no podstatne je ze expy ziskavas len v range 1200, resp. za kill hera aj mimo range.
ked ti to pomoze mozes si nastavit v
konzole dota_range_display 1200
^^ ja to nepouzivam lebo to mam nejak v oku ale ten kruh ti moze pomoct zostavat v dosahu na expenie.
expenie ide pre vsetkych rovnako - zomrie dire creep tak vsetci radiant herovia v rangi dostanu exp (ked su dvaja tak sa deli dvoma). takze samozrejme ze ked ste tam traja a protivnik tam je sam tak dostava z rovnakeho poctu creepov ovela viac. ked vsak protivnik spravi deny na creepa tak dostavas len cast expov (melee herovia trosku viac, range menej). deny je preto velmi dolezite a spravi to velky rozdiel v expoch. najlepsie je denyjnut creepov uplne mimo dosahu protivnika ktory potom z nich nema absolutne nic. to sa robi hlavne
pullovanim, alebo herovia ako lich, enigma dokazu velmi efektivne denyovat creepov aj s full hp (aj clinkz a naix ale nie v uvodnej faze).
jediny item co dava bonusove exp je Hand of Midas... ale ked si na lajne a protivnik ma vyssi level tak je velmi pravdepodobne ze chodi medzitym aj na neutralov pri pullovani, tym padom aj denyjne tvoje expy a ked ma dobreho hraca na support herovi tak ten mu zbytocne nestoji v exp rangi aby carry mohol mat vsetky expy. neni to rocket science, len treba rozmyslat.
inac odporucam pozriet cely playlist
http://www.youtube.com/watch?v=_hUA2RW_ ... ag7eT1RfO2 - su aj hraci co hraju dotu roky a nechapu polovicu z tych veci a potom je jasne ze skill nejde hore