Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
CageJ: Ako tie otacky nie su nejake ohromne podstatne, len som si povedal, ze to bude pekny parameter na dalsie filtrovanie aut. Ja nemam rad take mixery, mam radsej pomaly V8. Ale tiez nie som zastanca kdejakych eko-rallye, kde moderni skodovkari jazdia s podtocenym motorom a myslia si, ako uzasne setria a doma kalkuluju, ake desatiny litra usetrili.
Co sa tyka turba, tak som uplny odporca toho zmetku. Ja preferujem velkoobjemovu atmosferu. A vobec ho nemusis menit po 100 000 km, kludne mozes aj skor... tak po 20 ci 40 tisic. Kolega s novym autom by ti porozpraval. Celkom urcite existuje mnoho prikladov, ako turbo na novom aute vydrzalo 300 000 km. Ale kto mi da tu zaruku? Co v aute nie je, to sa nepokazi. Pokles krutiaceho momentu aspon trochu dozenieme objemom. There is no replacement for displacement.
Chris: Ono vsetky udaje je tazko overit a zle sa zhanaju. Je dost mozne, ze tam je niekde chyba. Ale inak to matematicky celkom sedi, jedine ze by boli zle vstupne udaje. Pre porovnanie CR-V 2.2 dyyzel mi vyslo, ze pri 130 km/h toci 2544 rpm. A v tejto recenzii tiez pisu, ze pri tej rychlosti mali 2500 rpm. Takze pocty mam asi dobre. Pokial vsak bude mat Accord mensie otacky, nez mnou uvadzane, tym lepsie. Beztak to vsetko vyskusam nazivo a to bude 100% udaj.
shajek: S bazarovymi autami je problem, ze musis mat hotovost na ruke. To teraz akosi nie je. Preto je to lepsie cez predajcu, kde nebude problem s nejakym financovanim. Dalsia vec je samozrejme zaruka.
hawkeye: S Lancerom neviem. Nezamietol som ho uplne, ale... neohuril ma zatial (hlavne ta palubovka). A ked by som uz mal kupovat sedan (maly kufor) a bez 4x4, tak to uz by som radsej zobral Mazdu, lebo to je zase moja oblubena znacka.
Fero_Chorda: Nemyslim si, ze Mazda3 = Civic a Accord je o triedu vyssie. Ked sa pozries na razvor, tak Mazda3 aj Accord su takmer rovnake v tomto. Celkovo je Mazda3 v recenziach chvalena, ze ma dobry vnutorny priestor na ukor velkosti kufra. Aj vo videach vidno, ze clovek tam sedi tak nejak normalne. Naproti tomu Accord ma vzadu zalostne malo miesta. Nedivil by som sa, kebyze je to menej nez Mazda3 a to mi nikto nevyhovori, lebo som v tom uz sedel (resp. pokusal som sa nasadnut). Toto je realita. Pre porovnanie Mazda. Ano sedadla mozu byt inak posunute a sklopene, ale to sa vsetko uvidi nazivo. Malo miesta vzadu pri Accorde je ale fakt, to uz mam odskusane.
Zatial pojdem celkom urcite pozriet: Honda CR-V, Mazda3, Mazda CX-5 a asi aj ten Hyundai i30 (i40 nie je skladom benzinovy nikde). Ostatne si este rozmyslim, pripadne uvidim, ako vyjde cas a ako bude nadseny tymi prvymi autami.
Co sa tyka turba, tak som uplny odporca toho zmetku. Ja preferujem velkoobjemovu atmosferu. A vobec ho nemusis menit po 100 000 km, kludne mozes aj skor... tak po 20 ci 40 tisic. Kolega s novym autom by ti porozpraval. Celkom urcite existuje mnoho prikladov, ako turbo na novom aute vydrzalo 300 000 km. Ale kto mi da tu zaruku? Co v aute nie je, to sa nepokazi. Pokles krutiaceho momentu aspon trochu dozenieme objemom. There is no replacement for displacement.
Chris: Ono vsetky udaje je tazko overit a zle sa zhanaju. Je dost mozne, ze tam je niekde chyba. Ale inak to matematicky celkom sedi, jedine ze by boli zle vstupne udaje. Pre porovnanie CR-V 2.2 dyyzel mi vyslo, ze pri 130 km/h toci 2544 rpm. A v tejto recenzii tiez pisu, ze pri tej rychlosti mali 2500 rpm. Takze pocty mam asi dobre. Pokial vsak bude mat Accord mensie otacky, nez mnou uvadzane, tym lepsie. Beztak to vsetko vyskusam nazivo a to bude 100% udaj.
shajek: S bazarovymi autami je problem, ze musis mat hotovost na ruke. To teraz akosi nie je. Preto je to lepsie cez predajcu, kde nebude problem s nejakym financovanim. Dalsia vec je samozrejme zaruka.
hawkeye: S Lancerom neviem. Nezamietol som ho uplne, ale... neohuril ma zatial (hlavne ta palubovka). A ked by som uz mal kupovat sedan (maly kufor) a bez 4x4, tak to uz by som radsej zobral Mazdu, lebo to je zase moja oblubena znacka.
Fero_Chorda: Nemyslim si, ze Mazda3 = Civic a Accord je o triedu vyssie. Ked sa pozries na razvor, tak Mazda3 aj Accord su takmer rovnake v tomto. Celkovo je Mazda3 v recenziach chvalena, ze ma dobry vnutorny priestor na ukor velkosti kufra. Aj vo videach vidno, ze clovek tam sedi tak nejak normalne. Naproti tomu Accord ma vzadu zalostne malo miesta. Nedivil by som sa, kebyze je to menej nez Mazda3 a to mi nikto nevyhovori, lebo som v tom uz sedel (resp. pokusal som sa nasadnut). Toto je realita. Pre porovnanie Mazda. Ano sedadla mozu byt inak posunute a sklopene, ale to sa vsetko uvidi nazivo. Malo miesta vzadu pri Accorde je ale fakt, to uz mam odskusane.
Zatial pojdem celkom urcite pozriet: Honda CR-V, Mazda3, Mazda CX-5 a asi aj ten Hyundai i30 (i40 nie je skladom benzinovy nikde). Ostatne si este rozmyslim, pripadne uvidim, ako vyjde cas a ako bude nadseny tymi prvymi autami.
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Choď pozrieť Captivu, proste všetko, čo žiadaš mi tam viacmenej sedí a v tej cene si myslím, že ju aj zoženieš. Ja som jazdil tachometrových 140km/h a otáčky cca 3k, takže paráda. Motor ale 2.4 ka bez turba.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
potvrdzujem, v accordoch je kupodivu menej miesta vzadu ako v civicu (ufo). v accorde som par krat najazdil vzdialenost praha - bratislava (tusim bol to 2.2 diesel), ale to auto ma nijako neohurilo, pripada mi ako velke neprakticke hebedo, pritom vo vnutry malo miesta. subjektivne mam lepsi pocit z jazdy z golfa vi 1.6 diesel. je mi ale jasne ze spolahlivost bude asi v prospech hondy, aj ked autorizovany servis je docela tragicky.zoom napísal: Naproti tomu Accord ma vzadu zalostne malo miesta. Nedivil by som sa, kebyze je to menej nez Mazda3 a to mi nikto nevyhovori, lebo som v tom uz sedel (resp. pokusal som sa nasadnut).
Spoiler: ukázať
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: Št 11. Nov, 2004, 14:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Tak ta foto z accorda ma teda dost prekvapila. Ospravedlnujem sa za dezinformaciu. Je pravda ze v 8g accorde som nesedel vzadu. Tak to mam ja v civicu (ufo) o poriadny kus viac miesta na kolena na zadnych sedadlach. Zatial kazdeho co som vzadu viezol tak sa cudoval kolko tam ma miesta. Jediny problem vzadu maju ludia 190+ s vyskou stropu.
MB: ASRock 890GX EXTREME3 CPU: AMD Phenom II X6 1055T + Gelid Tranquillo
RAM: 2 x Corsair XMS3 4GB (Kit 2x2GB) 1600MHz DDR3, CL9
VGA: Gainward GT240 1024MB GDDR5 SSD: Intel X25-V 40GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB
Zdroj: Seasonic S12II-520 Case: Antec 300 LCD: Samsung 2443BW
RAM: 2 x Corsair XMS3 4GB (Kit 2x2GB) 1600MHz DDR3, CL9
VGA: Gainward GT240 1024MB GDDR5 SSD: Intel X25-V 40GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB
Zdroj: Seasonic S12II-520 Case: Antec 300 LCD: Samsung 2443BW
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
V 8G je menej miesta ako v 7G.
Civic ma vyhodu/nevyhodu v tych magic seats a po odklopeni narves 2 horske bicykle.
Co sa tyka accorda, je inak koncipovany. Je naladeny aby vedel pohodlne odviezt 4 ludi na dlhe vzdialenost a takisto aj lepsie vytlmeny a bezpecnejsi.
Takisto zalezi ako mal nastavene predne sedacky.
Civic ma vyhodu/nevyhodu v tych magic seats a po odklopeni narves 2 horske bicykle.
Co sa tyka accorda, je inak koncipovany. Je naladeny aby vedel pohodlne odviezt 4 ludi na dlhe vzdialenost a takisto aj lepsie vytlmeny a bezpecnejsi.
Takisto zalezi ako mal nastavene predne sedacky.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
zoom ked uz budes kupovat tak sa popozeraj aj v zahranici ci nemaju akcie..
ja som na svojom lancerovi usetril cca 3000-5000e (12.500 za 1.8 inform vs 1.6 invite alebo 1.8 invite) voci SVK kedze som ho bral z polska
ja som na svojom lancerovi usetril cca 3000-5000e (12.500 za 1.8 inform vs 1.6 invite alebo 1.8 invite) voci SVK kedze som ho bral z polska
Spoiler: ukázať
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
co viem, tak aj v UK sa daju kupit auta zapodstatne lacnejsie, ale tam to je asi len cisto na objednavku, ak chce clovek lavostranne riadenie...zaruka je casto celoEU, takze to problem nie je...brat tak kupil lacnejsie Suberb v prepocte o cca 6000€, no on ma pravostranne a fici na nom tam...
Dell E5470
Xiaomi Redmi Note 4
Edifier S330D
Xiaomi Redmi Note 4
Edifier S330D
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Myslim, ze nie je o com, Mazda 3 2.0l 88kW 210Nm/4000ot automat. Nemato to priamovstreky, ze? To az ta 121kW verzia.
Inak brutal ze s manualom ma pisanych mesto 6.5l, mimo mesta 4.3l.
Inak brutal ze s manualom ma pisanych mesto 6.5l, mimo mesta 4.3l.
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Všetky Skyactiv sú priamovstrekové
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Nepovazuj to za zaciatok flamu, len sa chcem spytat ci si tie ecoboosty aj testoval, alebo mas len predsudky. Dokonca aj ten oturbeny trojhrncek ma velmi pozitivne recenzie od realnych ludi. A co sa tyka poruchovosti, zatial uz po Nemecku behaju auta s +120 tis km bez poruchy.zoom napísal: CageJ: Ford som vylucil presne kvoli motorom. U nas jednoducho nedostat skladove auta s benzinom a tych par, co sa najde, su s turbom. Mozes si pozriet aktualnu ponuku bratislavskych predajcov tu a tu. V nejakych Fordoch som uz sedel a velmi sa mi nepaci ten interier. Kombinacia materialov a tvarov mi absolutne nesedi. Aj ked to auto nie je pre mna, tak sa tomu chcem vyhnut. Akoze Mondeo sa mi zvonku vzhladovo paci, napriklad tento kusok, ale maju tam ten svoj priblbly EcoBoost motor = turbo. A fakt, ze ten novy 3-valcovy EcoBoost zmetok zacali davat do tazsieho Mondea, tak to uz u mna uplne ukoncilo sympatie.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
ale nie, fakt az uzasnych 120.000km bez poruchy ? Ty more skoro mi zabehlo...
Musis pochopit ze su proste ludia ktori 1.0i a 1.2i k0k0tiny neznasaju a nikdy znasat nebudu. Teraz brkam po najzapchatejsom meste v Bratislave na 2.5 litri a dalsi voz bude minimalne sesthrncek, to znamena v znacke ktoru ja oblubujem minimalne 3.3 liter. Benzin samozrejme. Ked to nevyjde, najblizsia mozna volba je Pentastar... pozri si ake su to motory.
Darmo mi budes ponukat uzasne ekobuuuuusty co maju az 120.000km a este stale ziju.
Zoom si postavil hlavu ze on proste jedna-sestku s turbom nechce. Ked zaplatis hentake prachy, ani sa necudujem - ked kupujes ojazdenu fabiu za 2500 lebo viac neni, tak musis zobrat co je na trhu. Aj s mnohymi kompromismi.
Musis pochopit ze su proste ludia ktori 1.0i a 1.2i k0k0tiny neznasaju a nikdy znasat nebudu. Teraz brkam po najzapchatejsom meste v Bratislave na 2.5 litri a dalsi voz bude minimalne sesthrncek, to znamena v znacke ktoru ja oblubujem minimalne 3.3 liter. Benzin samozrejme. Ked to nevyjde, najblizsia mozna volba je Pentastar... pozri si ake su to motory.
Darmo mi budes ponukat uzasne ekobuuuuusty co maju az 120.000km a este stale ziju.
Zoom si postavil hlavu ze on proste jedna-sestku s turbom nechce. Ked zaplatis hentake prachy, ani sa necudujem - ked kupujes ojazdenu fabiu za 2500 lebo viac neni, tak musis zobrat co je na trhu. Aj s mnohymi kompromismi.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Št 23. Jan, 2014, 02:06, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Bohuzial, z autobazar.eu vymizla vacsina pentastarov. Neviem, ci je to spekulacia majitelov a tieto auta stiahli, alebo sa fakt realne predali. Mna momentalne mata Nissan Armada, sice je to taka japonska amerika, ale je to bomba auto. Na mna mozno overkill, aj ked srdce vravi, ze kup ho kym je v ponuke.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Pentastar ... to je velmi vydarene dielo ale velmi ja mam rad objem + turbo pokial to ma pod 2 litre nezajima ma to (aj ked 1,2 TSi ma docela prekvapila v Rapide aj ked mala 63 kW) 3.6 V6 turbo musi byt jeden velky orgazmus ktory bude trvat celu cestump3turbo napísal:ale nie, fakt az uzasnych 120.000km bez poruchy ? Ty more skoro mi zabehlo...
Musis pochopit ze su proste ludia ktori 1.0i a 1.2i k0k0tiny neznasaju a nikdy znasat nebudu. Teraz brkam po najzapchatejsom meste v Bratislave na 2.5 litri a dalsi voz bude minimalne sesthrncek, to znamena v znacke ktoru ja oblubujem minimalne 3.3 liter. Benzin samozrejme. Ked to nevyjde, najblizsia mozna volba je Pentastar... pozri si ake su to motory.
Darmo mi budes ponukat uzasne ekobuuuuusty co maju az 120.000km a este stale ziju.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
ta nestastna jedna-nulka ma tepelny management taky aky ma : daj si povedat mojimi slovami, ze ten motor sa proste sam seba pokruti okolo vlastnej osi ked mu budes len trosicku prikladat, co samozrejme na tom uzasnom 60kW vykone nie je najmensi problem. Na takej sialene malej ploche proste to teplo nemas ako vyriesit. Takisto zopar Tsiciek co mali problem so vstrekovacmi uz pred 80.000km na dielni bolo tiez. Navyse mnohi ludia chcu a potrebuju podstatne vacsie auto ako tie do ktorych sa montuje 1.0i.
Auta co kupujem ja velmi casto maju po prvych troch rokoch existencie otocenych 300.000km a nikto sa nad tym ani v najmensom nepozastavuje. V zivote ma nenapadlo uvazovat nad zivotnostou motora v radoch desiatok tisic kilometrov ale zatial len v milionoch.
Hentie moderne sracky co postavite na list papiera A4 si kludne nechajte, ja nemam najmensi zaujem :
http://www.mobil1.co.in/performance/miles.aspx
http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
Auta co kupujem ja velmi casto maju po prvych troch rokoch existencie otocenych 300.000km a nikto sa nad tym ani v najmensom nepozastavuje. V zivote ma nenapadlo uvazovat nad zivotnostou motora v radoch desiatok tisic kilometrov ale zatial len v milionoch.
Hentie moderne sracky co postavite na list papiera A4 si kludne nechajte, ja nemam najmensi zaujem :
http://www.mobil1.co.in/performance/miles.aspx
http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
mp3turbo: mas nejake dlhodobe skusenosti s Pentastarmi? Jazdil som chvilu 3,6 V6 a co sa tyka kultury chodu, tak sa mi ten motor pacil. Hlboky zvukovy prejav, v nizsich otackach velmi tichy a nerusil. A ked sa tomu dalo na podlahu, tak to malo velmi dobre odpichy. Akurat skoda toho spomaleneho automatu ... Skor by ma zaujimala "zivotnost" - teda chronicke problemy, ak nejake su, pripadne ine zaludnosti, na ktore si treba davat pozor alebo treba castejsie menit.
resp. napisem takto, na mojej D14 v Honde menim prakticky iba olej, filter a v lete ma cakaju rozvody. Palivak, kable, alternator, starter a neviemake prkotiny su tam od novoty. Proste na motor sa nesahalo, nebola dole hlava, dokonca su tam uplne krasne silenty, co pri 200k casto nevidiet. Nastastie to nema ani hydrostely ani ine penisoviny, proste sa tomu nastavia (alebo nenastavia) ventily pri vymene rozvodov a usmievame sa dalej.
resp. napisem takto, na mojej D14 v Honde menim prakticky iba olej, filter a v lete ma cakaju rozvody. Palivak, kable, alternator, starter a neviemake prkotiny su tam od novoty. Proste na motor sa nesahalo, nebola dole hlava, dokonca su tam uplne krasne silenty, co pri 200k casto nevidiet. Nastastie to nema ani hydrostely ani ine penisoviny, proste sa tomu nastavia (alebo nenastavia) ventily pri vymene rozvodov a usmievame sa dalej.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať