Microsoft Flight Simulator X

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
DC9-32
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 289
Dátum registrácie: Po 25. Feb, 2013, 20:12
Bydlisko: NR

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa DC9-32 »

http://www.milviz.com/fs/item.php?id=B-737

aj táto kráska je už dostupná, zatial sice len pre preobjednatelov, ale čoskoro snáď pre všetkých :)

EDIT: tak nakoniec je to už dostupne pre všetkých, da sa to kupiť cez Flight1
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa FEAR »

Obrázok
Obrázok


Na FTX nemam momentalne co dodat .. parada .. :)
Používateľov profilový obrázok
DC9-32
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 289
Dátum registrácie: Po 25. Feb, 2013, 20:12
Bydlisko: NR

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa DC9-32 »

PMDG 777 tento mesiac. Už je to v "verejnej" bete [nieje verejna, ale tí čo to testuju nemaju žiadne skusenosti s realnym strojom ani ako to ma fungovat, proste wide beta test] padlo embargo a na nete sa množia screenshoty (hlavne na avsime)

http://forum.avsim.net/uploads/monthly_ ... 727212.jpg
http://forum.avsim.net/uploads/monthly_ ... 756541.jpg
http://forum.avsim.net/uploads/monthly_ ... 756883.jpg

atd.atd. na ivao fore su screenshoty (Flightsimulators->FSX->PMDG 777 SCreenshots)
Používateľov profilový obrázok
dalat
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 107
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: BA - Dubravka

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa dalat »

Tak PMDG 777 je vonku....ehm, ale ta cena :facepalm:
http://www.precisionmanuals.com/pages/p ... 77LRF.html
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa FEAR »

no je zrejme ze je asi lepsie ked to kupi par jednincov za taku cenu ako by to kupilo x krat viac ludi a zarobili by stejne .. ved preco by to normalnou cestou malo mat viacej ludi .. hra stoji 15e a kazdy jeden addon od 20-60e primer .. :) a pak sa cuduju ze to ludia nakupuju z neoficialnych "marketov" este dnes najdem 7 rocnu skaredu chybnu sceneriu na nejakom markete za 20e .. no je to na nich .. cenia si to na 90$ (+/- 68e) tak ...
Používateľov profilový obrázok
dalat
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 107
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: BA - Dubravka

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa dalat »

FEAR napísal:no je zrejme ze je asi lepsie ked to kupi par jednincov za taku cenu ako by to kupilo x krat viac ludi a zarobili by stejne .. ved preco by to normalnou cestou malo mat viacej ludi .. hra stoji 15e a kazdy jeden addon od 20-60e primer .. :) a pak sa cuduju ze to ludia nakupuju z neoficialnych "marketov" este dnes najdem 7 rocnu skaredu chybnu sceneriu na nejakom markete za 20e .. no je to na nich .. cenia si to na 90$ (+/- 68e) tak ...
ono zase na druhej strane PMDG robia fakt kvalitne addony, do ktorych sa oplati investovat kedze to mas "hracku" fakt ze na dlho
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa FEAR »

aaa .. cert to ber ..

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

no co dodat .. paradne lietatko ..

edit ,,, nejako ma chytil boeing :D airbus je v chladku .. momentalne su top 737-800 a 777
Naposledy upravil/-a FEAR v Št 12. Sep, 2013, 21:56, upravené celkom 2 krát.
Používateľov profilový obrázok
DC9-32
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 289
Dátum registrácie: Po 25. Feb, 2013, 20:12
Bydlisko: NR

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa DC9-32 »

no už na nom mám cez 20000nm ale musim konštatovať že NGX je lepšie, ale zas NGX ma na sebe už 3 SP.. no udajne ma čoskoro vyjsť 1vy SP na 777 tak uvidíme čo vymyslia :rolleyes:
Používateľov profilový obrázok
dalat
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 107
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: BA - Dubravka

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa dalat »

caute, ako je to s FPS?? ....lepsie, horsie alebo zhruba rovnako ako NGX?? ....diky
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa FEAR »

jo umna je to cca rovnake ..
Používateľov profilový obrázok
DC9-32
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 289
Dátum registrácie: Po 25. Feb, 2013, 20:12
Bydlisko: NR

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa DC9-32 »

umna tiež rovnaké, možno NGX malo o 1 FPS v priemere viac
Používateľov profilový obrázok
DC9-32
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 289
Dátum registrácie: Po 25. Feb, 2013, 20:12
Bydlisko: NR

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa DC9-32 »

o tyžden (16.9-22.9) má vyjsť nová verzia Airbusu Extended (1.15)...

Changelog:
Spoiler: ukázať
  • 1.15
    ECAM
    o WHEEL GEAR NOT DOWN appearing when Thrust set to TOGA Fixed.
    o Now dimmable
    o Fixed Cruise Page showing after Gear Down and below 16000 ft.
    o Fixed Stuck at WHEEL Page after both engine shut down.
    MCDU (left)
    o ALTN Functions significantly reworked
    o SEC FPLN significantly reworked
    o Minor Fixes to DME Arcs
    o GO AROUND phase problems mostly solved
    o CI Range changed to 0‐999
    o Independant Radios for VOR1,VOR2,ILS1
    o Added full support for LOC Approach
    o BRG/DIST in PROG page updated constantly now.
    o ”CF" waypoint was on the wrong side when selecting a runway without final
    approach
    o VAPP in PERF APPR page changeable
    o DH changed to RADIO, MDA changed to BARO
    o RADIO accepts 'NO' as a field
    o ALT Predications significantly reworked
    o PPOS Mode added after discon
    o Some cases of wrong HOLD exit curved fixed
    o Vspeeds Fixed.
    ND
    o XTK should remain active even in HDG mode
    o Full Approach name now displayed (eg: ILS APP now to ILS27)
    o Optimizations to code
    o Energy Circle Added
    o If VOR1 is auto tuned, a "‐‐‐" is now displayed in VOR ROSE mode in upper right
    corner
    o ”TRU" and indication of approach name do no longer partly overlap
    o Chrono display: Position and size slightly changed, also background colour changed
    to grey
    PFD
    o Fixed THR CLB when ALT* active.
    o Fixed Flap 3 Config no F Speed on PFD.
    o Fixed Managed DES ECON Speed profile showing when leveled off.
    FDE
    o Custom EGT
    o Engine Startup tweaked to be longer now
    o BLEED OFF PROVIDE 0.7 % increase in N1.
    o Increase N1 Acceleration a bit
    Diverse
    o Chrono Clocked Fixed
    o Retard not called out once when thrust levers at IDLE
    o Fixed AUTOLAND Light Lighting up above 200 FT RA.
    o Autotrim not trimming in previous version fixed.
    o Fixed Preselect HDG Take‐off.
    o Max ND Symbols default settings lowered to 100.
    o Webserver off by default.
    o FMGS, FBW, ASINPUT logging off by default
    o Variable IRS Alignment Time based on lat pos of aircraft.
    o Fixed Early Descend (‐1000fpm) wrongly activated when OP DES from ALT CRZ.
    o VC Click spot mouse wheel scrolling now standardized
    The English and German tutorial has been modified to fit with the functions of this release.
    o Some screenshots have been modified based on the MCDU PERF APPR page change
    from MDA/DH to RADIO and BARO
    o The GA (Go Around) Checklist / Co‐pilot functions have been extended (chapter
    5.22).

    o Also included is a tutorial part how to set up the MCDU in case of a diversion to an
    alternate destination airport (ALTN) and how to work with alternate company routes
    (ALT CO RTE). Details you will find in chapter 7.
    o NPA (non‐precision approach) the chapter has been completely reworked and some
    general explanations added (based on the information of a real A320 pilot).
    Aircraft States
    o The four aircraft states have been modified. All FCU settings of the COLD / DARK
    state have been set to a minimum respectively to 000 whereas the TURNAROUND
    state loads now exactly like after a “managed” ILS‐landing. The TAXI and TAKE‐OFF
    states are fully “managed” and the first altitude for both states is set to 7.000 feet.
    View System
    o There were graphic “artefacts” respectively PFD, ND, UPPER and LOWER ECAM were
    “greyed out” if WING VIEWS were set to ON and the user changed between FULL
    SCREEN and WINDOW view mode. Those problems have been solved.
    o MCDU (separate window)
    o The left MCDU can be opened as a separate window. The key combination to open
    this window has been changed and is now SHIFT+2.
    FCU Displays
    o Modified / enhanced to fit much more with the “real” Airbus.
    Checklist‐ / Co‐pilot Functionality
    o Speed Brake deployed / GND Spoilers Armed
    o During the Landing CL the GND SPLRS are armed by the Co‐pilot. If the Speed Brakes
    are deployed this is now recognized by the Co‐pilot.
    o Cabin crew “Landing” announcement during Take‐off
    o The code has been modified so that should not happen again.
    o Panel Bar (day and night view)
    o The day and night views are no longer depending on the overhead panel light but on
    the FSX “current time” setting.
    o Switch Positions
    o The switch positions e. g. for TCAS and TILT, as well as for the various others
    switches like signs, lights etc. have been newly programmed and the checklist as well
    as co‐pilot function adjusted.
    o Co‐pilot entering ALT values
    o The ALT values (first altitude after Take‐off and GA altitude will be entered by the
    co‐pilot in visible steps (with sound) and also considering the 100 and 1000 switch.
    o Cabin‐crew Take‐off call
    o The cabin‐crew Take‐off call now starts app. one plane length before the runway
    holding point (instead of during taxiing to the runway).
    o Doors automatically closing
    o If the plane is “relocated” after loading the COLD/DARK state e. g. the gate is
    changed, then FSX automatically closes the doors and the COCKPIT PREPARATION
    checklist did not start. With this release the LEFT FRONT door then automatically is
    opened again.
    o Go Around Altitude: for some airports there is no GA flight path / altitude available
    in the NAV DB. In such a case the co‐pilot sets the GA altitude automatically to 5.000
    feet.
    DATABASE
    o New AIRAC 1309 included in new location: FSXMainFolder\Aerosoft\Airbus X
    Extended\NavDataPro
takže nakoniec si možno A320 vytiahneš z hangáru :P
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa FEAR »

no neviem neviem .. presila 2 na 1 :D
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa FEAR »

hi ... mam dotaz ... da sa niekde nastavit na 737micke pripadne aj 777 dual throttle ?
Používateľov profilový obrázok
dalat
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 107
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: BA - Dubravka

Re: Microsoft Flight Simulator X

Príspevok od používateľa dalat »

FEAR napísal:hi ... mam dotaz ... da sa niekde nastavit na 737micke pripadne aj 777 dual throttle ?
zdar, 777 zatial nemam, ale tipujem ze to bude to iste ako na 737. Neviem sice ako to presne myslis (lietadlo? / joystick?), ale na lietadle to mas defaultne separovane, mysou vies posuvat jednotlive paky. Ak myslis joystick, tak musis mat (platene) FSUIPC kde si vies namapovat jednotlive osy. No a samozrejme musis mat aj joystick s dvoma pakami :good:

Návrat na "Hry a problémy s nimi"