Všeobecná diskusia II
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> webasto v citrone nebude, na ten model nie je vyvinuty a neda sa ani dorobit (potvrdene technikom webasta).
he he he he he, poznam cloveka co ma naftove webasto zabudovane v Nissane Leaf. Tam to urcite bolo vyvinute
he he he he he, poznam cloveka co ma naftove webasto zabudovane v Nissane Leaf. Tam to urcite bolo vyvinute
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5871
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Poslal mi nejaku tabulku chlapik z webasta, problem s OSA xy, koniec developmentu pre tebto model januar 2020.
Ze namontovat to vedia ale nepustia do ventilatorov.
Tiez by som ai myslel ze to pojde ale pokial mi to neurobi autorizak alebo ofico distributor tak to pre mna neexistuje v pripade auta v zaruke
Ze namontovat to vedia ale nepustia do ventilatorov.
Tiez by som ai myslel ze to pojde ale pokial mi to neurobi autorizak alebo ofico distributor tak to pre mna neexistuje v pripade auta v zaruke
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7088
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
neako to rozkusksni a skus kodiaq jazdu aspon matko. auto rodinne sa ti nemusi pacit. ale aby si dostal najviac za svoje dukatiky
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5871
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
prosim si MPV s 3 sedadlami vzadu, nie 2,5 ako ma Kodiaq/Tig allspace/Tarraco.
su to modernejsie auta, viac stylu maju a mozno aj engineeringu (kedze posledych 10 rokov sa vyvoj venuje iba SUV mam pocit) ale bohuzial mam jasne priority
v Australii uz predavaju hyundai Staria, u nas asi vobec nebude.
su to modernejsie auta, viac stylu maju a mozno aj engineeringu (kedze posledych 10 rokov sa vyvoj venuje iba SUV mam pocit) ale bohuzial mam jasne priority
v Australii uz predavaju hyundai Staria, u nas asi vobec nebude.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5871
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Tie dodavky su samozrejme fajn, len neponukaju taky komfort uzivatelsky ako mpv. Su hlucnejsie a pod.
Ak by horelo pod zadkom samozrejme aj to by sluzilo.
Ja hladam normalne auto, normalne rodinne auto velke.
dodavku si urobim z turana, vyberiem sedadla dam dosku na spodok a este sa narobi chudacik.
Ak by horelo pod zadkom samozrejme aj to by sluzilo.
Ja hladam normalne auto, normalne rodinne auto velke.
dodavku si urobim z turana, vyberiem sedadla dam dosku na spodok a este sa narobi chudacik.
Re: Všeobecná diskusia II
to su auta na vozenie materialu a robošov v monterkach... jazdne vlastnosti nic, pohodlie nic, ked su prazdne tak sa s nimi takmer neda jazdit lebo podvozok na to nebol stavany
jedine co do dokaze je to ze su lacne, velke a celkom robustne spravene
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7088
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
minule chvala ukaoval ako s celou rodinou jazdi na jeho riftery a chvalil si, niekde na yt je video . rifter mi nepride ako dodavka a ani to proace. na robosov je lodgy napr a aj to napr mojmu bratovi s 4 detmi staci, ale on zas najazdni 10tis km na rok max.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> jedine co do dokaze je to ze su lacne, velke a celkom robustne spravene
to prve ano, to druhe semi-ano, to tretie rozhodne nie - srackove 1.5d motorceky zadusene emisiami vyhnane do nebies turbiatkami co chovas do ruky, ale zato tocia na 30.000km olejoch 360.000rpm... cost cuttovane ako sa len da na kost... hovienko a nie robustne spravene, to nemoze vydrzat.
Rifter je dodavka dodavkovata, so Sharanom Vianom Touranom Voyagerom to neznesie porovnanie, lacne, hrkotave, je to cele okapotovana dodavka so sedadlami.
to prve ano, to druhe semi-ano, to tretie rozhodne nie - srackove 1.5d motorceky zadusene emisiami vyhnane do nebies turbiatkami co chovas do ruky, ale zato tocia na 30.000km olejoch 360.000rpm... cost cuttovane ako sa len da na kost... hovienko a nie robustne spravene, to nemoze vydrzat.
Rifter je dodavka dodavkovata, so Sharanom Vianom Touranom Voyagerom to neznesie porovnanie, lacne, hrkotave, je to cele okapotovana dodavka so sedadlami.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
kuknite rusa, mozno vypraval o tych motorcekoch 1.2turbo a 1.5d co pouzivaju v rifteroch : https://www.youtube.com/c/%D0%90%D0%B2% ... %9C/videos
(doriti to je linka... " AutoStrong-M" kanal bez uvodzoviek)
Skilex ma pravdu. S osobnym autom alebo jazdnymi vlastnostami ma rifter/qudo/life/atd pramalo spolocne.
(doriti to je linka... " AutoStrong-M" kanal bez uvodzoviek)
Skilex ma pravdu. S osobnym autom alebo jazdnymi vlastnostami ma rifter/qudo/life/atd pramalo spolocne.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
na tom channeli som o tomto konkretnom motore nenasiel nic, tak ci tak mal by to byt len vynoveny 1.6HDI ktoremu ubrali par cm3, akurat pod hranicu ze po zaokruhleni uz nie je 1.6 ale len 1.5
anyway, kedy si naposledy videl motor ktory sa znicil proste preto ze ma maly objem/velky vykon(rozmlatene piesty atd.) ? Ja by som problemy modernych malych motorov rozdelil na 3. kategorie
1. Konstrukcna vada - napr. ea111 a ich slavne rozvody
2. Problemovy uzivatel - Kratke trasy, pomale tempo, olej 30k km
3. Karbon - to je spojene hlavne s bodom c.2
Ale o vyslovene utahanom/opotrebovanom motore bez kompresie atd. som uz dlho nepocul... Paradoxne mi pride ze vdaka absencii karbonu sa lepsie dari motorom ktore funguju v sluzebakoch a jazdi sa s nimi "naplno" ako tym co v ktorych jazdi mamicka s detmi a v zitove nevideli plyn na podlahe ani redline
anyway, kedy si naposledy videl motor ktory sa znicil proste preto ze ma maly objem/velky vykon(rozmlatene piesty atd.) ? Ja by som problemy modernych malych motorov rozdelil na 3. kategorie
1. Konstrukcna vada - napr. ea111 a ich slavne rozvody
2. Problemovy uzivatel - Kratke trasy, pomale tempo, olej 30k km
3. Karbon - to je spojene hlavne s bodom c.2
Ale o vyslovene utahanom/opotrebovanom motore bez kompresie atd. som uz dlho nepocul... Paradoxne mi pride ze vdaka absencii karbonu sa lepsie dari motorom ktore funguju v sluzebakoch a jazdi sa s nimi "naplno" ako tym co v ktorych jazdi mamicka s detmi a v zitove nevideli plyn na podlahe ani redline
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5871
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Tak pani turbo mal zas raz pravdu, da sa webasto
Respektive ked som predajcovi zahutal ze bez webasta citron c4 grandspacetourer (omg meno) neberiem tak zohnal typka co montuje do vsetkeho aj so zarukou. Tak si predstavujem robotu dilera, zhanat, vybavit, predat.
Smax vo vybave bol 40k, touran 37, citron bez webasta 31, vsetko v principe fullky. Takze sa velmi, velmi tesim
A uz ani nie je pravda ze tie dodavky su lacne. Berlingo vo fullke 26, c4gst 31, a su to diametralne odlisne kategorie auta aj motorizacie. Dodavkove do 20 ok, ale tam uz to aj citis v interiery poriadne.
O pol roka poslem fotku
Respektive ked som predajcovi zahutal ze bez webasta citron c4 grandspacetourer (omg meno) neberiem tak zohnal typka co montuje do vsetkeho aj so zarukou. Tak si predstavujem robotu dilera, zhanat, vybavit, predat.
Smax vo vybave bol 40k, touran 37, citron bez webasta 31, vsetko v principe fullky. Takze sa velmi, velmi tesim
A uz ani nie je pravda ze tie dodavky su lacne. Berlingo vo fullke 26, c4gst 31, a su to diametralne odlisne kategorie auta aj motorizacie. Dodavkove do 20 ok, ale tam uz to aj citis v interiery poriadne.
O pol roka poslem fotku
- hulo92
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4788
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 19:50
- Bydlisko: Sereď
Re: Všeobecná diskusia II
vsak webasta sa v psa groupe kedysi montovali priamo ked zislo auto z linky, tak preco by sa nedalo.
Re: Všeobecná diskusia II
3 body v podstate ok.
napr1, "vady" sposobene aj downsizingom. male motory= velke torzne kmity, mala zotrvacna hmota, radca "podtacania".. atd. to tiez rychlo umrtvilo tie retaze z bicykla.
casy ked retaz bola dozivotna su davno prec. mohutne liatinove bloky, motor s nizkou ucinnostou a mala tepelna zataz. to by nepreslo ani euro4.
destrukcia sa stane ked turbomotor sa dusi v nizkych otackach. zas lebo radca radenia a ekoteror.. urcite olejove aditiva ktore su kvoli ekoteroru na ustupe by dokazali potlacit "lspi". lspi dokaze lamat piesty. preto vznikli nove normy ako ilsac gf6 api sn+/sp; bohuzial cistiaci vykon tohto mixu je horsi. https://dsportmag.com/the-tech/educatio ... -ignition/
nove viskozity na obzore 0w8,0w16.. radsej nebudem sa rozculovat.
vlastne vsetky 3 body su sposobene eko terorizmom. chudak motor musi plnit prisne limity, odsere si to zivotnost. vyrobca hlada doslova kazde % v uspore.
globalny tlak na emisie sa odzrkadlil vo viacerych oblastiach a vznikli nove necakane problemy, ktore by sa motoru starej konstrukcie ani nesnivali.
mam dojem ze v sucasnosti vyber motora je iba o mensom zle, konstrukcne prusery su vsade.
napr1, "vady" sposobene aj downsizingom. male motory= velke torzne kmity, mala zotrvacna hmota, radca "podtacania".. atd. to tiez rychlo umrtvilo tie retaze z bicykla.
casy ked retaz bola dozivotna su davno prec. mohutne liatinove bloky, motor s nizkou ucinnostou a mala tepelna zataz. to by nepreslo ani euro4.
destrukcia sa stane ked turbomotor sa dusi v nizkych otackach. zas lebo radca radenia a ekoteror.. urcite olejove aditiva ktore su kvoli ekoteroru na ustupe by dokazali potlacit "lspi". lspi dokaze lamat piesty. preto vznikli nove normy ako ilsac gf6 api sn+/sp; bohuzial cistiaci vykon tohto mixu je horsi. https://dsportmag.com/the-tech/educatio ... -ignition/
nove viskozity na obzore 0w8,0w16.. radsej nebudem sa rozculovat.
vlastne vsetky 3 body su sposobene eko terorizmom. chudak motor musi plnit prisne limity, odsere si to zivotnost. vyrobca hlada doslova kazde % v uspore.
globalny tlak na emisie sa odzrkadlil vo viacerych oblastiach a vznikli nove necakane problemy, ktore by sa motoru starej konstrukcie ani nesnivali.
mam dojem ze v sucasnosti vyber motora je iba o mensom zle, konstrukcne prusery su vsade.