Tak čo čakáš, je to 108KW (peak) elektromotor a za ním dvojitý reťazový prevod na samosvorSphyn0x napísal:@pipo137
Ten zvuk mi pripomína naťahovacie autíčka
...ale naživo by si bol prekvapený, koľko hluku to narobí
Tak čo čakáš, je to 108KW (peak) elektromotor a za ním dvojitý reťazový prevod na samosvorSphyn0x napísal:@pipo137
Ten zvuk mi pripomína naťahovacie autíčka
ten clanok, to je ako keby som pisal, "Kedysi nam stacili 200MHz prcesory, naco dnes vymyslaju 4GHz...." pokrok, technologicky pokrok vazeni nehovoriac o tom ze porovnava auta z TOP kategire svojej doby s budget kategoriou, povedzme ze GT-86 je taky low-end sportiak. (ja nehovorim ze to nieje dost, ale proste ked vieme spravit lepsie... inak na svoju cenu to je celkom zaujimava vecicka)pipo137 napísal:ako, súhlasím s tým, že výkonu nikdy nie je dosť , ale na druhú stranu, je ho treba až toľko?? Je to na zamyslenie a na margo toho, odporúčam prečítať tento článok: http://www.autickar.cz/2011/12/teorie-n ... -200-koni/
to je pravda ze niektorym ludom by som pre istotu ani kolobezku nedal, ale zas o potrebe vykonu v zodpovednych rukach niet diskusie. predbiehat na slabsich autach je vzdy zuzo, este aj na astre 1,4 si musim sakra premysliet ci stiham alebo nie...pipo137 napísal:veď hej, ale to je potom už ten tebou spomínaný "technologicky pokrok" (čiže zas zvyšovanie výkonu) a s tým už súhlasím, teda že s väčším výkonom sú aj lepšie dynamické parametre ...
Edit: ...potom druhou otázkou je, že ako veľmi je ten výkon potrebný Hlavne keď vidím po cestách tých kktkov, čo (ne)dokážu na ceste, že by som im ani trabanta nedal do ruky...
Ako sorry, ale idem ti vynadat ako tomu malemu decku. Za taketo vety by som ti jednu capol. Ja nechapem, ako niekto moze vobec len povedat, ze XYZ staci inym ludom, ved to predsa staci jemu. To je klasicky zmrdipohlad na svet (ja sa vozim na bicykli, tak aj ostatni sa budu, lebo auta su zle). Vobec netusis, kto kam jazdi, kolko tovaru a kolkych ludi prevaza. Ci obcas netaha vlecku za sebou, ci nechodi kazdy tyzden do Nemecka na otocku (ked uz spominas tie rychlosti) a ci si obcas nechodi niekde na okruh zazavodit. A aj keby to tak nebolo, nie kazdy chce nejaky priblbly maly dyyzel, kde nalozis 1 tasku s nakupom, zapnes klimatizaciu a uz sa ti to akosi nerozbieha. Skusil si si do takeho auta nalozit 3 ludi (okrem sofera) a 50 kg do kufra? Ako uzasne to v takom pripade taha do kopca so zapnutou klimou? Co v pripade, ze fuka vietor oproti, nejdes uz skor dozadu? Presne kvoli takym sulinom su nase cesty pomalovane plnymi ciarami pred zaciatkom kopca. Asi tam bolo plno fitipaldiov, ktori zistili, ze do kopca im to vlastne az tak nejde, co je neprijemne, ked dole kopcom ide plny domiesavac.felipe25 napísal:Taky 1,4TSi 125k motor je maximum ktory ludom vobec treba. Vsetko navyse je zbytocne nahananie si ega a tlacenie penazi do niecoho co nielen podla mna zvysuje riziko nehod a pod. Samozrejme ze clovek co ma 200k pod kapotou bude riskovat viac ako ked ich nema.