Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
tak zaujima ma hlavne ta cast,co si napisal ,ze pri 3700rpm zrazu malo o 100ps viac:) lebo teoreticky ,aj moje ma pri 2500 ot a 4000 ot rozdiel koni mozno tolko isto resp jazda ked neni zopnute turbo a ked je v max tlaku,ci inak si to nejak myslel?
p.s. nechcem aby to vyznelo,ze moje je naj,co je jasne,ze ani zdaleka, len ma zaujima jaka technika alebo co konkretne si myslel
p.s. nechcem aby to vyznelo,ze moje je naj,co je jasne,ze ani zdaleka, len ma zaujima jaka technika alebo co konkretne si myslel
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Myslel to že tam dali veľké turbo, pri ktorom bola turbo-diera kým sa nafuklo, keď sa nafuklo tak to spravilo riadny kopanec, čo v zákrute nemusí byt 2x prijemne
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
presne tak, proste to auto malo pekny turbo kopanec, sila pribudla naraz a nie sa postupne zvysovala
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
nechcel som do toho tahat Hondu, ale taka S2k ...
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
nesmies zabudnut ze je to RR. Aj ked Porsche vyraba tieto auta tak ovladatelne ako sa len da... ked dostanes narazovo taky vykon si to vacsinou nestihnes uvedomit nez je prilis neskoro... Ty si uz uvedomis len ze ides zadkom vpred.
EDIT: S2k je FR.
Od Hondy by som skor spomenul NSX. ta je MR a je najblizsie, no stale ma tazisko medzi kolesami.
EDIT: S2k je FR.
Od Hondy by som skor spomenul NSX. ta je MR a je najblizsie, no stale ma tazisko medzi kolesami.
Re: Všeobecná diskusia
nepoznam ludi, co maju nsx, ale z tych zadokolkarov, co si preskakali popri s2k aj kopu inych v podstate kazdy vravel, ze s2k je najtazsia na zvladnutie tiez prave kvoli skokovemu narastu vykonu ked prepne na ostru vacku
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
preco s2k? to je taktazke napisat s2000?
a s tou nsx, jasne ze nikoho s nou nepoznas, nikdy sa moc dobre nepredavala...
a s tou nsx, jasne ze nikoho s nou nepoznas, nikdy sa moc dobre nepredavala...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12544
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ja som minule stretol NSX v martine, ani som si nevsimol SPZtku odkial je. SOm nemohol odtrhnut oci z nej
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
Re: Všeobecná diskusia
Nepocul som zeby S2000 mala prudky narast vykonu. A, aj ked ma, tak sa to vziadnom pripade neda porovnat s turbo lagom velikanskeho turba...
Ten magor na NSXe co robil? Inak, NSX som nevytiahol kvoli tomu skokovemy vykonu ale kvoli rozlozeniu vahy auta.
Ten magor na NSXe co robil? Inak, NSX som nevytiahol kvoli tomu skokovemy vykonu ale kvoli rozlozeniu vahy auta.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
S2000 skokovy narast po prepnuti vacky? to je nejake scifi ?: d sak to auto sice ma 240ps ,ale 170nm ,nieco jak rychlejsi bicykel, skorej ide o to ,ze je to ciste auto,surove auto bez systemov co sa j*ebu do riadenia a trakcie... cize na vode v zime a pod je to divocina...ale myslim,ze v zakladnom stave nejake strasne veci na suchu s dobrymi pneu sa robit nedaju. nehovorim ,ze nie ale nic aka big turbo kopanec v zakrute
v kazdom pripade logicky sa nejazdi do zatacky s tym ,ze mam 3tis ot. a cakam na turbo kopanec:) osobne ked sa nahanam jazdim vzdy s otackami okolo 4k kde mam vrchol krutaku.
v kazdom pripade logicky sa nejazdi do zatacky s tym ,ze mam 3tis ot. a cakam na turbo kopanec:) osobne ked sa nahanam jazdim vzdy s otackami okolo 4k kde mam vrchol krutaku.
Re: Všeobecná diskusia
Spravne Ide prave o to, ze bez toho aby si vedel ako presne to auto funguje sa s nim bezpecne jazdit neda.
hladal som, ale nic lepsie som nenasiel. Je to 3,3l s upravami, cize sa to nesprava ako povodna 930, ale 30. sekunda je relativne blizko.
S2000 ma kratucky zdvih takze krutak to mat velky nikdy nebude. Kratky zdvih tam je na dosiahnutie vysokeho vykonu pri vysokych otackach. a... suhlasim, ze s dobrymi pneu na dnay stav povrchu s nou nemoze byt problem jazdit...
NSX: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... S_2012.jpg
EDIT: takto nejako to vyzera ked ta to chyti v zakrute
http://www.carzi.com/wp-content/uploads ... gary-3.jpg
hladal som, ale nic lepsie som nenasiel. Je to 3,3l s upravami, cize sa to nesprava ako povodna 930, ale 30. sekunda je relativne blizko.
S2000 ma kratucky zdvih takze krutak to mat velky nikdy nebude. Kratky zdvih tam je na dosiahnutie vysokeho vykonu pri vysokych otackach. a... suhlasim, ze s dobrymi pneu na dnay stav povrchu s nou nemoze byt problem jazdit...
NSX: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... S_2012.jpg
EDIT: takto nejako to vyzera ked ta to chyti v zakrute
http://www.carzi.com/wp-content/uploads ... gary-3.jpg
Musis do toho zaratat fakt ze to auto ma 4stupnovu prevodovku ktora ta dostane nad 300kmh. Nie je to ako na mojej Honde, ze prevodovka je robena k i-VTECu a aj po preradeni ostavas na vysokej vacke. Proste preradis a si pod hranicou nabehu turba a ak k tomu este aj pustis plyn a tlak v sani je kompletne v <> tak sme doma. Ozaj, skusal si uz na svojom WRX "powershift"?quicky napísal:v kazdom pripade logicky sa nejazdi do zatacky s tym ,ze mam 3tis ot. a cakam na turbo kopanec:) osobne ked sa nahanam jazdim vzdy s otackami okolo 4k kde mam vrchol krutaku.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
zatial som to neskusal ani neplanujem:) predsalen dostavaju komponenety k***** na frak,takze mi to za to nestoji ) ja som spokojny s powerkickom aky ma to auto aj vsetko ,takze nevymyslam moc mozno ked budu prachy a bude ma to drzat pojdu vacsie vstreky, twinscr turbo a IC a tym som tak na 450-500ps a dovi.. investicia okolo 3K eur. ale otazka je ci mi to za to fakt stoji... osobne zatial nevyuzivam potencial ani tejto konfig...
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
na SK su uz 2x oturbene s2000 a tie pekne iduuuu (300-400 koni)
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs