Všeobecná diskusia
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
nevravim o stave auta, to sa spravit da, ale ako zamaskovali tie KM a ako si na to potom prisiel?
Ale toto je fakt kus trochu v prd*li, lebo ak je to garantovany predajca priamo od Toyoty, tak tot by robit nemal. Nuz ale co, sme na Slovensku, krajina neobmedzenych moznosti
Ale toto je fakt kus trochu v prd*li, lebo ak je to garantovany predajca priamo od Toyoty, tak tot by robit nemal. Nuz ale co, sme na Slovensku, krajina neobmedzenych moznosti
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
preto sa to dava pozerat znamym
a btw., robite z kupy jazdeniek tazku hlavu, a hlavne z km nabehanych,
myslim ze nezalezi na tom kolko ma auto km ale ako bolo pocas tych km o nho starane (samozrejme tu nehovorim o autach s 300+kkm, kde uz to zacina byt fakt moc, ale zas napr. znamy ma pasat 1.9tdi s jednym mega km a nema s tym ziadne problemy
a btw., robite z kupy jazdeniek tazku hlavu, a hlavne z km nabehanych,
myslim ze nezalezi na tom kolko ma auto km ale ako bolo pocas tych km o nho starane (samozrejme tu nehovorim o autach s 300+kkm, kde uz to zacina byt fakt moc, ale zas napr. znamy ma pasat 1.9tdi s jednym mega km a nema s tym ziadne problemy
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
na jednotkovej octavii rs kolegovi vyhodilo poistku - vyresetovalo pocitac ---> stav km - NULA.. prejdena vzdialenost nula ..pocet dni do servisnej nula.. proste vsetko 0 ... tak to doviezol do servisu (autorizovany...) a oni ze poistka 1euro 70centov + praca - 7 E pol normohodina a ze ci ma servisnu knihu so sebou resp ci si pamata kolko tam bolo (alebo ze kolko chce aby mu tam nahodili - hruby odhad )
Re: Všeobecná diskusia
300.000km je pre hrubý motor o ktorý bolo starané (nepredlžované servis. intervaly, pravidelne menenené filtre + olej) rovnaká hodnota ako 100 alebo 50. Takéto auto môže zväčša vyzerať ako nové, a ja osobne si radšej kúpim auto ktoré má nabehaných 250 - 300 ale vyzerá tip top, ako auto ktoré má udávaných 150 a vyzerá horšie - vypovedá to o starostlivosti. Nehovoriac o tom, že práve po cifre 200.000 je už väčšina vecí ktoré teoreticky mohli odísť vymenených. Samozrejme podložiť knižkou.
Pre inšpiráciu
http://bmw-rad-5.autobazar.eu/530-i-at-id4134635.html
Pre inšpiráciu
http://bmw-rad-5.autobazar.eu/530-i-at-id4134635.html
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
stale sa to tu riesi ... proste ludi nepresvedcis ...a uz vobec nie tu a uz vobec nie s tym BMW ktore tu nikto okrem mna nema rad
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
A8cky a A6ky - 300 000 - 450 000 km sa dovazali a np. Len ked ma niekto gej pristup a pozera na ciselka pod tachacom, jeho sracky...
.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
sak ale to nikto nechape, dozivotne rozvody na 3.0 TDI , ktore sa maju vymienat pri 300k a musi cely motor von, vstreky pri 300tis. tiez 6 x300 evribody atd a presne take pred vymenou nemci, belgicania, holndania atd predavaju
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Sa uvedom trosku. Pre motor 1.4 je set-sakra rozdiel, ak ma nabehanych 170 a 270t km, uz len preto, ze v mojom pripade to bolo zrele na generalku celeho motora. 3.0 a podobne to tak velmi nepocituju.Snake napísal:A8cky a A6ky - 300 000 - 450 000 km sa dovazali a np. Len ked ma niekto gej pristup a pozera na ciselka pod tachacom, jeho sracky...
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Uvedom sa ty a prestaň nariekať, načneš okrajovo tému, a potom sa divíš reakciám? To že či má motor 170k alebo 270k je uplne jedno, aj či je to 1,4ka alebo 4,2ka. Podstatnejšie je skôr čo za hovado sedelo za volantom predtým...
.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
icefire: trosku rozmyslaj a precitaj si znovu, ja som nepisal, ze su KO, ale ze potrebuju servis pri urcitych km a to jedno ci to je 1.4 TDi alebo 3.0 TDi.
Rozvody musis menit aj na obidvoch, len na 1.4TDI remen pri 90tis a na 3.0TDI po 300tis. km kde je to logicky drahsie, kedze aj dlhsie vydrzi. Vstreky su tiez drahise, lb su vacsim prietokom a su 6 , nie 3.
3.0TDi musi spravit mega, aj tak vacsina cukeresov na autobazare maju okolo 400-500tis , ak dialnicnych tak to na interiery ani nevidno.
par prikladov
525D, 2005-6, e60, na tacho 130k km, kozeny interier vobec neposkodeny ako novy (pravidelne cisteny a impregnovany), lak v super stave (pravidelne detailovany), real ? cez nemecku pobocku kde bol servisovany mal 600tis. pol roka predtym ako ho doviezli na SK.
E220 v taxi uprave vo Wien, okrem servo-cerpadla , len olej, nafta a bezny servis, na ktorom sa nesetrilo 850tis. Ak by si sedel, tak ani nevies, ale pravidelne starane.
Corrolu combi 1.4 2003 co som bol pozerat, na tacho 160tis. real tak 500-550tis. 3x stacane podka SEKA.
+- par fabii 1.9tdi/sdi s 600-700tis. km a cuduj sa svetu vsetky jazdia.
Na SK a celom svete stacaju nie len pri dovoze pred KO, ale pred kazdou STK/EK, servisnou prehliadkou , menia jednotky a nemas sancu zistit.
Ale ako vravi Snake, radsej auto s 300tis od niekoho kto sa staral, ako 100tis auto z pozicovne, pripadne neakeho hovada.
Rozvody musis menit aj na obidvoch, len na 1.4TDI remen pri 90tis a na 3.0TDI po 300tis. km kde je to logicky drahsie, kedze aj dlhsie vydrzi. Vstreky su tiez drahise, lb su vacsim prietokom a su 6 , nie 3.
3.0TDi musi spravit mega, aj tak vacsina cukeresov na autobazare maju okolo 400-500tis , ak dialnicnych tak to na interiery ani nevidno.
par prikladov
525D, 2005-6, e60, na tacho 130k km, kozeny interier vobec neposkodeny ako novy (pravidelne cisteny a impregnovany), lak v super stave (pravidelne detailovany), real ? cez nemecku pobocku kde bol servisovany mal 600tis. pol roka predtym ako ho doviezli na SK.
E220 v taxi uprave vo Wien, okrem servo-cerpadla , len olej, nafta a bezny servis, na ktorom sa nesetrilo 850tis. Ak by si sedel, tak ani nevies, ale pravidelne starane.
Corrolu combi 1.4 2003 co som bol pozerat, na tacho 160tis. real tak 500-550tis. 3x stacane podka SEKA.
+- par fabii 1.9tdi/sdi s 600-700tis. km a cuduj sa svetu vsetky jazdia.
Na SK a celom svete stacaju nie len pri dovoze pred KO, ale pred kazdou STK/EK, servisnou prehliadkou , menia jednotky a nemas sancu zistit.
Ale ako vravi Snake, radsej auto s 300tis od niekoho kto sa staral, ako 100tis auto z pozicovne, pripadne neakeho hovada.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
ja mam podobny pristup ako snake
radsej auto s 300 000 a kludne aj viac KM ale cukrikove
ako nieco s 150 000 potrhane sedacky, hnile blatniky alebo ,,v motore nieco piska,, a pod.
myslim ze v 90 rokoch sa robili celkom kvalitne auta (Mercedes Lexus BMW Opel)
napr aj taka drobnost ako umyvanie auta kazdy tyzden na umyvarke za 2E dokaze celkom dost predlzit zivotnost kasne, najme v zimnych mesiacoch ked je v noci okolo 0°C a cez den na cestach ,,brečka,,
radsej auto s 300 000 a kludne aj viac KM ale cukrikove
ako nieco s 150 000 potrhane sedacky, hnile blatniky alebo ,,v motore nieco piska,, a pod.
myslim ze v 90 rokoch sa robili celkom kvalitne auta (Mercedes Lexus BMW Opel)
napr aj taka drobnost ako umyvanie auta kazdy tyzden na umyvarke za 2E dokaze celkom dost predlzit zivotnost kasne, najme v zimnych mesiacoch ked je v noci okolo 0°C a cez den na cestach ,,brečka,,
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ohladne motora ozaj 300t nezmamena vela ak mu bolo davane co bolo treba. Vacsi problem u nas su cesty. Auta vyhrkane ako hrkalky, rozbite podvozky, vrzgajuci interier. Je nieco ine doniest jazdenku s 300t z nemecka ako zo slovenska.
Poznam aj feliciu co ma nabehane 700t km. Ma ju jeden automechanik a to auto ide ako hodinky.
Poznam aj feliciu co ma nabehane 700t km. Ma ju jeden automechanik a to auto ide ako hodinky.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Kazdy tyzden umyvanie auta? To je trochu moc nemyslis? Boli casy ked vapky takto dostupne neboli, a auta sa myli 2x rocne.. ) Nepoviem 1-2x za 2mesiace, alebo ked je auto fest spinave, ale kazdy tyzden?
Co sa tyka nove auto stare od znameho a pod., ak to nieje znamy s ktorym chodite kazdy tyzden dakde jeho autom, stale nebudete vediet, ci nema km stocene ci nie. Dnes odrbuje kazdy, a hlavne pri tych akoze lepsich autach, na ktore sa vacsina mladsich ulakomuje lebo si povie ze ja budem mat BMW, medak a podobne. Lebo este som nevidel typka v strednych rokoch co si kupi jazdene BMW ktore ma par stotisic km...
Zo skusenosti viem, ake problemy boli na 8rocnom aute ktore malo nakupnu cenu daleko prevysujucu milion korun (motor 1,8T), auto realne nemalo 100tisic km, a odchadzali na nom postupne veci ktore stali desiatky tisic korun. Takze je to uplne jedno, ci kupim auto co malo 400t km, alebo ma 150t km. Stav auta a potreba vymenit pomaly cele auto je neovratna. Preto je podla mna isto lepsie kupit nove auto v podobnej cene, nepremiove, a posluzi dlhsie bez investicii ako jazdenka na ktorej kazdy mesiac odide nieco ine. Potom sa tazko oplati jazdene auto za 7t €, ked za 2roky zainvestujem 3-4t € len do nahradnych dielov... Nove auto je nove auto, nove auto je nieco na com jazdim len ja, a presne viem co sa s autom robilo, ako sa na nom jazdilo a pod. Kupovat jazdene premiove auto ktore ma megasilny motor na nase cesty, ak majitel neplanuje kazdy mesiac chodit si platit Cars dni a jazdit na Hungaroringu je jak pisem dookola, totalne nezmysel. PRi nasich pokutach, zachvilu viac platnej objektivnej zodpovednosti, skrytych kamerach a pokutach ktore dojdu domov si to uvedomite casom aj Vy...
Co sa tyka nove auto stare od znameho a pod., ak to nieje znamy s ktorym chodite kazdy tyzden dakde jeho autom, stale nebudete vediet, ci nema km stocene ci nie. Dnes odrbuje kazdy, a hlavne pri tych akoze lepsich autach, na ktore sa vacsina mladsich ulakomuje lebo si povie ze ja budem mat BMW, medak a podobne. Lebo este som nevidel typka v strednych rokoch co si kupi jazdene BMW ktore ma par stotisic km...
Zo skusenosti viem, ake problemy boli na 8rocnom aute ktore malo nakupnu cenu daleko prevysujucu milion korun (motor 1,8T), auto realne nemalo 100tisic km, a odchadzali na nom postupne veci ktore stali desiatky tisic korun. Takze je to uplne jedno, ci kupim auto co malo 400t km, alebo ma 150t km. Stav auta a potreba vymenit pomaly cele auto je neovratna. Preto je podla mna isto lepsie kupit nove auto v podobnej cene, nepremiove, a posluzi dlhsie bez investicii ako jazdenka na ktorej kazdy mesiac odide nieco ine. Potom sa tazko oplati jazdene auto za 7t €, ked za 2roky zainvestujem 3-4t € len do nahradnych dielov... Nove auto je nove auto, nove auto je nieco na com jazdim len ja, a presne viem co sa s autom robilo, ako sa na nom jazdilo a pod. Kupovat jazdene premiove auto ktore ma megasilny motor na nase cesty, ak majitel neplanuje kazdy mesiac chodit si platit Cars dni a jazdit na Hungaroringu je jak pisem dookola, totalne nezmysel. PRi nasich pokutach, zachvilu viac platnej objektivnej zodpovednosti, skrytych kamerach a pokutach ktore dojdu domov si to uvedomite casom aj Vy...
Spoiler: ukázať