C++ a postavy do hier

Sekcia o programovaní, programovacích jazykoch...
Kami
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 154
Dátum registrácie: So 16. Mar, 2013, 21:24

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa Kami »

Ta škola sa zameriava na odbor Informačné technológie, kde je aj matematika a podobne veci. K tomu tam sú aj veci typu skaldanie PC a rôzne veci tohto typu, preto na tu školu idem. Poskytne mi základy pre IT a ešte ma bude baviť.
Používateľov profilový obrázok
materik
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2326
Dátum registrácie: Št 10. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Prešov

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa materik »

zacinat klasickym C je blbost, zacinat treba niecim, kde ti program nebude furt padat a nebudes vediet, preco.
to ma ako zacat Python-om? C je dobra volba, na nete je k tomu tolko veci, ze sa urcite bude vediet zorientovat. A padanie patri
k tomu... este som nevidel komplexny program nakodeny od piky a bez chyb. :-) Dobre padne potrenovat aj trpezlivost :D
PC -> Topping DX7 Pro+ -> Meze 109 PRO / Microlab B77
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6679
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa M1ch4l »

nie, to som nepovedal
povedal som, ze zacinat klasickym cistym C je blbost. To je lepsie zacat C++ alebo C#. Ciste C dava zaciatocnikovi do cesty prilis vela prekazok.

//edit: opravena tvrdka
Naposledy upravil/-a M1ch4l v Ne 24. Mar, 2013, 22:43, upravené celkom 1 krát.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Razer Huntsman V2 (red linear), Razer Basilisk V3 Pro + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Kami
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 154
Dátum registrácie: So 16. Mar, 2013, 21:24

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa Kami »

M1ch4l napísal:Ciste C dava zaciatocnikovy do cesty prilis vela prekazok.
Môj názor je, že je to tak lepšie, keďže sa naučí tieto problémy riešiť a bude to mať neskôr ľahšie.
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6679
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa M1ch4l »

preco to pises v 3. osobe?
Ano, to je sice pravda, ze sa ich naucis riesit. No to mozes aj neskor.
Ale ako chces, pre mna za mna zacni aj haskellom :D
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Razer Huntsman V2 (red linear), Razer Basilisk V3 Pro + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
NemesiS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1688
Dátum registrácie: So 27. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: KE

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa NemesiS »

haskell je masaker, hanojské veže na jeden riadok :)
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa crux2005 »

Kami napísal:Edit: V akých jazykoch sú hry ako Crysis a podobne ? :D
Crysis, presnejšie CryEngine je napísaný v mnohých jazykov, C++, Direct3D, pre AI a ďalšie veci používajú skriptovací jazyk Lua. http://freesdk.crydev.net/dashboard.action

A malá rada odomňa. Nezačni CryEngine-om. To je téma na bakalárku (respektíve, bola moja téma).
s pozdravom, crux.
Kami
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 154
Dátum registrácie: So 16. Mar, 2013, 21:24

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa Kami »

Neboj, CryEngin-om nezačnem, s hrami začnem s Unity3D alebo Havok Engine.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa crux2005 »

Havok je fyzikálny engine s pomerne komplexnými výpočtami, ale keď myslíš.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
materik
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2326
Dátum registrácie: Št 10. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Prešov

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa materik »

Havok ma viacero modulov... Havok Vision je herny engine
PC -> Topping DX7 Pro+ -> Meze 109 PRO / Microlab B77
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa crux2005 »

Keď má takú kvalitnú dokumentáciu ako Havok, tak to tiež nebude nič pre neho.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Quallity
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 140
Dátum registrácie: Pi 04. Feb, 2011, 21:31
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa Quallity »

crux môžem sa opýtať čo študuješ ? alebo študoval ? za VŠ :)
MB: MSI ZH77A-G41 CPU: Intel Core i5-3470 3.20GHz GPU: Radeon HD 7850 2GB RAM: 4GB Kingston HyperX 1600MH CL9 Zdroj: Seasonic SS-500ET-F3 Case: BITFENIX Shinobi
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa crux2005 »

VUT FIT v Brne
s pozdravom, crux.
Kami
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 154
Dátum registrácie: So 16. Mar, 2013, 21:24

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa Kami »

Ešte jedná otázka: Ako sa programuje AI ? Existuje nejaký návod, alebo návod na jazyk v ktorom sa to programuje ?
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: C++ a postavy do hier

Príspevok od používateľa Snake »

Sranduješ? :rolleyes:





.

Návrat na "Programovanie"