Všeobecná diskusia II
Re: Všeobecná diskusia II
Kazde auto moze byt racecar, ak mas na to gule. So 100 konovou octou budes kludne prvy a utecies vsetkym. Zase tie silnejsie feldy tiez neboli uplne mrtve nehnutelnosti. Ale tak neda sa to porovnavat s 300kw+ autami.
A tiez treba povedat ze nove preposilovane auta sa ovladaju lahsie, pred limitom to vies ovladat jednou rukou, su bezpecnejsie, maju assisty, podvozky a brzdy (aspon niektore) su masterpiece... to je nieco uplne ine ako v tych starych/sich kde bojujes s volantom s dvoma rukami.
A tiez treba povedat ze nove preposilovane auta sa ovladaju lahsie, pred limitom to vies ovladat jednou rukou, su bezpecnejsie, maju assisty, podvozky a brzdy (aspon niektore) su masterpiece... to je nieco uplne ine ako v tych starych/sich kde bojujes s volantom s dvoma rukami.
Naposledy upravil/-a stiv v Ut 29. Jún, 2021, 21:25, upravené celkom 1 krát.
.
Re: Všeobecná diskusia II
Povedat ze rozdiel medzi starsim a novsim autom ke hlavne vo vykone je extremna hlupost... ved ten posun v bezpecnosti a jazdnej stabilite je teraz uz neprestavitelny
Tvrdit tu ako bola felicia bezpecna pretoze mala 50kw je cisty facepalm... Ved to nema ani ABS, tragicky podvozok, tragicke brzdy, absencia airbagu... Ved tam ked do teba nabura cyklista tak ta zabije
P.s. 50kw fabii staci 1000m na 0-150 ist s nou rychlo je fakt ten najmensi problem(kym nemusis obehovat)... V noci je skor problem najst kde sa s nou tolko ist neda
Proste ak by som to mal zhrnut tak je to cele zvast na styl "za nasich cias bola aj trava zelensia, slnko menej pieklo a kazdy mal robotu"
Tvrdit tu ako bola felicia bezpecna pretoze mala 50kw je cisty facepalm... Ved to nema ani ABS, tragicky podvozok, tragicke brzdy, absencia airbagu... Ved tam ked do teba nabura cyklista tak ta zabije
P.s. 50kw fabii staci 1000m na 0-150 ist s nou rychlo je fakt ten najmensi problem(kym nemusis obehovat)... V noci je skor problem najst kde sa s nou tolko ist neda
Proste ak by som to mal zhrnut tak je to cele zvast na styl "za nasich cias bola aj trava zelensia, slnko menej pieklo a kazdy mal robotu"
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12541
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
Pisal som snad niekde zenfelda je safe car? Pointa bola v tom, ze ta felda nedovolila soferovi to co dovolia mladsie auta. To ze si aj na srote s par konmi dokazal chodit ako keket som len potvrdil.
Stiv, ano z 1.6 feldy do ktorej kamos zohnal short shift, vyhral sa mu jeden s motorom sa spravil zaujimavy kusok. Ale v zaklade to bola furt len felda
Stiv, ano z 1.6 feldy do ktorej kamos zohnal short shift, vyhral sa mu jeden s motorom sa spravil zaujimavy kusok. Ale v zaklade to bola furt len felda
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
Re: Všeobecná diskusia II
BS, kamarat na tom lietal tak ze by ti bolo zle na tej 50kw. Proste tvrdit ze na starom slabom aute by mentolka neletela je sprostost.
Re: Všeobecná diskusia II
Ja som narazal na
A to ze ci mas 50kw alebo 100kw nema na (ne)bezpecnost ziadny vplyv sme si uz vysvetlili
Co je blbost, kedze dnesne decka praveze dostávajú auta ktore odpustia veci ktore by ta v starom aute zabiliale dnesne decka dostavaju do ruk stroje,na ktore nie su pripravene.
A to ze ci mas 50kw alebo 100kw nema na (ne)bezpecnost ziadny vplyv sme si uz vysvetlili
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12541
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
To je prave ten problem, ze dnes auta odpustia viac. Namiesto toho, aby to vpalil do stlpa v zakrute, to vpali v tej zakrute iba do proti iduceho auta, lebo ho auto podrzi na ceste, namiesto to aby z nej vyletel.
50 vs 100kw ma urcite vplyv na styl jazdy kretena. V 50kw aute budes ledva akcelerovat v zakrutach, nehovoriac o predbiehani. Samozrejme zohrava ulohu aj vaha auta napriklad a pod. V principe ale kretenovy viac vykonu prida na sebadovere a dovoli si toho viacej ako na nejakom ledva sa hybucom zaprdencovi
50 vs 100kw ma urcite vplyv na styl jazdy kretena. V 50kw aute budes ledva akcelerovat v zakrutach, nehovoriac o predbiehani. Samozrejme zohrava ulohu aj vaha auta napriklad a pod. V principe ale kretenovy viac vykonu prida na sebadovere a dovoli si toho viacej ako na nejakom ledva sa hybucom zaprdencovi
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
Re: Všeobecná diskusia II
Takze teraz sa bura preto lebo auta lepsie zatacaju a miesto stlpa vedla cesty naburaju do protiiduceho
Dakujem, nic viac od teba pocut nepotrebujem
Dakujem, nic viac od teba pocut nepotrebujem
Re: Všeobecná diskusia II
Preco by si ledva akceleroval v zakrutach? Tym slabym motorom robia problemy rychlosti nad 90 kmh, vsak aj blba htpcka tahala celkom fajne do tych 80.
A hej tam kde by si vyletel z cesty na starom aute ta nove auto vcucne do protismeru xD mam dost
A hej tam kde by si vyletel z cesty na starom aute ta nove auto vcucne do protismeru xD mam dost
Re: Všeobecná diskusia II
Navara sla do servisu, tak mam teraz pozicane Grande Punto taka gumova sranda, farba dzudzaro modra, bez klimy (zrovna teraz), motor 1.2 48kW. Ale prekvapivo celkom hrave, lahke... take gumove, plave si to na ceste, v zakrutach. Proste male lahke auto s miernou nedotacavostou. Trochu mi to pripomina Feldu, aj ked ovela komfotnejsie a kulturnejsie. Do otacok sa tomu moc nechce, "najzivsie" to je v rozsahu 3-5k. Ale tak zadarmo ... aj Felda by bola dobra.
Ked to porovnam s Civicom, hoci to bol iba 1.4, tak ten zacal od 3k chytat dych, nad 5k to uz letelo k obmedzovacu. Nehovoriac o prevodovke, kde som vedel radit v akychkolvek otackach ktorym smerom som len chcel. V Punte si podradit v 50 do dvojky je niekolkosekundova prehovaracka synchronov, ze se tam vejde... a kym tam vojde, tak uz aj tak pomaly stojim a mozem radit za 1 ale aspon sa bavim. Celkom zmena po 2,2t oblude s automatom.
Ked to porovnam s Civicom, hoci to bol iba 1.4, tak ten zacal od 3k chytat dych, nad 5k to uz letelo k obmedzovacu. Nehovoriac o prevodovke, kde som vedel radit v akychkolvek otackach ktorym smerom som len chcel. V Punte si podradit v 50 do dvojky je niekolkosekundova prehovaracka synchronov, ze se tam vejde... a kym tam vojde, tak uz aj tak pomaly stojim a mozem radit za 1 ale aspon sa bavim. Celkom zmena po 2,2t oblude s automatom.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
Treba sa naucit medziplyny a bude po probleme Mne teraz idu jedna basen co som pol roka jazdil bez synchronov
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
co tam po reklame
Re: Všeobecná diskusia II
tiez mozem potvrdit, ze najviac krizovych situacii -ludia na das konzern...to nebude nahoda.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4778
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Na koncern by som to nevztahoval, auto za to nemoze a predava sa ich tu najviac. Je hustejsia premavka, smartfony, viac zien za volantom auta jazdia rychlejsie, viac sa predbieha, viac sa ponahla... Hodil som auto do servisu, tak budem mat chvilu klud od samovrahov.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
dalsi dezertikPietro sk napísal:tiez mozem potvrdit, ze najviac krizovych situacii -ludia na das konzern...to nebude nahoda.scream napísal: Neuveritelne ....bocim z vypadovky ( od vss), k mercury marketu, hadajte kto ide oboma kolesami v mojom pruhu oproti v apexe zakruty. Nejaky k0k0tino na starej oktavii, co je lenivy krutiti volant alebo ja ňevjem uš...