Všeobecná diskusia II
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia II
hej pride mi to priliz velky rozdiel, tiez by som tipoval ze to je kvoli nizsim nakladom na ekopokuty a mozno nizsia kvalita vo vyrobe
kazdopadne je ftipne ze si kupis 55kW caddy a za 500€ mas z neho 130kW
- tomu hovorim overclock jak svina a vyborne auto pre nadsencov povodnej domeny
kazdopadne je ftipne ze si kupis 55kW caddy a za 500€ mas z neho 130kW
- tomu hovorim overclock jak svina a vyborne auto pre nadsencov povodnej domeny
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> ak je to tak ako pise turbo tak mam hned protiargument rypacov ze " a co pane, 2.0 tdi 110kW je tedanespolahlive, ze ste museli znizit?"
samozrejme dobry postreh, ale takto proste technika nefunguje - tam neplatia ziadne logicke argumenty, srandovne otazky atd. Je to proste zurivo chladny technologicky kalkul, hotovo.
Skodovka ma labáčik skoro za miliardu eur, takze oni vedia pomerat veci o ktorych v krcme mozeme zanietene diskutovat hodne dlho, a prdlajz vyspekulujeme. Ze firemna Oktafka spravi radovo 160.000 az 210.000km za 3-4 roky a musi vydrzat je ine, nez sa caka od nakladiaciku / polonakladiaciku. Ta oktavka nie je designovana na pol miliona kilometrov, ktore 2.0tdi 55kW spravi s prstom v riti... ak ho nezabije majitel prehriatym motorom kde sa spuchne silicagel v chladiacej sustave a ucpe mikrotenke kanaliky v chladici...
Zacina to prejavom ze jedna strana v kabine nekuri... ale to sa v zaruke stane len v jednotkach kusov a reklamaciu je strasne lahke zamietnut ...
samozrejme dobry postreh, ale takto proste technika nefunguje - tam neplatia ziadne logicke argumenty, srandovne otazky atd. Je to proste zurivo chladny technologicky kalkul, hotovo.
Skodovka ma labáčik skoro za miliardu eur, takze oni vedia pomerat veci o ktorych v krcme mozeme zanietene diskutovat hodne dlho, a prdlajz vyspekulujeme. Ze firemna Oktafka spravi radovo 160.000 az 210.000km za 3-4 roky a musi vydrzat je ine, nez sa caka od nakladiaciku / polonakladiaciku. Ta oktavka nie je designovana na pol miliona kilometrov, ktore 2.0tdi 55kW spravi s prstom v riti... ak ho nezabije majitel prehriatym motorom kde sa spuchne silicagel v chladiacej sustave a ucpe mikrotenke kanaliky v chladici...
Zacina to prejavom ze jedna strana v kabine nekuri... ale to sa v zaruke stane len v jednotkach kusov a reklamaciu je strasne lahke zamietnut ...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
toto sposobovala z vacsej casti g13, ta sa nahradila a vyradila - pekne potichu
vaculik mal raz jedno video ze aky super uz je btdi myslim v multivane, tiez uskrteny vraj na miniliony hovorili, pritom v serviske hlasilo 3x motor von - egr, dfp, turba nove ak dobre pamatam...takze asi tolko na margo skrtenia
vaculik mal raz jedno video ze aky super uz je btdi myslim v multivane, tiez uskrteny vraj na miniliony hovorili, pritom v serviske hlasilo 3x motor von - egr, dfp, turba nove ak dobre pamatam...takze asi tolko na margo skrtenia
Re: Všeobecná diskusia II
Vymenis spotrebak - egr dpf turba a ides dalej.
Som zvedavy na nove benzinove multivany.
Som zvedavy na nove benzinove multivany.
.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
jj, motor je drziak, ten vydrzi
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7085
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
ale zas do caddy nalozis mega vela a potom to motor netrpi?resp potom hore certovicou clovek ide na 2jke?trojke?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia II
cakaj vymenis este vstreky a cerpadlo za 4k az potom to da pol miliona
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
win win, presne nato tam je tych kw tak malo
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12543
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
Ked porovnavam tieto "rodine" vozitka s takym grand voyager, tak mi pridu smiesne. Cenou, vybavou aj vykonom.a ze 55kw motor 2.0TDi.
Nase firemne 2g. Oktavky 1.9TDi isli z dvora pri pol.mega kilometrov
Nase firemne 2g. Oktavky 1.9TDi isli z dvora pri pol.mega kilometrov
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Ked porovnavam tieto "rodine" vozitka s takym grand voyager, tak mi pridu smiesne. Cenou, vybavou aj vykonom.a ze 55kw motor 2.0TDi.
tožť...
>> vaculik mal raz jedno video ze aky super uz je btdi myslim v multivane, tiez uskrteny vraj na miniliony hovorili,
lenze dvojturbo je kravina uz z principu, tam neni co skrtit... okrem konstrukterov ktori do toho isli a manažeris ktori im to schvalili. Jednoturbo s pevnou regulaciou, priskrtene naspodu aby majitela nenapadlo jazdit na 1295 rpm kde to nadmerne produkuje castice a vsetko schytava sanie, egr, turbo, dpf... a vyriesene. Celozivotny kamošš inak ma tu 140kW verziu, motor generalka pri 140.000km za desat papierov, Bratislava Impa dva roky dozadu. Masina parkovana vo vyhrievanej garazi v banke a v baraku, zimu poznala len par minut na ceste medzi tymi garazami, sneh v zivote nestretla. No comment.
Fakt neni dnes najmensi problem postavit motor co vydrzi milion kilometrov s prislusenstvom a celym ansablom a splni euro6. Problem je taky motor predat, zakaznici sa rozhodne nebudu mlátiť o 80kW 1.9djesel aj ked zopar kusov by sa ich predalo. Normalna hlupa analogia 1.9tdi 85kW co bolo v roku 2001 akurat commonrail, s močkou a dépéef...
tožť...
>> vaculik mal raz jedno video ze aky super uz je btdi myslim v multivane, tiez uskrteny vraj na miniliony hovorili,
lenze dvojturbo je kravina uz z principu, tam neni co skrtit... okrem konstrukterov ktori do toho isli a manažeris ktori im to schvalili. Jednoturbo s pevnou regulaciou, priskrtene naspodu aby majitela nenapadlo jazdit na 1295 rpm kde to nadmerne produkuje castice a vsetko schytava sanie, egr, turbo, dpf... a vyriesene. Celozivotny kamošš inak ma tu 140kW verziu, motor generalka pri 140.000km za desat papierov, Bratislava Impa dva roky dozadu. Masina parkovana vo vyhrievanej garazi v banke a v baraku, zimu poznala len par minut na ceste medzi tymi garazami, sneh v zivote nestretla. No comment.
Fakt neni dnes najmensi problem postavit motor co vydrzi milion kilometrov s prislusenstvom a celym ansablom a splni euro6. Problem je taky motor predat, zakaznici sa rozhodne nebudu mlátiť o 80kW 1.9djesel aj ked zopar kusov by sa ich predalo. Normalna hlupa analogia 1.9tdi 85kW co bolo v roku 2001 akurat commonrail, s močkou a dépéef...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Všeobecná diskusia II
Je pravda, že tie staré biturba v multivanoch stoja za starú belu ale ten 2.0bitdi čo sa dával do Passatu, Arteona, Kodiaqa RS je spolahlivosťou oveľa ďalej. Veľa ich má cez 200tkm a bez problémov to jazdí ďalej.
Niekde som videl video, kde rozoberá v čom je problém tých starších biturbo dvojlitrov, mám pocit, že tam bol problém s chladením oleja. Po aplikácii veľkého chladiča tie motory vydržia už veľa.
Ja osobne by som 1.9 rotačku/PD traktor nechcel, príde mi to prejavom ako keby sadnem fakt do traktora a tiež niektoré kódy neovplývali spolahlivosťou. Rotačka síce vydržala 500-600tkm ale medzi tým sa vymenila aj dva krát vačka pretože si nikto nevšimol, že to nejak klepe a zdvihatka už boli KO. Kód BXE,BLS pri 200tkm to bol trojválec so vzduchovým vetraním, pretože väčšina neprežila zlé šroby na ojniciach.
Niekde som videl video, kde rozoberá v čom je problém tých starších biturbo dvojlitrov, mám pocit, že tam bol problém s chladením oleja. Po aplikácii veľkého chladiča tie motory vydržia už veľa.
Ja osobne by som 1.9 rotačku/PD traktor nechcel, príde mi to prejavom ako keby sadnem fakt do traktora a tiež niektoré kódy neovplývali spolahlivosťou. Rotačka síce vydržala 500-600tkm ale medzi tým sa vymenila aj dva krát vačka pretože si nikto nevšimol, že to nejak klepe a zdvihatka už boli KO. Kód BXE,BLS pri 200tkm to bol trojválec so vzduchovým vetraním, pretože väčšina neprežila zlé šroby na ojniciach.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
akoze logiku to dava... napr. 2.0TDI v T6 ma stale 110kw, ale je to iny kod motora (ea288 vs ea288 nutz) a ma napr. 8L oleja, namontovany nejaky chladic na hlave(vdaka comu na vymenu zhavica treba pol dna) urcite kopa dalsich veci o ktorych netusim
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Všeobecná diskusia II
Nebolo to biturbo ešte EA189 ??
Ten chladič je chladič stlačeného vzduchu z turba. Ale ak to má nápln 8l oleja tak to musí mať niekde aj na olej chladič okrem toho čo býva na držiaku olejová filtra. Ja napr. na 135kw 2.0Tdi mám oleja 4,7l.
Podľa mňa naj nové motory dieslov boli emisnej normy EURO5. Mali nízko tlaké EGR, DPF tam vydrží 300tkm potom sa vyčistí a ešte nejakú 100vku to dá, vstreky pri dobrej nafte tiež vydržia, výkon to má fajn. A tie čo majú aj vyvažováky tak mali aj celkom kultúrny prejav pri jazde (neni to benzín ale ani traktor).
Ten chladič je chladič stlačeného vzduchu z turba. Ale ak to má nápln 8l oleja tak to musí mať niekde aj na olej chladič okrem toho čo býva na držiaku olejová filtra. Ja napr. na 135kw 2.0Tdi mám oleja 4,7l.
Podľa mňa naj nové motory dieslov boli emisnej normy EURO5. Mali nízko tlaké EGR, DPF tam vydrží 300tkm potom sa vyčistí a ešte nejakú 100vku to dá, vstreky pri dobrej nafte tiež vydržia, výkon to má fajn. A tie čo majú aj vyvažováky tak mali aj celkom kultúrny prejav pri jazde (neni to benzín ale ani traktor).
Spoiler: ukázať
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5870
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Minuly tyzden som bol zajazdit Mustang, prekvapivo pohodlne auto, prislo mi viac daily ako special.
na ten 8 valec motor by som si jednoznacne zvolil manual, pre trochu viac zabavy. a zacinam chapat turbo nadsencov, prosto sa to musi tocit, viac ma bavil zvuk ako tah.
druhe prekvapenie bolo ze v Tourane cestou domov mi vykon az tak nechybal, pocitovo pri 120 rovnaka rychlost ako v Mustangu pri 200 a feelings je co nahaname predsa
Citron v plnke uz naceneny, cakam iba na cenu webasta (vedeli ste ze aj webasto ma dodaciu dobu cca pol roka? vsetko chce cipy dpc). Predajca mi to nainstaluje v ramci odovzdania auta a da do jednej faktury co ma tesi. este dumem ci objednat aj servisny program na 4 roky, tj ozaj 4 roky bez investicie (kryju aj opotrebovanie suciastky co je vec na ktoru mnohi ludia v zaruke narazia s prekvapenim, ze to standardna zaruka nepokryje).
na ten 8 valec motor by som si jednoznacne zvolil manual, pre trochu viac zabavy. a zacinam chapat turbo nadsencov, prosto sa to musi tocit, viac ma bavil zvuk ako tah.
druhe prekvapenie bolo ze v Tourane cestou domov mi vykon az tak nechybal, pocitovo pri 120 rovnaka rychlost ako v Mustangu pri 200 a feelings je co nahaname predsa
Citron v plnke uz naceneny, cakam iba na cenu webasta (vedeli ste ze aj webasto ma dodaciu dobu cca pol roka? vsetko chce cipy dpc). Predajca mi to nainstaluje v ramci odovzdania auta a da do jednej faktury co ma tesi. este dumem ci objednat aj servisny program na 4 roky, tj ozaj 4 roky bez investicie (kryju aj opotrebovanie suciastky co je vec na ktoru mnohi ludia v zaruke narazia s prekvapenim, ze to standardna zaruka nepokryje).
Re: Všeobecná diskusia II
Servisny si kludne daj. Hlavne ked jazdis vela a ked menia vsetko - brzdy, stierace a pod. veci.
Obavam sa ale ze skorsiu vymenu oleja nez nejaky interval (30 tisic a pod) si zaplatis - par stoviek.
Obavam sa ale ze skorsiu vymenu oleja nez nejaky interval (30 tisic a pod) si zaplatis - par stoviek.
.