Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Co znamena "vie vyuzit"? 4B1 motory maju udavany vykon v rozmedzi niekolkych kW. Kompresny pomer nema motor nejako extra velky, CTR ma 11:1 (resp. 11,5:1), zatial co Lancer "iba" 10,5:1.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
no docital som sa na zahranicnych forach ze vie vyuzit, co to presne znamena neviem resp suvisi to s variabilnym casovanim atd...tie iste motory upravene vedia ist na 89 aj na 100okt podla regionov...
EU ma 95+
a co je odsledovane tak na 95 ma lancer z hruba o 1-1.5l vyssiu spotrebu oproti 100okt
EU ma 95+
a co je odsledovane tak na 95 ma lancer z hruba o 1-1.5l vyssiu spotrebu oproti 100okt
Spoiler: ukázať
- panasonic650
- Používateľ
- Príspevky: 1329
- Dátum registrácie: Ut 13. Jan, 2009, 23:24
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Este raz ? Shell aky ? Tiez 100 ci ? Hovoris ze MIVEC motor ma nizsiu spotrebu ked das 100 a Shell je lepsi ako OMV ? Mozno skusimhawkeye napísal:skusa niekto jazdit na ten novy shell nitro racing + (100ok)?
s omv 100ok som mal priemernu spotrebu Praha-BA tak 7.4-7.6 celokovy dojazd cca 700-750km
vcera som dal 1x shell a priemerna 7.1 celkovy dojazd 840km
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
ja som tankoval ten shell nitro,vlastne viacmenej pre 100okt chodim iba tam... ale nejaky rozdiel oproti omw som nezbadal a pri mojej psycho spotrebe neni sanca odsledovat par dc rozdiel... RJ mam ladenu na 100okt,ma to nieco spolocne s uhlami piestov a bla bla,udajne pri 95ke mozem veselo odpalit piesty a dalsie veci...
ale poslednu dobu sa mi paci agip 98
ale poslednu dobu sa mi paci agip 98
Re: Všeobecná diskusia
ono takto. RJ (specificky hovorim o RJ ku K motorom od Hondy) sa najpr naplni udajmi so 120okt (AKI) palivom, toto sa ulozi do specialnej nemennej tabulky casovania predzapalu a polohy vackovej hriadele (VTC). potom sa motor spusti s 81okt (AKI) (pripadne vyssie, napr ako u TypeR kvoli vysokej kompresii) palivom a naplni sa druha nemenna tabulka. To ako sa motor sprava zavisi len a len od merani Lambda sondy, senzoru detonacie a tychto dvoch tabuliek. RJ si "odskusa" rozne hodnoty medzi dvoma extremami ktore ma v tabulkach a ulozi si novu tabulku ktoru si vyrata z nazbieranych dat pocas behu s danym palivom. Tato tabulka sa pocas zivota meni v zavislosti od meranych udajov.
EDIT: Som zvedavy ake budu nove motory od Mazdy. Kompresia by mala byt medzi 14:1 a 15:1 ...pri priamom vstrekovani paliva, samozrejme.
Edit2: Quicky, aku mas kompresiu teraz? boli menene piesty? Ak mas viac ako 12:1 tak pod kvalitnu 98ku nechod lebo sa daleko nedostanes
EDIT3: Papek, Ja mam 11,1:1 a JDM/Mugen RR maju 11,7:1, 166ponikove verzie maju 10,5:1 a vsetky ostatne K maju 9,6:1
EDIT: Som zvedavy ake budu nove motory od Mazdy. Kompresia by mala byt medzi 14:1 a 15:1 ...pri priamom vstrekovani paliva, samozrejme.
Edit2: Quicky, aku mas kompresiu teraz? boli menene piesty? Ak mas viac ako 12:1 tak pod kvalitnu 98ku nechod lebo sa daleko nedostanes
EDIT3: Papek, Ja mam 11,1:1 a JDM/Mugen RR maju 11,7:1, 166ponikove verzie maju 10,5:1 a vsetky ostatne K maju 9,6:1
Re: Všeobecná diskusia
pochybujem, ze bude mat oturbeny motor vyssiu kompresiu ako 10, ono pouzite palivo zavisi zcasti aj od kompresneho pomeru, ale napr. v US je 87 a 89 oktanov, premium je u nich 93. V JPN mas beznejsie dostupny 100 oktanovy benzin ako u nas atd. V Australii je vseobecne znama pomerne zla kvalita benzinu.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
shell nitro racing + (nahrada za v power)...je to 100okt ale bacha maju ah nitro racing a to je 95panasonic650 napísal:Este raz ? Shell aky ? Tiez 100 ci ? Hovoris ze MIVEC motor ma nizsiu spotrebu ked das 100 a Shell je lepsi ako OMV ? Mozno skusimhawkeye napísal:skusa niekto jazdit na ten novy shell nitro racing + (100ok)?
s omv 100ok som mal priemernu spotrebu Praha-BA tak 7.4-7.6 celokovy dojazd cca 700-750km
vcera som dal 1x shell a priemerna 7.1 celkovy dojazd 840km
jjjj Mivec ma nizsiu spotrebu zo 100okt benzinom ako s 95 a t hovoria aj chalani na mitsu fore. ci je lepsi tento novy shell ako omv neviem, po prvom tankovani mam nizsiu spotrebu + dlhsi dojazd (850km na full nadrz)
dnes som si nahodil ulter a zvuk
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
ako som mohol zabudnut na turbo Mas pravdu, kompresiu bude mat pod 10:1.Papek napísal:pochybujem, ze bude mat oturbeny motor vyssiu kompresiu ako 10, ono pouzite palivo zavisi zcasti aj od kompresneho pomeru, ale napr. v US je 87 a 89 oktanov, premium je u nich 93. V JPN mas beznejsie dostupny 100 oktanovy benzin ako u nas atd. V Australii je vseobecne znama pomerne zla kvalita benzinu.
Co sa tyka oktanovych cisiel tak na Wikipedii je to celkom pekne rozpisane. 91oktan v US je totozny s nasou 95kou. 87-89 s nasou 91kou a 93+ je ~nasa 99ka. Japonci pouzivaju priemer tychto dvoch ak sa dobre pamatam.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
boha mohol som vymazat cely text??? krista....tak este raz
otazka je ci sa oplati tankovat menej 100ky a alebo viac 95ky a plus minus nabehat to iste,nepocital som to ,na to som moc lenivy, ja nabeham na 30l-100okt tolko ako na 34l-95-98ky... sice nemam palubak iba rucicku ,naviac turbo motor,tak si nemozem dovolit ist po uplne minutie paliva a meranie plnej nadrze neni pre studentov ako ja
p.s. samozrejme, ze mam cele vnutro ine vratane piestov , mam cosworth vnutornosti... povodny je len IC a vstreky/ktore su na rade najblizsie:P
otazka je ci sa oplati tankovat menej 100ky a alebo viac 95ky a plus minus nabehat to iste,nepocital som to ,na to som moc lenivy, ja nabeham na 30l-100okt tolko ako na 34l-95-98ky... sice nemam palubak iba rucicku ,naviac turbo motor,tak si nemozem dovolit ist po uplne minutie paliva a meranie plnej nadrze neni pre studentov ako ja
p.s. samozrejme, ze mam cele vnutro ine vratane piestov , mam cosworth vnutornosti... povodny je len IC a vstreky/ktore su na rade najblizsie:P
Re: Všeobecná diskusia
videl som krasne Cosworth piesty ktore vazili skoro ze nic ale boli kua drahe
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12544
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
papku nepoznas tohto civica?:
http://auto.bazos.sk/inzerat/21216207/H ... 18-VTi.php
ma tam hondaklub logo, tak ma napadlo ze by si mohol poznat
http://auto.bazos.sk/inzerat/21216207/H ... 18-VTi.php
ma tam hondaklub logo, tak ma napadlo ze by si mohol poznat
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
vyzera na foto celkom fajn, bol by som zvedavy...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12544
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ved prave na foto to vyzera pekne, aj dost veciciek pomenenych. zaujmalo by ma ci je vtom nejaky hacik
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper