Všeobecná diskusia
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
tak tak ale hentake v top stave, nejaky pekny cukrik, preco nie?
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
ked sa chces vyblbnut, tak by som siel skor do Integry Type-R Vahovo je to auto niekde uplne inde ako CTR alebo Prelude.Wizik napísal:Ja nemozem prekusnut ten dizajn exterieru a riadiacej paky, ale suhlasim, ze 7g je lepsie auto, ako 8g.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
DC5ka vazi tolko co moj CviRik
Re: Všeobecná diskusia
ok, tak si zhanaj v europe DC5ku mam na mysli DC2
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Zaklad vazi to co EP3ka, mozno o 15-20kg menej. Po roznych "dietach" sa da dostat na cosi cez tonu. Co sa da aj s EP3 Ak chces lahucke auto na santenie tak EJ, EK, EG + K2x, tak sa da dostat veselo na nieco cez 900kg
Re: Všeobecná diskusia
Presne toto! A image debila ked ta vidia okoloiduci , na nezaplatenie furt hoc aj na obrubniku pri kostole zastavisquicky napísal:veru kde su tie casy ked som jazdil A8 a nevedel som po prebdenej noci ani kde som auto zaparkoval rano auto zaparkovane v strede parku na trave
Love it
.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
lol 8 litrov za staru rakovinu bez vybavy a s pofidernym motorom ? za tie peniaze kupis m3 e36 alebo s velkym stastim aj vyjazdenu e46 m3shajek napísal:mat 8tis
http://bmw-m5.autobazar.eu/38-id3600034.html
ten civic hore ma pekny zadok ale pre mna totalne spatny predok .. vyzera ako nejake teple auto do mesta
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
veru uz sa take nestava kolkokrat som len pred barakom z auta vypadol a rano ho nehal s otvorenymi dverami,holt ludia vedeli koho je ta cierna A8 v tych casoch
tak ta M5 ma najlepsie roky za sebou a s tou vahou to tiez moc nevyhrala.
ja musim zhodnotit ,ze sa mi velmi pacila moja Z4 3.0si na blaznenie,vahovo neviem kolko mala ale pocitovo bomba! v takej Z4M jak je teraz na aut.eu tak to moze byt paradna hracka:) v kazdom pripade pre blaznenie by som bral RWD ) alebo nieco ako sub co mam ked sa da volit pomer cez dif.
tak ta M5 ma najlepsie roky za sebou a s tou vahou to tiez moc nevyhrala.
ja musim zhodnotit ,ze sa mi velmi pacila moja Z4 3.0si na blaznenie,vahovo neviem kolko mala ale pocitovo bomba! v takej Z4M jak je teraz na aut.eu tak to moze byt paradna hracka:) v kazdom pripade pre blaznenie by som bral RWD ) alebo nieco ako sub co mam ked sa da volit pomer cez dif.
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Všeobecná diskusia
na tej m5ke su tie spetaky original
Re: Všeobecná diskusia
Neviem odkial mas toto. JDM ITR sa robila najlahsia 1088 kg, GS-R dokonca este menej. Samozrejme su rozne verzie. Rozdiely boli takisto v ramci rocnikov a krajin, kde sa pridavali/uberali bezpecnostne prepazky, davlo sa lahsie predne sklo, menej tlmenia, tusim aj ine kolesa - to vsetko v ramci OEM.ZoranICS napísal:Zaklad vazi to co EP3ka, mozno o 15-20kg menej. Po roznych "dietach" sa da dostat na cosi cez tonu. Co sa da aj s EP3 Ak chces lahucke auto na santenie tak EJ, EK, EG + K2x, tak sa da dostat veselo na nieco cez 900kg
Staci si prebehnut fora, pamatam si jednu ITR v serii s full interierom, plnou nadrzou a kvapalinami co mala 1056 kg (2330 lbs), viem, ze nemala bodykit ani kridlo, akurat uz neviem, ci to bol JDM alebo US/EU predok. Rozdiel ti takisto urobi klima, LSD - cize aj preto je GS-Rka lahsia. A tak ako EK vies vykuchat aj ITR, tak isto vies swapnut aj motor. Cize u nas a s nasimi zakonmi, kde prerabka VTi na Type-R je uz mimo zakon (blok je B18C5 s B16 hlavou), to mas VTi vs. ITR. A teraz si vyber
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2254
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
vseobecna ako je to s airbagmi v tak "starych" autach? Kadekde sa spomina zivotnost 10r, da sa to nejako preverit? Alebo len na najblizsom strome?shajek napísal:mat 8tis
http://bmw-m5.autobazar.eu/38-id3600034.html
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
neviem, ale nevidel som aby na starsom aute strelil airbag
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Prave ze je pravdepodobne ze nestreli
Papek, ano, JDM mala nizsiu hmotnost ale kvoli tomu ze z nej chybali bezpecnostne prvky ako spevnenie dveri, B stlpikov a par dalsich veci. Mala tenucku izolacnu vrstvu a polovicne celne sklo. To su aj dovody preco nemohla opustit japonsky trh.
Je to ale koniec koncov jedno, ano Integra je o cosi lahsia ako CTR. Teda, podstatne lahsia ako FN2, ktora je o 100 kil tazsia ako moja EP3. Ak by som sa rozhodoval pre Integru tak je to kvoli vyzoru a nie kvoli rozdielu par kil
Papek, ano, JDM mala nizsiu hmotnost ale kvoli tomu ze z nej chybali bezpecnostne prvky ako spevnenie dveri, B stlpikov a par dalsich veci. Mala tenucku izolacnu vrstvu a polovicne celne sklo. To su aj dovody preco nemohla opustit japonsky trh.
Je to ale koniec koncov jedno, ano Integra je o cosi lahsia ako CTR. Teda, podstatne lahsia ako FN2, ktora je o 100 kil tazsia ako moja EP3. Ak by som sa rozhodoval pre Integru tak je to kvoli vyzoru a nie kvoli rozdielu par kil
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
2 adad, tak potom je prirodzene skarede tie spataky vo velkom aftermarket fical na e46 ,tak preto som bol zmyleny:))
mne dnes pisali z budapesti na cenu opravy, idem im pomrdat vsetky madarske poniky skarede co tam maju
mne dnes pisali z budapesti na cenu opravy, idem im pomrdat vsetky madarske poniky skarede co tam maju
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Všeobecná diskusia
lebo e34 m5 boli 3,6 a 3,8
3,6 mala taketo ktore zapadali do stylu
no a 3,8 mala taketo oble tuzingy
3,6 mala taketo ktore zapadali do stylu
no a 3,8 mala taketo oble tuzingy