Už by si mohol konečne prestať písať kilometrové príspevky s výpovednou hodnotou 0.
Mir napísal:Catalyst 13.2 beta v mojom prípade vyriešil flickering všetkých DX9 hier, rôzne stupne stutteringu v rôznych hrách (Civ4, Wot, Skyrim).
O flickeringu som nič nepísal aj keď by som samozrejme mohol. Tak keď už si začal. Používaš globálny výraz "flickering" (blikanie) pre niečo veľmi špecifické. Flickering textúr? Flickering spôsobený obnovovacou frekvenciou? Flickering polygonových hrán? Čo presne myslíš vieš len ty a prečo to vyťahuješ vieš tiež len ty.
V predchádzajúcom príspevku píšeš o
Mir napísal:[..] Posledný vývoj ovládačov bol zameraný na efektívnejší memory management grafiky, takže takýto krok je len a len logickým vyústením v riešení microstutteringu [..]
a teraz o
stutteringu. Stuttering je známe trhanie, alebo lag. Ten sa samozrejme vyskytuje pri sGPU systéme. Microstuttering sa vyskytuje len pri mGPU systémoch. Znovu, buď si ujasni čo píšeš alebo prestaň písať tie skomoleniny.
Mir napísal:Faktom je ale aj to že hovorca AMD pripustil že očakávali že moderné hry majú kompenzačný mechanizmus na úrovni CPU aby FPS generovali v približne konštantných časových odstupoch.
Link? A aj keby to povedal, je to čistý marketing/bullshit. Ty by si to mal vedieť.
Mir napísal:Inak zaujímavé že od doby čo som mal HD 5850 som mohol používať 8x AA či už multisampling, alebo supersampling bez akéhokolvek vplyvu na chod hry, od 7970 to platí dvojnásobne, s jednou výnimkou.
Čo má znamená "bez akéhokoľvek vplyvu na chod hry"?
