Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Skor si kupim fabiu ako: fiat, alfu, pežot, citrón, superduperNEspolahlivy mercrdes, golfa, polo, rozhrkane bmw, prehnity nissan, ultramasakerdahenahradnediely mazdu, nahradnedielynepasuju froda, daciu (je to vobec auto?)...
to ze na tom jazdia socky, ktore sa o to nestaraju, z toho auta este nerobi zle auto. keby sme mali posudzovat auta podla toho kto na tom chodi tak ziadne auto si niky nekupim.
Fakt nechapem tieto debaty. Vsetky auta sa kazia, a s kludnym svedomim poviem ze tri stvrtiny aut sa kazia viac alebo podstatne viac ako fabie. Ak sa clovek stara tak mu vydrzi a posluzi aj dacia. Ak sa clovek nestara tak ho necha na kraji cesty abo v jarku vedla nej aj accord.
to ze na tom jazdia socky, ktore sa o to nestaraju, z toho auta este nerobi zle auto. keby sme mali posudzovat auta podla toho kto na tom chodi tak ziadne auto si niky nekupim.
Fakt nechapem tieto debaty. Vsetky auta sa kazia, a s kludnym svedomim poviem ze tri stvrtiny aut sa kazia viac alebo podstatne viac ako fabie. Ak sa clovek stara tak mu vydrzi a posluzi aj dacia. Ak sa clovek nestara tak ho necha na kraji cesty abo v jarku vedla nej aj accord.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Ze si skor kupis Fabiu nez Pezot, Golf a podobne, budiz. To je ako sa vyjadrovat k "radsej budem zrat psie hovna nez ludske hovna". Ale nejako sa mi zda, ze tu Fabiu stavas prilis vysoko na tom rebricku. Plati vsetko co, co sa popisalo predtym. Skoda/Fabia je ukrutne hnusna krabica, lacna, vsetko je tam nemozne. Absolutne najviac sa mi hnusi to tlacenie na cenu, kde je VSETKO osekane nejako. Najhnusnejsie plasty, slavne mensie prave spatne zrkadlo, 3 parkovacie senzory namiesto styroch, atd. Proste urobit najvacsiu zvrhlost, len aby sme usetrili 4,50 pyco. Toto su vsetko veci, ktore vidis. Ako sa asi setrilo na veciach, ktore nevidis (motor, prevodovka, turbo)?
Skody su uplne pridrbane auta. Ja ani len nemozem vyjadrit moje zhnusenie nad takym srotom. To preto, lebo sam sa zaujimam trochu o auta, mam ludi okolo seba, co maju/mali skody (ci ine VW vykvety) a mam aj nejake informacie z prostredia, kde sa z casu nacas nejaka ta Skoda opravi. Su to uplne pribehy, ze rozum stoji. Tieto veci sa prenasaju spolocnymi dielmi aj na ine auta podobnej kategorie (Seat, VW). Bol si si napriklad na slavnom 1.2 TSI motore vypocut kovovu hrkalku, ked sa pridava plyn? Podla servisu normalne. Alebo skvely zvuk serva pri vytocenom volante? Podla servisu normalne. Alebo nebodaj spotrebu oleja (1.4 TSI), ktora je rovnaka ako na mojom 16-rocnom V8? Podla servisu opat v norme. To su take neskutocne zmetky, ze to az nie je pravda.
Ja sa uz ani nechcem smiat ludom, co si to kupia. Ja by som im uz normalne tresol klackom po hlave. A to som velky zastanca osobnych slobod.
Urcite by som si kupil skor Fiata, stare BMW, Nissan, Mazdu, Forda a aj tu Daciu nez Skodu. To, ze sa vsetky auta bez udrzby kazia, je pravda. Auto je stroj a o stroj sa treba starat. Ale kebyze si mam kupit auto za 3000,- €, urobit zakladnu udrzbu a ist s nim cez celu Europu, tak vedz, ze to radsej risknem so starym Japoncom nez s nejakou smradlavou Fabiou.
Pokial auto za 3000,- €, moja preferencia je jasna: stara japoncina s neoturbenym benzinom. Napriklad nieco taketo alebo taketo. Urcite to poskytne komfortnejsie a bezpecnejsie vozenie nez Skoda. PS: auta boli len na ukazku, nevravim, ze tie konkretne kusy su OK.
Ja momentalne vyberam nove/predvadzacie auto do 20 000,- € (nie pre mna) a mam problem najst benziny bez turba. Vsetko uz ide do sraciek.
Edit: Este jedna vec. Chcel som kvoli tomuto prispevku nieco pozriet na stranke Skody (http://www.skoda-auto.sk/), ale momentalne maju "HTTP Error 503. The service is unavailable." Tolko k tej uzasnej premiovej znacke. Auta im funguju podobne.
Skody su uplne pridrbane auta. Ja ani len nemozem vyjadrit moje zhnusenie nad takym srotom. To preto, lebo sam sa zaujimam trochu o auta, mam ludi okolo seba, co maju/mali skody (ci ine VW vykvety) a mam aj nejake informacie z prostredia, kde sa z casu nacas nejaka ta Skoda opravi. Su to uplne pribehy, ze rozum stoji. Tieto veci sa prenasaju spolocnymi dielmi aj na ine auta podobnej kategorie (Seat, VW). Bol si si napriklad na slavnom 1.2 TSI motore vypocut kovovu hrkalku, ked sa pridava plyn? Podla servisu normalne. Alebo skvely zvuk serva pri vytocenom volante? Podla servisu normalne. Alebo nebodaj spotrebu oleja (1.4 TSI), ktora je rovnaka ako na mojom 16-rocnom V8? Podla servisu opat v norme. To su take neskutocne zmetky, ze to az nie je pravda.
Ja sa uz ani nechcem smiat ludom, co si to kupia. Ja by som im uz normalne tresol klackom po hlave. A to som velky zastanca osobnych slobod.
Urcite by som si kupil skor Fiata, stare BMW, Nissan, Mazdu, Forda a aj tu Daciu nez Skodu. To, ze sa vsetky auta bez udrzby kazia, je pravda. Auto je stroj a o stroj sa treba starat. Ale kebyze si mam kupit auto za 3000,- €, urobit zakladnu udrzbu a ist s nim cez celu Europu, tak vedz, ze to radsej risknem so starym Japoncom nez s nejakou smradlavou Fabiou.
Pokial auto za 3000,- €, moja preferencia je jasna: stara japoncina s neoturbenym benzinom. Napriklad nieco taketo alebo taketo. Urcite to poskytne komfortnejsie a bezpecnejsie vozenie nez Skoda. PS: auta boli len na ukazku, nevravim, ze tie konkretne kusy su OK.
Ja momentalne vyberam nove/predvadzacie auto do 20 000,- € (nie pre mna) a mam problem najst benziny bez turba. Vsetko uz ide do sraciek.
Edit: Este jedna vec. Chcel som kvoli tomuto prispevku nieco pozriet na stranke Skody (http://www.skoda-auto.sk/), ale momentalne maju "HTTP Error 503. The service is unavailable." Tolko k tej uzasnej premiovej znacke. Auta im funguju podobne.
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
Potom sa pls rozpis k tomu vyberu noveho do 20k, zaujimalo by ma co si pozistoval, ktore si pre co vyradil a tak, dik
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
keby fabia stala 1000e, tak proti tomu autu nic nemam. ale za cenu 2000 a vyzsie je tu humus.
A jazdenky treba brat tka, ze to auto si kupil niekto koli suporam na financiach, takze servis vo vacsine bol maximalne vymena oleja, ak vobec. na druhej strane, toto je problem asi 90% slovenskych aut
Za tie peniaze co sa pedavaju fabie zozeniek x krat lepsie a kvalitnejsie auto, vacsinou tu fabiu kupi clovek, ktory ani nevie ze ina znacka okrem vW a skoda existuje.
keby som mal 20 000, tak uvazujem o accorde, CRV, mazda 6 , avensis. A najlepsie dovoz z nemecka, kde sa za tie prachy daju najist ukrutne pekne kusky. Skoda len tej fico dane
A jazdenky treba brat tka, ze to auto si kupil niekto koli suporam na financiach, takze servis vo vacsine bol maximalne vymena oleja, ak vobec. na druhej strane, toto je problem asi 90% slovenskych aut
Za tie peniaze co sa pedavaju fabie zozeniek x krat lepsie a kvalitnejsie auto, vacsinou tu fabiu kupi clovek, ktory ani nevie ze ina znacka okrem vW a skoda existuje.
keby som mal 20 000, tak uvazujem o accorde, CRV, mazda 6 , avensis. A najlepsie dovoz z nemecka, kde sa za tie prachy daju najist ukrutne pekne kusky. Skoda len tej fico dane
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2283
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
to undertaker007
Sice mozno neskoro, ale pocas sviatkov som nemal cas.
Vymen palivovy filter, mal som to iste, na mojom focuse presne s tym isty motorom. To ze ti to nerobi, neznamena, ze ti to nezaprasuje vstreky. Kupil si si najhorsi motor, co sa tyka citlivosti na naftu. No to velky pozor, ja som nakoniec musel menit, odysli 2 tak som si nakoniec zohnal z vrakaca vsetky a vymenil. Tiez drahy spas Ked som videl co mi ide z filtra, tak som zaplakal, to auticko si cucne ak mu supnes a vtedy pri upchatom filtry sa zacne ta sracka uvolnovat. Urcite hned men
Sice mozno neskoro, ale pocas sviatkov som nemal cas.
Vymen palivovy filter, mal som to iste, na mojom focuse presne s tym isty motorom. To ze ti to nerobi, neznamena, ze ti to nezaprasuje vstreky. Kupil si si najhorsi motor, co sa tyka citlivosti na naftu. No to velky pozor, ja som nakoniec musel menit, odysli 2 tak som si nakoniec zohnal z vrakaca vsetky a vymenil. Tiez drahy spas Ked som videl co mi ide z filtra, tak som zaplakal, to auticko si cucne ak mu supnes a vtedy pri upchatom filtry sa zacne ta sracka uvolnovat. Urcite hned men
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Tomasjerry, vďaka za odpoveď! Oboznámim teda majiteľa s tým, že nech tam vymení palivový filter, aj keď si myslím, že sa na to vyserie. Ale to auto nie je moje - to auto som nekúpil. Hoci sa mi to Mondeo zvnútra veľmi páči (priestor), nechcel by som Forda a už vôbec nie s naftovým motorom.
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2283
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
Spravne rozhodnutie
Interier je fajn, ale motoricky stoja za ho***.
NAopak som zostal prekvapeny spolahlivostou benzinou, hlavne 1,6 a 1,8 atmosfery.
Interier je fajn, ale motoricky stoja za ho***.
NAopak som zostal prekvapeny spolahlivostou benzinou, hlavne 1,6 a 1,8 atmosfery.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Keď mám pravdu povedať, aktuálne si brúsim zuby na Audi A4 Avant 1.8 (92kW), r.v.: 1996.
A keď už som to napísal, nemáte ho niekto? Prečo ho nemať? Prečo ho mať? O tom motore som počul, že v škodovkách, kde si Mladá Boleslav urobila vlastnú prevodovku je nepoužiteľný, lebo tá prevodovka má strašne dlhé stupne, takže je to lenivé/umŕtvené a aj to po dosť krátkej dobe prestali ponúkať (túto bezturbovú verziu). Isteže 1.8T by šlo lepšie, ale aj žerie viac, aj je tam vetráčik, ktorý ja moc nemusím...
Mohlo by byť to auto? Nejaké známe technické nedostatky? Nejaký výrazný dôvod na zamietnutie?
A keď už som to napísal, nemáte ho niekto? Prečo ho nemať? Prečo ho mať? O tom motore som počul, že v škodovkách, kde si Mladá Boleslav urobila vlastnú prevodovku je nepoužiteľný, lebo tá prevodovka má strašne dlhé stupne, takže je to lenivé/umŕtvené a aj to po dosť krátkej dobe prestali ponúkať (túto bezturbovú verziu). Isteže 1.8T by šlo lepšie, ale aj žerie viac, aj je tam vetráčik, ktorý ja moc nemusím...
Mohlo by byť to auto? Nejaké známe technické nedostatky? Nejaký výrazný dôvod na zamietnutie?
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1824
- Dátum registrácie: Št 04. Jún, 2009, 19:20
- Bydlisko: Sv. Jur
Re: Všeobecná diskusia
1.8 neoturbena je prijemnejsia na jazdenie ako 1.8T kedze ide lepsie v nizkych otackach, ale osobne preferujem verziu s turbom. 1.8T je jeden z najspolahlivejsich motorov-ked nejazdis ako píp. ( moj nazor, samozrejme, ze tu bude dalsich sto ludi proti )
Ak pozeras po audine, a chcel by si lacnejsiu-polovicnu audi, tak si pozri passata. Podvozok, motor, prevodovka,... vsetko z Audiny ( myslim, ze az po rok 2004/5)
Ak pozeras po audine, a chcel by si lacnejsiu-polovicnu audi, tak si pozri passata. Podvozok, motor, prevodovka,... vsetko z Audiny ( myslim, ze az po rok 2004/5)
4.2015 - koncim s forom za Ban do bazaru, kde som nikoho neokaslal-ale zabudol ukončiť staré odlezane obchody.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
lol, je zaujimave, ze vsetci kafrete na fabiu a na kolkych ste sa vozili ? v akom boli stave ? aku mali vybavu???
90% boli z nich HTP,MPi a junior,classic, max comfort vybave s vytecenymi tlmicmi, roztrhanymi silentami atd nie?
a tvrdit ze fabia je haraburda oproti astre G?Landrower come on...ten 1.4 16V este ako tak, 1.6 je leniva hajtra, 1.8 16V zere aj male deti, ale vykon nic moc, diesle su isuzu ssracky a jedine co stoji za mienkuje OPC. Ano jazdil som na vsetkych.
Interier je v com lepsi?
Mal som 1,5 roka fobiu 1.9 TDi jemne poladenu,nalial som do nej len 600e za diely. Nie preto ,ze sa pokazilo nieco, ale chcel som mat vsetko TOP a preto som si vsetko som robil sam, teda celne sklo som dal menit 150e, ale aby to bolo zle auto ? Jazdil som s tym za 4,7-6,5l, vykonovo mali ostatne bezne auta do 2.0 mali co robit.
civic 1.5 vtec nestihal a 1.8 16V astra za rovno, 1.8vti mi usiel o 1-1,5 dlzky auta.
Premapovana RS da 1.8VTi v poho dole. Pozerali ste niekto vybavy ako Elegance, Laurint a Klement, Edition 100 ? Podla mna za tie prachy jedno z naj co sa da kupit.
Ak je budget mensi, tak civic 6g 1.5vtec hatchback. To som mal predtym, ale 1.4 16V, to iste ako papek len o 2 roky novsiu, teda 98. Podvozkovo bola lepsia ako fabia, ale zase cestovanie na dlhsie trasy bolo otravne a menej pohodlne.
PS: neni som fauveckar, ale nezatracujte a neprirovnavajte fobiu k felde, kedze je o dost dalej. Len treba spravny motor a vybavu.
90% boli z nich HTP,MPi a junior,classic, max comfort vybave s vytecenymi tlmicmi, roztrhanymi silentami atd nie?
a tvrdit ze fabia je haraburda oproti astre G?Landrower come on...ten 1.4 16V este ako tak, 1.6 je leniva hajtra, 1.8 16V zere aj male deti, ale vykon nic moc, diesle su isuzu ssracky a jedine co stoji za mienkuje OPC. Ano jazdil som na vsetkych.
Interier je v com lepsi?
Mal som 1,5 roka fobiu 1.9 TDi jemne poladenu,nalial som do nej len 600e za diely. Nie preto ,ze sa pokazilo nieco, ale chcel som mat vsetko TOP a preto som si vsetko som robil sam, teda celne sklo som dal menit 150e, ale aby to bolo zle auto ? Jazdil som s tym za 4,7-6,5l, vykonovo mali ostatne bezne auta do 2.0 mali co robit.
civic 1.5 vtec nestihal a 1.8 16V astra za rovno, 1.8vti mi usiel o 1-1,5 dlzky auta.
Premapovana RS da 1.8VTi v poho dole. Pozerali ste niekto vybavy ako Elegance, Laurint a Klement, Edition 100 ? Podla mna za tie prachy jedno z naj co sa da kupit.
Ak je budget mensi, tak civic 6g 1.5vtec hatchback. To som mal predtym, ale 1.4 16V, to iste ako papek len o 2 roky novsiu, teda 98. Podvozkovo bola lepsia ako fabia, ale zase cestovanie na dlhsie trasy bolo otravne a menej pohodlne.
PS: neni som fauveckar, ale nezatracujte a neprirovnavajte fobiu k felde, kedze je o dost dalej. Len treba spravny motor a vybavu.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 1824
- Dátum registrácie: Št 04. Jún, 2009, 19:20
- Bydlisko: Sv. Jur
Re: Všeobecná diskusia
Konečne triezvy názor...
4.2015 - koncim s forom za Ban do bazaru, kde som nikoho neokaslal-ale zabudol ukončiť staré odlezane obchody.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
TDi? ok na rovinke sa mozno drzi vcelku krok s VTi, ale stacilo ist trochu do zakrut a tam sa jasne rozhodlo kde ma VTi svoje prednosti. a porovnavat atmosferu 1,4 s fukadlom nieje moc dobre prirovnanie. A nehovorim o tej dymovej clone, ale mozme to brat ako aj maskovanie
ale teda trochu tej triezvosti. Fabia nie je hodna svojej ceny za co sa predavaju, 99% predavanych fobiek su tie najvacsie sracky. Potom je tu par kuskov v lepsej vybave a s 1.9 TDi ale aj tu najist zachovaly kusok je velmi tazke, skoro nemozne. Ale toje vseobecnosti problem, lebo slovac je naucena vzdy vsetko zodrat a nestarat sa o danu vec.
Ale aj ked bude fabka v lepsej vybave, stale je to ten isty podvozok a tie iste jazdne vlastnosti. v danej cenovej kategorii sa daju najist isto lepsie a komfortnejsie auta.
ale teda trochu tej triezvosti. Fabia nie je hodna svojej ceny za co sa predavaju, 99% predavanych fobiek su tie najvacsie sracky. Potom je tu par kuskov v lepsej vybave a s 1.9 TDi ale aj tu najist zachovaly kusok je velmi tazke, skoro nemozne. Ale toje vseobecnosti problem, lebo slovac je naucena vzdy vsetko zodrat a nestarat sa o danu vec.
Ale aj ked bude fabka v lepsej vybave, stale je to ten isty podvozok a tie iste jazdne vlastnosti. v danej cenovej kategorii sa daju najist isto lepsie a komfortnejsie auta.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
To by ale znamenalo že by Fabia bola v prvej tretine TUV reportu spolahlivosti, kam sa nedostala nikdyFakt nechapem tieto debaty. Vsetky auta sa kazia, a s kludnym svedomim poviem ze tri stvrtiny aut sa kazia viac alebo podstatne viac ako fabie. Ak sa clovek stara tak mu vydrzi a posluzi aj dacia. Ak sa clovek nestara tak ho necha na kraji cesty abo v jarku vedla nej aj accord.
Rozhrkane BMW? Nj, rozhrkane, lenze to bmw bude tak rozhrkane po 500.000 ako fabka po 50tkm. A hlavne to dnu nebude vyzerat ako v Buragu z dracika. Prehnity Nissan ? V tych rocnikoch? Ale no tak...mozno tak z 90tych rokov.
Chris: Vozil som sa na Fabke 1.2, 1.4, 1.9 od HTP, MPI az po RSu...a za tu cenu je to vsetko rovnaky hnoj, vojdes dnu omaknes plasty chce sa ti zvracat, hodis to na zdvihak pozres napravy ramena podvozok a ides druhe kolo do lavora... vRS, ano, je tam "akoze" sportovy motor a "akoze" sportovy interier ale to je tak vsetko. Cele je to presne "akoze" sportove ako je "akoze" terenna Octavia Scout a ako je "akoze" Skoda smart-buy auto...Ja si sportovu vybavu auta predstavujem ako TS, MPS, Cosworth, TypeR alebo aspon primitivny Mpacket aby to malo ten opodstatneny priplatok... nie v duchu Skody - tu mozte mat extra sportove mracitko +25kw za 100€ a tu zase takuto listu a este tu mozte mat aj krutoprisny vRS napis.
BTW teraz to akurat pozeram v cenniku skoda, takze nova RSka vo fullke nejakych 25 tisic eur. Dostanem co? Zase rovnaky tuctovy odporny koncernovy interier a otrasny motor. Za tie peniaze mam Civica v !!!! EXECUTIVE !!! vybave a neplatim 50e za vybavove doplnky ako "deaktivacia airbagu spolujazdca", a k tomu dostanem jeden z najlepsich benzinov vo svojej triede.
na rovnej ceste mozno, a btw "VTI" nieje motor ale stupen vybavy...motor je 1.8VTEC a ak sa bavime o starom , nie o i-vtec tak je to hodne rozpravkove tvrdenie. A nezabudaj ze 1.8vtec je motor prvej polovice 90tych rokov1.8vti mi usiel o 1-1,5 dlzky auta
htp vs laurin fabia = hovno vs hovno v pozlatku...a co sa tyka ceny fabii no comment, znamy kupil ako "uzasne studentske auto" Fabiu HTP 2003 za 2800€ slovom dve tisic osemsto sk****nych eur vo vybave 1 kus airbagu, radio a imobilizer. Za pol roka uz servisu bolo tiez dost.Premapovana RS da 1.8VTi v poho dole. Pozerali ste niekto vybavy ako Elegance, Laurint a Klement, Edition 100 ? Podla mna za tie prachy jedno z naj co sa da kupit.
A nakoniec, Zoom, za tento vyrok
si zasluzis oscaraTo je ako sa vyjadrovat k "radsej budem zrat psie hovna nez ludske hovna"
Re: Všeobecná diskusia
^ suhlas. Nemam co dodat.
Takže isto si pozri v akom stave je náprava, lebo do nej zahučíš hodne hodne veľa (nie je to lacné, ale také čo ťa to podrží si ešte nezažil), proste to zavesenie funguje, chlapci s BMW ti povedia, báva majú tiež komplikované nápravy, drahé na servis, ale nevykokotíš sa s tým v prvej 30°zákrute.
Ideš do TOP triedy koncernu, veci sú tam drahé (aj keď A4 B5 má väčšinu dielov zameniteľnú s Passatom B5), ale keď sa o to auto budeš starať, tak ergonomiou, tichosťou, dojmom z interieru dáš do vačku aj nové TSI sračky rv 2013.
Plus rátaj tak, že Audi má motory uložené pozdĺžne, takže pri rozvodoch ide maska dole, prípadne motor von. Keď sa niečo vysere, je to drahé, ale neoplieskaš to o prvý stĺp jak s nejakou fobijou. Daj si pozor na HID sady, isto si vezmi niekoho na diag, a podľa VINka aj prípadne PR čísla.
Kamoš má A4 B5 2000 1.9 TDI PD - 300 000 na pôvodných tryskách, pôvodnej dvojhmote, pôvodnej spojke! To auto nehnije, nebúcha, nehrdzavie, štartuje na brnk, a EK prechádza bez problémov, pri 150tkm menil nápravy, teraz ho to čaká zas (cca 900€). Blbosti typu olej, filtre, brzdy, nerátam.
Takže avdinka, kľudne hoď VINko (prip ECV) a pozreme sa na nu podrobne. Ja ti poviem takto, pred Bentley je Audi top koncernu, žiadne plasty na grcanie, žiadne ekokoža, žiadne vrzganie (ano, za toto ma mp3turbo ukamenuje). Audi sa tiež vyznačuje (pardon za výraz) skurvenepopičizložitou nápravou ktorá je navyše z hliníku (= ľahká), trvácnosť takých 130tkm pri OEM dieloch.undertaker007 napísal:Keď mám pravdu povedať, aktuálne si brúsim zuby na Audi A4 Avant 1.8 (92kW), r.v.: 1996.A keď už som to napísal, nemáte ho niekto? Prečo ho nemať? Prečo ho mať? O tom motore som počul, že v škodovkách, kde si Mladá Boleslav urobila vlastnú prevodovku je nepoužiteľný, lebo tá prevodovka má strašne dlhé stupne, takže je to lenivé/umŕtvené a aj to po dosť krátkej dobe prestali ponúkať (túto bezturbovú verziu). Isteže 1.8T by šlo lepšie, ale aj žerie viac, aj je tam vetráčik, ktorý ja moc nemusím...<br abp="936">Mohlo by byť to auto? Nejaké známe technické nedostatky? Nejaký výrazný dôvod na zamietnutie?
Takže isto si pozri v akom stave je náprava, lebo do nej zahučíš hodne hodne veľa (nie je to lacné, ale také čo ťa to podrží si ešte nezažil), proste to zavesenie funguje, chlapci s BMW ti povedia, báva majú tiež komplikované nápravy, drahé na servis, ale nevykokotíš sa s tým v prvej 30°zákrute.
Ideš do TOP triedy koncernu, veci sú tam drahé (aj keď A4 B5 má väčšinu dielov zameniteľnú s Passatom B5), ale keď sa o to auto budeš starať, tak ergonomiou, tichosťou, dojmom z interieru dáš do vačku aj nové TSI sračky rv 2013.
Plus rátaj tak, že Audi má motory uložené pozdĺžne, takže pri rozvodoch ide maska dole, prípadne motor von. Keď sa niečo vysere, je to drahé, ale neoplieskaš to o prvý stĺp jak s nejakou fobijou. Daj si pozor na HID sady, isto si vezmi niekoho na diag, a podľa VINka aj prípadne PR čísla.
Kamoš má A4 B5 2000 1.9 TDI PD - 300 000 na pôvodných tryskách, pôvodnej dvojhmote, pôvodnej spojke! To auto nehnije, nebúcha, nehrdzavie, štartuje na brnk, a EK prechádza bez problémov, pri 150tkm menil nápravy, teraz ho to čaká zas (cca 900€). Blbosti typu olej, filtre, brzdy, nerátam.
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
este by som doplnil, ze VTi neni len o vybave ani zdaleka. Celkovo vylepseny podvozok, kratsia prevodovka a riadenie....
toto sa neda zrovnavat s nejakou Fabiou ani zdaleka.
+ vytacat motor k 8000 je proste bozske
Fobia je celkovo ako koncept low cost a low end auto. A ani lepsia vybava z toho neurobi lepsie auto, akurat tak majitel moze nadobudnut dojem ze ma nieco viacej ako zakladnu fobiu.
Ale suhlasim, ze je to vhodne auto pre isty typ ludi, ale ak niekto chce auto na jazdenie a siahne po Fabii za 3000e, tak nieco nie je v poriadku.
toto sa neda zrovnavat s nejakou Fabiou ani zdaleka.
+ vytacat motor k 8000 je proste bozske
Fobia je celkovo ako koncept low cost a low end auto. A ani lepsia vybava z toho neurobi lepsie auto, akurat tak majitel moze nadobudnut dojem ze ma nieco viacej ako zakladnu fobiu.
Ale suhlasim, ze je to vhodne auto pre isty typ ludi, ale ak niekto chce auto na jazdenie a siahne po Fabii za 3000e, tak nieco nie je v poriadku.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)