lebo ten motor iba jačí, žere a nič nejazdí. Uz si na "tom" niekedy isiel 90km/h do malinkeho kopca a ohol na piatom prevode podlahu ?
A aj ten jakot je hodne taky predsmrtny ved ten zvuk je absolutne desny.
Uz si na tom isiel 130 ? Ved to potrebuje okolo 4500 otacok aby to islo 130km/h... mensiu spotrebu mam na 20rocnej Mazde 626 s motorom 2.0i lebo ta sa odvaluje na asi 2700 pri tej rychlosti !!
PS: kazdych tristo metrov na tom treba vymenit zapalovacie cievky. Nezaskodilo keby sa ich fesaci naucili asi po 10 rokoch konecne vyrobit kvalitne - v spominanej Mazde je este original od vyroby, samozrejme. Ved to je bezne na benzinovych autach.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
pani, trochu sa pridam k dosiahnutiu optimalnej spotreby: na dvoch autach co som zatial dlhodobo mal sa mi potvrdilo jedno, svizny rozbeh je na spotrebu dobry, potom hodit spravny kvalt pre danu rychlost ked sa rozbehnem a s kludom ist, hlavne netrapit motor v nizkych otackach lebo takto mi na felicii 1.3mpi skocila spotreba na 10, inak okolo 8, prevazne mesto.
Teraz astra 1.4 16V normalne okolo 7.8 mesto, a to ma vraj papierovu spotrebu okolo 9, nieco cez.
K htp a minimotorom a ich spotrebe, da sa za 5 mesto jazdit ale to by vas drblo. A nad 90 ro zacne zrat ako rusky tank, ale ono to na take rychlosti ani nikdy nebolo myslene, ak teda vobec konstrukteri htp vobec mysleli....
Volvo V70 D5 to jest 1.8t plus mojich 90 kilo a spotreba podľa tankovania od plnej do plnej 7,4l/100km ,snažím sa jazdiť svižne ,čiže ani ako pretekar tiež nie ako dôchodca.80% Bratislava , studené starty ,max 5-10km a 20 % okresný.Nato že to je taky maly tank tak veľmi slušná spotreba podľa mňa