mám takýto problém:
Môj notebook MSI GX660 je pár týždňov po záruke a celé dva roky počas záruky bolo všetko OK až na záručnú výmenu jedného reproduktoru, ktorý vypadával.
Avšak, tieto posledné dni čo už je notebook po záruke začalo vypadávať napájanie notebooku, keď je pripojený k adaptéru.
Na chybe je na 100% ten kolík, v servise ho volajú "hniezdo napájania". Určite nie je chybný adaptér - boli vyskúšané dva rozličné. Ten "kolík" v "hniezde" má malinkú vôlu, ktorá ma však vplyv na to, či pripojený adaptér nabíja, alebo nie. Musím s takto pripojeným koncom adaptéra do kolíka pomykať/potlačiť, aby pripojenie začalo, avšak často stačí malé pohnutie notebooku a pripojenie vypadne. Celé dva roky počas záruky sa to nestalo ani raz, začalo to pár týždňov po skončení záruky.
Oficiálny servis MSI Polska mi odmietol pozáručne servisovať notebook za odplatu z dôvodu, že oni by opravu museli riešiť formou výmeny dosky, ktorú však už nemajú k dispozícii a tak mám viac menej smolu. - (áno, na dva roky starý notebook a už nemajú komponenty)
![facepalm :facepalm:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/facepalm.gif)
Každopádne, CZ zastúpenie MSI sa mi snaží naozaj aktívne pomôcť a v MSI servise vyjednali aspoň takú možnosť, že mi vymenia notebook za nový z radu GE60 za "veľmi" zvýhodnenú cenu. Realita: Cena oproti predajnej bola naozaj zvýhodnená, ale podmienky tohto riešenia ako aj samotná cena však aj tak neboli pre mňa prijateľné.
Ostala posledná možnosť: Mám si skúsiť nájsť skúseného elektrikára, ktorý by bol schopný notebook rozobrať a dané "hniezdo napájania" opraviť formou pájkovania. Zrejme by sa pôvodné "hniezdo" muselo z dosky celé odstrániť a vraj sa dajú zakúpiť takéto "hniezda" a na novo ho na dosku napájkovať.
Samozrejme, keby sa taký niekto našiel, čo si na toto trúfne (ak je to teda vôbec možné), tak by to bolo za moju odplatu podľa dohody. Chcem si však nájsť výlučne schopného človeka, a nikoho takého v mojom okolí nepoznám, preto sa obraciam na užívateľov tohto fóra. Je niekto, kto by si na to seriózne trúfol? Samozrejme, očakávam za moju odplatu, že ten notebook po zásahu bude naďalej fungovať, bude zložený do stavu v akom bol pred rozobraním a problém sa odstráni.
Ďakujem.
Video rozobratia prakticky totožného modelu prikladám nižšie + zastúpenie CZ MSI by sa mi pokúsili zabezpečiť detailný servisný manuál.
http://www.youtube.com/watch?v=DEsZcUON9bU