Všeobecná diskusia II
Re: Všeobecná diskusia II
Kuga je dost onicom. A strasne to dnu vrzga
Re: Všeobecná diskusia II
Celkovo mam pocit ze sa tym fordom v poslednom case viac paci v servise ako na ceste. Nove turba, vstrekovace, DPF a podobne srandy este pred 10k km...
Re: Všeobecná diskusia II
Dalsie 2 vo vyhlade Proceed GT Line, mozno GT alebo saskaj
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Nove turba, vstrekovace, DPF a podobne srandy este pred 10k km...
ale neblazni, 1.0i je uplne ina liga nez nejaky dieslik co spominas. Nepocul si ze tie nove motory budu urcite lepsie ako tie stare ?
A o tych "starych" tvrdili ze su lepsie nez tie predtym este starsie ze... nejak si nepamatam ze by o tych starych (od ktorych su nove lepsie) vyhlasovali ze budu mat take a take problemy.
inak nechapem : neda sa kupit nieco normalnejsie nez trojvalec co vypina aspon polovicu valcov mimo zataze ? Osekane orezane ohlodane na kost, costsaving dovedeny do absolutnej nirvany okravatovanych manažerisov a ekonomickeho oddelenia. Nejaka predvadzacka, pol rocne vozidlo od dealera ?
ale neblazni, 1.0i je uplne ina liga nez nejaky dieslik co spominas. Nepocul si ze tie nove motory budu urcite lepsie ako tie stare ?
A o tych "starych" tvrdili ze su lepsie nez tie predtym este starsie ze... nejak si nepamatam ze by o tych starych (od ktorych su nove lepsie) vyhlasovali ze budu mat take a take problemy.
inak nechapem : neda sa kupit nieco normalnejsie nez trojvalec co vypina aspon polovicu valcov mimo zataze ? Osekane orezane ohlodane na kost, costsaving dovedeny do absolutnej nirvany okravatovanych manažerisov a ekonomickeho oddelenia. Nejaka predvadzacka, pol rocne vozidlo od dealera ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 433
- Dátum registrácie: Št 30. Okt, 2008, 18:12
- Bydlisko: Hliník nad Hronom
Re: Všeobecná diskusia II
Proceed Gt line mám teraz novy tretí mesiac 1.5 tgdi , 6000km zatiaľ , motor je to úspornejší ako som mal vo Focuse 1.0 ecoboost . Tiež som rozmýšľal aj nad novým Focusom vtedy ale Kia to vyhrala, materiálovo sa mi to zdá kvalitnejsie vo vnútri ako Ford za podobne peniaze.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Dá, na predošlej strane sú 4 rôzne autá s 1.5 benzínom
jaaaaaj, ja som si vsimol len tri a z toho dve cez 25000, jedno dokonca skoro za 27000 (26867 mi nepride uplne 25000 but let's say it was close enough).
Inak moja otazka bola viac basnicka ako realna berme to ako taky hlasny výdych.
jaaaaaj, ja som si vsimol len tri a z toho dve cez 25000, jedno dokonca skoro za 27000 (26867 mi nepride uplne 25000 but let's say it was close enough).
Inak moja otazka bola viac basnicka ako realna berme to ako taky hlasny výdych.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 1800
- Dátum registrácie: Pi 09. Jún, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia II
no ku kii poviem tolko mam ceed SW gtline po 3,5 roku a 100k aa to ze prevodovka je fakt robena na tých 150tis co ma drzat zaruka uz teraz pocitujem ze to neradi ako za nova .... hlavne ked je auto studene (olej v prevodovke meneny aj ked to v servisnom plane nie je) ale asi radsej kia a 4 valcek ako 1,0 ecoboost inak zas otazka ta kuga je na to fakt zle zacal som poskulovat po nem ale s 2,5 duratec motorom za 32 tis mi to prisla ako celkom zaujimava kupa
Re: Všeobecná diskusia II
Tak ide skor o konkretny motor. Ved trebars tie 1.0TSI jazdia vo fleetoch, olej furt 30k km, dostava to redline za studena lebo sak sluzovak a jazdi to. Ani kamarat v autorizaku nespominal ze by ich nejak casto riesili. Snad jediny problem ktory sa tam servisuje je dekarbonizacia ak si to nejaky dedek kupi miesto skody 105/favorita a jazdi s tym 5r bez toho aby prekrocil 3k rpm...
Este ziadny motor sa nepokazil kvoli objemu, poctu valcov ani objemu na liter.
Este ziadny motor sa nepokazil kvoli objemu, poctu valcov ani objemu na liter.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Snad jediny problem ktory sa tam servisuje je dekarbonizacia
s tym maju problem skoro vsetky priamovstreky ... ktore nemaju kombinovany cyklus s nepriamovstrekom ze by trosku poomyvalo ventily benzinom.
Nic co by sa nedalo v pohode vyriesit v dalsej verzii motoru (ktory sa uz vyraba 12 rokov).
>> Este ziadny motor sa nepokazil kvoli objemu, poctu valcov ani objemu na liter.
ale ano, ale ano. Skus vybrat 200 koni z litra objemu, ako dlho ti vydrzi. Skus tlacit do motora 3 bary pretlak, ved 190 koni z 0.8i nemoze byt ziadny problem (turbodychadielko 400.000 rpm podobne ako cojaviem v GT2 RS kde "asi" nebude konstruovane na statisticku zivotnost 200.000km). atd, atd. a to cele je konstruovane v uplne inych cenovych dimenziach nez auta s >400 horse power bez ohladu na objem.
Ozaj, preco nema Porsche motory 1.0i ked nie je problem ani objem, ani vykon na liter ? Ved tie trojvalceky sa tak nadherne tocia, 9200 rpm ziadny problem a nasypat tam vela vzduchu turbodychadlami predsa nie je ziadna veda.
s tym maju problem skoro vsetky priamovstreky ... ktore nemaju kombinovany cyklus s nepriamovstrekom ze by trosku poomyvalo ventily benzinom.
Nic co by sa nedalo v pohode vyriesit v dalsej verzii motoru (ktory sa uz vyraba 12 rokov).
>> Este ziadny motor sa nepokazil kvoli objemu, poctu valcov ani objemu na liter.
ale ano, ale ano. Skus vybrat 200 koni z litra objemu, ako dlho ti vydrzi. Skus tlacit do motora 3 bary pretlak, ved 190 koni z 0.8i nemoze byt ziadny problem (turbodychadielko 400.000 rpm podobne ako cojaviem v GT2 RS kde "asi" nebude konstruovane na statisticku zivotnost 200.000km). atd, atd. a to cele je konstruovane v uplne inych cenovych dimenziach nez auta s >400 horse power bez ohladu na objem.
Ozaj, preco nema Porsche motory 1.0i ked nie je problem ani objem, ani vykon na liter ? Ved tie trojvalceky sa tak nadherne tocia, 9200 rpm ziadny problem a nasypat tam vela vzduchu turbodychadlami predsa nie je ziadna veda.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Kazdy o tom karbone rozprava ale nikto este v ruke podpaleny karbonom obaleny ventil nedrzal.
----
Snazis sa naznacit ze je nemozne vyrobit 200hp 1.0 motor ktory by vydrzal?
Alebo ze je nemozne vyrobit 50kW atmosferu ktora bude mat problem dozit 100k km?
Pretoze to bola moja pointa. Neviem preco tu odrazu lieta 9200rpm, 400 000rpm, gt2 rs, 3 bary atd. Ma to nebodaj nieco spolocne s temou?
----
Snazis sa naznacit ze je nemozne vyrobit 200hp 1.0 motor ktory by vydrzal?
Alebo ze je nemozne vyrobit 50kW atmosferu ktora bude mat problem dozit 100k km?
Pretoze to bola moja pointa. Neviem preco tu odrazu lieta 9200rpm, 400 000rpm, gt2 rs, 3 bary atd. Ma to nebodaj nieco spolocne s temou?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Snazis sa naznacit ze je nemozne vyrobit 200hp 1.0 motor ktory by vydrzal?
nebude mat taku cenu, aby sa dal pouzit do Focusu, Yarisu, i30 atd. Vyrobit ho dokazeme podla mna == nesnazim sa naznacit co si povedal.
>> Alebo ze je nemozne vyrobit 50kW atmosferu ktora bude mat problem dozit 100k km?
no to by podla mna vcelku mohol byt problem : tato technologia mi pride dostatocne zmaknuta uz od cojaviem 1988 kedy sme mali Favority a 1995 ci kolko boli Felicie. Favority nemali 50kW, tam bola tusim spicka 44kW, avsak Felicie mali 55kW v podobe 1.6i.
Ma to nebodaj nieco spolocne s temou ?
nebude mat taku cenu, aby sa dal pouzit do Focusu, Yarisu, i30 atd. Vyrobit ho dokazeme podla mna == nesnazim sa naznacit co si povedal.
>> Alebo ze je nemozne vyrobit 50kW atmosferu ktora bude mat problem dozit 100k km?
no to by podla mna vcelku mohol byt problem : tato technologia mi pride dostatocne zmaknuta uz od cojaviem 1988 kedy sme mali Favority a 1995 ci kolko boli Felicie. Favority nemali 50kW, tam bola tusim spicka 44kW, avsak Felicie mali 55kW v podobe 1.6i.
Ma to nebodaj nieco spolocne s temou ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Ma to spolocne s temou to, ze ked to dokazeme vyrobit tak vpodstate len zalezi na tom nevybrat si tych co to vyrabaju zle.
Ako vravim, vidim co zazivaju tie 1.0TSI vo fleetoch. Plakal by si keby si to videl nazivo. A nic. Proste to jazdi a jazdi a jazdi.
Ako vravim, vidim co zazivaju tie 1.0TSI vo fleetoch. Plakal by si keby si to videl nazivo. A nic. Proste to jazdi a jazdi a jazdi.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia II
do DSG DQ250 je najlepsie aky olej ? OEM alebo je nejaky iny ?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia II
Môžeš OEM alebo niečo z lepšieho aftermarketu (Motul, Ravenol, Millers)
ITX >>> ATX