Alza.sk
- Kyselinka
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7265
- Dátum registrácie: St 02. Feb, 2011, 12:33
- Bydlisko: SC
Re: Alza.sk
Tvoja sprostost. Mas objednavat produkt, az ked bude na webe oznaceny ako dostupny/naskladneny a nemas verit nejakej pipke, co v jednej ruke drzi telefon a v druhej bagetu, lebo prave obeduje a chce sa ta co najskor zbavit, aby sa natlacila
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Alza.sk
Toto je jedna z velkych chyb co mozes u Alzy spravit. U Alzy sa objednava iba na osobku alebo na dobierku. Pri platbe prevodom expeduju v lepsom pripade o 3 dni po zaplateni, pri platbe kreditkou najskor tyzden po zaplateni.Jednoduska napísal: - zaplatil som kreditkou a objednal produk (hodnota 80 a daco eur)
Re: Alza.sk
dovolim si nesuhlasit, stale platim krtou a expeduje sa okamzite...faugusztin napísal:Toto je jedna z velkych chyb co mozes u Alzy spravit. U Alzy sa objednava iba na osobku alebo na dobierku. Pri platbe prevodom expeduju v lepsom pripade o 3 dni po zaplateni, pri platbe kreditkou najskor tyzden po zaplateni.Jednoduska napísal: - zaplatil som kreditkou a objednal produk (hodnota 80 a daco eur)
no ale pridam este moj posledny nakup v Alze...
Rozhodoval som sa medzi produktami ktore boli viacmenej rovnake a u oboch bola dodacia lehota rovnaka (zajtra na centrale). Tak som teda jeden objednal , no v objednavke ktora mi nasledne dosla na mail uz bol uvedeny iny predpokladany dodaci datum (o 3 dni neskor).
Hned som vsak zadal cez stranku poziadavku na zmenu objednavky (na iny produkt s lepsou dostupnostou)... poziadavka bola do par minut vybavena a tovar odoslany.
Cize koniec koncov spokojnost, len tie dostupnosti by si troska viac mohli strazit, resp updatovat...
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Alza.sk
Otazkou je akou kartou si platil. Platil si kreditkou (VISA) alebo debetkou (VISA Electron) ? Ked som platil moznostou "Kartou Online", tak som ja platil VISA kreditkou a minimalne u mna to vyznelo tak, ze realne cakali na pripisanie platby na ucet. Konkretne ked som naposledy platil kartou, tak objednavka bola zadana a hned aj zaplatena 21.01.2011 o tretej rano (piatok), tovar mali skladom - expedovat to mali teda v ten isty den. Tovar napriek tomu odoslali az 25.01.2011 (utorok).kOsTi napísal:dovolim si nesuhlasit, stale platim krtou a expeduje sa okamzite...
A par ludi aj tu vo vlakne malo podobne skusenosti, mozno nemaju radi kreditky?
Re: Alza.sk
debetnou embosovanou VISA Classic (nie Electron) ...neviem no, ja som s tymto veru problem nemal, platba bola okamzita stale
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Alza.sk
Pokial viem tak platba prebehne hned, teda jej potvrdenie, mozno vidia realne peniaze neskor...
A sprostost nesprostost, je to neico co sa nerobi, snazim sa nebyt klasicka "slovac", nie na kazdom kroku opatrny, skusat nove veci a verit ludom.... a nevyplaca sa no
A sprostost nesprostost, je to neico co sa nerobi, snazim sa nebyt klasicka "slovac", nie na kazdom kroku opatrny, skusat nove veci a verit ludom.... a nevyplaca sa no
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Jednoduska - v poslednej dobe som mal par skusenosti s net obchodmi, ale velkymi, nie nieco co ma na heureke najnizsiu cenu, ale myslim par obchodov ktore su v TOP5 naj na SVK. Skusenosti typu reklamacia, otazky na dostupnosti atd. Skusenosti su katastrofalne. Reklamacia riesia tak ze po polstranovom maily kde sa informujem co robit s tovarom ktory prisiel poskodeny ihned po rozbaleni - no nie vinou kuriera, ale vinou vyroby - popraskany plast na mieste kde by po naraze nemohol vzniknut, stroha odpoved po 2dnoch cakania - zaslite nam tovar. PO zaslani tovaru NULOVA ODPOVED. Ziadny email - tovar sme prijali a riesime reklamaciu. Po 2 tyzdnoch sa tam volalo, a zhodou okolnosti som sa informoval ja aj sestra v jeden den. Volala ona - zdvihol jej niekto, ze je to vyriesene a posielaju novy tovar. No nevedel som o tom a zavolal som tam aj ja, zdvihol niekto iny a jeho odpoved: ten vyrobok nam na reklamaciu VOBEC NEPRISIEL. Bordel neskutocny. Pritom prvy zamestnanec mal pravdu pretoze tovar na druhy den prisiel novy.
Takze, tieto velko firmy nemaju cas na riesenie reklamacii a staznosti zakaznikov, idu cisto za ziskami, a reklamacie mi pripada ze riesia sposobom: dajak sa to vyriesi samo.
Druhy pripad: vracal som gamepad do 7dni. Objednal som xbox, chytil do ruky, a po 5 minutach vedel ze si z F510 len tak lahko nezvyknem. Tak som ho zabalil naspat a poslal. Takisto - nulova komunikacia zo strany obchodu. Ziadne - vyrobok prisiel, odstupenie od kupnej zmluvy akceptujeme cakajte na peniaze. PO 2 tyzdnoch telefonat - oni o nicom nevedia, zistia a zavolaju mi. O minutu som kukol IB a peniaze uz boli v to rano na ucte. Takze, na jednej strane su velke obchody zevraj zarukou kvality a pod, ale zacinam mat pocit ze cim mensi obchod a menej zakaznikov, tym lepsie komunikacne kanaly v pripade problemov. Ale otazkou potom je - maju tie velke obchody malo zamestnancov, ze neriesia, neinformuju zakaznikov o stave reklamacii a podobne, alebo na to fakt kaslu?
Toto som si vsimol v globale pri alze, shoppie, obchodny-dom atd. Fakt mam niekedy dojem, ze mozno by bolo lepsie objednat tam kde je najnizsia cena, kedze maju 10 zakaznikov a ked jeden reklamuju tak o nom aj vedia. Aj ked, na druhej strane, sice informovanost a dlzka "vybavenia veci" je v tych shopoch dlha, ale zasa kazdy si splni svoju povinnosti pri reklamaciach a pod., len im to nenormalne dlho trva, no stale v zakonnej lehote.
Ale zasa ked clovek posle 300€ vec na reklamaciu a firma sa absolutne neozve ze doslo nam to a riesime reklamaciu, tak je to dost divne. Predsa len, v kamennom obchode ma clovek papier, a takisto pri net obchode by som mal rad potvrdenie kedy im to doslo, aby ked prekrocia 30dni aby sa nevyhovarali ze to este nemali a pod. A takisto ide aj o princip, aby som mal istotu ze tovar je u predajcu a riesi reklamaciu.
A v pripade toho ze si to zaplatil a love este nemas je to podobne. Podla mna oni nemaju cas "riesit" tieto a podobne veci, radsej riesia objednavky a prepravu tovaru, ako vracanie penazi, reklamacie a pod. Samozrejme ti peniaze myslim si vratia, ale neskutocne im to trva. Alebo maju limit: dnes vyriesime max 15 emailov od zakaznikov?
Takze, tieto velko firmy nemaju cas na riesenie reklamacii a staznosti zakaznikov, idu cisto za ziskami, a reklamacie mi pripada ze riesia sposobom: dajak sa to vyriesi samo.
Druhy pripad: vracal som gamepad do 7dni. Objednal som xbox, chytil do ruky, a po 5 minutach vedel ze si z F510 len tak lahko nezvyknem. Tak som ho zabalil naspat a poslal. Takisto - nulova komunikacia zo strany obchodu. Ziadne - vyrobok prisiel, odstupenie od kupnej zmluvy akceptujeme cakajte na peniaze. PO 2 tyzdnoch telefonat - oni o nicom nevedia, zistia a zavolaju mi. O minutu som kukol IB a peniaze uz boli v to rano na ucte. Takze, na jednej strane su velke obchody zevraj zarukou kvality a pod, ale zacinam mat pocit ze cim mensi obchod a menej zakaznikov, tym lepsie komunikacne kanaly v pripade problemov. Ale otazkou potom je - maju tie velke obchody malo zamestnancov, ze neriesia, neinformuju zakaznikov o stave reklamacii a podobne, alebo na to fakt kaslu?
Toto som si vsimol v globale pri alze, shoppie, obchodny-dom atd. Fakt mam niekedy dojem, ze mozno by bolo lepsie objednat tam kde je najnizsia cena, kedze maju 10 zakaznikov a ked jeden reklamuju tak o nom aj vedia. Aj ked, na druhej strane, sice informovanost a dlzka "vybavenia veci" je v tych shopoch dlha, ale zasa kazdy si splni svoju povinnosti pri reklamaciach a pod., len im to nenormalne dlho trva, no stale v zakonnej lehote.
Ale zasa ked clovek posle 300€ vec na reklamaciu a firma sa absolutne neozve ze doslo nam to a riesime reklamaciu, tak je to dost divne. Predsa len, v kamennom obchode ma clovek papier, a takisto pri net obchode by som mal rad potvrdenie kedy im to doslo, aby ked prekrocia 30dni aby sa nevyhovarali ze to este nemali a pod. A takisto ide aj o princip, aby som mal istotu ze tovar je u predajcu a riesi reklamaciu.
A v pripade toho ze si to zaplatil a love este nemas je to podobne. Podla mna oni nemaju cas "riesit" tieto a podobne veci, radsej riesia objednavky a prepravu tovaru, ako vracanie penazi, reklamacie a pod. Samozrejme ti peniaze myslim si vratia, ale neskutocne im to trva. Alebo maju limit: dnes vyriesime max 15 emailov od zakaznikov?
Spoiler: ukázať
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Alza.sk
Felipe,
vysvetlil si to velmi pekne, v podstate s tebou suhlasim...
Cim vacsia firma tym mensia starostlivost o jednotliveho zakaznika, to je nieco co nikot nemoze popriet (sam robim pre obrovsku firmu v oblasti zakaznickej podpory a vidim tieto nedostatky v procesoch pre koncovych uzivatelov).
no hold, tiez si myslim ze eventualne peniaze dostanem naspat...ale ako hovoris..kolko krat zavolas, tolkokrat ina odpoved... atd proste nebudem opakovat co si uz napisal, palec hore
vysvetlil si to velmi pekne, v podstate s tebou suhlasim...
Cim vacsia firma tym mensia starostlivost o jednotliveho zakaznika, to je nieco co nikot nemoze popriet (sam robim pre obrovsku firmu v oblasti zakaznickej podpory a vidim tieto nedostatky v procesoch pre koncovych uzivatelov).
no hold, tiez si myslim ze eventualne peniaze dostanem naspat...ale ako hovoris..kolko krat zavolas, tolkokrat ina odpoved... atd proste nebudem opakovat co si uz napisal, palec hore
Re: Alza.sk
ja musim este pochvalit alzu za to ako ma dnes potesila (troska netradicnym sposobom)....
Siel som z Viedne domov a chcel som po ceste rovno skocit do alzy nech sa nemusim vracat z domu. Problemik bol, ze za tu cestu mi uz vcelku dost trebalo na wc a mraz vonku tomu este pridal. Vo chvili ked som myslel, ze je zle nedobre a domov bolo veru daleko ma zachranili WC v alze! Strasna hlupost ale ani neviete ako ma to potesilo
ale btw tiez mam nie prave najlepsie skusenosti pri reklamaciach (aj ked iny obchod), po mesiaci ziadna reakcia aj ked ma ubezpecovali ze budu o priebehu reklamacie informovat mailom alebo telefonicky, na moj mail nasledne odpovedali ze mam narok na vymenu a mam si nieco vybrat z ich ponuky. Povodny tovar uz nebol v ponuke no absolutne ma neinformovali o moznosti vratenia penazi (komu by sa chcelo vracat ze?), ale kedze sa mi tam nic nepacilo aj tak som si peniaze opytal. Odpoved bola ze ziadost posunu dalej... doteraz sa nic nestalo, este pockach chvilu a budem zistovat kde to viazne.
Siel som z Viedne domov a chcel som po ceste rovno skocit do alzy nech sa nemusim vracat z domu. Problemik bol, ze za tu cestu mi uz vcelku dost trebalo na wc a mraz vonku tomu este pridal. Vo chvili ked som myslel, ze je zle nedobre a domov bolo veru daleko ma zachranili WC v alze! Strasna hlupost ale ani neviete ako ma to potesilo
ale btw tiez mam nie prave najlepsie skusenosti pri reklamaciach (aj ked iny obchod), po mesiaci ziadna reakcia aj ked ma ubezpecovali ze budu o priebehu reklamacie informovat mailom alebo telefonicky, na moj mail nasledne odpovedali ze mam narok na vymenu a mam si nieco vybrat z ich ponuky. Povodny tovar uz nebol v ponuke no absolutne ma neinformovali o moznosti vratenia penazi (komu by sa chcelo vracat ze?), ale kedze sa mi tam nic nepacilo aj tak som si peniaze opytal. Odpoved bola ze ziadost posunu dalej... doteraz sa nic nestalo, este pockach chvilu a budem zistovat kde to viazne.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Alza.sk
nuz, nevyhoda ked tam nechodite osobne. nikdy ziaden problem, vzdy spokojnost z mojej strany. ale vzdy som tam chodil osobne.
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Alza.sk
Hehe, zachod vzdy potesi
Ono osobne jednanie je vzdy najlepsie, a nezalezi potom na velkosti firmy ale na tom koho mas na pobocke akeho cloveka ci ma ochotu a krativitu pre teba neico urobit...
Tie nase zle skusenosti su z drvivej vacsiny na baze nepriameho kontaktu, mailov a telefonatov kde zlyhava informovanost a nikdy sa nedostanes k tomu istemu agentovi, tj. vsetko riesis odznova zas a zas...
nieje to to chyba zamestnancov, proste nevyhoda velkobiznisu... ako sme vraveli, teraz mam ten isty prodkut (klavesnica od steelseries,citi msa jak blb ked pisem "produkt" ) objednanu od mensej firmy... pisali sme si, volali, dal som vediet ze buduci tyzden som na dovolenke atd. stale jeden clovek takze som sa nemusel opakovat, pristup s usmevom, informacie z prvej ruky. akurat clovek prerobi zopar eur (ale za to usetri vsetko hore spomenute).
onedlho kupujem notebook otcovi na firmu tak to pojde asi cez alzu, uvidime ako tamto dopadne
Edit:volal som opat do alzy koli vrateniu penazi kedze presli 4 dni od stornovania..samozrejme ze o nicom nevie a mam psolat dalsi mail
Ono osobne jednanie je vzdy najlepsie, a nezalezi potom na velkosti firmy ale na tom koho mas na pobocke akeho cloveka ci ma ochotu a krativitu pre teba neico urobit...
Tie nase zle skusenosti su z drvivej vacsiny na baze nepriameho kontaktu, mailov a telefonatov kde zlyhava informovanost a nikdy sa nedostanes k tomu istemu agentovi, tj. vsetko riesis odznova zas a zas...
nieje to to chyba zamestnancov, proste nevyhoda velkobiznisu... ako sme vraveli, teraz mam ten isty prodkut (klavesnica od steelseries,citi msa jak blb ked pisem "produkt" ) objednanu od mensej firmy... pisali sme si, volali, dal som vediet ze buduci tyzden som na dovolenke atd. stale jeden clovek takze som sa nemusel opakovat, pristup s usmevom, informacie z prvej ruky. akurat clovek prerobi zopar eur (ale za to usetri vsetko hore spomenute).
onedlho kupujem notebook otcovi na firmu tak to pojde asi cez alzu, uvidime ako tamto dopadne
Edit:volal som opat do alzy koli vrateniu penazi kedze presli 4 dni od stornovania..samozrejme ze o nicom nevie a mam psolat dalsi mail
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
maily do alzy som svojho casu posielal ked som mal problemy s reklamaciou asusu p750. tiez nikto nic nevedel, emailom ziadna odpoved.
Spoiler: ukázať
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Re: Alza.sk
Takze moja dalsia skusenost .... Tato fima mi neni schopna vratit 15 euro za folie , ktore mi mali poslat cca 16.12.2012 ... ( vraj boli poskodene ) Uz som im tam pisal 3x a bolo mi povedane , ze mi peniazie vratia do par dni .... Mam si v pondelok spravit cas a ist ich na SOI nahlasit ? Tato firma skoncila u mna do konca zivota ... Nemate kontakt na dakoho vo vedeni alzy ? ( Samozrejme CZ vetvu lebo ta nasa je kopa .... ) Uz ma nebavi sa kazdy den logovat na ucet v banke a pozerat sa tam ...
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Hej . Raz som ich dal na SOI, teda takmer. Telefonat z alzy od dajakeho typka, ze : dajte to kludne na SOI mate na to narok Takze oni maju SOIku hlboko v pi, alebo tam maju hlboko ludi
Spoiler: ukázať
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Alza.sk
Nestras ty kokos ja cakam na 84 eur ci kolko tak snad to nebude tak dlho trvat, je to pekny peniaz...
boze ko***ne hlavy...
BTW. to co v alze pokafrali nahradil obchod Tekra, objednal som, volali sme, pisali, vsetko bolo presne ako malo byt, no proste lahodka a pisem vam uz teraz z novej 6gv2
boze ko***ne hlavy...
BTW. to co v alze pokafrali nahradil obchod Tekra, objednal som, volali sme, pisali, vsetko bolo presne ako malo byt, no proste lahodka a pisem vam uz teraz z novej 6gv2