Všeobecná diskusia II
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12543
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
ako daily car TypeR, inac Lancia. Integrale je klasika ktora sa neodmieta
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4781
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Samovrah na audi sice siel pomaly ale vyzera, ze aj auta v lavom pruhu nesli 160km/h.
Imho na (slovenskej) dialnici sa z praveho pruhu chodi len velmi opatrne. Za full premavky sa ani nesnazim ist nejak rychlo, velakrat nastane situacia, ze treba flekovat skrz takeho idiota. Ked idu auta pekne vo vlaciku okolo 160, tak sa potom dost tazko brzdi takemu desiatemu v poradi.
Imho na (slovenskej) dialnici sa z praveho pruhu chodi len velmi opatrne. Za full premavky sa ani nesnazim ist nejak rychlo, velakrat nastane situacia, ze treba flekovat skrz takeho idiota. Ked idu auta pekne vo vlaciku okolo 160, tak sa potom dost tazko brzdi takemu desiatemu v poradi.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5870
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Vidíš Scream, tu sa budem opakovať, ako bolo napísané vyššie, ľudia čo jazdia pokojne a predvídavo tak sa im zázrakom nedejú takéto situácie často. Ty, Scream, Stiv a pod. zažívate blbcov a retardov na ceste často... no bude to náhoda?
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4781
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Je to tak. Ked ides 120, a natrepe sa ti tam niekto 100km/h a este si si dal rano ukludnujuci cajik, hraju ti pesnicky mira jarosa, tak pustis nohu z plynu pozries aka je pekna obloha a ides dalej s usmevom dalej
V meste je zas taky paradox, ze cim pomalsie ides, tym viac arogancie zazijes.
Ked beriem imprezu, ratam s tym, ze druhy nemusi ratat s tym, ze zrazu je niekto za nim a predbieha. Ale nech sa potom nerozculuju.
Dialnica je ine kafe ako pisem, tam treba davat pozor, lebo 200 rozgula aj 1.0TSI.
V meste je zas taky paradox, ze cim pomalsie ides, tym viac arogancie zazijes.
Ked beriem imprezu, ratam s tym, ze druhy nemusi ratat s tym, ze zrazu je niekto za nim a predbieha. Ale nech sa potom nerozculuju.
Dialnica je ine kafe ako pisem, tam treba davat pozor, lebo 200 rozgula aj 1.0TSI.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia II
Mne sa to stava tak raz za rok, prinajhorsom raz za polrok.
Vystupoval som iba raz. Nedal som typkovi na Q7 prednost, vychádzal som z tesneho parkoviska na frekventovanej ceste a nevsimol si ho cez stlpik zaparkovaného auta. Otočil sa za mnou na 3 kolesach. Bolo mi to celkom luto, chcel som sa mu ospravedlnit.
Zastavili sme obaja na krajnici, hovorim mu ze sorry nevidel som vas. On hned tykacka, ze mi rozjebe auto, a ze budem mat hlavu na kapote, a ze ma v aute syna. Vtedy som si povedal ze by bolo fajn ak by typek nevecerial doma. Ale nechcel sa nechat vyprovokovat a ja som to zacat nemohol.
Vystupoval som iba raz. Nedal som typkovi na Q7 prednost, vychádzal som z tesneho parkoviska na frekventovanej ceste a nevsimol si ho cez stlpik zaparkovaného auta. Otočil sa za mnou na 3 kolesach. Bolo mi to celkom luto, chcel som sa mu ospravedlnit.
Zastavili sme obaja na krajnici, hovorim mu ze sorry nevidel som vas. On hned tykacka, ze mi rozjebe auto, a ze budem mat hlavu na kapote, a ze ma v aute syna. Vtedy som si povedal ze by bolo fajn ak by typek nevecerial doma. Ale nechcel sa nechat vyprovokovat a ja som to zacat nemohol.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
och ano, niektori si vedia potykat rychlejsie nez niektori ini vedia pritlacit plyn
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- zodiaq
- Používateľ
- Príspevky: 2040
- Dátum registrácie: Po 17. Aug, 2009, 09:14
- Bydlisko: Nové Zámky/Galanta
Re: Všeobecná diskusia II
Stala sa mi taka vec. Par dni mi na Mazde blbne cidlo otvorenia dveri na kufri. Svieti ze je otvoreny aj ked nieje.
Dnes to zas zasvietilo za jazdy a spravil som nieco co som nemal. Zamkol som vsetky dverez vnutra packov na dverach sofera. Dosiel som domov a nejde mi otvorit dvere na strane sofera. Ani dialkovym, ani packami na dverach z vnutra ci z vonka. Ked som odomkol dialkovym odomklo vsetky dvere okrem vodica a kufra. Klucom sa podarilo odomknut kufor. Ten iuz funguje aj na dialkove ale strana vodica nie. Ja tu teraz sedim a neviem vystupit. Pomoc. JK
Ked otvorim klucom dvere vodica na silu otvorim ich ale neodomkne. Stale ostanu zamknute. Co to moze byt?
Nejaky typ na auto zamocnika v GA?
//update
Chcel som ist teraz rozobrat dvere. Odomkol som a zamok na strane vodica uz zas funguje... Mechanicku zavadu teda mozem vylucit. To bude teda problem a elektronikou, senzormi :/
Dnes to zas zasvietilo za jazdy a spravil som nieco co som nemal. Zamkol som vsetky dverez vnutra packov na dverach sofera. Dosiel som domov a nejde mi otvorit dvere na strane sofera. Ani dialkovym, ani packami na dverach z vnutra ci z vonka. Ked som odomkol dialkovym odomklo vsetky dvere okrem vodica a kufra. Klucom sa podarilo odomknut kufor. Ten iuz funguje aj na dialkove ale strana vodica nie. Ja tu teraz sedim a neviem vystupit. Pomoc. JK
Ked otvorim klucom dvere vodica na silu otvorim ich ale neodomkne. Stale ostanu zamknute. Co to moze byt?
Nejaky typ na auto zamocnika v GA?
//update
Chcel som ist teraz rozobrat dvere. Odomkol som a zamok na strane vodica uz zas funguje... Mechanicku zavadu teda mozem vylucit. To bude teda problem a elektronikou, senzormi :/
AsRock DeskMini H470 - Pentium G6400 4Ghz, Noctua NH-l9i, Ballistix 2x8GB 2666Mhz, WD Blue SN520 256GB, 2xToshiba L200 2TB, Intel AX200
Sony PS5 Slim/ 2TB Samsung 990 Pro , Samsung QE55QN90B, Redmi 10C
Sony PS5 Slim/ 2TB Samsung 990 Pro , Samsung QE55QN90B, Redmi 10C
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4781
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia II
Sice ti neporadim ale pobavil som sa Ja som chvilu liezol manualne otvarat kufor z vnutra ked sa mi dobabralo tlacitko na kufri.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia II
Chalani sorry, ale obidvaja špatne...
Okrem toho sa to počíta z ceny nového len v prvom roku - účtovnom , potom to klesá medziročne o 12,5%. Takže aj keď si to napísal špatne tak by to nebolo 48x 250, ale tá cena vstupná cena by sa znižovala a 4 rok by už bola teda znížená o 37,5% a z nej by sa počítalo to 1%.
Ostatne je tu možnosť s tým pracovať, a pokiaľ nepotrebuješ auto hneď, tak úplne v kľude môžeš kúpiť auto v decembri a pokiaľ ho stihneš zaradiť v tom roku, tak hneď ďalší mesiac už to máš so "zľavou" 12,5%, lebo sa na to hľadí že to auto máš už druhý rok , počítajú sa účtovné obdobia a nie skutočný vek vozidla, a tak napr. moje 14 mesačné auto kúpené v decembri bude z daňového pohľadu 3 ročné a 1% sa bude počítať už len zo 75% vstupnej ceny
Zase Turbo neblázni, keby naozaj musím platiť 1% z ceny áut čo mám zaradené ako benefit že ich môžem používať aj na súkromné účely, tým spôsobom ako píšeš, tak nerobím na nič iné len na to aby som to mohol platiť 3 litre + mesačne štátu za užívanie vozidielmp3turbo napísal: ↑Ut 08. Aug, 2023, 14:24 nezabudni na to, ze taky dobry sluzobak moze stat 1% hodnoty mesacne, cize napriklad za 25.000 eurovy Golf moze sudruh obcan platit 250,-eur mesacne ako tzv. nepenazny prijem (co sa mu strha z vyplaty). Na to mas normalne zakon. Nemusi to tak byt, zamestnavatel moze znasat vsetky naklady blablabla ale takyto je predpis. Takze ked mam platit 200 - 250,-eur mesacne za sluzobne auto, nie som si uplne isty ci nahodou nebude vyhodnejsie vlastnit svoje vlastne pocas 4 rokov zvlast taketo lacne.
Okrem toho sa to počíta z ceny nového len v prvom roku - účtovnom , potom to klesá medziročne o 12,5%. Takže aj keď si to napísal špatne tak by to nebolo 48x 250, ale tá cena vstupná cena by sa znižovala a 4 rok by už bola teda znížená o 37,5% a z nej by sa počítalo to 1%.
Ostatne je tu možnosť s tým pracovať, a pokiaľ nepotrebuješ auto hneď, tak úplne v kľude môžeš kúpiť auto v decembri a pokiaľ ho stihneš zaradiť v tom roku, tak hneď ďalší mesiac už to máš so "zľavou" 12,5%, lebo sa na to hľadí že to auto máš už druhý rok , počítajú sa účtovné obdobia a nie skutočný vek vozidla, a tak napr. moje 14 mesačné auto kúpené v decembri bude z daňového pohľadu 3 ročné a 1% sa bude počítať už len zo 75% vstupnej ceny
Bližšie ku pravde, ale neplatí sa iba daň, aj napriek tomu, že sa jedná síce len o nepeňažný - fiktívny príjem tak v zmysle zákona tento príjem ovplyvňuje nie len základ dane ale aj vymeriavací základ pre sociálne a zdravotné poistenie... Ale pri aute za 25k je to ako píšeš asi fuk.
Fuh kamaráde, však počkaj keď aj na teba dôjde toto moderné "eko", po meste na 8 stupni 1000rpm... No a pokiaľ tam neleješ 95ku tak to dokonca ani neklepe
Workstation: HP Z230- i7 4770, 16gb DDR3, GTX 960, SSD RAID 2x256GB, 3x HP 24" LCD
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
hura, to uz nam novodobe ej-em-dží klepoce ? Ano, 1000 rpm je na krasny osemvalcek viac v pohode nez na 4hrncek (ved ma volnobeh 600rpm na rozdiel od 4hrnca ktore su volakde okolo 900rpm). Dufam ze to mas osemvalec a nie tie tragicke novodobe dvojlitrove stvorhrnce s elektrikou navrch.
>> Okrem toho sa to počíta z ceny nového len v prvom roku - účtovnom , potom to klesá medziročne o 12,5%.
ano to je v poriadku, niektore detaily som vynechal kedze tu nie sme v uctovnickom klube. Preto som zjednodusene pisal ze platit 200-250 mesacne za "25.000 eurovy Golf". A hned si rovno povieme, nepamatam si ci som pisal, ze pri uplatnovani 80% nakladov (palivo, opravy, vsetko) k tomuto 1% nepenaznemu prijmu vobec nedochadza ani pri pouzivani na sukromne ucely.
>> Okrem toho sa to počíta z ceny nového len v prvom roku - účtovnom , potom to klesá medziročne o 12,5%.
ano to je v poriadku, niektore detaily som vynechal kedze tu nie sme v uctovnickom klube. Preto som zjednodusene pisal ze platit 200-250 mesacne za "25.000 eurovy Golf". A hned si rovno povieme, nepamatam si ci som pisal, ze pri uplatnovani 80% nakladov (palivo, opravy, vsetko) k tomuto 1% nepenaznemu prijmu vobec nedochadza ani pri pouzivani na sukromne ucely.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
@mp3turbo
No ono sa povráva že by to malo mať mapu aj na 95ku, a upraviť si predzápal a trošku znížiť výkon, ale odporúčané výrobcom je už hodne dávno aspoň RON98, a nedávať plný kotol keď tam máš "horšie palivo", ale do posledných 3 lejem už len 100fku.
Tých pár % výkonu zníženie by bolo irelevantných, kolega dáva zase len 95ku a to tiež nie boh vie jakú odkedy sa zrušili tankovacie karty, a príde mi to že to proste buchoce oproti môjmu...
A k motoru, ani jedno ani druhé
Hento je I6 M256 - proste "čajová" 53ka, 63ka má iné budíky.
A teraz rozmýšľam či to je moja alebo kolegova, ale asi kolegove GLE, lebo ja mám klasické budíky nastavené.
Každopádne aj to stačí na bežný deň, voľnobeh to má tuším 520RPM a príjemne tam pomáha elektrika aby tam nebola "turbo diera", celkom pekne kultivované sú tieto nové radové 6 valce, a ešte stále z toho dostali aspoň nejaký zvuk napriek OPF, aj keď to znie skroro ako BMW
V8čky sú super, ja som sa dostatočne vybláznil aj na tejto či už predošlých generáciách 6.2NA alebo 5.5 bi-turbo.
Ale nejako som za tie roky vymäkol , a posledný facelift som bral už len 53ku, že to asi stačí na naše cesty...
Hlavne tá predošlá 63s bola na mercedes ako už hodne hodne tvrdá na môj vkus. 63 je ako mega super kára, ale už je to tak docela aj zbraň a treba vedieť s tým zaobchádzať, zakiaľ čo tú 53ku bezpečne odvezie aj žena alebo iný "nešofér"...
Hlavná výhoda oproti 63 je, že keď niekam idem a nechcem stáť každé 3 hodiny na pumpe, tak prejdem aj 800km na nádrž, dlhodobú spotrebu mám pod 10l... Na 63 tak 400km na rovnakú nádrž.
Ten nový facelift 63ky už mal OPF a hovadiny a ja som ho aj skúšal ale so starým sa to nedalo rovnať, ten pred-facelift bol ostrejší...
Ale zase aby som ťa nesklamal úplne, že fuj hnusný I6 hybrid, tak ešte stále sa tu na parkovisku nájde aj nejaké to "poctivé bi-turbo kladivo", takže keď mi je niekedy smutno, zatiaľ stačí len presadnúť
Za mňa ten pred-facelift rozhodne najlepšia E63 akú kedy vyrobili, keby nie je taká uskákaná a tvrdá. Jediná výhoda tej faceliftovej 53ky je že bola lacnejšia a o kus mäkšia, celkovo to proste nie je tak ostré auto ako tá 63, rozumej dá sa to skoro jazdiť aj ako daily...
Ale zase na dnešnú dobu už je to prežitok, cela trieda týchto diaľničných expresov, lebo sa nechodí na jednania ale použijeme zoom
Rovnako aj sedan ako trieda všeobecne, keď môžem mať geniálne SUV.
A v réalnom svete a nie na fóre, na našich cestách, nie sú o nič rýchlejšie na cestovanie ako rovnaké dieslové Ečko, čo máme tiež, len drahšie...
A úplne jedno či máš 400ps+ alebo 600+, na D1 ťa aj tak fukne služobná Oktávia s multilinkom alebo poľské paserati B5/B6.
Prípadne minule ma za mega hustého dažďa na 63ke vyblikalo sandero na dennom svietení lebo som išiel 110 a už mi to tancovalo
No ono sa povráva že by to malo mať mapu aj na 95ku, a upraviť si predzápal a trošku znížiť výkon, ale odporúčané výrobcom je už hodne dávno aspoň RON98, a nedávať plný kotol keď tam máš "horšie palivo", ale do posledných 3 lejem už len 100fku.
Tých pár % výkonu zníženie by bolo irelevantných, kolega dáva zase len 95ku a to tiež nie boh vie jakú odkedy sa zrušili tankovacie karty, a príde mi to že to proste buchoce oproti môjmu...
A k motoru, ani jedno ani druhé
Hento je I6 M256 - proste "čajová" 53ka, 63ka má iné budíky.
A teraz rozmýšľam či to je moja alebo kolegova, ale asi kolegove GLE, lebo ja mám klasické budíky nastavené.
Každopádne aj to stačí na bežný deň, voľnobeh to má tuším 520RPM a príjemne tam pomáha elektrika aby tam nebola "turbo diera", celkom pekne kultivované sú tieto nové radové 6 valce, a ešte stále z toho dostali aspoň nejaký zvuk napriek OPF, aj keď to znie skroro ako BMW
V8čky sú super, ja som sa dostatočne vybláznil aj na tejto či už predošlých generáciách 6.2NA alebo 5.5 bi-turbo.
Ale nejako som za tie roky vymäkol , a posledný facelift som bral už len 53ku, že to asi stačí na naše cesty...
Hlavne tá predošlá 63s bola na mercedes ako už hodne hodne tvrdá na môj vkus. 63 je ako mega super kára, ale už je to tak docela aj zbraň a treba vedieť s tým zaobchádzať, zakiaľ čo tú 53ku bezpečne odvezie aj žena alebo iný "nešofér"...
Hlavná výhoda oproti 63 je, že keď niekam idem a nechcem stáť každé 3 hodiny na pumpe, tak prejdem aj 800km na nádrž, dlhodobú spotrebu mám pod 10l... Na 63 tak 400km na rovnakú nádrž.
Ten nový facelift 63ky už mal OPF a hovadiny a ja som ho aj skúšal ale so starým sa to nedalo rovnať, ten pred-facelift bol ostrejší...
Ale zase aby som ťa nesklamal úplne, že fuj hnusný I6 hybrid, tak ešte stále sa tu na parkovisku nájde aj nejaké to "poctivé bi-turbo kladivo", takže keď mi je niekedy smutno, zatiaľ stačí len presadnúť
Za mňa ten pred-facelift rozhodne najlepšia E63 akú kedy vyrobili, keby nie je taká uskákaná a tvrdá. Jediná výhoda tej faceliftovej 53ky je že bola lacnejšia a o kus mäkšia, celkovo to proste nie je tak ostré auto ako tá 63, rozumej dá sa to skoro jazdiť aj ako daily...
Ale zase na dnešnú dobu už je to prežitok, cela trieda týchto diaľničných expresov, lebo sa nechodí na jednania ale použijeme zoom
Rovnako aj sedan ako trieda všeobecne, keď môžem mať geniálne SUV.
A v réalnom svete a nie na fóre, na našich cestách, nie sú o nič rýchlejšie na cestovanie ako rovnaké dieslové Ečko, čo máme tiež, len drahšie...
A úplne jedno či máš 400ps+ alebo 600+, na D1 ťa aj tak fukne služobná Oktávia s multilinkom alebo poľské paserati B5/B6.
Prípadne minule ma za mega hustého dažďa na 63ke vyblikalo sandero na dennom svietení lebo som išiel 110 a už mi to tancovalo
Workstation: HP Z230- i7 4770, 16gb DDR3, GTX 960, SSD RAID 2x256GB, 3x HP 24" LCD
Re: Všeobecná diskusia II
Nechce sa mi zasierať tému o jazdenke, tak radšej sem...
Musel som to vytiahnuť z garáže aby som ti to cvakol dneska, ale na tej Toyote je to vyriešené za mňa veľmi dobre, vrátane toho 5 vstrekovača pre DPF...
Auto ukazuje stav zanesenia DPF, ukazuje keď regeneruje, ba čo viac, je tam fyzický gombík na nútenú regeneráciu, čo viac si priať neviem
Viac k technickým detailom už Vaculík
Jako na teba to bude asi malé lebo to neni 200fka ani 300fka, a malý objem, ale fakt perfektné auto, toto je 3-tia 150ka čo máme doma...
Toto je pomerne nový kus, lebo pri všetkých displejoch a touchpadoch čo teraz trpím, som sa rozhodol, že treba mať aj jedno analógové auto s "gombíkmi", keď už si budem špatne vychádzať s technikou v pokročilom veku
Tak som vymenil toto leto takú istú 150ku 4 ročnú za fungláč, kým sa dá kupiť ešte táto zastaralá nemoderná generácia dinosaurus, aj keď už bude teraz nové. Maximálna spokojnosť, tak ako pri predošlých, už len nech vydrží 20 rokov
Neuveríš, ale jedno áno, a to je auto ktoré máme len pre to, že popri pár kusoch MB ktoré vynikajú svojou (ne)spolahlivosťou, je treba mať aspoň jedno auto, ktoré je spoľahlivé a vždy ťa všade dovezie Landcruisermp3turbo napísal: ↑St 16. Aug, 2023, 09:12 >> vy mate kontrolky ktore svietia pri vypalovani DPF ?
> áno volá sa to otáčkomer
otackomer nie je kontrolka. Moderne DPF navyse vypaluju bez zvysenia otacok, bez zmeny motor managementu, bez zmeny zvuku motora atd, napriklad ja mam 2015ku voz a za tri roky som nikdy nespozoroval vypalovanie dpf. Az som z toho nervozny.
Musel som to vytiahnuť z garáže aby som ti to cvakol dneska, ale na tej Toyote je to vyriešené za mňa veľmi dobre, vrátane toho 5 vstrekovača pre DPF...
Auto ukazuje stav zanesenia DPF, ukazuje keď regeneruje, ba čo viac, je tam fyzický gombík na nútenú regeneráciu, čo viac si priať neviem
Viac k technickým detailom už Vaculík
Jako na teba to bude asi malé lebo to neni 200fka ani 300fka, a malý objem, ale fakt perfektné auto, toto je 3-tia 150ka čo máme doma...
Toto je pomerne nový kus, lebo pri všetkých displejoch a touchpadoch čo teraz trpím, som sa rozhodol, že treba mať aj jedno analógové auto s "gombíkmi", keď už si budem špatne vychádzať s technikou v pokročilom veku
Tak som vymenil toto leto takú istú 150ku 4 ročnú za fungláč, kým sa dá kupiť ešte táto zastaralá nemoderná generácia dinosaurus, aj keď už bude teraz nové. Maximálna spokojnosť, tak ako pri predošlých, už len nech vydrží 20 rokov
Workstation: HP Z230- i7 4770, 16gb DDR3, GTX 960, SSD RAID 2x256GB, 3x HP 24" LCD
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
mačkátko "teraz chcem regenerovat dépéef" maju vsetky kamiony uz roky rokuce, rovnako ako mačkátko "v ziadnom pripade nespustat" :
https://i.ytimg.com/vi/1IO2qs2AZb8/maxresdefault.jpg
https://roadstars.mercedes-benz-trucks. ... er-940.jpg
https://automotiveservicepro.com/sites/ ... witch1.jpg
atd, ale ze to ma LandCruiser ma nenapadlo. Skoda ze take auta nemam. Zatial som presvedceny ze ten piaty vstrekovac mam, a samozrejme je to spravna cesta namiesto divokej zmeny motormanagementu (uplne najspravnejsia by asi bola vstrekovanie a zapalovanie benzinu rovno pred DPF ale to uz snivam : predstavujem si BFU a dieslovu nadrz aj benzinovu nadrz v jednom aute, to by bola sranda)
Mocovinu tam este nemas, co ? Ak mas, potes nejakymi novinkami okolo vstrekovania mocoviny, a ako cistia ten system aby sa nezahlienil tak ako u vsetkych premiovych znaciek kde zvykne dozit aj uzasnych 70.000km. U nepremiovych znaciek mam len vo svojom okoli viacere vymeny nefunkcneho systemu v ramci zaruky kludne pri 30 - 35.000 km.
https://i.ytimg.com/vi/1IO2qs2AZb8/maxresdefault.jpg
https://roadstars.mercedes-benz-trucks. ... er-940.jpg
https://automotiveservicepro.com/sites/ ... witch1.jpg
atd, ale ze to ma LandCruiser ma nenapadlo. Skoda ze take auta nemam. Zatial som presvedceny ze ten piaty vstrekovac mam, a samozrejme je to spravna cesta namiesto divokej zmeny motormanagementu (uplne najspravnejsia by asi bola vstrekovanie a zapalovanie benzinu rovno pred DPF ale to uz snivam : predstavujem si BFU a dieslovu nadrz aj benzinovu nadrz v jednom aute, to by bola sranda)
Mocovinu tam este nemas, co ? Ak mas, potes nejakymi novinkami okolo vstrekovania mocoviny, a ako cistia ten system aby sa nezahlienil tak ako u vsetkych premiovych znaciek kde zvykne dozit aj uzasnych 70.000km. U nepremiovych znaciek mam len vo svojom okoli viacere vymeny nefunkcneho systemu v ramci zaruky kludne pri 30 - 35.000 km.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Viem že tento web tu medzi niektorými nie je príliš v obľube, ale nechám vám tu jeden link na zaujímavé čítanie https://www.autoforum.cz/predstaveni/no ... er-nulovy/
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2319
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia II
Ocividne su v Nemecku rozumnejsi ludia. Alebo su v Mercedese amateri. Skodofka svojho casu zrusila svoj sportovejsi 3.6L V6 motor, nahradila ho krasnym zavodnym stvorvalcom 2.0 TDI, strcila ho do Škodiaka RS, k vyfuku primontovala reproduktor, ktory prehraval mp3ojku ozajstneho motora, capla tam nalepku "od 50k evri" a... jelita to kupuju.
Mame aj vo verzii s vnutornym zvukom, moje oblubene video. Kupte si ochcavku RS, len 40k a viac. Zvonku kozí dych, zvnutra nerealny rapkajuci shit. NFS2 malo lepsie audio.
Toto v Mercedese nevedia urobit? Namiesto toho, aby nazad strkali V8 do sportovej edicie svojho auta a hnevali Gretu...
Mame aj vo verzii s vnutornym zvukom, moje oblubene video. Kupte si ochcavku RS, len 40k a viac. Zvonku kozí dych, zvnutra nerealny rapkajuci shit. NFS2 malo lepsie audio.
Toto v Mercedese nevedia urobit? Namiesto toho, aby nazad strkali V8 do sportovej edicie svojho auta a hnevali Gretu...