Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3037
- Dátum registrácie: St 25. Jan, 2012, 21:07
- Bydlisko: Kežmarok- Ľubica
Re: Všeobecná diskusia
Ty vole ale je dobry kus a ten zadok
Intel i5 4670k 4.6ghz 1.22V, Corsair h100i, Asus Maximus VI Hero, Kingston Hyperx predator 2*4gb 2400mhz cl11 XMP, Kingston HyperX 3k SSD, ST Barracuda 2TB (ST2000DM001), Asus GTX670 DCUII 1307boost/7100 1.2V,Corsair HX650, NZXT Phantom 630, repro: Logitech Z-5500, PSP 3004 black nejaky FHD Asus 22" :D
Hero 4670k validator
Hero 4670k validator
Re: Všeobecná diskusia
Az zajtra budem mat ceny a dostupnost, dodavatel behal po sutaziach, preto sme ho nevedeli dostihnut cez vikend.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
auto v servise,oleje filtre... vyzera to ,ze spravim aj prevodovku oleje filtre a lakovat sa bude neskor.
dnes mi auto 2x vyplo za jazdy ,bez kontroliek,bez znamenia. proste sa vyplo.zastavil som,vytiahol klucik nastartoval na prvy tuk ...a zas akoby nic...takze este toto idem hladat,co to mohlo byt
dnes mi auto 2x vyplo za jazdy ,bez kontroliek,bez znamenia. proste sa vyplo.zastavil som,vytiahol klucik nastartoval na prvy tuk ...a zas akoby nic...takze este toto idem hladat,co to mohlo byt
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2250
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
no kua... mne prezmenu cez vikend vyplo turbo a nabehol nudzak, samozrejme v kopci pri predbiehani kamiona, druhy siel oproti
-
- Používateľ
- Príspevky: 1183
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
A mne sa včera stala desivá vec s brzdami.
Blížil som sa ku križovatke pri hypermarkete TESCO z Ľavobrežnej a odbočoval som doprava smerom na TESCO/centrum.
Zrovna pri približovaní sa ku semaforu, na ktorom som už dlho videl červenú, mi začal zvoniť mobil.
Zatiahol som na 2 zuby ručnú - auto spomalilo ešte intenzívnejšie až logicky zastalo.
Po nabehnutí zelenej som zaradil 1, v momente uvoľnovania spojky som si všimol, že ma niečo brzdí, ešte som teda zastal, odbrzdil ručnú a pokračoval na parkovisko Tesca...
Pri najbližšom použití normálnej nožnej brzdy ma zaliali poty, lebo som ledva zabrzdil. Brzda začala brať až asi 1cm pred koncovou polohou (podlaha) a jej brzdný účinok bol veľmi slabý.
Po vystúpení z auta som zacítil neuveriteľný smrad. Zistil som, že to ide z oboch zadných kolies, ktoré boli nechutne horúce...
Brzdový pedál mi zvyčajne reaguje (auto začína brzdiť) tak po stlačení o 1cm. s vypnutým motorom tak isto - ibaže po vyšliapaní posilňovača treba viacej tlačiť.
Ako to, že včera na tú chvíľu bolo treba pedál zatlačiť až takmer na podlahu, aby sa vôbec začalo niečo diať? Nikdy predtým som ten pedál tak hlboko nedal ani najväčšou silou, nie etše hentak ľahko...
Po vychladnutí bŕzd už išli brzdy a brzdový pedál tak ako vždy...
Moje otázky?
Čo sa to vlastne stalo, prečo sa to stalo, stane sa to znova a čo mám skontrolovať/vymeniť?
Blížil som sa ku križovatke pri hypermarkete TESCO z Ľavobrežnej a odbočoval som doprava smerom na TESCO/centrum.
Zrovna pri približovaní sa ku semaforu, na ktorom som už dlho videl červenú, mi začal zvoniť mobil.
Zatiahol som na 2 zuby ručnú - auto spomalilo ešte intenzívnejšie až logicky zastalo.
Po nabehnutí zelenej som zaradil 1, v momente uvoľnovania spojky som si všimol, že ma niečo brzdí, ešte som teda zastal, odbrzdil ručnú a pokračoval na parkovisko Tesca...
Pri najbližšom použití normálnej nožnej brzdy ma zaliali poty, lebo som ledva zabrzdil. Brzda začala brať až asi 1cm pred koncovou polohou (podlaha) a jej brzdný účinok bol veľmi slabý.
Po vystúpení z auta som zacítil neuveriteľný smrad. Zistil som, že to ide z oboch zadných kolies, ktoré boli nechutne horúce...
Brzdový pedál mi zvyčajne reaguje (auto začína brzdiť) tak po stlačení o 1cm. s vypnutým motorom tak isto - ibaže po vyšliapaní posilňovača treba viacej tlačiť.
Ako to, že včera na tú chvíľu bolo treba pedál zatlačiť až takmer na podlahu, aby sa vôbec začalo niečo diať? Nikdy predtým som ten pedál tak hlboko nedal ani najväčšou silou, nie etše hentak ľahko...
Po vychladnutí bŕzd už išli brzdy a brzdový pedál tak ako vždy...
Moje otázky?
Čo sa to vlastne stalo, prečo sa to stalo, stane sa to znova a čo mám skontrolovať/vymeniť?
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12471
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
preco vlastne brzdis rucnou tak ako si brzdil???? TO nie je brzda na premavku. Mas v zadu kotuce alebo bubny? zrejme si pekne zahrial brzdy, mozno ti aj vytiekla brzdova kvapalina. Skontroluj ju.
NB: Asus ROG Strix G16
-
- Používateľ
- Príspevky: 1183
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Bubnové sú vzadu...
Prečo som tak brzdil? Auto už šlo asi len 3km/h. Zvonil mi mobil. Tak či tak by som ju zatiahol, aby som nestál na brzde. To auto zastalo takýmto spôsobom v zlomku sekundy, rýchlosť už bola naozaj takmer nijaká...
Brzdovú som pozrel okamžite a aj predchvíľou - je jej tam dosť...
Mňa by skôr zaujímalo, ak je môj predpoklad správny, že sa kusla ručná, zahriala bubny, uvarila kvapalinu a zavzdušnilo mi brzdy, že prečo sa tak stalo na tak krátkej vzdialenosti....
Prečo som tak brzdil? Auto už šlo asi len 3km/h. Zvonil mi mobil. Tak či tak by som ju zatiahol, aby som nestál na brzde. To auto zastalo takýmto spôsobom v zlomku sekundy, rýchlosť už bola naozaj takmer nijaká...
Brzdovú som pozrel okamžite a aj predchvíľou - je jej tam dosť...
Mňa by skôr zaujímalo, ak je môj predpoklad správny, že sa kusla ručná, zahriala bubny, uvarila kvapalinu a zavzdušnilo mi brzdy, že prečo sa tak stalo na tak krátkej vzdialenosti....
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13795
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
Neviete kolko V a A ma dodavat alternator do baterky ? Zajtra to skusim pomerat.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
jednoducho nebrzdi rucnou... a ked nepovies co za auto to je tak tazko povedat vseobecne, kazdopadne ked dobrzdujes rucnou aj z minimalnej rychlosti tak to tym brzdam vobec nerobi dobre, prehreju sa (lebo na to rucna nieje stavana - ta kvapalina tam nieje pre nic za nic) lahsie ako nromalne... kazdopadne by som pre istotu skontroloval brzdy, ci nieje zjazdene oblozenie
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
v podstate je jedno či brzdí ručnou, lebo pakne sa o bubon trú ako aj pri nej ako aj pri nožnej..
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
Re: Všeobecná diskusia
Ja keď som zodral platničky tak som týžden fungoval na ručnej bez problemov
AMD Ryzen 7 7800X3D | TG Ryzen 7000 Direct Die Frame | MSI X670E Carbon WIFI | G.Skill TridentZ5 64GB 2x32 6000MHz CL30 | ASUS TUF RTX 3090 24GB OC | Intel Optane 905P M.2 22110 380GB | Kingston DC600M 1TB x2 | FSP Hydro TI PRO 1000W | CoolerMaster SL600M Black Edition Customized | AquaComputer Cuplex Kryos NEXT PVD/Ni | EK Vector TUF Plexi/Ni | Watercool Heatkiller Tube 100 D5 | WCP-D5 PWM | HWLabs SR2 360 + GTS 360 | EK-FLT120 | EK-PRO Barb | Bitspower 45/90° | Phanteks T30 x9 | ContiTech Unitrix 60 DN10 + Mikalor 8-16W2
Re: Všeobecná diskusia
Ved ti napisal, ze ma bubnove brzdy, co ti viac treba. Skus si trosku nastudovat, ako funguje rucna na bubnoch a som si isty, ze druhy krat uz takuto sprostost nevypotis.landrower napísal:jednoducho nebrzdi rucnou... a ked nepovies co za auto to je tak tazko povedat vseobecne, kazdopadne ked dobrzdujes rucnou aj z minimalnej rychlosti tak to tym brzdam vobec nerobi dobre, prehreju sa (lebo na to rucna nieje stavana - ta kvapalina tam nieje pre nic za nic) lahsie ako nromalne... kazdopadne by som pre istotu skontroloval brzdy, ci nieje zjazdene oblozenie
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
ano, lebo rucna vôbec nepouziva tie iste platnicky ktoré tam neboli.Easa napísal:Ja keď som zodral platničky tak som týžden fungoval na ručnej bez problemov
a kto brzdi rucnou v premavke si zasluzi nakopat do guli
.
Re: Všeobecná diskusia
to zavisi od toho, ci sa bavime o diskovych alebo bubnovych brzdach
edit: kedze pise platnicky, tak predpokladam, ze ma kotuce a tym padom je rucna nezavisla
edit: kedze pise platnicky, tak predpokladam, ze ma kotuce a tym padom je rucna nezavisla
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
no cisto teoreticky by to malo byt jedno ci brzdis rucnou alebo normalnou brzdou, ale ocividne nieje takze verim ze tam bude nejaky rozdiel aj ked to ide cez tie iste pakne
a auto riesim len preto, ze ci stare alebo nove, lebo na starom si viem predstavit ze sa moze to lanko niekde zaseknut a potom by to furt brzdilo mierne, na novom hadam nie (aj ked, pri dnesnej kvalite vyroby..)
a auto riesim len preto, ze ci stare alebo nove, lebo na starom si viem predstavit ze sa moze to lanko niekde zaseknut a potom by to furt brzdilo mierne, na novom hadam nie (aj ked, pri dnesnej kvalite vyroby..)
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať