Alza.sk
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Alza.sk
myslim ze hned sa netreba obavat nejakej "pravnej habadury", ale da sa ocakavat pekny list od ich pravnika aby ste s tym laskavo prestali. "pravne habadury" vacsinou prichazdaju aj po tom...
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Alza.sk
pravna haraburda asi nie, v podstate ak sa jedna o pravdive fakty, tak sa nejedna ani o ohovaranie alebo kazenie dobreho mena. Na druhej strane mame aj slobodu prejavu.
S alzou sa mozno da ked clovek ma kde ist na pobocku, ale v prvom rade je to eshop a vacsina objednavok je elektronicky. takze mal by som byt schopny vsetko poriesit mailom alebo telefonom. lenze toto maju tak zabetonovane, ze mail niekomu konkretnemu napisat nie je mozne, a telefonicky sa clovek dovola akurat tak do ciech, kde povedia jedno a na slovensku plati uz nieco ine. vsetko riadi praha.
ja si len prajem aby na slovensko zavitalo napriklad CZC, ktore skupilo v cechach uz aj mensie PC shopy, nech konecne ma alza nejaku konkurenciu
S alzou sa mozno da ked clovek ma kde ist na pobocku, ale v prvom rade je to eshop a vacsina objednavok je elektronicky. takze mal by som byt schopny vsetko poriesit mailom alebo telefonom. lenze toto maju tak zabetonovane, ze mail niekomu konkretnemu napisat nie je mozne, a telefonicky sa clovek dovola akurat tak do ciech, kde povedia jedno a na slovensku plati uz nieco ine. vsetko riadi praha.
ja si len prajem aby na slovensko zavitalo napriklad CZC, ktore skupilo v cechach uz aj mensie PC shopy, nech konecne ma alza nejaku konkurenciu
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Alza.sk
Tiež by som to privítal, lebo či chceme, alebo nie, alza.sk je Bohu žiaľ vo svojej sile, množstve produktov a dostupnosti vlastne monopol. Je niečo ako Microsoft, je pekné že máme 300 000 distribúcií linuxu, keď žiadna nespĺňa základné požiadavky. Naozaj je najhoršie to čakanie na tovar. Som dnes pozeral v ageme nejaké veci, však tam už nič nepredávajú, úplne ako v cigánskom obchode tam majú výber. Nula bodov, ale tak ceny sú fajn, ale čo z toho, že?
CPU: Intel Core i7 2600K Golden Sample @ stock clock/undervolted MB: Gigabyte Z77X-UP7 RAM: Corsair XMS3 1600 MHz 4 x 4 GB VGA: ASUS GTX680-DC2-2GD5-V2 SSD: 2 x Intel 520 240 GB @ i400 @ raid0 stripe 32 kB cluster 128 kB HDD: SG ST3000DM [3TB], WD2001FASS [2TB] + kopa externých 1 a 2 TB PSU: Corsair HX 850W SOUND: Creative X-Fi Titanium HD COOLiNG:Noctua NH-D14 @ 2x U.L.N.A. + 1 x Noctua 120mm @ L.N.A. + 4 x Fractal 120-140mm @ stock speed MB controlled [@ silent mode] SPEAKERS: Logicrap Z-5500 OS: Windows 7 x64 Professional [genuine] CASE: Fractal XL Black Pearl USB 2.0 version LCD: primary: HP LP2475w [katódový] + secondary: HP ZR224w [LEDkový :(] KB: Microsoft Natural 4000 MOUSE: Death Adder first version black GAMEPAD: X-Box 360 GamePad Wired
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Ja si myslim ze je to o ludoch hlavne... ak sem aj pride czc, zasa tu budu makat slovaci, a pravdu povediac, vacsinou vieme co za typci sa na dane pozicie dostanu. Predavat pre alzu podla mna nieje nijak extremne dobre zaplatena robota a ti co sa vyznaju, sa cenia na viac, a ono, pravdu povedia ak by naozaj skuseny ITckar robil v alze a bol uprimny, tak to by bol dost velky konflikt zaujmov.
Podla mna alza nepotrebuje na predaj ziadneho experta, asi preto napr v KE tam robia ludia ktori tam robia, pretoze podla mojho nazoru od profikov v IT maju daleko. Moj nazor je ten, ze ked vyhlasia konkurz, vezmu nejaky "stred", a ono to potom tak vyzera.
Reklamacie maju na salame, podla mna vyhodu mate jedine Vy v BA, kedze tam je aj nejaka predajna, nielen vydajne miesto. Tazko sa mozete hadat s typkom na predajni v KE, ked on dostane vyjadrenie od niekoho koho nevidite, a so ziadnym reklamacnym technikom sa nevidite.
Moj nazor je, ze ani czc by toto nezmenilo, jedine je najst si mensiu predajnicku, a kto ma velke odbery, tak v podstate ho v danej predajni poznaju a ked donesie nieco reklamovat, nebudu brat ze to topil vo vani, alebo zle nainstaloval ale naozaj sa budu snazit pomoct. Pretoze taka alza to ma na salame, ja poznam v KE min. 3 obchody kde beriem veci, a takmer vzdy mi reklamovane veci vymenili kus za kus. A bol som svedkom, ze aj inym ludom ktorych ani nepoznali - samozrejme nie 200€ veci ale somarinky za par eur. TIez necakam ze mi vymenia 300€ vec kus za kus. Ale ako pisem, nejake ocakavanie - ak je velka firma, 150zamestnancov, nikto nepozna nikoho, je to uplne iny pristup ako ked clovek pride do mensej predajne a ziska si aku taku obojstrannu doveru. V alze nemozne, a co je horsie, nikto sa s Vami ani nebavi, ked reklamujete, prakticky nemate s kym hovorit, a ked aj zdvihnu, tak jeden den zdvihne Jan a povie ze sa ozve, a jasne ze sa neozve.. a druhy den zdvihne Fero ktory o nicom nevie a Jan tam nieje.. Tak funguju reklamacie a problemy s kazdej vacsej firme, kde ma na starosti reklamacie 20ludi, a kazdy Vam do hodiny zavola a povie ako na tom ste len aby sa Vas zbavil To su moje skusenosti nielen z alzy, ale aj z inych net obchodov. Ignore, nedvihanie telefonov, aj ked vacsinou som sa nakoneic presvedcil ze tieto firmy maju Vasu reklamaciu na salame a kludne Vam aj vratia peniaze len domoct sa toho aby to riesili ako to maju je ina kava. Proste, tymto hovorim, ze ked je velka firma, nikto nema priamu zodpovednost, a ked dnes hovorite s Janom a reklamacii a on to nikde nezaznaci, nikto ho ani nezdrbe ani sa mu to nijak nevrati. No ked pridete do malej firmy kde je 5-10zamestnancov a pytate sa na reklamaciu a nejaky Ivanko na nu zabudne tak si zavolate sefa a uz bude zdrbany.. Asi nejak o tom to je - teda aj o serioznosti a zodpovednosti v praci ktoru ako som zistil ma vacsina Slovakov /nic v zlom proti nasmu narodu/ vacsinou na salame. A ked sa pytam na nejake veci Ceskych firiem, vzdy dostanem ihned odpoved, vzdy a snazia pomoct, co na SVK vidim malokedy, takze to bude asi aj o mentalite ludi. Aspon taky je moj pohlad...
Podla mna alza nepotrebuje na predaj ziadneho experta, asi preto napr v KE tam robia ludia ktori tam robia, pretoze podla mojho nazoru od profikov v IT maju daleko. Moj nazor je ten, ze ked vyhlasia konkurz, vezmu nejaky "stred", a ono to potom tak vyzera.
Reklamacie maju na salame, podla mna vyhodu mate jedine Vy v BA, kedze tam je aj nejaka predajna, nielen vydajne miesto. Tazko sa mozete hadat s typkom na predajni v KE, ked on dostane vyjadrenie od niekoho koho nevidite, a so ziadnym reklamacnym technikom sa nevidite.
Moj nazor je, ze ani czc by toto nezmenilo, jedine je najst si mensiu predajnicku, a kto ma velke odbery, tak v podstate ho v danej predajni poznaju a ked donesie nieco reklamovat, nebudu brat ze to topil vo vani, alebo zle nainstaloval ale naozaj sa budu snazit pomoct. Pretoze taka alza to ma na salame, ja poznam v KE min. 3 obchody kde beriem veci, a takmer vzdy mi reklamovane veci vymenili kus za kus. A bol som svedkom, ze aj inym ludom ktorych ani nepoznali - samozrejme nie 200€ veci ale somarinky za par eur. TIez necakam ze mi vymenia 300€ vec kus za kus. Ale ako pisem, nejake ocakavanie - ak je velka firma, 150zamestnancov, nikto nepozna nikoho, je to uplne iny pristup ako ked clovek pride do mensej predajne a ziska si aku taku obojstrannu doveru. V alze nemozne, a co je horsie, nikto sa s Vami ani nebavi, ked reklamujete, prakticky nemate s kym hovorit, a ked aj zdvihnu, tak jeden den zdvihne Jan a povie ze sa ozve, a jasne ze sa neozve.. a druhy den zdvihne Fero ktory o nicom nevie a Jan tam nieje.. Tak funguju reklamacie a problemy s kazdej vacsej firme, kde ma na starosti reklamacie 20ludi, a kazdy Vam do hodiny zavola a povie ako na tom ste len aby sa Vas zbavil To su moje skusenosti nielen z alzy, ale aj z inych net obchodov. Ignore, nedvihanie telefonov, aj ked vacsinou som sa nakoneic presvedcil ze tieto firmy maju Vasu reklamaciu na salame a kludne Vam aj vratia peniaze len domoct sa toho aby to riesili ako to maju je ina kava. Proste, tymto hovorim, ze ked je velka firma, nikto nema priamu zodpovednost, a ked dnes hovorite s Janom a reklamacii a on to nikde nezaznaci, nikto ho ani nezdrbe ani sa mu to nijak nevrati. No ked pridete do malej firmy kde je 5-10zamestnancov a pytate sa na reklamaciu a nejaky Ivanko na nu zabudne tak si zavolate sefa a uz bude zdrbany.. Asi nejak o tom to je - teda aj o serioznosti a zodpovednosti v praci ktoru ako som zistil ma vacsina Slovakov /nic v zlom proti nasmu narodu/ vacsinou na salame. A ked sa pytam na nejake veci Ceskych firiem, vzdy dostanem ihned odpoved, vzdy a snazia pomoct, co na SVK vidim malokedy, takze to bude asi aj o mentalite ludi. Aspon taky je moj pohlad...
Spoiler: ukázať
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: Alza.sk
Dnes je to presne mesiac co ALZA nedokaze dodat slubeny a objednany (a zaplateny!) mp3 prehravac iPod 64Gb
T.
T.
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: Alza.sk
no jo.....
Takze dnes mam posledny den reklamacie....
o 19.30 tam svietilo ze tovar je u dodavatela
o 20.10 tam svieti VYBAVENE - Vaša reklamácia bola ukončená a tovar bol vydaný. - (teda mne vydany nebol, SMS som nedostal)
//EDIT: as teras som si vsimol dole poznamku "Dobropis" takze predpokladam ze maju automaticky system co po zavreti prevacky skontroluje reklamacie a tie co presvihnupresnu 1 mesiac tak tie rovno dobropisuju.....
- este ze som si dnes prezieravo objednal novu dosku, o 18.30 mi prisla SMS ze je na sklade..... tak aspon to - nemusim nanu do pondelka cakat....
Takze dnes mam posledny den reklamacie....
o 19.30 tam svietilo ze tovar je u dodavatela
o 20.10 tam svieti VYBAVENE - Vaša reklamácia bola ukončená a tovar bol vydaný. - (teda mne vydany nebol, SMS som nedostal)
//EDIT: as teras som si vsimol dole poznamku "Dobropis" takze predpokladam ze maju automaticky system co po zavreti prevacky skontroluje reklamacie a tie co presvihnupresnu 1 mesiac tak tie rovno dobropisuju.....
- este ze som si dnes prezieravo objednal novu dosku, o 18.30 mi prisla SMS ze je na sklade..... tak aspon to - nemusim nanu do pondelka cakat....
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
" takze predpokladam ze maju automaticky system co po zavreti prevacky skontroluje reklamacie a tie co presvihnupresnu 1 mesiac tak tie rovno dobropisuju....."
tak to vyzera good, ale to nedavno nemali sa mi zda:)
tak to vyzera good, ale to nedavno nemali sa mi zda:)
Spoiler: ukázať
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: Alza.sk
boch vie ako to je naozaj.... ci len mne to akurat presne tak nachlp vyslo.....
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Alza.sk
Definuj nedavno. Minimalne vo februari to uz tiez bolo (okamzite poslanie dobropisu po uplynuti terminu).felipe25 napísal:ale to nedavno nemali sa mi zda:)
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
polroka dozadu myslim alebo cely cas co alza funguje, uz som tam davnejsie nic nereklamoval
Spoiler: ukázať
- Toman
- VIP
- Príspevky: 7733
- Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
- Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)
Re: Alza.sk
- ty vole..... ZROVNA mi odisiel mi 5 dnovy LCD Samsung z ALZY..........
- takze v pondelok zacina nove kolo reklamaciek, este ze som stary nepredal...
- snat ho este vymenia kus za kus.... chcel som ho na LANku....
- ako beriem odnich relativene vela veci (2000-3000E/rok)
- zatial som mal 6 reklamacii - su 2 moznosti bud v ramci 14 dni zoberu spet a dostanem novy kus alebo klasicka RMA - trva 29 az 30 dni (kracsie ani za boha)
- takze v pondelok zacina nove kolo reklamaciek, este ze som stary nepredal...
- snat ho este vymenia kus za kus.... chcel som ho na LANku....
- ako beriem odnich relativene vela veci (2000-3000E/rok)
- zatial som mal 6 reklamacii - su 2 moznosti bud v ramci 14 dni zoberu spet a dostanem novy kus alebo klasicka RMA - trva 29 az 30 dni (kracsie ani za boha)
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Alza.sk
Chod do Alzy s monitorom a povedz im ze vraciac tovar do 7 dni od zakupenia, lebo sa pokazil. Ziadnu reklamaciu neries.Toman napísal:- snat ho este vymenia kus za kus.... chcel som ho na LANku....
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Noo to som zvedavy ci mu ho vezmu ked povie ze sa pokazil.. do 7dni ma sice narok na odstupenie.. ale ked je pokazeny nebudu to riesit inac?
Teda, nemoze to nepovedat, ze vracia nefunkcny tovar, ale tiez si myslim ze vracanie tovaru do 7dni ma svoje pravidla, a ked je vec nefunkcna, neviem.. Daj vediet kazdopadne, ci vezmu. Podla mna budu spekulovat.. ze to musi ist na reklamaciu a nie vratenie do 7dni.
Teda, nemoze to nepovedat, ze vracia nefunkcny tovar, ale tiez si myslim ze vracanie tovaru do 7dni ma svoje pravidla, a ked je vec nefunkcna, neviem.. Daj vediet kazdopadne, ci vezmu. Podla mna budu spekulovat.. ze to musi ist na reklamaciu a nie vratenie do 7dni.
Spoiler: ukázať
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Alza.sk
Tak ja som vracal videokameru s dovodom, ze mikrofon je od vyroby pokazeny, nefunkcny (realny zvuk bolo pocut niekde na pozadi hlucneho sumu z mikrofonu). Reklamacne oddelenie to prebralo bez problemov.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Tak ale preco riesi vracanie tovaru v zak. lehote reklamacne?
Ja som vyssie tu pisal, ked som bol v alze pre tovar jake hlody hovorili typkovi co tam siel reklamovat ze ma vadny pixel na nejakej led telke za 2000eur... a typek najprv ze hej.. ze reklamacia priamo cez lg mu vymenia, potom to zmenil ze to pozru ich technici.. proste, absolutne mu nepovedal ze to moze vratit do 7dni. Typek asi nevedel, lebo si to priamo neziadal, ale behom 5minut pokecu alza-on mu "tri"krat zmenil to co vlastne povedal.. najprv ze donesie a lg mu to priamo vymeni (somarina nerealna..), potom ze to prevezmu ich technici ci co - jasne ze by mu reklamaciu zamietli ze pocet pixelov vadnych je v norme.. cize tak.
Ja som mal v jednom nemenovanom obchode problem s bielou technikou - kupena, a bol prasknuty plast z vyrobu na ovladacom prvku, som tam volal a hned mi povedali ze ak to vratim do 7dni tak mi nevratia peniaze ale napisu ze som to poskodil ja.. Teda, clovek ma narok vratit vsetkodo 7dni be udania dovodu, ale ked to vrati poskodene - ak mu to tak pride,. tak to neplati?
Ako ja chapem predajcu .. niekto si daco objedna, spadne mu to a vrati to - nepojde to. Co s tym urobi predajca? Ale zasa ked mi to pride uz puknute, ako dokazem ze som to nebol ja?
To proste je to zamotane.
dajme tomu modelova situacia: objednam mobil, dojde mi s puknutym ramom.., origo zabaleny - moze sa stat. krabica od kuriera nebola nicim poskodena. a teraz - ked to vratim do 7dni bez udania dovodu nic mi nevratia a napisu ze som to urobil ja. ak to dam reklamovat, nemusia to ani zreklamovat kedze mozu povedat ze to spadlo.
alebo fakt je ten zakon taky a kazdy ho dodrziava, ze co objednam, bezohladu na to co s tym urobim do 7dni mi kazdy vrati love?
Ja som vyssie tu pisal, ked som bol v alze pre tovar jake hlody hovorili typkovi co tam siel reklamovat ze ma vadny pixel na nejakej led telke za 2000eur... a typek najprv ze hej.. ze reklamacia priamo cez lg mu vymenia, potom to zmenil ze to pozru ich technici.. proste, absolutne mu nepovedal ze to moze vratit do 7dni. Typek asi nevedel, lebo si to priamo neziadal, ale behom 5minut pokecu alza-on mu "tri"krat zmenil to co vlastne povedal.. najprv ze donesie a lg mu to priamo vymeni (somarina nerealna..), potom ze to prevezmu ich technici ci co - jasne ze by mu reklamaciu zamietli ze pocet pixelov vadnych je v norme.. cize tak.
Ja som mal v jednom nemenovanom obchode problem s bielou technikou - kupena, a bol prasknuty plast z vyrobu na ovladacom prvku, som tam volal a hned mi povedali ze ak to vratim do 7dni tak mi nevratia peniaze ale napisu ze som to poskodil ja.. Teda, clovek ma narok vratit vsetkodo 7dni be udania dovodu, ale ked to vrati poskodene - ak mu to tak pride,. tak to neplati?
Ako ja chapem predajcu .. niekto si daco objedna, spadne mu to a vrati to - nepojde to. Co s tym urobi predajca? Ale zasa ked mi to pride uz puknute, ako dokazem ze som to nebol ja?
To proste je to zamotane.
dajme tomu modelova situacia: objednam mobil, dojde mi s puknutym ramom.., origo zabaleny - moze sa stat. krabica od kuriera nebola nicim poskodena. a teraz - ked to vratim do 7dni bez udania dovodu nic mi nevratia a napisu ze som to urobil ja. ak to dam reklamovat, nemusia to ani zreklamovat kedze mozu povedat ze to spadlo.
alebo fakt je ten zakon taky a kazdy ho dodrziava, ze co objednam, bezohladu na to co s tym urobim do 7dni mi kazdy vrati love?
Spoiler: ukázať