Vozítko do práce

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5857
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Jednoduska »

Moj subjektivny nazor je ze v A4 kombi (kolega to ma) mas menej miesta ako v oktavii. vzadu si menej sadnes ako v tom mojom spominanom twingu. tieto auta by som riesil iba asi novsie, taketo rocniky ti radi turbo dobre.

Pred 12 rokmi si niekto bohaty kupil Audinu. Pred 8 rokmi ju niekto menej bohaty odkupil. Pred 4 rokmi ju niekto z nasej strednej vrstvy zobral. a teraz sa jej potrebuje zbavit (Myslim ze clovek co kupi novu A4 ma na to aby s nou nejazdil 10 a viac rokov, tj majitelia od Sobraniec az po Blavu, Tie auta v tich rokoch stali cez 1 000 000 SK).
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5236
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Chris »

stare fabie nikto nebude kradnut.

Celkom spoko ak zozenies fabiu combi 1.4 16V , da sa zohnat aj v elegance vybave, najlepsie rocnik po 2003 a na LPG, ako tu ma jeden clen Gammaray, prevadzkove naklady relativne nizke, ak budes davat OEM diely, ktore su drahsie, nebudes mat problem.

A4 je sice fajn, ale hlavne kvoli hlinikovym ramenam by som nebral, kde nahrada Meyle HD stoji cca 400evribody

mp3turbo: mazda je fajn, ale ak boli menene za OEM diely, takisto ako jeden paradox, kde som bol pozret jednu Mazdu 6 po FL 2006 na Kramaroch. Chuj ze ake spolahlive auto, nic nemusel menit a auto hnoj. Minimalne 2 blatniky iny odtien, capy v riti, homokinetaky praskali, brzdy zhrdavene a pridrete valceky na 2 brzdicoch, auto ani moc netahalo. Ale hlavne, ze cely cas omielal, ze ake je auto spolahlive a tak to aj vyzeralo, lb tam nic nemenil.

Mazda ma trochu drahsie diely z japonskych aut, takze aj to treba pri vybere zvazit. :good:
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ak sa o auto nestaras tak ti "spustne", to je jasne. Avsak ani to nevysvetluje ine odtiene dvoch blatnikov ze nie :) hento si proste nasiel typickeho zastupcu prvy majitel (vsade nalepky KO na celom aute, styria turci vonku sa nerataju), nikdy neburane (trojcentimetrova diera medzi kapotou a svetlom) a perfektny stav (vrestia brzdy, napravy, vyfuk este taham za sebou takze neodpadol, do auta tecie len cez zadne okno jak bolo potlacene Tatrou o tri metre).

Mam kamarata co robi s autami ako primarny job. Jeho statistika je taka ze "neserte ma cez telefon a vyklopte co tomu autu je, lebo cely zivot robim s autami a za posledny mesiac som videl 30 takych nehavarovanych z ktorych jedno jedine bolo naozaj nehavarovane tak to na mna neskusajte". A napriek tomu vsetci cez telefon skusaju, tak uz tento rok pritvrdzuje do telefonu "dojdeme traja, mame velke baseballky a francuzske kluce co sa s nimi opravuje Liazka - este furt je nehavarovane?!"

Neuveris ale minimalne polovicka hned cez telefon prizna ze mozno to bolo, ale u neho rozhodne nie :) a ked tam dojdes tak ajtak najdes este "nezmaturovany" lak cize to lakovali predvcerom alebo minuly tyzden a on je majitel posledne tri roky takze o tom rozhodne nemohol vediet. To je proste normalne, na Slovensku je to tak. Ludia su hlupi, kupuju aj taketo veci. Ludia su sedlaci, nemaju na udrzbu, ludia prestrelia svoje moznosti a nemaju ani na leasing, nieto este na auto na ktore si leasing zobrali.

Ano, o ramenach superba, passata a audi som uz vypraval o stranu alebo dve dopredu. To su take konstrukcne naschvaly. No nemozem povedat ze ojeby, to je skarede slovo !!

Zase na druhu stranu MeyleHD vydrzi 4x tolko co original a je len z tretiny tak draha... to sa oplati ! Zhodou okolnosti aj na mojom Sharanovom tragaci mam majlehádé. Fakt to chlapci konstrukcne vylepsili, nie je to len marketing - mam od nich niekde zastrcene materialy s technickym rozborom.



Absolutne spravne bola spravena analyza generacii majitelov. Prva generacia = bohaty, kupuje nove. Druha generacia = stredna trieda, cize kupim 4rocne lebo este dlho bude chodit (napriklad sem sa radim ja, kupujem auta co nove stali tazko cez milion korun a ja ich mam za radovo stvrt az tretinu miliona max jezis v korunach - zober si co stoji 2009tka Passat, Superb, kolko stali nove). Este stale mam auta v paradnom stave, kazda potrebna oprava sa realizuje lebo na to mam. PS: auta kupujem len za hotove, ziadny leasing, takze zhruba tolko o financnej kondicii. Tu sa este tankuje plna nadrz a zasadne sa v zime jazdi s co najviac palivom pretoze pozname technicke dosledky (zrazanie a vlhkost v prazdnej nadrzi kvoli vracačke TEPLEHO paliva do UPLNE ZMRZNUTEJ nadrze, obrovska zataz na cerpadla) atd. Olej sa meni kazdy rok vzdy pred zimou resp. po 10.000km max, pretoze na to jednoducho mame a nie sme kreteni. Este stale som si mohol dovolit nechat zabudovat nezavisle kurenie a pred KAZDYM zimnym startom mam motor zohriaty na minimalne 50 stupnov. Z technologickeho hladiska je to parada, ale na toto dalsie generacie nemaju a ani nahodou nepomyslia.

Potom nasleduje tretia generacia, to su uz ti "šéfko nevieme vybavit 0% lísink ? " Co reku moj chlapec krasny, banka nedala uver na auto za 4500 ? Tito este semtam nieco opravia aby to neodpadlo, ale uz nie moc. Tankuje sa vacsinou za dvacku. Olej vyrobca napisal 30.000km a to este urcite nemam, takze pohoda a srat sa nebudem. Nemam na to cas, lebo sedim s kamaradmi v krcme a predsa nebudem nadmerne INVESTOVAT do stareho takmer 10rocneho auta. Toto su uz takí tí čiastoční sedláčikovia, lízingáči (kolko je takychto aut odobranych, ved ani na ten leasing nemali !!) a mámfpičistiveďtoeštefungujeaneodpadlo.

A za nimi su ti posledni popupákovaní k0k0tkovia, ktori musia mat aaaaavdynku alebo béemwé aby mohli čajočky vlhnúť. Desina na pumpe je vyrazna parada a hlboka ujma mesacnemu rozpoctu - tito chlapci nemaju na akukolvek SYSTEMATICKU SERIOZNU udrzbu. Olej v motore vydrzi 40.000km minimalne.


Ukazka tretej generacie majitelov:
http://peugeot-607.autobazar.eu/30-exel ... 92963.html

chyby:treba kupit pravu hmlovku,lavy podblatnik,treba vymenit remen na serve investicia 50-60eur inak vsetko v poriadku.


obidve predne hmlovky stoja 20eur na vrakaci alebo po inzeratoch, lavy podblatnik je co, asi ten plast otazka je preco je zlomeny lebo to nie je vyrobna vada (dalsie nikdy nehavarovane auto?), remen na servo je preboha 9 eur Bosch. Ja to vidim na dialku tak ze ani zdaleka neskučí remen ale skor cele servo, co stoji slabych 1800 bez dph v autorizaku.

Viem si absolutne perfektne predstavit "inak vsetko v poriadku" - nahodene nove kotuce, brzdy, tlmice, novy olej v prevodovke AJ S FILTROM ktory bol meneny kazdych 60.000km podla predpisu vyrobcu (450eur bez roboty LEBO TREBA ROZOBRAT PREVODOVKU), podme riesit zadnu napravu a tie jej nestastne kocky, urcite boli vymienane predvcerom.

Jasne, hej ? Ku kamaratovi servisakovi chodia vselijaki typkovia, aj na A8, aj na 528i, vsetko poohybane rucicky palivomera pod nulou... to je proste syndrom.


Preto mam rad japonske auta rodinneho typu, menovane 626, avensisy, primery, nemenovane subaru outbacky a podobne, pretoze TAKETO AUTA TYPICKY V 99.9% PRIPADOV JAZDIA UPLNE INI LUDIA AKO JAZDIA GOLFY. Golf ma typicky mlady poaknovany cloviecik a je to najsportovejsie a najcipovanejsie auto na svete.
Hlavne tie z tretich a stvrtych generacii majitelov ktore sme detailne analyzovali - do tejto generacie mieri mlady muz s rozpoctom 2000eur a aj s rozpoctom 4000eur.

To je prave ten prieser :)
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tretia generacia, to su uz géniovia alebo aspon pologéniovia : nevymenim rozvody v motore, co som blby za 200eur s robotou mimo autorizaku.

Ale ked im prdne motor (tri auta su teraz na placi, laguna, focus, octavka) tak potom predaju auto o 2500 lacnejsie ako je realna trhova hodnota, ved je nepojazdne. Na opravu samozrejme nemaju. Nejaky bazarnik tam prehodi motor za 350, zmota ciselka a ide sa do sveta krasne zachovale auto.

Toto je take slovenske setrenie ;) ten clovek si nikdy neuvedomi ze keby tie rozvody za 200 vymenil, tak usetri dva litre tristo. To su ludia ktori nevedia takto rozmyslat. To su ludia ktori nedokazu pochopit ze dva roky svietiaca kontrolka "ENGINE CHECK" moze napriklad znamenat zlyhanu lambda sondu za 60eur, a ked ju nevymenia tak odpalia katalyzator a DPF za dvatisic.

Dojde chlap so skripajucimi rozvodmi... ze ci by nebolo nieco v tom motore vymenit. Remen na polovicku odstrapkany, to som este v zivote nevidel. Reku bolo sefe, pred siedmymi rokmi ste ich mali vymenit prvykrat a odvtedy este trikrat. 280.000km bez vymeny, 10 rocne Subaru. Prezilo v plnom zdravi.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5236
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Chris »

ten tvoj kamos musi byt riadny dement :facepalm: :hysterical: , kebyze mi taky zavola na inzerat, tak s nim v zivote neuzavriem obchod.
Co sme v skolke , ze sa potrebuje vyhrazat a hned do telefonu neznamemu cloveku. To je proste slovneska natura. Ale tak asi sa chalan kategorizuje do nizsich vrstiev ze? Ano par ludi sa oznacuju, ze robi 30 rokov s autami, ale tak akurat pozeraju inzeraty a hrat na wheeler deales, ale vacsinou su to len sedlaci, co nevedia poriadne googlit. Takisto ako ten s tou P806, ktoru skusa predat.

Ale opis tych skupin je perfektny :good:
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
Tomasjerry
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2283
Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Tomasjerry »

Neviem do ktorej kategarie spadam, ale ja mam troska iny problem. Zhanam kvalitny servis na moje BMW (to mp3turbo: béemwé)
Dal som auto do servisu pretesnit + poriesit, zeprej len tecu hadice na serve :( No servo je v pi**, co mna serie neviem zohnat kvalitny servis, ktory mi to naozaj spravy poctivo a bez vysokohorskej prirazky :(
K tomu byvalemu servisu, ked stretnete vlastne auto na cete (akoze sa servisuje) a lieta na nom chlanisko, ktory ani neviem co bol a znici mi gumy + rozjebe mi blinker a snazi sa to neiako spravit tak sa riadne naseriem + vyjazdil mi nadrz skoro na 0 aj PLG aj benzin ved naco by mi do toho tankoval ze ?? Najazdil min 400 km ale to skusali to servo a nechcelodriftovat :facepalm: :x
Som ho skoro zabil na driftovanie si kup ti ko*** 3 BMW ked si taky frajer ale so 7-mou sa nedriftuje. Teraz mi auticko stoji pre domom a mam hlavu v smutku, obchas ho natocim sparvim asi 6 - 20 km a smola :( Som znechuteny z tychto servisov :( Poradte kvalitneho cloveka, ktory mi povie narovinu treba toto a toto + cena tolko a tolko. Vysoli som 600 ecok a vobec nemam dojem, ze je to oravene :(
Tak cakam a pomaly sa pohravam s myslienkou si to spravit sam :D aj ked to potom mozem dopoadnut zle, stale to bude lepsie ako spoliehat sa na to, ze mi to niekto spravy a dopadne to takto + sviecky som si fakt sam odkrutil a oznacil a hadaj co , nauctovane ale vymemne len 1/2 ze sak duhe 4 su OK :facepalm: Som ho skoro zabil potom som si splasil momentak a spravi som si to sam, len mi trvalo 4 dni zistit utahovaci moment. Ach jaj aj kvalita servisom stoji za hovno :( Cele je to nanic ked sa ta snazia csade osrat aktam nemas znamych.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> To je proste slovneska natura. Ale tak asi sa chalan kategorizuje do nizsich vrstiev ze?

jasneze, autickar. Ale dom ma trojposchodovy v Bratislave :) inak sa necudujem, ked uz takto vsetci odrbavaju anblok, tak ta proste nebavi ist pozerat auto ani do Pezinku - ked to spravis 30x za polroka tak to prestane byt sranda. Kolkokrat im naspievali rozpravky zo Ziaru nad Hronom - chod sa povozit, kopec casu, KOPEC PENAZI, robota stoji, nezarabas... proste ho to prestalo bavit a pohar trpezlivosti pretiekol.



Tomas : skus na BMWklube oslovit Semtexa. Nepoznam osobne, ale rečky boli slušné. V sukromnej sprave mas telefon aj popis.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5236
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Chris »

drzim sa prislovia, co si clovek nespravi, to akoby nemal. Cize skoro vsetko si robim sam a to by som radil aj tebe Tomajerry. Zabere ti to viacej casu na pripravu, ale spravis si vsetko poriadne a precizne.

mp3turbo, nech ma aj mrakodrap, ale ak sa niekto sprava ako deges tak smola. Tiez som bol pozriet 9 aut, kym som kupil to co mam teraz, ale ani jednemu som nenadaval ani nevyhrazal do telefonu ako daky drbko pod urovnov. :)

PS: len aby potom tvojho kamosa necakali pri aute chlapci s basebalkami a pod ... :facepalm:
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa mp3turbo »

to uz nie je nas problem, chapes... cely svet ani ty ani ja nezachranime. Ani hlad v Afrike nezmensime.

Len pre info, ked tohoto bude cakat sedem chlapcov pri jeho aute s baseballkami, vecer bude v spravach ze sedem mrtvych... baseballky nelietaju tak rychlo ako vcelicky z Glocka 17c a dokonca ani tak daleko. Este raz zdoraznujem ze toto my dvaja nevyriesime.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5236
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Chris »

anyway: chalan zhana lacne vozitko do prace.

takze pokracujte a drzte sa temy !
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
Tomasjerry
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2283
Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Tomasjerry »

Smema poznam a neodservisoval by som u neho ani HOV** , nema cas a ani ho vlastne nechce mat, ma svoju stalu klientelu a ostatny ho nezaujimaju, zpisnel chlapec :( NEda sa s nim uz vobec. Ach to boli casi, ked staba BA-CHYTMA :) :) :)
To uz sa nevrati.
Skuste niekto dalsi
TO Chris:
Potrbujem spravit celu zadnu napravu bez riadneho zdvihaka a kopca casu to nespravim :(
Na kolene tlmic ani pruzinu nevymenis :(
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5236
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Chris »

sry za OT este raz, ale

&Tomasjerry: jak ze nevymenis ? myslis, ze ako som menil silentbloky na napravach ? Komu sa nechce hlada dovody a komu chce ten hlada sposoby.

kupis si kozy z lidla, autokelly za 15e, podlozis dvihak drevom a dvihnes do luxusnej vysky a podlozis kozami.
Pruziny a tlmice vymenis beznou gola sadou a stahovakom pruzin (kupis od 30-50e)

a chvilu casu sa pripravit, pozriet servisny manual (nie servisnu prirucku), pripadne poguglit a nejake tie videa.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
zoom
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2317
Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava (40)

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa zoom »

Tomasjerry: Chcel som aj ja odporucit Semtexa, servisoval som tam tiez BMW, ale teda ked hovoris, ze uz nema cas, tak asi nema. Uz 3 roky mam Jeepa, tak som mimo obraz.

Co takto skusit http://www.samooprava.sk/ ? Tam mozes prist a majstrovat si na aute sam, este ti pozicaju aj naradie a zdvihak (za uplatu samozrejme). Vyjde to mozno lacnejsie, ako si kupovat kozy a naradie.

Niekedy sa tam mozeme zastavit a mozeme do toho pozerat dvaja :-), pretoze ja som taky automechanik-teoretik. Zozeniem naozaj vselijake navody, prirucky, servisne manualy, schemy, atd. ale co do zrucnosti radsej nechcem utahovat ani srobik.

Ale inak ved daj nazov toho servisu, ktory sa povozil na tvojom aute. Naco takyto pribeh, ked neviem, coho sa vyvarovat?

Chris: Co sa tyka domaceho Lidl vybavenia a stahovania pruzin, zase vsetko ma nejaku hranicu. Ja som uz raz stahoval stare pruziny na mojom Jeepe takym Barbie naradickom a tam boli Ironmany (stavane na expediciu, teda par stoviek kg navyse oproti serii). No nebolo mi vsetko jedno, ako to tam vrzgalo a skripalo. Kebyze tie stahovaky vtedy povolia, tak mam v lepsom pripade zlamane prsty. Stalo sa, ze jedna z tych pruzin vystrelila (nie mne), ale nastastie nie von z pod auta, ale ostala zakliesnena medzi napravou. Ale rana brutalna (pocul som to hlasito cez 2 steny). Stlacena pruzina z podvozku je ohromna sila. Druhykrat by som uz do takejto samodomo-pruzinovej prace nesiel.

Ale inak som za pracu po znamosti. Ja nastastie servisujem v rodine a nemozem byt spokojnejsi. Nakupim diely, co treba, vymeni sa, popozera vsetko ostatne. Na co ukazem prstom, to sa preskuma a opravi, ak je vada. Ak nie je vada, nic sa nevymysla.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5236
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Chris »

Zoom: tie skladacie kozy z lidla su tie iste ako v autokelly a maju GS certifikat, cize to musia vydrzat. Mam ich len kvoli isteniu hydraulickych zdvihakov, dokonca som kupil jeden z lidla tiez. Je trochu slabsi ako ten druhy. Ale nikdy nepovolil.

Zadok/predok mas dvihnuty hned. Dvihnes jednu stranu aj druhu behom 2-3 minut.

Ironman je brutalitka, samozrejme som nemyslel tie uplne lacaky za 20e, alebo aspon tieto:
http://www.naradie-profesional.sk/staho ... mm-ccd324/

na bezpe pruziny osobnych aut uplne stacia. Ale na ironmana by si potreboval aspon 2 sady for sure ;)

Samoopravovna je fajn, dedo aj poradi, ale ked potrebujes nieco komplexne spravit a nejde. Tak tie hodiny naskakuju jak sialene. Ak si pripravis a dojdes spravit, tak v poho.
V buducnosti ak budem mat dvoj-garaz tak kupim toto

http://www.autolift3000.com/produkty/autolift-3000/
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
Heatman
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 833
Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Humenné okolie

Re: Vozítko do práce

Príspevok od používateľa Heatman »

Tomasjerry napísal:Smema poznam a neodservisoval by som u neho ani HOV** , nema cas a ani ho vlastne nechce mat, ma svoju stalu klientelu a ostatny ho nezaujimaju, zpisnel chlapec :( NEda sa s nim uz vobec. Ach to boli casi, ked staba BA-CHYTMA :) :) :)
To uz sa nevrati.
Skuste niekto dalsi
TO Chris:
Potrbujem spravit celu zadnu napravu bez riadneho zdvihaka a kopca casu to nespravim :(
Na kolene tlmic ani pruzinu nevymenis :(
Skus oslovit Jararaka on zvykne pomahat dost ludom na klube.
Spolu to urcite date :good: .



A co sa vyberu auta tyka, nemam v podstate co dodat myslim ze vsetko dolezite bolo spomenute, treba uz len hladat konkretne kusy. :)
Spoiler: ukázať
PC-01:
CPU: Core i5 14600K + (ASUS TUF GAMING LC 240 + 2x Noctua NF-P12)
MB: Gigabyte Z690 UD DDR4
RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3600MT/s CL17 2x8GB (KF436C17BBAK2/16)
GPU: ASUS ROG STRIX RTX2080TI OC 11G GAMING
SSD + HDD: (WD BLACK SN850 1TB + JEYI GodFins Heatsink) + (WD10JPLX Black + Scythe QD 2.5)
DVDRW: Sony NEC AD-7200S
PSU: Corsair AX850
Case: Cooler Master Dominator CM 690 II + (butil mats + 9mm foam) + FANs: 2x in CM-120, 1x out NB-BlackSilentFan XL-2
FAN control: Fan Control software
Monitor + stand: Samsung 32" Odyssey Gaming monitor G55T (C32G55TQWR) + MAX MTM4110FM
Keyboard: Corsair K95 RGB MX Brown NA-layout
Mouse + pad: Trust Laser Gamer Mouse Elite GM-4800 + A4Tech X7-500MP

Audio: Audio-gd NFB-11 --> JBL LSR4326P + JBL LSR4312SP
                                                                    --> Beyerdynamic DT880 Edition 600Ω + Antlion ModMic 4.0

HTPC:
CPU: AMD Ryzen 5600G + Scythe Ninja 3
MB: ASRock X570 Phantom Gaming-ITX/TB3
RAM: Kingston HyperX FURY 2x8GB
SSD: Adata Ultimate SU800 256
PSU: BeQuiet 300
Case: Fractal Design Node 304

NB-01:
Dell Latitude E6330
CPU: Core i5-3320m
RAM: 2x4096 DDR3
SSD + HDD: Crucial M500 240GB + (WD3200BEKT Black + optical bay caddy)

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"