Reklamácia-notebook
Reklamácia-notebook
Zdravím, dnes som poslal žiadosť o reklamáciu HP Pavilion dv6 6035ec do Swiss servisu ohľadom odpáleného CPU. Notebook bol kupovaný v Nay ako posledný výstavný kus v predajni 12.9 2011,takže záruka by mala skončiť 12.9 plus keď prirátam ešte dni čo bol 2 krát v servise. Avšak pozrel som si na stránke HP Warranty Check stav záruky a vraj 19.7 vypršala, čomu nechápem. Takže chcem sa spýtať či mi naozaj padla záruka alebo sa servis bude riadiť kópiou bloku ?
//Edit: prikladám link na Hp stránku
http://h20565.www2.hp.com/portal/site/h ... cachetoken
//Edit: prikladám link na Hp stránku
http://h20565.www2.hp.com/portal/site/h ... cachetoken
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
PC: iMac 5K 27” 2017
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Reklamácia-notebook
zrejme ho uz niekto kupil pred tebou. ale nay sa musi riadit blockom
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- 643
- Používateľ
- Príspevky: 1210
- Dátum registrácie: Št 15. Nov, 2007, 08:00
- Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Re: Reklamácia-notebook
ked neuspejes v swisse, odnes to do nayu ...
Re: Reklamácia-notebook
No to je fakt skvelé....a mňa pri kúpe samozrejme neinformovali že je použitý však prečo chceli sa ho zbaviť....s nay som skončil...
@643 cez nay som to riešil 2x a posielajú to do swissu. Teraz to riešim priamo cez swiss kvôli tomu že už sa mi s tým nechce trepať do NR busom. Dostal som zo swissu info že zajtra by mal prísť kuriér pre to. Takže asi to uznali podla kopie bloku čo som im poslal. Uvidím či mi RMA uznajú...
BTW. v tom linku asi nič nevidno tak tu je screen:
http://imageshack.us/f/836/y4cv.png/
@643 cez nay som to riešil 2x a posielajú to do swissu. Teraz to riešim priamo cez swiss kvôli tomu že už sa mi s tým nechce trepať do NR busom. Dostal som zo swissu info že zajtra by mal prísť kuriér pre to. Takže asi to uznali podla kopie bloku čo som im poslal. Uvidím či mi RMA uznajú...
BTW. v tom linku asi nič nevidno tak tu je screen:
http://imageshack.us/f/836/y4cv.png/
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
PC: iMac 5K 27” 2017
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Reklamácia-notebook
v nay neurobili nic co sa nerobi aj inde. zjrejme tovar vravil zakaznik do 7 dni. Hadam ho nemali hodit do smeti.
ALe chyba bola vobec kupovat HP. V nay sa da obcas najist dobra akcia, ale len obcas
ALe chyba bola vobec kupovat HP. V nay sa da obcas najist dobra akcia, ale len obcas
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Reklamácia-notebook
Ale mohli mi povedať že bol už použitý. S tým už nenarobím nič...a s kazivosťou hp máš pravdu, hp nikdy viac resp. radšej ani notebook. Radšej si posladám stolový PC.
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
PC: iMac 5K 27” 2017
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Reklamácia-notebook
ale v nay predajni priamo ta nepusti blocek, proste mas zaruku a basta. To je zakon. Ze to uz nebude priamo u HP ta trapit nemusi.
Ale tak dobry notas sa vybrat da, len sa treba vyhnut niektorym znackam
Ale tak dobry notas sa vybrat da, len sa treba vyhnut niektorym znackam
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Reklamácia-notebook
Však hej, bloček mám a platil som plnú cenu tak záruka 2 roky musí byť. V nay mi však mali povedať že už bol použitý, ale mať v regáli cedulu s nápisom použitý tovar (zrejme by to odrádzalo ludí od kúpy tak radšej ju tam nedali a mne nič nepovedali) no nič..čo už....teraz ma zaujíma či mi RMA uznajú keď som pred týždňom čistil notebook od prachu. Nič som však nepoškodil ani neodlepil nálepku na komponentoch.
K tým značkám: Keby si mám teraz vyberať notebook tak určite Asus z N-kovej série kvôli hliníkovej konštrukcii (resp. krytom).
Aj môj súčasný HP má hliníkové kryty. Nemám problém s prehrievaním aj bez chladiacej podložky a mám z neho luxusnejší dojem ako z vrzgajuceho plasťáka.
K tým značkám: Keby si mám teraz vyberať notebook tak určite Asus z N-kovej série kvôli hliníkovej konštrukcii (resp. krytom).
Aj môj súčasný HP má hliníkové kryty. Nemám problém s prehrievaním aj bez chladiacej podložky a mám z neho luxusnejší dojem ako z vrzgajuceho plasťáka.
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
PC: iMac 5K 27” 2017
Re: Reklamácia-notebook
Vy tu o čom točíte? Na skladoch je niekoľko proliantov, serverovych hdd, notebookov a podobne, prídeš do swissu, dáš nadobúdací doklad, a ak si koncový zakoš plynie ti 24 mesačná záruka, ten HP warranty check má vypovednú hodnotu iba takú, kedy to došlo nejakému lokálnemu distrib na sklad. Takže nikto nekúpil ten notebook pred tebou.
A veľa šťastia s inými značkami, neviem či je dnes zvyk nadávať na HP, ale Lenovo, Dell a pod., prajem vám zažiť tie RMA postupy (po/pred predajná DOA a podobné sračky), potom budete radi že HP/Swiss to majú takto vyriešené.
Teba nič iné než to čo máš na doklade nezaujíma, žiadna stránka, žiadny iný dátum, ak máš CarePack tak si prirátaj dobu jeho trvania k base warranty/extended warranty.
Hell: som myslel že si inteligentnejší jedinec
A veľa šťastia s inými značkami, neviem či je dnes zvyk nadávať na HP, ale Lenovo, Dell a pod., prajem vám zažiť tie RMA postupy (po/pred predajná DOA a podobné sračky), potom budete radi že HP/Swiss to majú takto vyriešené.
Teba nič iné než to čo máš na doklade nezaujíma, žiadna stránka, žiadny iný dátum, ak máš CarePack tak si prirátaj dobu jeho trvania k base warranty/extended warranty.
Hell: som myslel že si inteligentnejší jedinec
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Reklamácia-notebook
to stym predajom som napisal predtym ako postol to co mu tam pisalo. Lebo bezne sa stava ye yakaynik tovar vrati a ten ide do predaja. V pripade HP som myslel, ze si produkt aj zaregistroval a preto mu tam ukazuje ze uz zaruka bezi.
Koniec koncov som mu ale napisal ze pre neho je podstatny blocek.
Mam vo firme 5 serverov HP, takze co sa kvality server tyka nemam problem. Ale s NB je to bieda. v poruchovosti sa drzia stale na TOP prieckach.
K reklamaciam mas pravdu je to bieda. HP ma aspon ten swiss kde to proste odnesies a daju to dohromady, ale aby som mal notas za 2 roky 3x v oprave to je moc.
Koniec koncov som mu ale napisal ze pre neho je podstatny blocek.
Mam vo firme 5 serverov HP, takze co sa kvality server tyka nemam problem. Ale s NB je to bieda. v poruchovosti sa drzia stale na TOP prieckach.
K reklamaciam mas pravdu je to bieda. HP ma aspon ten swiss kde to proste odnesies a daju to dohromady, ale aby som mal notas za 2 roky 3x v oprave to je moc.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Reklamácia-notebook
Mam EliteBook druhym rokom, ani raz mu nič nebolo, takisto za rok pošleme preč tak 100-200 ProBookov, vrátia sa tak 3-5, takže netuším o akej poruchovosti hovoríš.
.
Re: Reklamácia-notebook
Notebook mi v pondelok prišiel zo servisu, no dlho doma nepobudol, v utorok som ho odniesol do nay s tým že nenabíja batériu a bez nej nejde zapnúť a s batériou sa nedostanem do winu lebo zakaždým vyhodí BSOD pi načítaní. Je to už 4x rôzna vada tak som požiadal o odstúpenie od kúpnej zmluvy. Pracovník mi tvrdil že sa to dá len s 3x rovnakou vadou avšak po pozretí do reklamačného poriadku povedal že dá sa stým niečo robiť a zašle to do servisu na posúdenie a dá mi vedieť mailom. Dnes som pozrel stav zákazky a stav je "Čaká na dodanie dielov" takže teraz neviem čo si mám o tom myslieť...mail od nay som ešte neobdržal.
Snake, Elitebooky sú profi a Probooky business, to je kvalitovo inde ako "consumer" multimediálne Paviliony. Pred pár rokmi boli Paviliony známe prehrievaním, potom výrobca vykonal zmenu v chladení a konštrukcii na kovovú tak preto som sa rozhodol pre Pavilion...bola to chyba...Nuž aspoň mám skúsenosť.
Snake, Elitebooky sú profi a Probooky business, to je kvalitovo inde ako "consumer" multimediálne Paviliony. Pred pár rokmi boli Paviliony známe prehrievaním, potom výrobca vykonal zmenu v chladení a konštrukcii na kovovú tak preto som sa rozhodol pre Pavilion...bola to chyba...Nuž aspoň mám skúsenosť.
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
PC: iMac 5K 27” 2017
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Reklamácia-notebook
To iste sa Ti mohlo stat s akoukolvek inou znackou Mal si smolu na kus, isto niesu vsetky HPcka odfajcene po dvoch troch rokoch...
Ved HP tiez potrebuje z niecoho zit, a nie predat kus aby zanho pred koncom zaruky vratil love, alebo platil diely... Proste, kazda znacka ma podla mna priblizne rovnaku poruchovost, neverim ze niekto vyskakuje rapidne..
A k tomu datumu jak Ti pisal vyssie Snake.. teba je sumafuk co mas kde pisane, na blocku mas datum a do toho datumu mas 2r zaruku... Su veci co su rok a pol na sklade pokym sa predaju /pokym nejaky somar da vela € za daco menej hodnotne, alebo tovaru daju akciu/, a to by si potom mal len polroka zaruku?
Tie overenia zaruky cez stranky vyrobcov skor sluzia na to, aby clovek cca vedel dokedy ma dana vec zaruku, ak k nej nema doklad o kupe. Aj ked neviem ci by swiss takto nieco reklamoval, jedine cez znamosti, ale ine znacky ano. Napr ASUS odomna nechcel ani doklad o kupe, ked som reklamoval ASUS P535 cez SIL.
Ved HP tiez potrebuje z niecoho zit, a nie predat kus aby zanho pred koncom zaruky vratil love, alebo platil diely... Proste, kazda znacka ma podla mna priblizne rovnaku poruchovost, neverim ze niekto vyskakuje rapidne..
A k tomu datumu jak Ti pisal vyssie Snake.. teba je sumafuk co mas kde pisane, na blocku mas datum a do toho datumu mas 2r zaruku... Su veci co su rok a pol na sklade pokym sa predaju /pokym nejaky somar da vela € za daco menej hodnotne, alebo tovaru daju akciu/, a to by si potom mal len polroka zaruku?
Tie overenia zaruky cez stranky vyrobcov skor sluzia na to, aby clovek cca vedel dokedy ma dana vec zaruku, ak k nej nema doklad o kupe. Aj ked neviem ci by swiss takto nieco reklamoval, jedine cez znamosti, ale ine znacky ano. Napr ASUS odomna nechcel ani doklad o kupe, ked som reklamoval ASUS P535 cez SIL.
Spoiler: ukázať
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2252
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Reklamácia-notebook
vratia Ti prachy, len skoda tych nervov a strateny cas...
Re: Reklamácia-notebook
Nakoniec mi prachy vrátili bez nejakých námietok akurát pracovník služieb zákazníkom najskôr tvrdil že výmena kus za kus, no hneď som mu vysvetlil že v sms bolo uvedené prinesť príslušenstvo a vrátenie peňazí a poslal ma k pokladni pre peniaze.
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
PC: iMac 5K 27” 2017