zaujimave, ze BMW s Euro7 problem nema, dokonca aj s 6-valcami
Všeobecná diskusia II
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
za aku cenu ? o 20.000 vyssiu nez EV ?
kazda diskusia u teba s kamaratmi musi skoncit do 160 pismenok inak sa zavres a odmietnes cokolvek ?
autovlacik je DRAHSI A HORSI (v mnohych ohladoch) nez cesta autom. A ked chces vsetkych do tej srajdy nahnat, bude to este horsie.
autovlacik nie je riesenie dovoleniek a takisto nie je lietadlo pretoze na tie masy nie su pripravene. Lietadla ani nemozu byt. Fyzicky nemozne.
kazda diskusia u teba s kamaratmi musi skoncit do 160 pismenok inak sa zavres a odmietnes cokolvek ?
autovlacik je DRAHSI A HORSI (v mnohych ohladoch) nez cesta autom. A ked chces vsetkych do tej srajdy nahnat, bude to este horsie.
autovlacik nie je riesenie dovoleniek a takisto nie je lietadlo pretoze na tie masy nie su pripravene. Lietadla ani nemozu byt. Fyzicky nemozne.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Pi 22. Dec, 2023, 18:27, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
No pozrel som, škoda že to je o veľa drahšie. Keby bola cena nie o moc drahšia neni o čom, prídem tam oddýchnutý, vyspatý, pohodička. Že to trvá dlšie ma absolútne netrápi, aj tak musím spať a je sakra rozdiel doraziť vyspatý alebo doraziť zničený uťahaný a 2 dni dospávať. A absolútne neriešim dojazd, aj s mojím tragáčom s dojazdom 1200km by som tam šiel autovlakom.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
oslobod svoju mysel : ked bude vacsina naroda cestovat autovlacikmi, tak to musi zlacniet - economies of scale.
Spravne ?
Spravne ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
ak nie si schopny svoju myslienku zredukovat do par viet, tak len ukazujes, ze ti nejde o diskusiu, ale o prednasku a poucovanie
na zaklade empirickych skusenosti vies len opakovat vypovedane, tato diskusia je kopiou nasej diskusie z minuleho roka, nikam si sa neposunul, nie je dovod citat to
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
ako vies, ked si to necital ?
a ty si sa posunul kam ? v argumentacii, racionalizacii, pragmatickej realistickosti...
a ty si sa posunul kam ? v argumentacii, racionalizacii, pragmatickej realistickosti...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Cize sa teraz dotahujeme na tom ze spalovaky predavat nikto nezakazal, "len" boli podmienky pre ich predaj nastavene tak ze mimo luxusnejsich modelov ich vyroba a predaj prestal davat zmysel?
Lebo ak ano, tak ja medzi tym a "zakazovanim" nevidim ziadny rozdiel.
Re: Všeobecná diskusia II
ak sa nic nezmeni, podla aktualneho planu bude zakaz predaja novych od roku 2035, dovtedy je to na preferenciach vyrobcov, aj pre splnenie euro7 sa da auto vyrobit
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12541
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
to je tak alibisticke. Akoze mozete vyrabat spalovacie auta, ale za takychto podmienok. Ak ich nesplnite, ziaden spalovak nepredate
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
Re: Všeobecná diskusia II
presne tak, toto plati od roku 1993, kedy bolo zavedene EURO I, resp od roku 1971, kedy zacala platit norma EHK 15
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
ktore sa vsak dali splnit - na rozdiel od Euro7 - bez toho, aby auto malo "systemy" za 50.000 eur.
a sme zase pri tom ze bezne auticka a'la Fabia nebudu mozne vyrobit pod 25.000 eur [dajme si cislo ake chceme, podstatne viac nez dnes] cim budu ... nepredajne.
nie, nikto nic nezakazal. Len prikazal take veci, ze zopar modelov kazdemu vyrobcovi vypadlo z ponuky. Cista nahoda.
a sme zase pri tom ze bezne auticka a'la Fabia nebudu mozne vyrobit pod 25.000 eur [dajme si cislo ake chceme, podstatne viac nez dnes] cim budu ... nepredajne.
nie, nikto nic nezakazal. Len prikazal take veci, ze zopar modelov kazdemu vyrobcovi vypadlo z ponuky. Cista nahoda.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 452
- Dátum registrácie: So 25. Mar, 2023, 19:17
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia II
Treba sa prilepiť na asfalt pred nabíjačky a protestovať čo iné ti zostane.
CPU: AMD 7800X3D GPU: Asus TUF Gaming RTX4080 MB: Asus TUF Gaming B650m-PLUS RAM: 2x16GB Kingston 6000 PSU: Asus Strix Aura 850w Gold SSD: Kingston Fury Renegade 1TB CASE: GameMax Spark Monitor: Alienware AW3432DWF
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia II
Chlapci, ale tie normy su typicky pozadu oproti americkym, dnes uz aj cinskym. Euro7 pritom neriesi co2 ani naznakom, to su ine regulácie. Aj dnes je euro7 maksie v porovnani s cinskou normou. Okrem toho, mame globalny trh, tie automobilky chcu identicky model predavat tu, aj v azii aj v us. V podstate ich ostatne velke trhy tlacia tiez do BEV, ani eu by ich nemusela tlacit. EU ich chcela tlacit uz skor, aby nezaspali tak, ako teraz zaspali v porovnani s Cinskymi novymi vyrobcami.
Edit, k euro7 zopar detailov: https://twitter.com/diagon_swarm/status ... EE8fQ&s=19
Edit, k euro7 zopar detailov: https://twitter.com/diagon_swarm/status ... EE8fQ&s=19
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: Všeobecná diskusia II
Beardie, prave si ma presvedcil ze urcite suvislosti vynechavas zamerne len aby si tu mohol mudrovat. Nerobi to z diskusie velky pozitok.
Mas mnozinu toho co ti prikazuju normy a mnozinu toho co su zakaznici ochotni kupit a zaplatit. Ak sa tieto 2mnoziny vobec neprekryvaju, vyrobca ma minimalne moznosti ako to ovplyvnit. Rozhodli za neho normy ktore vyrobcovi zakazuju vyrobit to co chce zakaznik a taktiez zakaznik ktory odmieta zaplatit za to co umoznuju vyrobit normy.
Tieto mnoziny sa podla mojho nazoru prestali prekryvat pri nastupe euro 5 a razantne sa rozisli s nastupom euro 6d. Vtedy skoncilo velke mnozstvo mensich a lacnejsich aut. Cim drahsie a luxusnejsie auto, tym skor dokazes do predajnej ceny ukryt naklady na splnenie noriem sposobom ktory neodradi zakaznika.
Keby som to musel vysvetlovat trebars shirovi tak nepoviem ani slovo... Ale ty nemas v hlave nasrato. Celkovo mi pride ze mas v trhovej ekonomike vacsi prehlad ako ja. A aj tak napises hentaku kravinu, ze preferencia vyrobcov. To nedava zmysel.
Mas mnozinu toho co ti prikazuju normy a mnozinu toho co su zakaznici ochotni kupit a zaplatit. Ak sa tieto 2mnoziny vobec neprekryvaju, vyrobca ma minimalne moznosti ako to ovplyvnit. Rozhodli za neho normy ktore vyrobcovi zakazuju vyrobit to co chce zakaznik a taktiez zakaznik ktory odmieta zaplatit za to co umoznuju vyrobit normy.
Tieto mnoziny sa podla mojho nazoru prestali prekryvat pri nastupe euro 5 a razantne sa rozisli s nastupom euro 6d. Vtedy skoncilo velke mnozstvo mensich a lacnejsich aut. Cim drahsie a luxusnejsie auto, tym skor dokazes do predajnej ceny ukryt naklady na splnenie noriem sposobom ktory neodradi zakaznika.
Keby som to musel vysvetlovat trebars shirovi tak nepoviem ani slovo... Ale ty nemas v hlave nasrato. Celkovo mi pride ze mas v trhovej ekonomike vacsi prehlad ako ja. A aj tak napises hentaku kravinu, ze preferencia vyrobcov. To nedava zmysel.