Všeobecná diskusia II
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Všeobecná diskusia II
Napríklad ten 1.3 turbo všetci chvália co sa týka spotreby, vydrže a aj dynamiky. Do menších a strednych aut je to veľmi v pohode motor.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
pretoze.
cojaviem trojvalce su ohlodane motory, castokrat optimalizovane na kost, s designovymi chybami a tak ? htp, ekobuust, maximalne semtam sa volaco podari cojaviem toyote co sa nerozpadne za 1000 motohodin...
cojaviem trojvalce su ohlodane motory, castokrat optimalizovane na kost, s designovymi chybami a tak ? htp, ekobuust, maximalne semtam sa volaco podari cojaviem toyote co sa nerozpadne za 1000 motohodin...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
treba si priznat, co ja viem, vojažer je na pikacu, zalezi od uhla podhladu...a tak to je spravne...
Re: Všeobecná diskusia II
Mam rad otazku preco. 5pismenok a vacsinou dokazu okamzite ukazat ci clovek danej problematike rozumie, alebo len trepe co mu napadne. A ak pri tom natrafis na odbornika, vzdy sa dozvies kopu zaujimavych a cennych informacii.
Tento krat som na odbornika nenatrafil.
Tento krat som na odbornika nenatrafil.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5861
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Ja som ten motor jazdil v mild hybrid verzii v Céčku, a ono to šlo, malo to KW. ja som nepísal tiež nikde že je to zlý motor, len nie v aute za 60. turbo to zasa zovšeobecnil trochu.
Re: Všeobecná diskusia II
Tak ono si v aute za 60k ani moc nevsimnes ze tam nejaky trojvalec mas. Aspon to by bolo moje ocakavanie
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Tento krat som na odbornika nenatrafil.
dam ti odbornikov ako rozobrali tie motory do srobiku a povedali ake su napikacu a uplne detailne preco. A vies co ? Nedam.
Lebo tie videa su v rustine, takze ti nepomozu.
HTP je nahovno lebo vsetko, zle vyriesene olejove hospodarstvo, vedene okolo horucich vyfukovych potrubi, oleje sa prepaluju, nemaju sancu vydrzat vymenne intervaly, potom sa nici motor, odchadzaju zapalovacie cievky ze clovek aby nosil so sebou dve, snad dojde domov. Praskaju hlavy valcov, nic nevydrzia. Spomenul som ekobuust, praskaju hlavy, odchadzaju olejove cerpadla elektricky riadene, zamerne znizujuce mazanie "ked nie je treba" po slovensky aby sa usetrila kvapka paliva (mechanicky odpor elektrickeho olejoveho cerpadla) radsej znicia motor, teraz odisiel jeden otcovi mojho celozivotneho kamarata, 31.000km, Bratislava, Ford Zlate Piesky vymena v ramci zaruky. Tepelny management chces asi aky tak, ked mas teleso motora z ktoreho vyberes >90kW uzitocnej prace, pricom sa automobilka chvali ze ho postavis na papier A4. Predstav si doma v obyvacke radiator, 100kW, velkosti toho ekoboost 1.0 hovienka. Stale pohoda ? Priamovstreky, karbonuju ze hroza, stracaju kompresie, zato 26 rocny benzinovy Vojadzer chodi jak mulica bez zadychania, no a co ze tam svieti 940.000.
bmw 330i, dvojturbo, priamovstrek, zakarbonovane tri kusy pred dovrsenim 90.000km, rozobrate na dvore mimo autorizaku lebo uz neboli v zaruke.
jaaaaj odbornika poznas podla pismenok v ITckarskom diskusnom fore, dobre, pisem si.
dam ti odbornikov ako rozobrali tie motory do srobiku a povedali ake su napikacu a uplne detailne preco. A vies co ? Nedam.
Lebo tie videa su v rustine, takze ti nepomozu.
HTP je nahovno lebo vsetko, zle vyriesene olejove hospodarstvo, vedene okolo horucich vyfukovych potrubi, oleje sa prepaluju, nemaju sancu vydrzat vymenne intervaly, potom sa nici motor, odchadzaju zapalovacie cievky ze clovek aby nosil so sebou dve, snad dojde domov. Praskaju hlavy valcov, nic nevydrzia. Spomenul som ekobuust, praskaju hlavy, odchadzaju olejove cerpadla elektricky riadene, zamerne znizujuce mazanie "ked nie je treba" po slovensky aby sa usetrila kvapka paliva (mechanicky odpor elektrickeho olejoveho cerpadla) radsej znicia motor, teraz odisiel jeden otcovi mojho celozivotneho kamarata, 31.000km, Bratislava, Ford Zlate Piesky vymena v ramci zaruky. Tepelny management chces asi aky tak, ked mas teleso motora z ktoreho vyberes >90kW uzitocnej prace, pricom sa automobilka chvali ze ho postavis na papier A4. Predstav si doma v obyvacke radiator, 100kW, velkosti toho ekoboost 1.0 hovienka. Stale pohoda ? Priamovstreky, karbonuju ze hroza, stracaju kompresie, zato 26 rocny benzinovy Vojadzer chodi jak mulica bez zadychania, no a co ze tam svieti 940.000.
bmw 330i, dvojturbo, priamovstrek, zakarbonovane tri kusy pred dovrsenim 90.000km, rozobrate na dvore mimo autorizaku lebo uz neboli v zaruke.
jaaaaj odbornika poznas podla pismenok v ITckarskom diskusnom fore, dobre, pisem si.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5861
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Janteraz neviem ci tom Cecku nie je predsa 4 valec, uz neviem...
Re: Všeobecná diskusia II
Rustinu som sa ucil(aj ked nie velmi uspesne) 8rokov a s ukrajincami komunikujem denne. Myslim ze nejake to videjko/clanok zvladnem uplne v pohode. Minimalne to nebude horsie ako tie titulne strany casopisov.
HTP su pruser. Ecoboosty tiez. Tu niet o com diskutovat. Ale nie je to pruser kvoli tomu ze je to maly trojvalec, ale kvoli tomu ze vyvojove oddelenie asi nefungovalo tak ako malo a vydali nieco co fungovat nikdy nemohlo.
Rovnako pruserove najdes aj 4 valce, aj 6 valce... mozem pokracovat kludne do 12. A tiez najdes spolahlive 3valce. Statisticky to bude horsie u modernych turbomotorov, lebo su komplikovanejsie + nestaci kopirovat technologiu z 1980.
Dobre to vidno na tebou spominanych ecoboostoch, ktore sa sypu ci je to 1.0, 1,6 alebo 2,5l vo focuse RS... Rovnako ako sa fordu sype dizlova 2.0TDCi, aj ked podla teba by mala najazdit milion kilometrov bez zadychania.
HTP su pruser. Ecoboosty tiez. Tu niet o com diskutovat. Ale nie je to pruser kvoli tomu ze je to maly trojvalec, ale kvoli tomu ze vyvojove oddelenie asi nefungovalo tak ako malo a vydali nieco co fungovat nikdy nemohlo.
Rovnako pruserove najdes aj 4 valce, aj 6 valce... mozem pokracovat kludne do 12. A tiez najdes spolahlive 3valce. Statisticky to bude horsie u modernych turbomotorov, lebo su komplikovanejsie + nestaci kopirovat technologiu z 1980.
Dobre to vidno na tebou spominanych ecoboostoch, ktore sa sypu ci je to 1.0, 1,6 alebo 2,5l vo focuse RS... Rovnako ako sa fordu sype dizlova 2.0TDCi, aj ked podla teba by mala najazdit milion kilometrov bez zadychania.
Re: Všeobecná diskusia II
mp3 to nechce pochopit... 3v tu boli davno, este ked on tahal kacera po dvore. ci uz v autach (japan) alebo v technike ako vzv, bagre atd.
vsetky spominane problemy nie su "lebo 3valec" ale preto ze na rysovacom prkne niekto spravil chybu.
je lahke dizajnovo dodrbat aj >4valec
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
presne tak. A mozete mat aj najuzasnejsi dvojvalec 0.6i sedemturbo ktory polovicu valcov vypina ked nie su treba, objem nicim nenahradis.
To predsa vie kazdy z vas co nikdy nemal >2.5l
>> Rovnako ako sa fordu sype dizlova 2.0TDCi, aj ked podla teba by mala najazdit milion kilometrov bez zadychania.
nie, to som nepovedal. Viacmenej som povedal, ze trojvalcovych pruserov bolo relativne daleko viac nez stvorvalcovych. Ze boli spolahlive 3valce vo formuli nikoho z nas netrapi - ludi trapi, co sa im serie pod ritou. A to su v obrovskej miere spomenute trojvalce, dovod nech uz je akykolvek. Ano, viem ze je to snaha o konstrukcne zveriny, cost cutting, emisne optimalizacie, to vsak nemeni nic na vysledku.
Kedze po rusky porozumies, dojdem domov a postnem nejake kanaly co pocuvam pozeram.
Ozaj... Le Mans. 100. Ktoze nam to vyhral ?
To predsa vie kazdy z vas co nikdy nemal >2.5l
>> Rovnako ako sa fordu sype dizlova 2.0TDCi, aj ked podla teba by mala najazdit milion kilometrov bez zadychania.
nie, to som nepovedal. Viacmenej som povedal, ze trojvalcovych pruserov bolo relativne daleko viac nez stvorvalcovych. Ze boli spolahlive 3valce vo formuli nikoho z nas netrapi - ludi trapi, co sa im serie pod ritou. A to su v obrovskej miere spomenute trojvalce, dovod nech uz je akykolvek. Ano, viem ze je to snaha o konstrukcne zveriny, cost cutting, emisne optimalizacie, to vsak nemeni nic na vysledku.
Kedze po rusky porozumies, dojdem domov a postnem nejake kanaly co pocuvam pozeram.
Ozaj... Le Mans. 100. Ktoze nam to vyhral ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 433
- Dátum registrácie: Št 30. Okt, 2008, 18:12
- Bydlisko: Hliník nad Hronom
Re: Všeobecná diskusia II
K tým litrovým ecoboost, neviem kolky ste s tým jazdili , ale mám FOCUS 8 rok s tým motorom som urobil bez akýchkoľvek problémov 165tisic km, problémy mali tieto motory v prvej verzii do 2014r.v. kde bol problém s nadrzkou chladiacej kvapaliny , do roku 2018 kto nepoužíval predpísaný olej , mohol sa mu rozpadnúť rozvodový remeň , ktorý je v oleji macany. Po roku 2018 je tam už reťaz . Keby nekupujem nové auto dám tam vymeniť rozvody a fungujem ďalej. Rozmýšľal som aj nad novým Focusom ale tam to už prestrelili s cenou tak idem do inej značky.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
moja htp fobia spravila 200k ked sla z domu a jazdila dalej 2r co som este ziatoval a dalej som stratil prehlad. smelo by som jazdenku htp kupil zas. jazdim doat defenzivne ale. ja ak by som kupoval auto na 5r zaruku ta mam na salame ci tam je 3/4/12valec. uplne na salame ako vecsina konzumentov. je to spotrebic. pre mne nieco take ako mixer. rura, pracka, atd. sameho ma serie ze uz 5r mam karoq doma ale hadam na jar uz bude prec. zatial 145tis. a spokojny som.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia II
Tak, ak chces mat auto na dlhsie ako je zaruka, tak musis proste kupovat motory co sa nevyrabaju pol roka, a motory ktore su overene...