lenze ked kupi 2008cku focus, tak ma skoro celych 6000eur prec a nezostane ani vindra na servis. A kedze 99.9% focusov je dieslovych a bude mat za sebou 180.000km ci sa to niekomu paci alebo nie - zvlast tie najlacnejsie - zacinaju dieslove sestboje ktore lacne nie su. Pozor na to, hovorim nedat vsetky prachy co mas do kupy auta, aby nedajboze zostalo aj na tankovanie a vodu do ostrekovacov.
>> Ty vravis oklamali ma, ja viem co som videl, proste uvedom si ze moderne common-raily nemaju s DPF az taky problem ako PDcka.
pozri, 700 litrov DPFko nevydrzi, proste nie. BMW 3.0d z roku 2010 je hadam dost moderny commonrail, ze ? 80.000km a bolo po DPF a nieze jedno, ale hovorim ti viac kusov.
>> Bodka. DPF, vstreky, turbo, to vsetko je spotrebak, vlastne aj cele auto. Respektujte to proste.
ja to respektujem, akurat narodu sa podlomuju kolena ked im povedia cenovku v autorizaku a potom sa zacina vrtat a vselijake taketo "veci". A potom sa uz jedna o moju aj tvoju rakovinu a to zacina byt sranda.
>> To tiez milujem jak si niekto kupi automat, odkruti na nom 250tkm, a potom gula ocami ked ma dat na opravu 1500€,
>> ale to ze by uz trikrat vymenil spojku a zotrvak, v tej istej hodnote, ak nie viac, to je zrazu popici velky problem.
ta prva cast vety sedi, automaty zvyknu padnut radovo po stvrt mega. Nevymienany olej, nespravne zaobchadzanie, cenovo optimalizovana doba a podobne. Suhlas. Ta druha cast vety ani v najmensom nesedi. Nikdy v zivote som nevidel nikoho co by 3x vymenil spojku alebo zotrvak pocas 250kkm, skor naopak : toto je hranica kedy sa zacina ozyvat prva/prvy (spojka, zotrvak). Ked prestanes sedlat WV grupu kde je to mozno normalne (rovnako ako zacinaju kukať vstreky na benzinoch pred 100.000km co je takisto donebavolajuca trufalost), tak potom bude lepsie.
A to neber ze rypem, ale to je fakt proste nenormalne ze 250kkm a vymena dvoch/troch spojek. Zotrvak mozno kreten majitel znici po 150k km lebo jazdi na 00682rpm aby usetril tri kvapky, ale zotrvaky tiez nevymenis tri. A zase v jednom ti nahram na smeč : spojka a zotrvak sa do cenovky 1500eur zmestia, ale nie trikrat, iba raz
zotrvak samotny stoji radovo 600 az 800eur v autorizaku a aj mimo neho sa sotva dostaneme pod cenu 350eur.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.