![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
Ale uz som ho davno nepocul
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
neviemPapek napísal:A coho sa bojis? Ked je motor zohriaty, tak musi slapat. Je navrhnuty na vacsi rozsah otacok ako diesle. To je podobna vec, ako keby si povedal, ze dieslu nedavas cez 2000, lebo neviemco. Ja Hondici sem-tam prikurim az pod obmedzovak a zatial sa nestazuje, benzin jej chuti a olej neubuda
WTF???????shajek napísal:ale benzinovej by som isto nedal ... skurv*ne skodovacke retazove rozvody
v mojom pripade D15B7 manifold, hlavu sa mi nechce, to by som musel kablovat a to uz je take ... naco sa stym j*bat, to tam rovno supnem iny motorChris napísal:na honde na D14a4 islo fpoho na 7200ot podla otackomeraze papek , este manifold a 4-2-1 zvody z D16Z6 a mohlo to byt zaujimave
pripadne ako ten cech dal aj D16Z6 hlavu , 140 koni na 1.4
ja to franto zkoušel, a moje len vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrZoranICS napísal:moj robi DNDNDNDNDNDNDNDNDNDNDNDNDND
chladiaca kvapalina sa nemeni, len dolieva nemrznucouPapek napísal:v mojom pripade D15B7 manifold, hlavu sa mi nechce, to by som musel kablovat a to uz je take ... naco sa stym j*bat, to tam rovno supnem iny motora samozrejme, manifold aj s OEM sanim lezi v pivnici, ocisteny a pripraveny na swap, len sa k tomu odhodlat a najst si cas. Aspon budem mat dovod po 5 rokoch menit chladiacu kvapaliu
to bud rad, iba raz som pocul na diesli DN! a potom odtrhlo piest a prerazil hlavuSnake napísal:ja to franto zkoušel, a moje len vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
skor sa bude prehrievat nie?Papek napísal:a potom po 10 rokoch zistis, ze mas v motore totalny sajrajt a cudujes sa, preco ti nechce kurit, preco sa ti nezohrieva atd ...
Tak to ma mrziSnake napísal:ja to franto zkoušel, a moje len vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()