tankujem do toho MaxxMotion s aditívom.. za 5 rokov auto nemalo motoricky ani jediný problém, motor ide plynulo, hladko, v zime absolútne nemá problém aj pri vysokých mrazoch naštartovať, ani raz sa mi nestalo žeby ma to auto nechalo v štichu, v rámci záruky sa menili teraz na konci 2022 brzdy - po 4 rokoch, čo niektorí menia po pol roku.. auto bude mať 130 000km a neviem si ho vynachváliť, samozrejme treba si priplatiť a mimo garančných servisoch ešte navyše meniť olej, filtre a olej v prevodovke(ktorý v Audi síce povedia, že je "doživotný" ale nie je to tak).. jedine čo sa riešilo v rámci reklamácie na tomto aute bola anténa on GPS(navigovalo neústále po poľných cestách), svetlo pri nastupovaní do auta a kvôli chybe, pri zatváraní kufra sa dostala špina do senzora a neprepínalo denné svetlá medzi hmlovými, ale všetko sa to vyriešilo, auto v poriadku prešlo STK, takže len toľko ku tomu, kto sa stará nemá problém, kto sa nestará a dlabe na to takto to potom vyzerá
ale bezny typek bude robit len to co je predpisane...
(ci sanie je naozaj ciste potvrdi boroskop)
tak urcite, pravidelny servis v hodnote maleho auta potesi to nie je vymena rozvodov na fiatovi/pezotovi za par stovak.
walnut blasting sa pomaly udomacnuje, netreba byt prekvapeny. mozes si vybrat, niektore benzinove bmw motory problem s ojnicnymi loziskami.
akonahle zacnes preverovat technicke detaily, zistis ze vsade je pole zaminovane.
ak chces aby auto prezilo, musis "prehanat" s udrzbami.
Spoiler: ukázať
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5869
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
"akonahle zacnes preverovat technicke detaily, zistis ze vsade je pole zaminovane.
ak chces aby auto prezilo, musis "prehanat" s udrzbami."
To nie je pravda, ako aj chlapci povedali vo videu, každá značka má viac aj menej podarené motory, a tento konkrétne patrí ku menej čo sa dlhovekosti týka. vieš si vybra´t poruché alebo neporuchové motorizácie.
Ale štatistika nie vždy platí, kamoš mal cca. 15 rokov Superba, svetoznámu 20ventilovú verziu ktorej odchádzali tesnenia pod hlavou, on jazdil a fungoval bez problému a bez nadbytočného servisu
Nedá sa všetk ohádzať do jedného vreca aj keď to láka kôli jednoduchosti.
ak chces aby auto prezilo, musis "prehanat" s udrzbami."
To nie je pravda, ako aj chlapci povedali vo videu, každá značka má viac aj menej podarené motory, a tento konkrétne patrí ku menej čo sa dlhovekosti týka. vieš si vybra´t poruché alebo neporuchové motorizácie.
Ale štatistika nie vždy platí, kamoš mal cca. 15 rokov Superba, svetoznámu 20ventilovú verziu ktorej odchádzali tesnenia pod hlavou, on jazdil a fungoval bez problému a bez nadbytočného servisu
Nedá sa všetk ohádzať do jedného vreca aj keď to láka kôli jednoduchosti.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> niektore benzinove bmw motory problem s ojnicnymi loziskami.
suvislost s vymennymi intervalmi oleja urcite nebude. Hlavne tie hypermoderne 12W-20 žbrndy...
suvislost s vymennymi intervalmi oleja urcite nebude. Hlavne tie hypermoderne 12W-20 žbrndy...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Nebude, pretože preslávené sú tým S65/S85 (M3 E9X, M5 E6X), ktoré sú cca 15 rokov staré
ITX >>> ATX
Re: Všeobecná diskusia II
Motor nie je jednoducha vec. Asi jediny sposob ako kupit nieco spolahlive je pockat kym to nebude 4-5r v prevadzke, a sondovat internet ohladom poruch. A byt na spravnej strane pravdepodobnosti.
Nedavno som riesil nasu byvalu i30cw ktora putovala do rodiny. Uplne primitivna nepriamovstrekova atmosfera s "dozivotnymi" retazovymi rozvodmi. Jediny interval pri rozvodoch bol pri 210k skontrolovať, a potom kontrolovat každých 60k km.
Sup, pri 140k km skocili o 2zuby este jeden zubok a bola by totalka
Nedavno som riesil nasu byvalu i30cw ktora putovala do rodiny. Uplne primitivna nepriamovstrekova atmosfera s "dozivotnymi" retazovymi rozvodmi. Jediny interval pri rozvodoch bol pri 210k skontrolovať, a potom kontrolovat každých 60k km.
Sup, pri 140k km skocili o 2zuby este jeden zubok a bola by totalka
Re: Všeobecná diskusia II
ekokrvitkami je sprasene všetko.Jednoduska napísal: ↑Pi 24. Feb, 2023, 19:48 "akonahle zacnes preverovat technicke detaily, zistis ze vsade je pole zaminovane.
ak chces aby auto prezilo, musis "prehanat" s udrzbami."
To nie je pravda, ako aj chlapci povedali vo videu, každá značka má viac aj menej podarené motory, a tento konkrétne patrí ku menej čo sa dlhovekosti týka. vieš si vybra´t poruché alebo neporuchové motorizácie.
Ale štatistika nie vždy platí, kamoš mal cca. 15 rokov Superba, svetoznámu 20ventilovú verziu ktorej odchádzali tesnenia pod hlavou, on jazdil a fungoval bez problému a bez nadbytočného servisu
Nedá sa všetk ohádzať do jedného vreca aj keď to láka kôli jednoduchosti.
Napríklad 5 ročný benzínovy nemec piliny v oleji. Alebo nové subaru čo majiteľ zvykol prevetrať a skončilo to oterom na magnete vypustneho srobu.. mokrý timing remeň u viacerých vrátane hondy čo sa droli a upchava systém, konštrukčné problémy na novych toyota hybrid motoroch, Atď. Z analýz oleja niekedy zaujímavé veci vyplynu. Napr že u niektorých priamovstrek brutálne riedi olej palivom.
Snaha ušetriť každý gram co2 je tak na hranici, že auto to časom nedá. Od egr, štart-stop, riedkych aditivne ochudobnených kvázi olejov, až po krvitka. Labutie jazero na minovom poli. Niektoré kauzy napriek početnosti nie sú všeobecne známe.
Najnovší hit (zatiaľ v USA) je Mazda čo na jednej strane v reklame sa chváli športovo, na strane druhej onboard záznam ako s autom bolo narabane môže a bude použité proti tebe v servise. Ani nemusí sa dotknúť omezovaca. Moto svet ide do hoven.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
ano je to tak ... ale neboj, elektro to zachrani.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
celkovo prvé priamovstreky od bmw neboli bohvieco... Napriek tomu by som rad odložil do garáže e93 330i
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
neboli velmi podarene, ale mimo dvoch spominanych mali trochu ine problemy, kde nemusis rozoberat pol motora na vyriesenie
ITX >>> ATX
Re: Všeobecná diskusia II
Mat zbytočné prachy na e93 m3 tak idem do toho aj tak. Ale dnešné ceny sk sú tak 35k vyššie. V US keď sledujem fie ceny tak nechápem... 335i je sepleta za 10k+ a ma to tam každý. Tu v EU do 335i nechcem ísť kvôli spotrebe aj servisu.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5869
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Pietro to nevravim, ved dnes je kazdu motor tlaceny do emisii (vcera som videl novu recenziu na x7 od savagegeese pekne to opisuju).
Customer aproach co si spomenul pri mazde ma prekvapuje.
Ale co ja hovorim je ze su motory lepsie a horsie co sa tyka zivotnosti, a ten v sq7 je ocividne horsi, a nie je to len o vykone, da sa spravit komplexny vykonny motor co nemusis vynerat z auta predsa
Customer aproach co si spomenul pri mazde ma prekvapuje.
Ale co ja hovorim je ze su motory lepsie a horsie co sa tyka zivotnosti, a ten v sq7 je ocividne horsi, a nie je to len o vykone, da sa spravit komplexny vykonny motor co nemusis vynerat z auta predsa
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
neda, je jednoduchsie ten motor vybrat von ako sa trapit tam kde nie je miesto
taka s4 b9 3.0tfsi (je jedno aky model auta) je na odpis uz pri 90kkm lebo plastove voditka, napinaky, nastavovace a nekvalitne ramienka
taka s4 b9 3.0tfsi (je jedno aky model auta) je na odpis uz pri 90kkm lebo plastove voditka, napinaky, nastavovace a nekvalitne ramienka