Caute,
Astra - X-Clean 5w40. Dodavatel by mal prist buduci piatok. X-Clean 5w40 budem teraz pravdepodobne brat 20l balenie lebo mam dost objednavok. Ak ale chces 5l origo balenie tak daj vediet - objednam take. Cenovy rozdiel si najdes v cenniku v prvom poste
Do TDIciek odporucam rozhodne Specific 504 00 / 507 00 - odskusane a spokojnost. Kulturnejsi a tichsi chod a nizsia spotreba o 0,3~0,6l/100. 300V je zbytocne do toho motora a nemusi sa mat rad s DPF!
Engine Clean sa odporuca pri kazdej druhej vymene oleja - nezavisle od toho ci je to syntetika alebo nie. Pri zmene typu oleja odporucam rozhodne. Ak to zavazi, tak ja ho lejem pri kazdej vymene - zatial pouzite v mojom aute 2x. Najma pri diesloch je vidno zasadny rozdiel vo farbe oleja po naliati noveho. Kto menil olej v diesli vie ze je novy olej takmer hned po prvnom nastartovani cierny od karbonu ktory tam ostal. Po engine cleane je rozhodne podstatne cistejsi. Samozrejme - ako si pisal za 15 minut sa neda vsetko rozpustit - toto nikto ocakavat nemoze. Preto to treba pouzivat pravidelne
Rozobraty motor po pouzivani vylucne Motulu som osobne este nevidel - takze info z prvej ruky dat neviem, ale dodavatel nosi 300V ceskemu Subaru racing teamu a ti su nadmieru spokojny a vraj je motor cistucky a nevyzaduje cistenie pri rozoberani/servise. Ak budu tohto roku peniazky tak budem robit mensiu generalku na mojom a dam vediet ako to vyzeralo po roku a pol s 300V.
Honda Jazz - potrebujem vediet presne aky objem/vykon/rok vyroby
EDIT: Hadik, takmer som na teba zabudol. Nepodarilo sa mi najst nikoho kto by mi vedel dodat ZFLG 6. Browsil som ale trochu po nete a nasiel som aj celkom dost negativne nazory na OEM napln. Ta je vraj jedna z tych horsich - orientovana skor na emisie a spotrebu ako na ochranu samotnej prevodovky. treba vediet ze pre Shell sa olej vyraba v asi 6 fabrikach a jedna z nich je aj v polsku. Ja osobne mam dost vyhraneny nazor na kombinaciu Polska vyroba a kvalita...
![wink ;)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/wink.gif)