Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
chcel by som osobne vidiet to sub z profituningu ako to ide v porovnani s mojim,ked ma udajne 450ps...v poslednej dobe som dost skepticky voci takym autam,ked ich nevidim nazivo
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Všeobecná diskusia
nie je nahodou ten z profituningu len 2 liter?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
ak je to ten modry je kde aj LPG tak to je ten verzia 2008 a hore to je 2.5l
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3037
- Dátum registrácie: St 25. Jan, 2012, 21:07
- Bydlisko: Kežmarok- Ľubica
Re: Všeobecná diskusia
Btw mam otazku, mozno je trochu blba, dufam ze mi budete vediet odpovedat ale do aut sa vobec nevyznam. Je mozne ze ma auto vacsiu spotrebu, na volnobehu ci ako to mam nazvat aj o 1L pokial sa mu zohreje motor ako ked uz ma 90C? Tak nejako som to odsledoval na palubnom PC, aj ked vypnem kurenie je to to iste. Preco to tak je? Na co to sluzi?
Intel i5 4670k 4.6ghz 1.22V, Corsair h100i, Asus Maximus VI Hero, Kingston Hyperx predator 2*4gb 2400mhz cl11 XMP, Kingston HyperX 3k SSD, ST Barracuda 2TB (ST2000DM001), Asus GTX670 DCUII 1307boost/7100 1.2V,Corsair HX650, NZXT Phantom 630, repro: Logitech Z-5500, PSP 3004 black nejaky FHD Asus 22" :D
Hero 4670k validator
Hero 4670k validator
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
rychlejsie sa ti zohreje motor ...
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
predpokladam ze aj otacky su o nieco vyssie
normalka, proste "studeny" rezim, aby sa co najskor dostal na pracovnu teplotu
normalka, proste "studeny" rezim, aby sa co najskor dostal na pracovnu teplotu
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: Všeobecná diskusia
Tak tak, to iste mam na Honde, studeny start drzi volnobeh na 1400-1500 rpm a ked sa zohreje, tak klesne.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
1400-1500 je trochu moc nie ? mne na ovle nizsich
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Auto na volnobehu ide na bohatsiu zmes + ma vyssie otacky. Motor neni zohriaty, ma vyssie trenie, olej nemaze tak ako by mal atd. Napr. sef mal na VW Touran ftedeicku dlhodobo spotrebu okolo 8,5l a to prave kvoli kratkym trasam, lebo sa mi nestihal poriadne zohriat motor. Odkedy sa prestahoval mimo BA, tak si prdka za 5.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
pri studenom režime máte spotrebu o 1l väčšiu?
Ja hádam aspoň takú dvojnásobnú...
Palubný počítač síce (chvalabohu) nemám, ale vidno to na celkovej spotrebe, či chodím dlhé trasy, či krátke trasy... ...taktiež aj ručička prejde dobrý kus cesty, kým je motor studený, potom sa už takmer nehýbe....
No a k otáčkam - keď je len chladno (do takých -10°C), tak ide na zvýšené otáčky, čo je takých 1200ot. Keď je ozaj zima (-20°C), tak ide kľudne aj na 1800ot. a pri brzdení motorom už pri tých 1800ot. cítiť, že prestal brzdiť...
Ja hádam aspoň takú dvojnásobnú...
Palubný počítač síce (chvalabohu) nemám, ale vidno to na celkovej spotrebe, či chodím dlhé trasy, či krátke trasy... ...taktiež aj ručička prejde dobrý kus cesty, kým je motor studený, potom sa už takmer nehýbe....
No a k otáčkam - keď je len chladno (do takých -10°C), tak ide na zvýšené otáčky, čo je takých 1200ot. Keď je ozaj zima (-20°C), tak ide kľudne aj na 1800ot. a pri brzdení motorom už pri tých 1800ot. cítiť, že prestal brzdiť...
Re: Všeobecná diskusia
lancer to ma plus minus takto:
hned po nastartovani cca 1700-1900ot, behom 5s to klesne na cca 1400-1500 a ked v garazi nieje extra zima tak to klesne k 1300...zahriaty motor ma 850-900ot
hned po nastartovani cca 1700-1900ot, behom 5s to klesne na cca 1400-1500 a ked v garazi nieje extra zima tak to klesne k 1300...zahriaty motor ma 850-900ot
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Tak takto, keď myslíš hneď po naštartovaní, tak teda hneď...
Ja keď naštartujem, vyletia otáčky na takých 2200, a hneď ako dosiahnu to maximum (tých 2200) začnú pomaly padať a po takej 1,5 sekunde sa zastavia podľa teploty motora na ~900 ak je teplý, ~1200-1300 aj je studený, ~1800 ak je sakra studený...
Ináč, ešte taká zvláštnosť: Keď mám motor normálne zohriaty na pracovnú teplotu, tak má takých 900otáčok, neviem presne, nikdy som to nemal pichnuté na diagnostike, ale tá ručička je kúsok pod 1000. Ale len pri státi...
Akonáhle auto rozbehnem, trebárs aj na neutráli dole z kopca, otáčky sa zvýšia na takú tisícku.... Hneď ako úplne zastavím, padnú zasa na tých ~900
Ja keď naštartujem, vyletia otáčky na takých 2200, a hneď ako dosiahnu to maximum (tých 2200) začnú pomaly padať a po takej 1,5 sekunde sa zastavia podľa teploty motora na ~900 ak je teplý, ~1200-1300 aj je studený, ~1800 ak je sakra studený...
Ináč, ešte taká zvláštnosť: Keď mám motor normálne zohriaty na pracovnú teplotu, tak má takých 900otáčok, neviem presne, nikdy som to nemal pichnuté na diagnostike, ale tá ručička je kúsok pod 1000. Ale len pri státi...
Akonáhle auto rozbehnem, trebárs aj na neutráli dole z kopca, otáčky sa zvýšia na takú tisícku.... Hneď ako úplne zastavím, padnú zasa na tých ~900
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3037
- Dátum registrácie: St 25. Jan, 2012, 21:07
- Bydlisko: Kežmarok- Ľubica
Re: Všeobecná diskusia
Ja neviem ako sledoval som to pocas jazdy ked vyhodim prevod, normalne so zohriatym motorom mam takych 0.6l na 100km, no za studena to ide niekedy aj cez 2l. Na rovinke v obci 50-60km/h na 4. prevodovom stupni to ide 3.6-4.2l, za studena cez tych 6l. Ked stojim tak mi spotrebu neukazuje tym padom za studena by sa nemal motor az tak vytacat ako pri 90tich stupnoch koli tomu oleju alebo co to znamena?
Intel i5 4670k 4.6ghz 1.22V, Corsair h100i, Asus Maximus VI Hero, Kingston Hyperx predator 2*4gb 2400mhz cl11 XMP, Kingston HyperX 3k SSD, ST Barracuda 2TB (ST2000DM001), Asus GTX670 DCUII 1307boost/7100 1.2V,Corsair HX650, NZXT Phantom 630, repro: Logitech Z-5500, PSP 3004 black nejaky FHD Asus 22" :D
Hero 4670k validator
Hero 4670k validator
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
to nemyslis vazne tu otazku
jasne ze studeny motor sa nema vytacat, prve co pojde ked budes vytacat studeny je hlava alebo tesnenie pod hlavou asi. (u preplnanych asi tiez turbo)
a to ze pri nastartovani to streli do vysokych otacok, to je jasne, ale hned to aj klesne, mne to streli na tych ~1500, potom podla vonkajsej teploty padne hned na 1100-900, za par minut klasika 800
jasne ze studeny motor sa nema vytacat, prve co pojde ked budes vytacat studeny je hlava alebo tesnenie pod hlavou asi. (u preplnanych asi tiez turbo)
a to ze pri nastartovani to streli do vysokych otacok, to je jasne, ale hned to aj klesne, mne to streli na tych ~1500, potom podla vonkajsej teploty padne hned na 1100-900, za par minut klasika 800
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3037
- Dátum registrácie: St 25. Jan, 2012, 21:07
- Bydlisko: Kežmarok- Ľubica
Re: Všeobecná diskusia
no myslim o auta som sa nikdy nezaujimal. btw co mas na mysli pod pojmom vytacat? jazdim na 308sw, 1.6 benzin a radim do tych 4000 otacok. Je to vela?
Intel i5 4670k 4.6ghz 1.22V, Corsair h100i, Asus Maximus VI Hero, Kingston Hyperx predator 2*4gb 2400mhz cl11 XMP, Kingston HyperX 3k SSD, ST Barracuda 2TB (ST2000DM001), Asus GTX670 DCUII 1307boost/7100 1.2V,Corsair HX650, NZXT Phantom 630, repro: Logitech Z-5500, PSP 3004 black nejaky FHD Asus 22" :D
Hero 4670k validator
Hero 4670k validator