Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
myslim ze pracovna dodavka je uplne akceptovatelna, tu sa skor bavime o zvacsovani ega (penisu) mestskymi Tuaregmi, A8 atd.
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
Zadna naprava tam nikde nieje, alebo som slepy. A rocniky u bmw si pozeral ake? Ktore diely z napravy myslis? Loziska?shajek napísal:nechce sa mi citovať
1. trebars autokelly.sk je pristupne aj pre teba, Daj si nubiru limuzinu , motor 1.6 16v a tam je podvozok a prednu napravu. U bavora si vyber 5radu e34 , a v podvozku zadnu napravu. To iste sa tyka aj inych dielov
No auto je fakt exotika, ale kazdeho je to subjaktivna vec. ja by som si tam nejak plnohodnotne nezasukal Neviem preco machrujes ze mas rozbrabrane koleno a robis geroja...daval by som na neho pozor, nieze kvoli tomu o 10r budes chodit o palicishajek napísal:2. Vydrzim vela, a vydrzim rad ... to mi ver ... hlavne od frajerky .. ale od auta nie .. ja si chcem aj užiť tu mrdačku ... a ešte vzhľadom na moje dokazené koleno na ktore si nemozem klaknut lebo si mi to tam vsetko popohyba ale podla doktora OK ...
Vtip je v tom, ze vzdy mas za jazdy zapnute radio a tudiz ziadne vrzanie nieje pocut. To je jedno z rieseni. Dalsia vec je, ze bmw z r92 je rozhodne viac opotrebovane ako felda z r98. Otazka je, ci ti riziko mozneho draheho servisu kvoli opotrebovaniu auta stoji za to, vozit sa nejak super-pohodlne. Navyse v aute netravis 70% dna, ze by to cloveka nejak strasne rozmlatilo.shajek napísal:3. Ked ides a pernamentne ti nieco vrze nieje to pekny pocit ked vies ze este starsie auto nevrze. A byvam v zasranom panelaku kde ludom nerobi vrtat do steny v nedelu o 6tej rano a taktiez o 10tej vecer .... Uvedomujem si ze auto je mechanicky stroj a tak sa k tomu chovam. ALe preco by som mal trpiet feliciu rozheganu z roku 98 ked bavor z roku 92 ktory ma tachometrovych 450k km a ovela menej vrze a vseliake zvuky a luxus samozrejme. Nejde o to ci mi to za to stoji. ale ide o realitu ze je to proste lepsie
Tak si cuvnes, no S dlhsim autom narasta aj potreba cuvania vytacania sa, pretoze je proste vacsie a nemusis sa vsade vytocit, aj ked ti to napr. kolesa dovolia. Nemusis mat dost miesta napr za zadkom.shajek napísal:4. Bohuzial nemam, pokusim sa casom zistit. Mam len tie skusenosti ze som sa najprv bal ze kde to do riti zaparkujem ked s feliciu mam problem ... ale problem sa vyriesil sam ze sa tam narvem ovela luxusnejsie a rychlejsie ako s tym srotom
Uvidis ako budes piskat, ked sa ten motor stazovat zacne, to budu ceny Existuju dve moznosti "chcipnutia" ci uz u strojov alebo u ludi:shajek napísal:Nie, felicia nieje lepsia. Este raz. Odvez sa v tych dvoch autach. Rozmerovo je mi to uplne u riti pretoze skor ta sepalim v krizovatke feliciou skrz ten mizerny rejd ako na bave. Cena ND nieje vobec rozdielna nakolko sa u obidvoch autach jedna o komorkovy diesel a znova, ta musim sklamat, mi felicia stoji pred domom v ovela nepouzitelnejsom stave i ked som vrazil 400€ do generalky jej 1.9D motoru, zatial co mi 2,5L R6 turbo motor v klude dalej ide a na nic si nestazuje.
1. dlho, dlho to funguje, ziadny problem. A potom naraz bac a je to na vrakovisko, proste to chcipne takym stylom, ze sa oprava neoplati.
2. sem tam sa daco dobabre, oprava nieje draha, akurat to kusok naserie, ze to treba riesit. Ale menia sa tam opravami vadne casti, takze to vydrzi +- tolko, kolko pripad cislo 1.
hej a chodis na spojke, na tom 2.5L, lebo ked stupis na plyn, spotreba je vyssia o dalsi liter Ci ta felda je benzin? Sa mi jednoducho nezda, ze viac ako 2x vacsi motor s XY hp navyse ma len o liter vacsiu spotrebu. Je to proste velky nepomer.shajek napísal:A sme pri spotrebe Felicia mi papka pri jej 47kw a 110Nm (ci kolko+-) presne 6 a nejake drobne kombinovane zatial co mi bavorak ktory ma 12x(nebol na brzde este)kW a 400+Nm papinka kombinovne od 6,5-7L ... si udiveny ? Tie auta jazdil ten isty clovek ...
v predu nemas 30cm lebo nedociahnes na pedale. A s tymi 30cm aj ked ich mas, robis co? Nic, nevyuzity priestor. Ale hlavne ze ich mas.shajek napísal:naco je cloveku vzadu 30cm ? Tak na co ti su v predu .... ved boha tiez je to len clovek ten v zadu a to je nieco menej aby si tam cuchal vlastne pety ktore ma za hlavou aby si sadol do fabie ? ked mas viac miesta tak to nevadi, ale ked mas malo to len tak nedorovnas
rychlost vobec neni irelevantna, ktovie kolko obaja sli. A zase niesom nejak zatazeny na trtkanie, ze si kvoli nemu kupim velke auto, ktore mi 99.8% zvysku casu bude robit len problemy svojimi rozmermi a inymi vecami, ktore som uz popisal.shajek napísal:4.5.6. uz neboli na mna takze k tomu len zbezne ... To ze urval motor je dane hovnovou konsturkciou auta ... grandu sa nic nestalo ... fabia to neustala ... takze je rychlost ireleventna .. A tema trtkania v aute nieje na smiech ... ked si mlady sa moze prihodit cokolvek a skor si zatrkate vo velkom ako v smarte kde by si mozno aj prvy krat vyskusal anal .....
Toto je uplne mimo, ako tu uz pisali, dodavka neni problem, to je nakladne auto urcene na ine veci. Tu sa bavime o A6, A8, SUV a inych obrovitostiach, ktore su nepotrebne na jazdenie po meste.jcdenton12 napísal:no akoze 4.7-5m dlhe kombi su hrozne krasne, velmi sa mi pacia a nevadia
do vcera som sa na tejto teme a niektorych prispievateloch celkom zabaval, ale dnes som zistil, ze dlhe auta by fakt nemali parkovat vsade
keby aspon ten polovodic vnutri vedel zmysluplne zaparkovat
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
>> Sa mi jednoducho nezda, ze viac ako 2x vacsi motor s XY hp navyse ma len o liter vacsiu spotrebu.
sa vyznas jazdil som BMW e39 1996 4.4i (teda 540i) po Bratislave za 10 litrov s malym podielom obchvatov, bez nich okolo 12. Podla tvojej logiky ked Fabia 1.2i zerie na rovnakej trase 7 litrov (ver tomu ze v Bratislave zerie) tak toto bmw 4.4i malo zrat 26 litrov.
Mazda 2.0i, 1996, Bratislava za osem litrov. Tie iste trasy, ten isty vodic, Fabia 1.2i sedem litrov, Felicia 1.6i 55kW sedem litrov, Opel Astra 1.4i sedem litrov.
Mazda 2.0i 1996, dialnica, 130km/h. SPOTREBA MENSIA AKO FABIA 1.2i 44kW a to preto lebo fabia pri tej strasnej rychlosti drti 4400rpm a mazda si s prstom v riti brble na 2700rpm.
Minule som pisal ako ma v garazi zastavil panko na suzukky sx4, ze mu to zerie sedem litrov. A reku co ste mysleli ze to budu dva ?!
Pri tejto spotrebe nesmieme zabudnut na najdolezitejsiu vec : SPOTREBA JE NAJMENEJ PODSTATNA NA AUTE CELOM !!! Pokles hodnoty vozu, kolko natankujes do servisov, dielov, roboty, kolko minies na poistkach, pneumatikach a celkovo prevadzke vozu su ukrutnejsie polozky. Mas v riti ci kupis najnovsi neviemco uplne nove so spotrebou 3.9 litra na 100km (taka neexistuje !) alebo ci jazdis na Oktaviiii 1.9td 66kW z roku 1997 ktora zere na tej istej trase 5.0184 litra. To nove auto kupis za 25.000 eur a po styroch rokoch ho mas problem predat za 8.000 eur, kdezto na tej oktavii preplatis 2000eur na palive ked najazdis cojaviem 150.000km. Vyrataj si to. A to nehovorim ze najmodernejsie chrchlatka budu mat problem s DPF hlavne pri mestskych jazdach takze cela tvoja teoreticka uspora na palive zostane v servise pri prvej vymene dpfka za 1.699,- bez dph.
inak zasadny problem je ze ludia vnimaju A8, Tujarega a podobne "veci" ako zvacsovatko pínisu. Podla mna to tak nie je, a to som nikdy drahsie auto ako za 250.000 korun nemal (to ze mame doma velke vozy neznamena ze museli stat miliardy).
Najviac sa mi lubia tie slepičky, co naskakuju do A8 vo vidine lepsieho zivota. Ja poznam velavela nestastnych pribehov zlatokopiek s rozmrdanym... mysleli ste ze napisem zadkom, co ? Nie, myslel som zivotom ale aj na ten zadok to plati a to len kvoli tomu ze lovili panka s minimalne GLkom alebo touto triedou. Poznam dokonca jeden konkretny pripad v Bratislave ktory skoncil HIV, nestastna panicka si na dovolenke uzivala s neznamym lebo doma ju stary bohaty mlatil, kurrrrrrvil sa so vsetkym co nezdrhlo na strom a tak.
Zober si ako dopadla nadejna podnikakatelka Norika z Kosickeho Peresa. BMW na leasingy, uz su prec. Teta v rezime nutenej stravy, ubytovania a spanku. Kde je jej velka slava ? Ruiny z domu.
Snake ved mas krasnych 22 rokov, uz nieco k tym babam povedz a nenechaj nas cakat chlapci, zapamatajte si ze auto, dom ani zlata rakva este nikoho skutocne stastnym nespravili.
sa vyznas jazdil som BMW e39 1996 4.4i (teda 540i) po Bratislave za 10 litrov s malym podielom obchvatov, bez nich okolo 12. Podla tvojej logiky ked Fabia 1.2i zerie na rovnakej trase 7 litrov (ver tomu ze v Bratislave zerie) tak toto bmw 4.4i malo zrat 26 litrov.
Mazda 2.0i, 1996, Bratislava za osem litrov. Tie iste trasy, ten isty vodic, Fabia 1.2i sedem litrov, Felicia 1.6i 55kW sedem litrov, Opel Astra 1.4i sedem litrov.
Mazda 2.0i 1996, dialnica, 130km/h. SPOTREBA MENSIA AKO FABIA 1.2i 44kW a to preto lebo fabia pri tej strasnej rychlosti drti 4400rpm a mazda si s prstom v riti brble na 2700rpm.
Minule som pisal ako ma v garazi zastavil panko na suzukky sx4, ze mu to zerie sedem litrov. A reku co ste mysleli ze to budu dva ?!
Pri tejto spotrebe nesmieme zabudnut na najdolezitejsiu vec : SPOTREBA JE NAJMENEJ PODSTATNA NA AUTE CELOM !!! Pokles hodnoty vozu, kolko natankujes do servisov, dielov, roboty, kolko minies na poistkach, pneumatikach a celkovo prevadzke vozu su ukrutnejsie polozky. Mas v riti ci kupis najnovsi neviemco uplne nove so spotrebou 3.9 litra na 100km (taka neexistuje !) alebo ci jazdis na Oktaviiii 1.9td 66kW z roku 1997 ktora zere na tej istej trase 5.0184 litra. To nove auto kupis za 25.000 eur a po styroch rokoch ho mas problem predat za 8.000 eur, kdezto na tej oktavii preplatis 2000eur na palive ked najazdis cojaviem 150.000km. Vyrataj si to. A to nehovorim ze najmodernejsie chrchlatka budu mat problem s DPF hlavne pri mestskych jazdach takze cela tvoja teoreticka uspora na palive zostane v servise pri prvej vymene dpfka za 1.699,- bez dph.
inak zasadny problem je ze ludia vnimaju A8, Tujarega a podobne "veci" ako zvacsovatko pínisu. Podla mna to tak nie je, a to som nikdy drahsie auto ako za 250.000 korun nemal (to ze mame doma velke vozy neznamena ze museli stat miliardy).
Najviac sa mi lubia tie slepičky, co naskakuju do A8 vo vidine lepsieho zivota. Ja poznam velavela nestastnych pribehov zlatokopiek s rozmrdanym... mysleli ste ze napisem zadkom, co ? Nie, myslel som zivotom ale aj na ten zadok to plati a to len kvoli tomu ze lovili panka s minimalne GLkom alebo touto triedou. Poznam dokonca jeden konkretny pripad v Bratislave ktory skoncil HIV, nestastna panicka si na dovolenke uzivala s neznamym lebo doma ju stary bohaty mlatil, kurrrrrrvil sa so vsetkym co nezdrhlo na strom a tak.
Zober si ako dopadla nadejna podnikakatelka Norika z Kosickeho Peresa. BMW na leasingy, uz su prec. Teta v rezime nutenej stravy, ubytovania a spanku. Kde je jej velka slava ? Ruiny z domu.
Snake ved mas krasnych 22 rokov, uz nieco k tym babam povedz a nenechaj nas cakat chlapci, zapamatajte si ze auto, dom ani zlata rakva este nikoho skutocne stastnym nespravili.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
Len tak na ilustraciu nakladov. Mam Mondeo 1998, 1,8 85 kW, bezne na tom robim spotrebu 7,3 na 100, v zime 8, v lete sa viem dostat aj pod 7. Mesto jazdim minimalne, rocne najazdim cca 10 - 12 tis. km. Naklady na tankovanie su od aprila minuleho roka 1134 EUR. Najazdil som 9809 km. Natankoval 736,54 l benzinu. Moje naklady na auto od aprila min. roku su vcetne dani, poplatkov, oprav, jednej pokuty 544,67 EUR. Statisticky na liter prejdem 13,3 km a za 1 EURo 8,6 km. Kilometer ma stoji 0,17 EURa.
Data su odkedy pouzivam Android appku spotreba.sk.
Tolko na ilustraciu nakladov
Data su odkedy pouzivam Android appku spotreba.sk.
Tolko na ilustraciu nakladov
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
Keby to zvysok statu neakceptoval, tak to mas od niektorych zavistlivcov do rana pred barakom rozbite na pardrt, pretoze ludia zavidiaSnake napísal:Foul language
Na margo zväčšovania penisu a podobných kokotín. Nie, nikto tu malý penis nemá, to len niektoré tupelá nie sú schopné akceptovať že existujú autá ktoré majú väčšiu nádrž ako posratých 20l, a ktoré sú trošku dlhšie ako slovenský sen ala ochcávka alebo raprd.
Preco nie? Co mi brani to spravit? Nic. Opat si len dokazal, ze velke auto sluzi okrem ineho na chvastanie a podobne veci - vid nejake privilegia. Ze mas velke auto ti nedava nic navyse, stale si rovnaky clovek s jednou hlavou a styrmi koncatinami. Niesi nic viac a nemas si co namyslat, ze si nieco viac...lebo niesi.Snake napísal:Poviem vám to svojsky, môžem srať čo si myslíte o tom či to patrí do mesta alebo nie, môžem zastaviť pred Carltonom a žiadny mestský panáčik mi nepovie ani hovno, a to vylezem von v teplákoch. Toto privilégium na corse nemáte.
Nemam s tym ziadne komplexy, su to tvoje prachy, minaj si ich ako chces. Ale nemusel by si. ;-)Snake napísal:Nejde o honenie ega autom, auto som neukradol, ale zadovážil si ho vlastnou hlavou a vlastným úsilím, a to že niekto nedokáže akceptovať že údržba začína na niečo cez päť stovák je jeho problém, a jeho komplex! Stojí to sto litrov, a čo do riti?
Naopak, napisal si tu viac ako dostatocne honenie ega, kusok vyssie o tom privilegiu s Corsou. My ostatni sme tiez auta neukradli.
Ano, just napisem ze nezavidim. Opat pisem je to tvoja volba, ktoru ti teda vobec nezavidim. Za prachy co ty vrazis do auta mozes mat o to lepsiu dovolenku, alebo o to lepsich kopec inych veci. Ale je to tvoje rozhodnutie, minaj si ich kde chces. len som vravel ze su aj ine veci za co by si mohol utracat, a su mozno lepsie ako auto.Snake napísal:Kedy tento prijebaný slovenský národ prestane ukazovať prstom na podrbané materiálne veci a prestane závidieť každému? Samozrejme nezabudnite teraz písať pridrbanosti typu nikto ničomu nezávidí, ***** baraní, keby to nebolo audi, nebola to vlajková loď, tak to nikto nerieši. A negeneralizujme len pri Audi, bavme sa kľudne o Mercedese alebo aj o BMW, jaguar, a pod.
My vodici malych aut mozeme srat na komfort, vykon, obrovsky kufor (lebo auto ma vyse 5m) a podobne veci, ked ich raz nepotrebujeme Image a kopec tu spomenutych veci, auto mam nie pre image, ale na jazdenie a vyuzivanie. Nesluzim autu, ono ma sluzit mne. Neplacem ze ma po 8h ceste boli zadok...hocikde inde ta bude bolet zadok, ked budes na nom 8h sediet. Som chlap a daco vydrzim. Neriesim ani ci mi daco vrzga...je to auto, je to stroj, ako som pisal vyssie. Mam dost dolezitejsich problemov, ako sa ondit s hrkotajucim plastom. Neohrozuje to bezpecnost, nemeni ti to jazdne vlastnosti = nedolezite. Nieje to ani o tom, ze za X rokov v lacnom aute si dobabrem telo...ked nie v aute, dobabres si telo niekde inde, nevyhnes sa tomu.Snake napísal:Škodovkári, renaultisti, vy ste ešte stále do riti nepochopili že BMW E34/E38/E39/E6X je lepšia voľba než vaša zaprdená rapida? Kto nemal tie autá v garáži a na prdeli nalepený TP k nim, nepochopí! Vyfakujú vás hocikedy tie autá, výkonom, komfortom, cenou, údržbou, rešpektom, imagom! To isté mercedesy E/S, audi C5/6.
A na co je to dobre? aby si zbalil zlatokopku o nicom s ktorou si nemozes do buducna predstavit ziadnu rodinu? Gratulujem. Normalnu zenu nezbalis na drahe auto, ziadna neni tak prizemna materialistka.Snake napísal:Čo sa týka kuriev, ano, na golfa zbalíš max 13ku, prípadne začínajúcu pubertiačku, na A8 letia baby, neni to ferrari takže to neni instant wet pussy, ale časom to auto začne ukazovať efekt pri opačnom pohlaví...
Nepotrebujes oddych? A kedy potom oddychujes?Snake napísal:Človek aspoň nemá volné víkendy.
Inac opat citit ten typicky arogantny pristup, ktory nemam rad, typu "ja mam to ci hento a vsetci ostatni mi mozete vylizat rit". Na co je toto dobre? Aby niekto ukazoval aky je geroj? Takych uz bolo, co sa podobne vyvysovali.
Naposledy upravil/-a shiro v Pi 04. Apr, 2014, 14:30, upravené celkom 1 krát.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
Samozrejme ze nie je zvacsovadlo penisu ako zvacsovadlo penisu
Je rozdiel si kupit velke auto koli osobnym preferenciam, vediet sa o neho postarat a vediet s nim jazdit (cim nevyvraciam fakt ze su velke auta proste menej vhodne do ulic nasich miest). Pre mna za mna nech clovek jazdi na tatrovke ked mu to vyhovuje
U nas na vychode ma typek autopozicovnu a zopar BMW X6, pytali sme sa ho ako vyzije s takymi vecami v KE, v tej dobe boli na 2 mesiace dopredu rezervovane na piatky a soboty, kde si "velki" chlapci nasporili 100 eur, zobrali sa povozit parkli to pred diskoteku a...a uz vieme co dalej. hlavne na druhe rano rychlo vratit lebo na dva dni pozicania by uz nebolo
Na obed som bol dnes u nas v auparku, vsetko velke trcalo cez ciary, motalo sa a nevedelo kde to pichnut, ja som sa vopchal na prve miesto co som videl a ano, tie miesta su malicke, ale zijeme kde zijeme a nikto vam nepride primalovat vacsie ciary takze to je fakt s ktorym tiez treba pri zaoobstaravani vozidla pocitat.
Tiez som sa tesil ze sa zajtra odveziem v Omege, ideme na Muran no budem sa terigat v mojom twingaci. nezabijem sa, nie je to mozno tak pohodlne ale to uz je na temu "male auta na dlhe cesty" a nie tu
Je rozdiel si kupit velke auto koli osobnym preferenciam, vediet sa o neho postarat a vediet s nim jazdit (cim nevyvraciam fakt ze su velke auta proste menej vhodne do ulic nasich miest). Pre mna za mna nech clovek jazdi na tatrovke ked mu to vyhovuje
U nas na vychode ma typek autopozicovnu a zopar BMW X6, pytali sme sa ho ako vyzije s takymi vecami v KE, v tej dobe boli na 2 mesiace dopredu rezervovane na piatky a soboty, kde si "velki" chlapci nasporili 100 eur, zobrali sa povozit parkli to pred diskoteku a...a uz vieme co dalej. hlavne na druhe rano rychlo vratit lebo na dva dni pozicania by uz nebolo
Na obed som bol dnes u nas v auparku, vsetko velke trcalo cez ciary, motalo sa a nevedelo kde to pichnut, ja som sa vopchal na prve miesto co som videl a ano, tie miesta su malicke, ale zijeme kde zijeme a nikto vam nepride primalovat vacsie ciary takze to je fakt s ktorym tiez treba pri zaoobstaravani vozidla pocitat.
Tiez som sa tesil ze sa zajtra odveziem v Omege, ideme na Muran no budem sa terigat v mojom twingaci. nezabijem sa, nie je to mozno tak pohodlne ale to uz je na temu "male auta na dlhe cesty" a nie tu
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
@shiro: Zacni akceptovat fakt ze niekto neberie auto ako investiciu alebo vydavok, ty mas taky pristup, tebe sa zda 100€ do udrzby vela, niekomu 1000€ nie...
Viac komentovat nebudem, pristup mam taky lebo su tu same sracky....
Viac komentovat nebudem, pristup mam taky lebo su tu same sracky....
.
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
Sledujem tuto temu od zaciatku a vahal som odpisat ale tak nakoniec predsa.
Mam BMW 5 r.v. 2002, dlzka 4,7 metra aj nejake drobne v prevedeni sedan (naschval pisem sedan a nie limuzina lebo je to este stale mid-size trieda auta!! zdroj)
To auto som kupoval hlavne koly vyssiemu komfortu pocas jazdy ktory to auto narozdiel od beznych rodinnych a mestkych aut bezpochyby ma.
Praktyckost pri parkovani alebo vseobecne ma nejak netrapi, treba sa pri parkovani zase pohnut dopredu a nacuvat este raz? nieje problem, ja osobne toto nevnimam ako dovod preco by som mal jazdit a krcit sa v mensom aute.
Ako priklad dam BMW 3 - ktore je pre vecsinu este stale dost velke - v ktorych som sedel, konkretne E36/E46/F31 a vadilo mi to, ze som si tam nedokazal tak pohodlne sadnut ako vo svojom a na tom som si zakladal pri vybere auta.
Niekomu sa staci odviezt z bodu A do B a je spokojny, k tomu mu staci male auto hoci aj nepohodlne, a niketo si zaklada na komforte a niekto dalsi zase na niecom uplne inom.
Ono treba si aj uvedomit ze kazdy ma ine priority, a nezatracovat hned lebo tamten toto a ten hento.
A v aute jazdim sam, ako bolo tiez spomenute ze vo vecsine aut sedi len jedna osoba.
Dalsi fakt je to co teraz spomenul Snake ze niekto berie auto ako spotrebny material niekto ako hoby a niekto ako investiciu.
Prave to velakrat zapricinuje zly uhol pohladu suseda co si prave kupil nove super rodinne auto na lizing za 20 litrov viazany na 10 rokov a sused naproti sa vozi v jazdenej 7-me/A8/S-ku za polovicnu cenu.
A nedokaze pochopit ze napriek tomu ze tie auta maju cez 10 rokov su podstatne komfortnejsie ako to jeho nove super rodinne auto.
Mam BMW 5 r.v. 2002, dlzka 4,7 metra aj nejake drobne v prevedeni sedan (naschval pisem sedan a nie limuzina lebo je to este stale mid-size trieda auta!! zdroj)
To auto som kupoval hlavne koly vyssiemu komfortu pocas jazdy ktory to auto narozdiel od beznych rodinnych a mestkych aut bezpochyby ma.
Praktyckost pri parkovani alebo vseobecne ma nejak netrapi, treba sa pri parkovani zase pohnut dopredu a nacuvat este raz? nieje problem, ja osobne toto nevnimam ako dovod preco by som mal jazdit a krcit sa v mensom aute.
Ako priklad dam BMW 3 - ktore je pre vecsinu este stale dost velke - v ktorych som sedel, konkretne E36/E46/F31 a vadilo mi to, ze som si tam nedokazal tak pohodlne sadnut ako vo svojom a na tom som si zakladal pri vybere auta.
Niekomu sa staci odviezt z bodu A do B a je spokojny, k tomu mu staci male auto hoci aj nepohodlne, a niketo si zaklada na komforte a niekto dalsi zase na niecom uplne inom.
Ono treba si aj uvedomit ze kazdy ma ine priority, a nezatracovat hned lebo tamten toto a ten hento.
A v aute jazdim sam, ako bolo tiez spomenute ze vo vecsine aut sedi len jedna osoba.
Dalsi fakt je to co teraz spomenul Snake ze niekto berie auto ako spotrebny material niekto ako hoby a niekto ako investiciu.
Prave to velakrat zapricinuje zly uhol pohladu suseda co si prave kupil nove super rodinne auto na lizing za 20 litrov viazany na 10 rokov a sused naproti sa vozi v jazdenej 7-me/A8/S-ku za polovicnu cenu.
A nedokaze pochopit ze napriek tomu ze tie auta maju cez 10 rokov su podstatne komfortnejsie ako to jeho nove super rodinne auto.
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
Cela tato tema je taka, ze to moze vymysliet len shiro Jeden utraca za auto, iny ma fotak, dalsi udice, ja mam stereo . . . kazdy ma nejaku "uchylku", ktora ho bavi.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
presne, sme na PC fore kde vacsina z nas investuje nemale prachy do PC, co by tiez niekto mohol oznacit za totalny nezmysel
myslim ze sa tu najde vela ludi co auto nema ako dopravny prostriedok, ale ako lifestyle prvok, ako hobby, atd. ja osobne si na aute dam zalezat (aj ked kvoli rozpoctu mam "len" 15-rocnu astru, pretoze za tie prachy kupovat nieco luxusnejsie je samovrazda a na servise by som preplatil hodnotu auta, cest vynimkam, obcas sa da natrafit na dobry kus zaujimavejsich aut za tie prachy - ~2000,-)
riesit neprijemne zvuky radiom, no to gratulujem, taki ako ty mi najviac vadia, a ked budes predavat to auto budes tvrdit ze je v 100% tech.stave, lebo ty to nevnimas... neviem, ale ja osobne ked mi nieco zacne skripat, klepat, buchat, rezonovat, okamzite riesim. ano, patrim k tym co kvoli rezonacii interierovych panelov rozobere pol interieru a snazi sa najst pricinu a odstranit ju, lebo take zvuky v aute nemaju co robit. a obvykle ma to dokopy nic nestoji, mozno kupim nejaky plastovy uchyt c sa urval, alebo nieco dotiahnem, minam len cas.
Podotykam ti jednu vec - ked ma niekto na auto ako A8 (a neberme do uvahy 20-rocne hrkalky za par supiek ale par rocne auta resp. nove), tak ma tak tazko v <> ci mu to namiesto fabiovych 7 zerie 10-15l po meste, aj tak na dialnici budu mat nizsiu spotrebu
ale napriek tomu, musim povedat ze male auta do mesta su fajn, ako som uz pisal. ale ked nemozem mat dve auta a vyberat si, pripadne ked nebyvam priamo v BA a dochadzam, ja osobne by som preferoval hned nieco slusnejsich rozmerov.
inac, nechce sa mi hladat, niekto spominal ze ma grand voyagery dva, mozes mi do ss hodit ake rocniky, ake motory, co sa zvykne kazit, na co davat pozor? tych aut som sa trochu bal nakolko s nimi nemam skusenosti ani nikto znami, ale pomer cena/vybava/velkost je velmi dobry, tak chcem vediet ci to zaradit do uzsieho vyberu ked najblizsie pride na vymenu auta
myslim ze sa tu najde vela ludi co auto nema ako dopravny prostriedok, ale ako lifestyle prvok, ako hobby, atd. ja osobne si na aute dam zalezat (aj ked kvoli rozpoctu mam "len" 15-rocnu astru, pretoze za tie prachy kupovat nieco luxusnejsie je samovrazda a na servise by som preplatil hodnotu auta, cest vynimkam, obcas sa da natrafit na dobry kus zaujimavejsich aut za tie prachy - ~2000,-)
riesit neprijemne zvuky radiom, no to gratulujem, taki ako ty mi najviac vadia, a ked budes predavat to auto budes tvrdit ze je v 100% tech.stave, lebo ty to nevnimas... neviem, ale ja osobne ked mi nieco zacne skripat, klepat, buchat, rezonovat, okamzite riesim. ano, patrim k tym co kvoli rezonacii interierovych panelov rozobere pol interieru a snazi sa najst pricinu a odstranit ju, lebo take zvuky v aute nemaju co robit. a obvykle ma to dokopy nic nestoji, mozno kupim nejaky plastovy uchyt c sa urval, alebo nieco dotiahnem, minam len cas.
Podotykam ti jednu vec - ked ma niekto na auto ako A8 (a neberme do uvahy 20-rocne hrkalky za par supiek ale par rocne auta resp. nove), tak ma tak tazko v <> ci mu to namiesto fabiovych 7 zerie 10-15l po meste, aj tak na dialnici budu mat nizsiu spotrebu
ale napriek tomu, musim povedat ze male auta do mesta su fajn, ako som uz pisal. ale ked nemozem mat dve auta a vyberat si, pripadne ked nebyvam priamo v BA a dochadzam, ja osobne by som preferoval hned nieco slusnejsich rozmerov.
inac, nechce sa mi hladat, niekto spominal ze ma grand voyagery dva, mozes mi do ss hodit ake rocniky, ake motory, co sa zvykne kazit, na co davat pozor? tych aut som sa trochu bal nakolko s nimi nemam skusenosti ani nikto znami, ale pomer cena/vybava/velkost je velmi dobry, tak chcem vediet ci to zaradit do uzsieho vyberu ked najblizsie pride na vymenu auta
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
>> Ono treba si aj uvedomit ze kazdy ma ine priority, a nezatracovat hned lebo tamten toto a ten hento.
a hlavne mame rozlicne dukáty. Ono to nie je len o prioritach, som presvedceny ze minimalne 99% majitelov 15rocnej Astry, Corsy, Felicie a podobnych "praktickych mestskych aut" ma nad postelou zavesene plagaty bmw 760il, audi a8l, bentley azure, mercedesov S a neviemcoho este. Nepriznaju to, ale aj oni by si kupili velke auto keby na neho mali.
Jednoduchy princip. Ale to je o inom
Ja som pisal, moja rodina cela jazdi na Voyageroch, vesmes mame 2.5crd (2001-2007) ktory je vzdy manualny a 3.3i benzin (2001-2010) ktory je vzdy automat. Nekazi sa na tom absolutne nic, commonrail to sice je ale s minimalnym tlakom, cerpadla Bosch cp3.1 takze polovicny tlak oproti dnesnym commonrailikom, vstrekovace na diesli padaju tak zhruba po 350.000km, v pripade kvalitnej nafty veselo udrzia cez polmega v milach a stoja 180eur jeden cize nie je to paleta 800,-eur bez dph ako na WV Prassat 2.0tédéí. Je to tazka krava takze predna naprava trpi na stabilizatory, capy (netreba menit cele ramena ako na UberAudi za 2.500eur, staci capiky za 40eur kus), dorazy tlmicov (23eur kus) a tlmice samotne (zvyknu otocit stvrt mega a prejst cez STK, zalezi samozrejme mrte na tom po akych jamach jazdis). Celkovo je to kurrrrvadobre vymyslene auto, jednoducha konstrukcia, k niecomu je tam horsi pristup na servis ale inak tazka pohoda, hrubo neuznane auto podobne ako napriklad Citroen C5 - cenovka zdaleka neodraza jeho technologicke kvality, iba oblubenost u ludi kde 2.0tdi passat nikdy nepohori aj keby sa pokazil kazdy desatkrat.
No ale to su ludia, s tym nic nespravis.
a hlavne mame rozlicne dukáty. Ono to nie je len o prioritach, som presvedceny ze minimalne 99% majitelov 15rocnej Astry, Corsy, Felicie a podobnych "praktickych mestskych aut" ma nad postelou zavesene plagaty bmw 760il, audi a8l, bentley azure, mercedesov S a neviemcoho este. Nepriznaju to, ale aj oni by si kupili velke auto keby na neho mali.
Jednoduchy princip. Ale to je o inom
Ja som pisal, moja rodina cela jazdi na Voyageroch, vesmes mame 2.5crd (2001-2007) ktory je vzdy manualny a 3.3i benzin (2001-2010) ktory je vzdy automat. Nekazi sa na tom absolutne nic, commonrail to sice je ale s minimalnym tlakom, cerpadla Bosch cp3.1 takze polovicny tlak oproti dnesnym commonrailikom, vstrekovace na diesli padaju tak zhruba po 350.000km, v pripade kvalitnej nafty veselo udrzia cez polmega v milach a stoja 180eur jeden cize nie je to paleta 800,-eur bez dph ako na WV Prassat 2.0tédéí. Je to tazka krava takze predna naprava trpi na stabilizatory, capy (netreba menit cele ramena ako na UberAudi za 2.500eur, staci capiky za 40eur kus), dorazy tlmicov (23eur kus) a tlmice samotne (zvyknu otocit stvrt mega a prejst cez STK, zalezi samozrejme mrte na tom po akych jamach jazdis). Celkovo je to kurrrrvadobre vymyslene auto, jednoducha konstrukcia, k niecomu je tam horsi pristup na servis ale inak tazka pohoda, hrubo neuznane auto podobne ako napriklad Citroen C5 - cenovka zdaleka neodraza jeho technologicke kvality, iba oblubenost u ludi kde 2.0tdi passat nikdy nepohori aj keby sa pokazil kazdy desatkrat.
No ale to su ludia, s tym nic nespravis.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Obrovske auta a ich vodici v meste :-)
pre zaujimavost a porovanie, spotreba toho benzinu v meste je aka? ratam ze to asi bude niekde cez 10?
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať