Všeobecná diskusia
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Všeobecná diskusia
Osobne nevidím dôvod čipovať hoci aké auto, nie to ešte také staré. Podľa mňa to nestojí za prípadné problémy zo životnosťou auta.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7933
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
http://www.topspeed.sk/hyundai-prezentu ... slepo/6948
ked uz nic tak sa mi paci ten soundtrack na tom
ked uz nic tak sa mi paci ten soundtrack na tom
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Všeobecná diskusia
Dneska som soferoval rapid 1.2 tsi a teda som chcel zistit co tych ludi k tomu autu tak taha.
Bola to verzia 63kw vo vybave ambition ale tak lenive auto som uz dlho nevidel. Jedine z coho som bol fakt prekvapeny je priestor na zadnych sedadlach lebo som mal pred kolenami dobrych 7-8cm. Ale ten motor... Skoda reci.
Bola to verzia 63kw vo vybave ambition ale tak lenive auto som uz dlho nevidel. Jedine z coho som bol fakt prekvapeny je priestor na zadnych sedadlach lebo som mal pred kolenami dobrych 7-8cm. Ale ten motor... Skoda reci.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Tak aj ja sa pochvalim mojimi dnesnym zazitkom. Benzinovy Peugeot Partner 1.4 asi z '96. Co mohlo buchat buchalo, co mohlo byt dojebabrane bolo. Akceleracia a zatah 0 bodov, jednotku som tocil a tlacil ocami, aby sa rozgulalo aspon na 30, dvojka ziadna akceleracia, iba hukot strasne som sa na tom bavil, aky to je serbel. To si neviem predstavit co to bude robit, ked do toho nalozim 500 kg materialu
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Ťahá ich to k rapidu asi to že je to škodovka, má to kufor a je to "lacné"
Ale 63kW je ozaj málo, aj keď to auto má do 1,2 tony... Pre normálne vozenie by som asi ani ja nepozeral po nižšom ako 1.2 77kW, už len podľa tabuliek to zrýchľuje o 1,5s lepšie...
Ale 63kW je ozaj málo, aj keď to auto má do 1,2 tony... Pre normálne vozenie by som asi ani ja nepozeral po nižšom ako 1.2 77kW, už len podľa tabuliek to zrýchľuje o 1,5s lepšie...
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2283
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
1,2 Turbo nikdy, precitajtesi ake krasne problemy ma ten motor.
Kamarat dostal sluzobnu fabku 1,2 Tsi 63 kW a chlapec usmazil turbo po 15000 km. Nasraty bol ako svina, nechalo ho to stat v strede dialnice a nepohnes sa. 2-krat dostal neaku chybu z riadiacej zablokovalo motor a smola v strede pristavaku (dalsi luxus), dovod bolo neake cidlo na sani + totalne zaprasene sanie kvoli skvelo spravenemu ERG ventilu, ktory sa mu mimochodom zasekol ked zdochlo turbo a vy*rali sa na to v servise to riesit, aj ked to zevraj ma byt v navode. Mal najazdenych 22 000. Povedal skodovna VW , SEAT, nikdy s turbom. Presadil si Hunday s 1,6 atmosferakom a je spokojny. Spotreba rovnaka. Tak nech mu to vydrzi.
Kamarat dostal sluzobnu fabku 1,2 Tsi 63 kW a chlapec usmazil turbo po 15000 km. Nasraty bol ako svina, nechalo ho to stat v strede dialnice a nepohnes sa. 2-krat dostal neaku chybu z riadiacej zablokovalo motor a smola v strede pristavaku (dalsi luxus), dovod bolo neake cidlo na sani + totalne zaprasene sanie kvoli skvelo spravenemu ERG ventilu, ktory sa mu mimochodom zasekol ked zdochlo turbo a vy*rali sa na to v servise to riesit, aj ked to zevraj ma byt v navode. Mal najazdenych 22 000. Povedal skodovna VW , SEAT, nikdy s turbom. Presadil si Hunday s 1,6 atmosferakom a je spokojny. Spotreba rovnaka. Tak nech mu to vydrzi.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
Re: Všeobecná diskusia
Dôležité je to slovo "služobnú"Tomasjerry napísal:...
Kamarat dostal sluzobnu fabku 1,2 Tsi 63 kW a chlapec usmazil turbo po 15000 km...
Každopádne staré TSI bez debaty hromádka problémov, s tým súhlasím na 105%
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
Tak dnes ma prekvapila kontrolka motora, plus pár sekúnd po naštartovaní šiel motor asi len na 3 valce... Zaujímavé, že tá kontrolka sa až neskôr rozsvietila... Nuž večer napichnem diagnostiku tak držte palce nech tam je niečo rozumne a finančne nenáročné
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2283
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
Nove TSi vobec niesu v poho Maju skoro rovnaku hmotnost ako 1,2 HTP, takze o ich zivotnosti dost pochybujem. Este donedavna som pracoval v automitove a zasol som nad niektorymi uspornymi opatreniami, ktore boli zavadzane v ramci setrenia nakladov
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
aky vplyv ma hmotnost na zivotnost motorov ?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
cim menej materialu = tym nizsia hmotnost
ak pouzijes vyssie tlaky pri identickom materialy, zvysujes pravdepodobnost poskodenia (za predpokladu, ze povodny blok nebol predimenzovany - co v dnesnych dobach setrenia na kazdej pi..vine je nepravdepodobne)
plus je malo pravdepodobne, ze tam pouziju nejaky solidny material (na lowcost afto) s dobrym pomerom pevnost/hmotnost, skor je pravdepodobne, ze tam drbnu klasicku zliatinu a uberu 5mm zo steny ... z kazdej ...
ak pouzijes vyssie tlaky pri identickom materialy, zvysujes pravdepodobnost poskodenia (za predpokladu, ze povodny blok nebol predimenzovany - co v dnesnych dobach setrenia na kazdej pi..vine je nepravdepodobne)
plus je malo pravdepodobne, ze tam pouziju nejaky solidny material (na lowcost afto) s dobrym pomerom pevnost/hmotnost, skor je pravdepodobne, ze tam drbnu klasicku zliatinu a uberu 5mm zo steny ... z kazdej ...
lava, prava, lava, prava ...
Re: Všeobecná diskusia
mojim sedliackym rozumom mi vychadza ze lahsie motory su aj mensie a teda sa to teplo rozklada na mensej ploche ktora bude o to teplejsia, co teda velmi neprospieva zivotnosti toho motora
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
aky je dobry sucasny atmosferak so spotrebou tak 6L?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
1.0
tolko mam cca spotrebu na mojom ked sa neponahlam velmi a to v meste
len ci sa to este vyraba
tolko mam cca spotrebu na mojom ked sa neponahlam velmi a to v meste
len ci sa to este vyraba
Spoiler: ukázať