Všeobecná diskusia II
- Hexaris
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 806
- Dátum registrácie: Št 11. Júl, 2019, 19:35
- Bydlisko: Nekde na zahori
Re: Všeobecná diskusia II
Mam taku otazku, preco sa vlastne davaju do e-aut obrazovky ako krava? Ja chcem klasicke ovladanie cez kolecka, tlacidla. Kludne nech je to rotacny enkoder, ale sakra budem po hmate a pamati vediet kde co je a mozem sa pohladom venovat vozovke ... A za dalsie ked znizim jas, stale to bude pre mna rusive Asi sem stara konzerva.
Your value does not decrease because of someone's inability to see your worth.
BOOK: MB Air M1 2020 AMP: Topping DX3Pro+ HEADPHONES: HiFiMAN HE400SE
BOOK: MB Air M1 2020 AMP: Topping DX3Pro+ HEADPHONES: HiFiMAN HE400SE
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
no lebo dorastaju playstationovske deticky... ktore cely zivot vsetko hmatkaju od telefonu cez smerovky klimatizaciu az po klitoris.
Ze maju styri sekundy oci z vozovky prec ked treba preladit radio, zmenit klimu alebo zapnut vyhrievanie sedadiel, to uz nikomu nevadi.
By som strielal tych sprostych vyrobcov za tieto trendy.
Ze maju styri sekundy oci z vozovky prec ked treba preladit radio, zmenit klimu alebo zapnut vyhrievanie sedadiel, to uz nikomu nevadi.
By som strielal tych sprostych vyrobcov za tieto trendy.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia II
Hexaris: sak to nie je len u e-aut. Ten trend je vsade. Vysvetlenie je pomerne jednoduche, je to lacnejsie nez mechanika. Plus mozes pridavat dalsie funkcie.
Tym nevravim, ze s tym suhlasim, minimalne niektore funkcie by mali ostat cez mechanicke volice.
Tym nevravim, ze s tym suhlasim, minimalne niektore funkcie by mali ostat cez mechanicke volice.
FVE 12.45 kWp V/Z
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8736
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia II
traja bezni ludia a bezna batozina na jednu noc. Sli sme na firemnu akciu. Netusim co s tym porobili, bud priskrtili motor kvoli emisiam alebo to blbo sprevodovali.wingo napísal: ↑St 03. Nov, 2021, 11:06 Stefan ale hento je 5-kvalt a nie 7, nehovoriac o rozdiele vo výkone v porovnaní s tvojim Ten 5-kvalt som mal s 1.6HDI v P301 a štvorka moc do kopca nebola keď šiel človek naložený, a to je P301 dosť ľahké auto.
Ono je pravda že každý model môže byť inak sprevodovaný, ale keď tam raz má byť 100 poníkov tak kdesi v hornej hranici otáčok byť musia, naladenie motora môže ovplyvniť akurát tak rýchlosť reakcie na plynový pedál a výkon v spodnom spektre otáčok. Ibaže by tam tie poníky z nejakého dôvodu neboli (problémy s motorom?) alebo rozdiel vo váhe (kukám že Partner 1.6HDI má o 100kg menej ako Rifter 1.5HDI, šli ste traja, bohvie aký náklad... pri týchto slabších motoroch cítiš aj rozdiel pár desiatok kg, nie to stoviek).
Inac k tym dotykacom v autach - uz to, ako blbo sa do toho tuka za jazdy, ked auto poskakuje, by mal byt dost dobry dovod zachovania aspon zakladnych mechanickych ovladacov. Svojho casu mal stym problem peugeot, ked prisla 308micka. Dotykova vrstva nic moc, system lagoval. Na zmenu teploty klimy bol treba 2-3x tuknut a potom este tukat na ovladanie teploty. Uplna parada toto riesit za jazdy....
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Re: Všeobecná diskusia II
takze mas inac sprevodovane auto, ale aj tak ides na 4? ved u tych manualov s 5 stupnami je 4 pouzitelna na rovine tak okolo 60+, nie este hore certovicou
ITX >>> ATX
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5870
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
aj nove dizle v vo VW caddy su zevraj uplne udusene, Sulko to testoval v Garaz tv a ze trebalo tlacit nohu non stop na podlahu aby sa auto pohlo.
inak priklad toho ze ked je neico v aute napic. tak to normalne vedia povedat, ozaj neviem odkial kto berie ze vsetky auta su chvalene.
inak priklad toho ze ked je neico v aute napic. tak to normalne vedia povedat, ozaj neviem odkial kto berie ze vsetky auta su chvalene.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7085
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
inac preco caddy ma 1.5tsi len 80nieco kw? preco nie 110kW?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia II
Ja som po dlhsom case dnes ovladal tlacidlovu klimu. Celkom nezvyk ze vsetko sa da rychlo natukat bez hladania prip. prepinania.
.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5870
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia II
tak aspon sa da potom lahko "odskrtit"
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> inac preco caddy ma 1.5tsi len 80nieco kw?
a hlavne kvoli zivotnosti. Vsetky auta co su stavane na hltanie statisicov kilometrov a/alebo na pracu maju priskrteny motor, turba su ukrutne menej natlakovane, vstrekovace maju daleko menej roboty, tepelny management, mechanicky management (neviete si predstavit ake uhlove zrychlenia a sily musia vydrzat rozvodove remene v novodobych rárohách kde sa z 1.4d vydoluje 180kW vykonu) atd, atd.
Zivnostnika vobec nezauijima ci ma 0-160km/h za 17.6s alebo nikdy, jeho zaujima aby sa mu nepomiesala gola sada s rebrikom a aby ten rebrik zostal prigurtnovany na streche. Cize vykon je absolutne nepodstatny.
a hlavne kvoli zivotnosti. Vsetky auta co su stavane na hltanie statisicov kilometrov a/alebo na pracu maju priskrteny motor, turba su ukrutne menej natlakovane, vstrekovace maju daleko menej roboty, tepelny management, mechanicky management (neviete si predstavit ake uhlove zrychlenia a sily musia vydrzat rozvodove remene v novodobych rárohách kde sa z 1.4d vydoluje 180kW vykonu) atd, atd.
Zivnostnika vobec nezauijima ci ma 0-160km/h za 17.6s alebo nikdy, jeho zaujima aby sa mu nepomiesala gola sada s rebrikom a aby ten rebrik zostal prigurtnovany na streche. Cize vykon je absolutne nepodstatny.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
nie, urcite je to zivotnost tak ako pisem. Teda technicke dovody.
Mam kamarata v Kvasinach v Skodovke.
2.0tdi 55kW nie je segmentacia trhu, ale odradzovanie zakaznikov ved kto uz dnes tuzi po 55kW silakovi, navyse nakladnom.
Mam kamarata v Kvasinach v Skodovke.
2.0tdi 55kW nie je segmentacia trhu, ale odradzovanie zakaznikov ved kto uz dnes tuzi po 55kW silakovi, navyse nakladnom.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Tak tuzba je jedna vec a realita druha.
Verim ze kazdy by si vedel vybrat vsetko co by chcel a potom by kratke caddy stalo 50.000 s dph bez panoramy. Ja by som si tam vedel predstavit ten 147kw dizel. Hlavne ked caddy ma uz launch control (ano, je to tak).
Ono ked je rec o naklade tak ani bi-tdi v multivane nie je silny a rychly motor. To zrychluje asi ako 60kw hatchback. Jasne, mozno to je jedno ako sa pisalo vyssie, ale obehovat kamion je vcelku narocne.
Verim ze kazdy by si vedel vybrat vsetko co by chcel a potom by kratke caddy stalo 50.000 s dph bez panoramy. Ja by som si tam vedel predstavit ten 147kw dizel. Hlavne ked caddy ma uz launch control (ano, je to tak).
Ono ked je rec o naklade tak ani bi-tdi v multivane nie je silny a rychly motor. To zrychluje asi ako 60kw hatchback. Jasne, mozno to je jedno ako sa pisalo vyssie, ale obehovat kamion je vcelku narocne.
.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5870
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
no neviem, ak je to tak ako pise turbo tak mam hned protiargument rypacov ze " a co pane, 2.0 tdi 110kW je tedanespolahlive, ze ste museli znizit?"
Lebo vieme ze sluzobne oktavky su vytazovane viac ako caddy co si chlapik kupi na rodinu a kemping.
Lebo vieme ze sluzobne oktavky su vytazovane viac ako caddy co si chlapik kupi na rodinu a kemping.