Auto do 2000€
Auto do 2000€
Cauko. Planujem si kupit lepsie auto (ako felicia) do 2000€. Po kupe auta pocitam s vymenou rozvodov, mozno spojky (ak to bude potrebne) + olej a filtre. Auto bude sluzit na jazdenie do prace, nakupy, 95% kratke trasy v meste. Mesacny najazd cca 400-550km.
Pri vybere auta mam nasledovne poziadavky:
• benzin bez turba
• posilnovac riadenia
• silne brzdy
• dobre jazdne vlastnosti
• lacne a dostupne nahradne diely
• stvorvalec, 1.6 - 2.0
Premyslal som nad kupou benzinovej octavie 1.6 55kW alebo 74kW / hondy 6g, ale kupit tieto auta v dobrom stave pod 2000€ nie je mozne. Fabiu nechcem, oproti felicii to nie je ziaden upgrade. Ak vylucim najkradnutejsie a najtuningovanejsie auta na slovensku, tak mi na vyber ostane toto.
• Ford Focus
• Ford Mondeo
• Opel Vectra
• Opel Astra
• Mazda 323
• Mazda 626
• Nissan Almera
• Nissan Primera
Spotreba ma nezaujima, do Felicie natankujem raz za mesiac za 40-50€ do plna a nestaram sa, nemam taky velky najazd aby som riesil kazde deci. Pri hore menovanych autach ma skor zaujima cena poistky, kolko stoji vymena rozvodov, spojky, co stoja napravy, tlmice, ake su caste problemy a hlavne ci mi niekto bude vediet spravit diagnostiku ked sa nieco pokazi. Brzdy, filtre, naplne a ostatne bezne veci budu stat priblizne rovnako. Ktore auto, a aka motorizacia bude pre mna vhodna?
Pri vybere auta mam nasledovne poziadavky:
• benzin bez turba
• posilnovac riadenia
• silne brzdy
• dobre jazdne vlastnosti
• lacne a dostupne nahradne diely
• stvorvalec, 1.6 - 2.0
Premyslal som nad kupou benzinovej octavie 1.6 55kW alebo 74kW / hondy 6g, ale kupit tieto auta v dobrom stave pod 2000€ nie je mozne. Fabiu nechcem, oproti felicii to nie je ziaden upgrade. Ak vylucim najkradnutejsie a najtuningovanejsie auta na slovensku, tak mi na vyber ostane toto.
• Ford Focus
• Ford Mondeo
• Opel Vectra
• Opel Astra
• Mazda 323
• Mazda 626
• Nissan Almera
• Nissan Primera
Spotreba ma nezaujima, do Felicie natankujem raz za mesiac za 40-50€ do plna a nestaram sa, nemam taky velky najazd aby som riesil kazde deci. Pri hore menovanych autach ma skor zaujima cena poistky, kolko stoji vymena rozvodov, spojky, co stoja napravy, tlmice, ake su caste problemy a hlavne ci mi niekto bude vediet spravit diagnostiku ked sa nieco pokazi. Brzdy, filtre, naplne a ostatne bezne veci budu stat priblizne rovnako. Ktore auto, a aka motorizacia bude pre mna vhodna?
Ideapad 3 14IIL05 - i3-1005G1 1.2Ghz | 12GB ram | 128GB ssd
Xbox Series S
Xbox Series S
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7000
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Auto do 2000€
No zasa mam pochybnosti ci je kupa akehokolvek auta ktore ma 15-20 rokov mozne, ak je poziadavka by to bolo v dobrom stave...Ajri napísal:Premyslal som nad kupou benzinovej octavie 1.6 55kW alebo 74kW / hondy 6g, ale kupit tieto auta v dobrom stave pod 2000€ nie je mozne.
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7948
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto do 2000€
... ten moment ked si clovek uvedomi, ze rok 2000 bol uz pred 14 rokmi...
no k teme, sused ma astru z 98, zrut penazi ako kazdy iny, ziadny seriozny problem snim zatial nemal, auto ide v pohodke
no k teme, sused ma astru z 98, zrut penazi ako kazdy iny, ziadny seriozny problem snim zatial nemal, auto ide v pohodke
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Auto do 2000€
■ benzin bez turba - pri tejto cene s turbom hadam ani nedostanes. A ked hej, tak na to ani nemysli.
■ silne brzdy - co to znamena? vela ludi si pod pojmom silne brzdy predstavuje ostry nastup. To je dane vyrobcom a miestnymi zvyklostami. US a japonci (taki, ktori sa predavaju aj na US trhu) maju pozvolnejsi nastup brzd, EU auta su kusavejsie. Aspon teda z mojich skusenosti. Bzrdy maju nejaku predpisanu ucinnost a pri beznom jazdeni ma Felda "rovnako dobre" brzdy ako hociktore ine auto. Netreba to brat uplne do bodky, kedze pri rychlostiach 100+ sa prejavia slabsie brzdy na Felde oproti povedzme 5er, lenze pri mestskom aute, ktore jazdi vo vacsine pripadov 50-90 km/h to je hadam jedno.
■ lacne diely - lacny diel je kazda druhovyroba a prilis sa nelisi medzi jednotlivymi znackami aut. Taky gulovy cap z druhovyroby je +/- rovnako drahy na Vectru, Civic aj na Fabiu. Zivotnost je vec druha a ta ide ruka v ruke s cenou (a konstrukcnou nezmyselnostou daneho vozidla). Je len na tebe, ci si ochotny investovat do kvalitneho OEM, ktory vydrzi hooodne vela kilometrov aj na takej posahanej Fabii. Ak ti ide o dostupnost dielov, tak najpredavanejsie auta na Slovensku su Skodovky, po nich Hyundai a Kia. Kedze si v cene do 2k €, tak sa bavime o 10-15r autach a tu sa skor vybera ani nie z toho, co bolo v tej dobre najpredavanejsie, ale z toho, co za ten cas uplne nezhnilo.
■ stvorvalec, 1.6 - 2.0 - stvorvalec kvitujem, udrzba a spolahlivost je pri stvorvalci na ovela lepsej urovni ako na R6 ci nebodaj V6. Trojvalce sa v rocnikoch tvojho zamerania hadam neobjavovali (jedine zeby si sa zamiloval do Fabie). Objem motora je vecou k pomeru hmotnost/vykon.
Osobne, kebyze vyberam spomedzi spomenutych aut, tak by som hladal Civic 1.4. Samozrejme japonca (EJ9). A to z toho dovodu, ze 1.4 je na tom spolahlivostou a konstrukcne na tom najlepsie spomedzi troch motorizacii. Vykon nie je nic moc, lenze ako si pisal, jazdis 95% v meste a tam to staci ajajaj, pokial si v aute sam alebo s jednou osobou. Spotreba celkom dobra, ja s mojou nekludnou nohou jazdim dlhodobo okolo 7 litrov. Dalsou vecou je ponuka. O 1.4 nemaju vacsinou ludia zaujem, kedze sa jedna o najslabsi motor v danej generacii a tym padom su tieto auta podstatne lacnejsie ako 1.5 alebo 1.6 VTi. Lenze ked si porovnas Civic 1.4 za 2000 € oproti 1.5 alebo 1.6, tak ta 1.4 je vacsinou v cukrikovom stave, aby obhajila cenu oproti vylietanej 1.6 VTi-TDi (teda poriadne dymiace VTi pred kompletnou generalkou).
Dalsim osobnym kandidatom by bola Astra 1.4. Opat pomerne spolahlivy motor. Zopar much sa najde, ale v tomto pripade by som sa zameral skor na stav kasne a zadnej napravy. Ostatne je spotrebak, ktory sa za primerane peniaze vymeni a jazdime vysmiati dalej.
Mazda 323 ... no pokial uz vsetky nezhnili, tak prajem vela stastia pri hladani nejakeho schopneho kusku, ktory sa dozije aspon tohtorocnych Vianoc.
Almera ... predpokladam, ze sa jedna o N15 a tie sme minuly rok zhanali. Vsetko pod 2000 € boli v dost zlom stave. Mozno sa to zlepsilo a tie lepsie kusky padli do tohoto limitu. Inak by sa mali jednat o dost spolahlive auto.
■ silne brzdy - co to znamena? vela ludi si pod pojmom silne brzdy predstavuje ostry nastup. To je dane vyrobcom a miestnymi zvyklostami. US a japonci (taki, ktori sa predavaju aj na US trhu) maju pozvolnejsi nastup brzd, EU auta su kusavejsie. Aspon teda z mojich skusenosti. Bzrdy maju nejaku predpisanu ucinnost a pri beznom jazdeni ma Felda "rovnako dobre" brzdy ako hociktore ine auto. Netreba to brat uplne do bodky, kedze pri rychlostiach 100+ sa prejavia slabsie brzdy na Felde oproti povedzme 5er, lenze pri mestskom aute, ktore jazdi vo vacsine pripadov 50-90 km/h to je hadam jedno.
■ lacne diely - lacny diel je kazda druhovyroba a prilis sa nelisi medzi jednotlivymi znackami aut. Taky gulovy cap z druhovyroby je +/- rovnako drahy na Vectru, Civic aj na Fabiu. Zivotnost je vec druha a ta ide ruka v ruke s cenou (a konstrukcnou nezmyselnostou daneho vozidla). Je len na tebe, ci si ochotny investovat do kvalitneho OEM, ktory vydrzi hooodne vela kilometrov aj na takej posahanej Fabii. Ak ti ide o dostupnost dielov, tak najpredavanejsie auta na Slovensku su Skodovky, po nich Hyundai a Kia. Kedze si v cene do 2k €, tak sa bavime o 10-15r autach a tu sa skor vybera ani nie z toho, co bolo v tej dobre najpredavanejsie, ale z toho, co za ten cas uplne nezhnilo.
■ stvorvalec, 1.6 - 2.0 - stvorvalec kvitujem, udrzba a spolahlivost je pri stvorvalci na ovela lepsej urovni ako na R6 ci nebodaj V6. Trojvalce sa v rocnikoch tvojho zamerania hadam neobjavovali (jedine zeby si sa zamiloval do Fabie). Objem motora je vecou k pomeru hmotnost/vykon.
Osobne, kebyze vyberam spomedzi spomenutych aut, tak by som hladal Civic 1.4. Samozrejme japonca (EJ9). A to z toho dovodu, ze 1.4 je na tom spolahlivostou a konstrukcne na tom najlepsie spomedzi troch motorizacii. Vykon nie je nic moc, lenze ako si pisal, jazdis 95% v meste a tam to staci ajajaj, pokial si v aute sam alebo s jednou osobou. Spotreba celkom dobra, ja s mojou nekludnou nohou jazdim dlhodobo okolo 7 litrov. Dalsou vecou je ponuka. O 1.4 nemaju vacsinou ludia zaujem, kedze sa jedna o najslabsi motor v danej generacii a tym padom su tieto auta podstatne lacnejsie ako 1.5 alebo 1.6 VTi. Lenze ked si porovnas Civic 1.4 za 2000 € oproti 1.5 alebo 1.6, tak ta 1.4 je vacsinou v cukrikovom stave, aby obhajila cenu oproti vylietanej 1.6 VTi-TDi (teda poriadne dymiace VTi pred kompletnou generalkou).
Dalsim osobnym kandidatom by bola Astra 1.4. Opat pomerne spolahlivy motor. Zopar much sa najde, ale v tomto pripade by som sa zameral skor na stav kasne a zadnej napravy. Ostatne je spotrebak, ktory sa za primerane peniaze vymeni a jazdime vysmiati dalej.
Mazda 323 ... no pokial uz vsetky nezhnili, tak prajem vela stastia pri hladani nejakeho schopneho kusku, ktory sa dozije aspon tohtorocnych Vianoc.
Almera ... predpokladam, ze sa jedna o N15 a tie sme minuly rok zhanali. Vsetko pod 2000 € boli v dost zlom stave. Mozno sa to zlepsilo a tie lepsie kusky padli do tohoto limitu. Inak by sa mali jednat o dost spolahlive auto.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto do 2000€
Papek dakujem za velmi cenne info, zameriam sa teda na civic a astru. Uz len najst nejaky schopny kusok.
Ideapad 3 14IIL05 - i3-1005G1 1.2Ghz | 12GB ram | 128GB ssd
Xbox Series S
Xbox Series S
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Auto do 2000€
papek to napisal tak ze ani ja by som to hadam nenapisal lepsie. Hladaj akekolvek jednoduche nenarocne auto, ziadne vymysly = kvoli servisnym nakladom. Do mesta a na henten pocet kilometrov je to uplne jedno co budes mat, kludne aj Renold Thalja pretoze tie su lacne, radsej nezhumplovanu thaliu ako rozbite cokolvek ine. Ked to bude mat funkcne servo, abs, klimu, mozes si poblahozelat. Sekundujem Almeru, mozno zozenies vacsieho braceka Primeru, nevynechat Colt, Lancer, Galant... proste japonske voziky. Primitivna nezazivna nevzrusujuca technika, avsak mrte spolahliva.
>> Premyslal som nad kupou benzinovej octavie 1.6 55kW alebo 74kW / hondy 6g, ale kupit tieto auta v dobrom stave pod 2000€ nie je mozne.
teraz utriem slzu ale kuuuuuuuuuuuuuuuuuuva velku... 6 rokov dozadu som predaval 1.6ku 55kW, kraaaaaaaasna absolutne cukrikova bez jedineho problemu, 110.000km festbetonovych lebo som ju mal od celozivotneho kamosa co ju kupil novu. Za 90.000 korun som ju sotva predal. To bola ta vymrdana "kriza" kedy vsetci sedlaci cakali ze za 200.000 korun budu nove Audi A8L. Holt neboli. To boli dva najdosratejsie roky automobilizmu na svete a zrovna vtedy som sa ja kreten rozhodol predat auto. Nad 55kW kazdy sprosty sopliak dnes ohrnie nosom ale do mesta to absolutne preukrutne staci. Ja som s tym jazdil aj Bratislava-Spisska Nova Vec/Smizany ked bolo treba a vobec ale ani trochu vobec som sa neposral.
Este raz : sest rokov dozadu 2001cku... tento rok som s kamaratmi videl asi sest-sedem aut co chceli kupit, zhruba v takejto cenovke, strucne : som rad ze som sa nedovracal a to mam hodne silny zaludok. Potom som uz odmietol chodit na prehliadky.
K vymenovanym skusim poradit este aj Volvo v40, samozrejme jednoduchy benzin 1.6i, ma ho sused dole pod barakom, kupene za 2500eur pred 3/4rokom z BBBAuto takze za 1500eur by bola normalna cenovka. Rozhodne z hladacika nevynechaj Mazdu 626 z rocnikov okolo 1999/2000+ ako sa podari - kukam inzeraty a dalo by sa, semtam sa ukaze schopny nehrdzavy kus v cenovke ktora ti pasuje. Porovnavat napriklad Astru a 626ku za rovnake peniaze je nerozum - velmi dobre to viem, lebo kolega mal 2002ku Astru a u nas doma este stale chodi BEZ AKEJKOLVEK HRDZE 1997cka 626 a dvaja kolegovia mali novy model 626ky.
Ten co kupil Astru si buchal hlavu o zem a nevedel ju predat. Opel. Ti co kupili Mazdy ich predali do dvoch dni od momentu rozhodnutia ze kupujem si novsie auto (motivom na predaj nebolo "chcem menej poruchove" lebo problemy ziadne nemali - proste zarobili prachy a isli do novsieho vonavejsieho).
Aj tento faktor velmi zavazi.
>> Premyslal som nad kupou benzinovej octavie 1.6 55kW alebo 74kW / hondy 6g, ale kupit tieto auta v dobrom stave pod 2000€ nie je mozne.
teraz utriem slzu ale kuuuuuuuuuuuuuuuuuuva velku... 6 rokov dozadu som predaval 1.6ku 55kW, kraaaaaaaasna absolutne cukrikova bez jedineho problemu, 110.000km festbetonovych lebo som ju mal od celozivotneho kamosa co ju kupil novu. Za 90.000 korun som ju sotva predal. To bola ta vymrdana "kriza" kedy vsetci sedlaci cakali ze za 200.000 korun budu nove Audi A8L. Holt neboli. To boli dva najdosratejsie roky automobilizmu na svete a zrovna vtedy som sa ja kreten rozhodol predat auto. Nad 55kW kazdy sprosty sopliak dnes ohrnie nosom ale do mesta to absolutne preukrutne staci. Ja som s tym jazdil aj Bratislava-Spisska Nova Vec/Smizany ked bolo treba a vobec ale ani trochu vobec som sa neposral.
Este raz : sest rokov dozadu 2001cku... tento rok som s kamaratmi videl asi sest-sedem aut co chceli kupit, zhruba v takejto cenovke, strucne : som rad ze som sa nedovracal a to mam hodne silny zaludok. Potom som uz odmietol chodit na prehliadky.
K vymenovanym skusim poradit este aj Volvo v40, samozrejme jednoduchy benzin 1.6i, ma ho sused dole pod barakom, kupene za 2500eur pred 3/4rokom z BBBAuto takze za 1500eur by bola normalna cenovka. Rozhodne z hladacika nevynechaj Mazdu 626 z rocnikov okolo 1999/2000+ ako sa podari - kukam inzeraty a dalo by sa, semtam sa ukaze schopny nehrdzavy kus v cenovke ktora ti pasuje. Porovnavat napriklad Astru a 626ku za rovnake peniaze je nerozum - velmi dobre to viem, lebo kolega mal 2002ku Astru a u nas doma este stale chodi BEZ AKEJKOLVEK HRDZE 1997cka 626 a dvaja kolegovia mali novy model 626ky.
Ten co kupil Astru si buchal hlavu o zem a nevedel ju predat. Opel. Ti co kupili Mazdy ich predali do dvoch dni od momentu rozhodnutia ze kupujem si novsie auto (motivom na predaj nebolo "chcem menej poruchove" lebo problemy ziadne nemali - proste zarobili prachy a isli do novsieho vonavejsieho).
Aj tento faktor velmi zavazi.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Auto do 2000€
Este by som asi spomenul prvu generaciu focus a motor 1.6 74kW bol spolahlivy a relativne aj auto..
Jedine treba chceck zasnej napravy, nie je to torska, ale nezavisle zavesenie..
Jedine treba chceck zasnej napravy, nie je to torska, ale nezavisle zavesenie..
- sweet
- Používateľ
- Príspevky: 480
- Dátum registrácie: Ut 14. Sep, 2004, 14:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Auto do 2000€
- mp3turbo: chcem sa ta opytat ohladom mitsubishi galant 2.0 - viac ss
CPU: Intel C2D E8200 2,66@3GHz Cooling: Intel Box MB: ASUS P5G41T-M LX V2 HDD: WD 160GB 7200ot SATA RAM: Kingston HyperX Blue 4GB DDR3 VGA: ASUS GTX 280 1GB DVDRAM: Toshiba-Samsung SH-S202 SOUND: 5.1 LCD: Benq FP91G+ PSU: Fortron BS II 500W
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5876
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Auto do 2000€
Hocjaka atmosfera jednoducha (ziadne twinsparky atd) kde je motoricky tazko nieco pokazit bude fajn.
Pozriet kasnu, hrdzu, napravy, nosniky vpredu vzadu ci bolo zvarane (havarka) a ako pisal turbo, v tejto cene ide o konkretne auto, znacka a spolahlivost sa tazko aplikuju.
Pozriet kasnu, hrdzu, napravy, nosniky vpredu vzadu ci bolo zvarane (havarka) a ako pisal turbo, v tejto cene ide o konkretne auto, znacka a spolahlivost sa tazko aplikuju.
Re: Auto do 2000€
Civic/Accord
- PROMETHEUS
- Používateľ
- Príspevky: 2076
- Dátum registrácie: Ne 23. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Auto do 2000€
ja som mal ako svoje prve auto primeru 1.6 p11 z roku 2000. to auto som mal 4 roky a olej som na nom vymenil len raz ked som ho kupil odvtedy som do neho lial iba benzin a nic viac som sa nestaral a to auto slapalo ako hodinky ani raz sa nepokazilo nikdy ma nikde nenechalo absolutne ziadny problem.
MB: MSI X570 Tomahawk CPU: Ryzen 5900X RAM: BL2K8G36C16U4BL 4x8GB 3733MHz 16-18-18-35 GPU: Gigabyte RTX 3080 Gaming OC Waterforce Monitor: LG Ultragear 27GL83A-B SSD: WD Black SN850 1TB, SN750 500GB, 4x1TB Samsung EVO CASE: Lian Li O11 Dynamic XL PSU: EVGA 850W G2 Klavesnica, mys: Logitech G915 TKL + Logitech G903 Chladenie: CPU block: EK Quantum Velocity D-RGB Rads: EK SE360mm + EK XE360mm Fans: 9x Noctua NF-A12x25 PWM Pump: EK QUANTUM KINETIC TBE 200 D5 PWM D-RGB
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Auto do 2000€
chudak auto. Raz ked budes potrebovat zdravotnu starostlivost aj ty, potom by si asi nebol rad keby sa k tebe spravali rovnako ako ty k tomu vozu, ze nie ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto do 2000€
kazdy ma ine naroky, ale niekomu proste staci ak nastartuje.
Tiez som bol raz pozriet jednu mazdu 6 2.0i po FL, do telefonu aka je super, aka je spolahliva, ze doteraz nic nemenil.
Dosli sme tam a brzdy v <> hrdzave, zaseknute. Hrdza na lemoch. Blatnik kazdy ineho odtienu, nedopasovane.
Plechace pokryvene. Interier smradlavy akoby tam niekto prepoteneho 100 rocneho tchora vozil, vsetko mastne jak <>.
Na testovacej jazde sa zistilo, ze homokineticke klby praskali jako keby orechy luskal, stabilizator vybity, ze ked som presiel po jame mal som pocit, ze mi rameno dojde donutra dat kopacku. Volant mal volu a vibroval ako supervibrator
ale hlavne , ze je SPOLAHLIVE a NIC tam NEMENIL
Tiez som bol raz pozriet jednu mazdu 6 2.0i po FL, do telefonu aka je super, aka je spolahliva, ze doteraz nic nemenil.
Dosli sme tam a brzdy v <> hrdzave, zaseknute. Hrdza na lemoch. Blatnik kazdy ineho odtienu, nedopasovane.
Plechace pokryvene. Interier smradlavy akoby tam niekto prepoteneho 100 rocneho tchora vozil, vsetko mastne jak <>.
Na testovacej jazde sa zistilo, ze homokineticke klby praskali jako keby orechy luskal, stabilizator vybity, ze ked som presiel po jame mal som pocit, ze mi rameno dojde donutra dat kopacku. Volant mal volu a vibroval ako supervibrator
ale hlavne , ze je SPOLAHLIVE a NIC tam NEMENIL
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Auto do 2000€
Chcem sa este spytat na Hondu Civic 7g, r.v. 2001 1.4 16V, a r.v. 2002 1.4 16V. Tie auta vyzeraju az moc dobre za tu cenu, v com je hacik?
Presiel som vacsinu kosickych autobazarov, ponuka dost slaba, vacsinou kopec htp fabii a tdi octavii, o normalnom stvorvalcovom benzine ani nepocut. Bol som pozriet aj par octavii zo sukromnej inzercie, avsak auta ktore vyzerali aspon troska dobre mali motory 1.8T, napriklad tato (ano je to vysoko nad 2000€, na pripadny sevis vela neostane).
Presiel som vacsinu kosickych autobazarov, ponuka dost slaba, vacsinou kopec htp fabii a tdi octavii, o normalnom stvorvalcovom benzine ani nepocut. Bol som pozriet aj par octavii zo sukromnej inzercie, avsak auta ktore vyzerali aspon troska dobre mali motory 1.8T, napriklad tato (ano je to vysoko nad 2000€, na pripadny sevis vela neostane).
Ideapad 3 14IIL05 - i3-1005G1 1.2Ghz | 12GB ram | 128GB ssd
Xbox Series S
Xbox Series S