Hatchback, benzín 15k - 17k
Hatchback, benzín 15k - 17k
Zdravím páni.
Inšpiroval som sa vedľajšou témou kde sa rozbehla celkom slušná debata, preto by som rád videl aj nejaké názory na jeden aktuálny "problém".
Konkrétne: hľadá sa hatchback o veľkosti (triedy) Golf s nasledovnými približnými požiadavkami
- benzín (väčšinou krátke až kratšie trasy, ročný nájaz 10 - 12 tis. km)
- veľkosť Golfu (a pod, napr. Focus...), 5 dverí
- cena okolo 15k až 17k, možno pár stovák navyše, financovanie "na tretiny" a obdobné
- z výbavy - tempomat, všetká bezpečnostná elektronika, el. okná všade, schopnejšie rádio, kožený multif. volant, páka, cúvacie senzory, automatická klíma, aut. stmievané zrkadlo, stredová opierka
- sklopné sedadlá, použiteľný kufor, dostatok odkladacích priestorov pre vodiča (rozumej - viac ako len na jednu fľašu vody)
Z úvahy sú vylúčené napr.: nový 308 (interiér), Fiaty, Citroeny, Honda Civic (dizajnový paškvil), Rapid, BMW1 (malé), ...
Uvažované sú napr:
- Seat Leon, Ford Focus, Opel Astra, Mazda 3, VW Golf, Hyundai i30, Renault Megane, Toyota Auris, ...
Pre ktoré z nich by ste sa rozhodli vy a prečo?
Inšpiroval som sa vedľajšou témou kde sa rozbehla celkom slušná debata, preto by som rád videl aj nejaké názory na jeden aktuálny "problém".
Konkrétne: hľadá sa hatchback o veľkosti (triedy) Golf s nasledovnými približnými požiadavkami
- benzín (väčšinou krátke až kratšie trasy, ročný nájaz 10 - 12 tis. km)
- veľkosť Golfu (a pod, napr. Focus...), 5 dverí
- cena okolo 15k až 17k, možno pár stovák navyše, financovanie "na tretiny" a obdobné
- z výbavy - tempomat, všetká bezpečnostná elektronika, el. okná všade, schopnejšie rádio, kožený multif. volant, páka, cúvacie senzory, automatická klíma, aut. stmievané zrkadlo, stredová opierka
- sklopné sedadlá, použiteľný kufor, dostatok odkladacích priestorov pre vodiča (rozumej - viac ako len na jednu fľašu vody)
Z úvahy sú vylúčené napr.: nový 308 (interiér), Fiaty, Citroeny, Honda Civic (dizajnový paškvil), Rapid, BMW1 (malé), ...
Uvažované sú napr:
- Seat Leon, Ford Focus, Opel Astra, Mazda 3, VW Golf, Hyundai i30, Renault Megane, Toyota Auris, ...
Pre ktoré z nich by ste sa rozhodli vy a prečo?
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7932
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
ak by som chcel ist do VAGu, tak beriem leona, lenze tam je dodrbkany ten kufor (maly, vysoka hrana)
cena/vybava su na tom najlepsie asi i30/ceed, skus to zbezne pozriet (hmm, ceedka je o tisicku drahsia ako i30 momentalne)
v top vybave tam mas pri i30 1.6tke (99kw) za 16990e
pomaly vsetko okrem xenonov, metalizy, el. park brzdu (to moze byt dobra sranda), zadnu parkovaciu kamerku, navigacia je +1k, ale neviem aky tam je kufor v ramci triedy
http://www.hyundai.sk/files/download/mo ... 014-q2.pdf
- nova mazda 3 je pekna, co som pocul fajn vozenie, len pride mi taka ako keby prilis dlha, proste mi ta kapota nesedi k zvysku auta
- golf je cenovo podla mna predrazeny (//edit, to co som tu napisal )
cena/vybava su na tom najlepsie asi i30/ceed, skus to zbezne pozriet (hmm, ceedka je o tisicku drahsia ako i30 momentalne)
v top vybave tam mas pri i30 1.6tke (99kw) za 16990e
pomaly vsetko okrem xenonov, metalizy, el. park brzdu (to moze byt dobra sranda), zadnu parkovaciu kamerku, navigacia je +1k, ale neviem aky tam je kufor v ramci triedy
http://www.hyundai.sk/files/download/mo ... 014-q2.pdf
- nova mazda 3 je pekna, co som pocul fajn vozenie, len pride mi taka ako keby prilis dlha, proste mi ta kapota nesedi k zvysku auta
- golf je cenovo podla mna predrazeny (//edit, to co som tu napisal )
Naposledy upravil/-a LordKJ v Ne 11. Máj, 2014, 20:23, upravené celkom 1 krát.
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
Možno zbytočná otázka, ale aj tak sa spýtam:
Nechceš radšej Kombi???
Ja som kedysi o kombi nechcel ani počuť a teraz si to neviem vynachváliť. Aj keď podstatnú časť roka vozím vzduch, ak potrebujem dačo odviesť (dovolenka, skriňa atď.) nahádžem všetko do kufra a idem.
Táto nižšia stredná trieda miestom v kufri zrovna neovplýva, takže skôr by som volil kombi verziu vo všetkých spomínaných modeloch.
Taká i30 kombi s 1,6MPI nemusí byť zlá voľba, aj keď dizajnovo mi viac sedí Seat Leon.
Nechceš radšej Kombi???
Ja som kedysi o kombi nechcel ani počuť a teraz si to neviem vynachváliť. Aj keď podstatnú časť roka vozím vzduch, ak potrebujem dačo odviesť (dovolenka, skriňa atď.) nahádžem všetko do kufra a idem.
Táto nižšia stredná trieda miestom v kufri zrovna neovplýva, takže skôr by som volil kombi verziu vo všetkých spomínaných modeloch.
Taká i30 kombi s 1,6MPI nemusí byť zlá voľba, aj keď dizajnovo mi viac sedí Seat Leon.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: Št 11. Nov, 2004, 14:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
Ja by som siel do Mazdy 3 s 2,0 benzinom. Pre mna osobne super design, dostatok miesta, 2,0 atmosfera
Ako druhe by som radil asi i30, celkom sympaticke vozitko a aj nejaky "normalny" motor by sa tam nasiel.
Ako druhe by som radil asi i30, celkom sympaticke vozitko a aj nejaky "normalny" motor by sa tam nasiel.
MB: ASRock 890GX EXTREME3 CPU: AMD Phenom II X6 1055T + Gelid Tranquillo
RAM: 2 x Corsair XMS3 4GB (Kit 2x2GB) 1600MHz DDR3, CL9
VGA: Gainward GT240 1024MB GDDR5 SSD: Intel X25-V 40GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB
Zdroj: Seasonic S12II-520 Case: Antec 300 LCD: Samsung 2443BW
RAM: 2 x Corsair XMS3 4GB (Kit 2x2GB) 1600MHz DDR3, CL9
VGA: Gainward GT240 1024MB GDDR5 SSD: Intel X25-V 40GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB
Zdroj: Seasonic S12II-520 Case: Antec 300 LCD: Samsung 2443BW
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
Leon je pekny, ale tam ziadny iny benzin ako TSI nekupis, a niektori maju k tym motorom silnu averziu. Focus v klasickej verzii ma velmi maly kufor (ako fabia), navyse okrem 1.0 Ecoboost nemas vyber. Preco nemas kiu ceed medzi alernativami? podla mna je to auto posobi ovela lepsie ako i30 za velmi porovnatelnu cenu. z i30 mam taky lacny pocit. o opel astra tu na fore velmi nepocut, tak sam by som bol zvedavy na nazory. atmosfera 1.6 jazdila v predchadzajicich Astra H velmi slusne (mali sme ich vo firme), aj ked spotreba na moj vkus trosku vyssia (neviem kolko, nemali palubny pocitac, ale pripadalo mi to vyssie ako civicy 1,8).
auris podla toho co som cital ma dost pohodlny podvozok, co by mne trosku vadilo, lebo tad beriem zakruty ostrejsie.
na mna najlepsie posobi Mazda 3, keby to malo aj kombi tak je mojim horucim kandidatom na nove auto na ktore sa odhodlavam uz asi tri roky.
inac to kombi davam fakt na zvazenie, neviem na kolko rokov to auto planujes, ale raz ked pride rodina tak to bude uzitocne, a lepsie kupit teraz kym este financie povoluju
auris podla toho co som cital ma dost pohodlny podvozok, co by mne trosku vadilo, lebo tad beriem zakruty ostrejsie.
na mna najlepsie posobi Mazda 3, keby to malo aj kombi tak je mojim horucim kandidatom na nove auto na ktore sa odhodlavam uz asi tri roky.
inac to kombi davam fakt na zvazenie, neviem na kolko rokov to auto planujes, ale raz ked pride rodina tak to bude uzitocne, a lepsie kupit teraz kym este financie povoluju
Spoiler: ukázať
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
co tak honda civic 1.8, mitsubishi lancer 1.8?
lancer vo fullke za 17.500
honda v 2 stp vybavy za 18.000
lancer vo fullke za 17.500
honda v 2 stp vybavy za 18.000
Spoiler: ukázať
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: Št 11. Nov, 2004, 14:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
Civic mal vyluceny hned v prvom poste kvoli designu, co aj docela chapem, ten zadok ani ja neviem uplne prekusnut. Inak super auto. Ale napriklad Civic tourer vyzera podla mna super a ma to velmi slusny kufor, ale tam je zas mimo cenovka...
MB: ASRock 890GX EXTREME3 CPU: AMD Phenom II X6 1055T + Gelid Tranquillo
RAM: 2 x Corsair XMS3 4GB (Kit 2x2GB) 1600MHz DDR3, CL9
VGA: Gainward GT240 1024MB GDDR5 SSD: Intel X25-V 40GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB
Zdroj: Seasonic S12II-520 Case: Antec 300 LCD: Samsung 2443BW
RAM: 2 x Corsair XMS3 4GB (Kit 2x2GB) 1600MHz DDR3, CL9
VGA: Gainward GT240 1024MB GDDR5 SSD: Intel X25-V 40GB HDD: Samsung SpinPoint F3 1TB
Zdroj: Seasonic S12II-520 Case: Antec 300 LCD: Samsung 2443BW
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
Vyjadrím sa asi postupne
Leon som pozeral veľmi vážne, pekný zvonka, jazdí fajn, praktický celkom dobre, akurát ten prístup do kufra. Interiér a niektoré detaily ale dosť lacné, kazilo to trocha dojem z fajn auta. Musí mať FullLED aby vyzeral dobre.
i30 sa priznám som neskúšal ešte, bojím sa ale že ten dnes pekný dizajn bude o dva roky vyzerať proste veľmi chabo. Vnútri sa mi až tak nepáči, aj keď materiály fajn. Motory 1,6 88kw alebo skôr 99kw, ale nechajú si za to fajn zaplatiť aj potom...
Kombi nechcem.
Mazda 3, 2,0 88kw - to auto sa mi páčilo hneď ako som ho videl prvý krát na fotkách, potom vo Frankfurte a aj naživo na cestách, prosto som ho chcel mať, ale...šiel som si s triezvou hlavou ešte raz auto "ohmatať" ku predajcovi, a je tam proste pár detailov ktoré asi budú žrať nervy keď človeku auto zovšednie (odkladacie priestory, lakťová opierka, dlhý predok, klaustrofóbne zadné sedenie, niekedy lacné detaily). Nehovoriac o tom, keď zájdem na diskusné fórum a vidím ako ľudia po 4000km riešia ochranu podvozku proti hrdzi a vytlmujú auto voči hluku... no neviem
Focus som mal pár mesiacov služobne, ale v dýzli. Auto na jazdenie skvelé, interiér hrozný, sedenie super, kufor okej. Ale škoda len toho 1,0 ecoboost (aj keď všetka česť, bavilo ma s ním jazdiť na C-Maxe) a 1,6 je už drahá. Focus ako bol môj obľúbenec asi mimo hru.
Astra fajn vozenie, mal som tú česť s benzínom aj dieslom. Troch slabšie čo sa miesta vzadu týka, auto cítiť že je ťažké a 1,4 turbomotory by si pýtali trocha zmodernizovať. Uvidíme, ceny sú dobré, má prísť facelift / nový model.
Hodna Civic keby nebola tak ohavná tak je horúci kandidát.
Lancer je úplne mimo - sedan nechcem, hatch vyzerá strašne. Interiér už musím povedať by si zaslúžil niečo modernejšie, 1,8 motor skôr na točenie nad 4000... nie, Lancer proste nie, okrem dizajnu (sedan) nemá pre mňa nič.
Ešte ten Auris, len keby nerobili hoši dizajnéri také "zaujímavé" tvary...zvonka aj zvnútra vyzerá proste divne. Predošlého v 1,6 97kw som jazdil pár mesiacov, veľmi príjemný motor.
Leon som pozeral veľmi vážne, pekný zvonka, jazdí fajn, praktický celkom dobre, akurát ten prístup do kufra. Interiér a niektoré detaily ale dosť lacné, kazilo to trocha dojem z fajn auta. Musí mať FullLED aby vyzeral dobre.
i30 sa priznám som neskúšal ešte, bojím sa ale že ten dnes pekný dizajn bude o dva roky vyzerať proste veľmi chabo. Vnútri sa mi až tak nepáči, aj keď materiály fajn. Motory 1,6 88kw alebo skôr 99kw, ale nechajú si za to fajn zaplatiť aj potom...
Kombi nechcem.
Mazda 3, 2,0 88kw - to auto sa mi páčilo hneď ako som ho videl prvý krát na fotkách, potom vo Frankfurte a aj naživo na cestách, prosto som ho chcel mať, ale...šiel som si s triezvou hlavou ešte raz auto "ohmatať" ku predajcovi, a je tam proste pár detailov ktoré asi budú žrať nervy keď človeku auto zovšednie (odkladacie priestory, lakťová opierka, dlhý predok, klaustrofóbne zadné sedenie, niekedy lacné detaily). Nehovoriac o tom, keď zájdem na diskusné fórum a vidím ako ľudia po 4000km riešia ochranu podvozku proti hrdzi a vytlmujú auto voči hluku... no neviem
Focus som mal pár mesiacov služobne, ale v dýzli. Auto na jazdenie skvelé, interiér hrozný, sedenie super, kufor okej. Ale škoda len toho 1,0 ecoboost (aj keď všetka česť, bavilo ma s ním jazdiť na C-Maxe) a 1,6 je už drahá. Focus ako bol môj obľúbenec asi mimo hru.
Astra fajn vozenie, mal som tú česť s benzínom aj dieslom. Troch slabšie čo sa miesta vzadu týka, auto cítiť že je ťažké a 1,4 turbomotory by si pýtali trocha zmodernizovať. Uvidíme, ceny sú dobré, má prísť facelift / nový model.
Hodna Civic keby nebola tak ohavná tak je horúci kandidát.
Lancer je úplne mimo - sedan nechcem, hatch vyzerá strašne. Interiér už musím povedať by si zaslúžil niečo modernejšie, 1,8 motor skôr na točenie nad 4000... nie, Lancer proste nie, okrem dizajnu (sedan) nemá pre mňa nič.
Ešte ten Auris, len keby nerobili hoši dizajnéri také "zaujímavé" tvary...zvonka aj zvnútra vyzerá proste divne. Predošlého v 1,6 97kw som jazdil pár mesiacov, veľmi príjemný motor.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
Civic na fotkach zle, ale nazivo v tmavo sivej vyzera dobre, treba zvyknut.
Mazda 3 parametrami fajn, len niektore detaily v interiery zle, vraj nehrdzaveju, ale je to predsa nove auto
Od toyo jedine corrolu, co asi nehces s 1,6 valvematic
Focus 1.0 ecoboost som jazdil teraz na kvazi driving academy, interier dost v poho, ale ten motor nic moc.
Mazda 3 parametrami fajn, len niektore detaily v interiery zle, vraj nehrdzaveju, ale je to predsa nove auto
Od toyo jedine corrolu, co asi nehces s 1,6 valvematic
Focus 1.0 ecoboost som jazdil teraz na kvazi driving academy, interier dost v poho, ale ten motor nic moc.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- Eddward
- Používateľ
- Príspevky: 2071
- Dátum registrácie: Pi 07. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice-okolie
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
Astru "H" mame doma par rokov. Je to dobre auto, uz mierne starsi typ, hoci sa dlho predava/l posledne s faceliftom. Ale naozaj ta vaha tam je vyssia a potrebuje to silnejsi motor ako by sa mohlo zdat.
Novym modelom by mala byt Astra "J" uz mozno aj s nejakym faceliftom. Urcite nezaskodi sa poobzerat po nej.
Novym modelom by mala byt Astra "J" uz mozno aj s nejakym faceliftom. Urcite nezaskodi sa poobzerat po nej.
Core i7 8700K @ 4.8 Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI RTX 2080 GAMING X TRIO | Crucial MX500 2TB SSD
Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W10 x64 Pro v1809 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W10 x64 Pro v1809 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
To auto aj naživo vyzerá veľmi zle, Honda neHonda, načo si zvykať keď je možnosť mať auto ktoré sa človeku páči na prvý pohľad, všakChris napísal:Civic na fotkach zle, ale nazivo v tmavo sivej vyzera dobre, treba zvyknut.
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
Lancer Sedan nechces kvoli kufru ci? ked to porovnam s ostatnymi tak je natom viac nez dobre
lancer: 400l
focus 4 dver: 421l
focus 5dver: 316
seat leon: 380l
hyundai i30:378l
astra: 380
oproti ostatnym ma trocha horsie robeny otvor kufra kedze to je sedan ale zase tam narves toho dost (ze vraj aj kocik + veci)
a s tym motorom sa dost, teda moc mylis..idealne skusit ale ver tomu, ze v meste das malokedy (citaj skoro nikdy) nad 4000ot
4000ot v Prahe vyuzijem max tam kde je 70tka a potiahnem si to na 2jke.
3jka nad 4000ot=90km
inak v meste do 3000ot max a uplne staci...nad 4k tocis mimo mesta a dialnicu a vtedy to zase stoji zato
ak si rad zajazdis a mas rad rychlu jazdu, prejzdy zakrutami tak s tych aut co si napisal, je natom lancer najlepsie.
Navyse ma vypinatelne (uplne) protismykove - nezaplo sa mi ani pri hodinach (na kurze bezpecnej jazdy) takze ked si chces zajazdit da sa.
a zo zapnutim protismykovym utrhnut lancera je skoro nemozne, takze vysantit sa da az az...
navyse to je spolahlivy japonec s neskutocne dobrym dizajnom
lancer: 400l
focus 4 dver: 421l
focus 5dver: 316
seat leon: 380l
hyundai i30:378l
astra: 380
oproti ostatnym ma trocha horsie robeny otvor kufra kedze to je sedan ale zase tam narves toho dost (ze vraj aj kocik + veci)
a s tym motorom sa dost, teda moc mylis..idealne skusit ale ver tomu, ze v meste das malokedy (citaj skoro nikdy) nad 4000ot
4000ot v Prahe vyuzijem max tam kde je 70tka a potiahnem si to na 2jke.
3jka nad 4000ot=90km
inak v meste do 3000ot max a uplne staci...nad 4k tocis mimo mesta a dialnicu a vtedy to zase stoji zato
ak si rad zajazdis a mas rad rychlu jazdu, prejzdy zakrutami tak s tych aut co si napisal, je natom lancer najlepsie.
Navyse ma vypinatelne (uplne) protismykove - nezaplo sa mi ani pri hodinach (na kurze bezpecnej jazdy) takze ked si chces zajazdit da sa.
a zo zapnutim protismykovym utrhnut lancera je skoro nemozne, takze vysantit sa da az az...
navyse to je spolahlivy japonec s neskutocne dobrym dizajnom
Spoiler: ukázať
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
Sedan proste nie, mám teraz také auto a jednoducho mi to nevyhovuje.
A Lancer akokoľvek vyzerá dobre zvonka, vnútri sa (mne osobne) už nepáči. A divoko nejazdím, takže nejaké "šantenie" je mimo mňa
Viem že máš svojho Lancera rád, ale to auto proste sa nehodí odporúčať každému.
Čo sa toho motora týka, myslel som to že skutočne ožíva až niekde za 4000, viem že sem tam sa ľudia trocha sťažovali že pod tým je trocha mdlý.
A Lancer akokoľvek vyzerá dobre zvonka, vnútri sa (mne osobne) už nepáči. A divoko nejazdím, takže nejaké "šantenie" je mimo mňa
Viem že máš svojho Lancera rád, ale to auto proste sa nehodí odporúčať každému.
Čo sa toho motora týka, myslel som to že skutočne ožíva až niekde za 4000, viem že sem tam sa ľudia trocha sťažovali že pod tým je trocha mdlý.
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
to auto odporucam "kazdemu" lebo za tie prachy dostane velmi velmi dobre auto co aj nieco vydrzi (retaz namiesto remena)a kazdy kto ho ma tak to je dlhotrvajuca laska :o)
bezpecne jak prasa (7 airbagov, protismykove, utrhnut sa pri beznej jazde ani neda)
na mitsu fore, jeden chalan natom uz nabehal 200k a za opravy dal to co pri inych autach das to 100k
ok sedan nie, akurat neviem v com maju teda ostatne auta vyhodu? v kufri to nieje, slabsie motory, dizaj tiez nie (ano viem individualne)
ale choice is yours
bezpecne jak prasa (7 airbagov, protismykove, utrhnut sa pri beznej jazde ani neda)
na mitsu fore, jeden chalan natom uz nabehal 200k a za opravy dal to co pri inych autach das to 100k
ok sedan nie, akurat neviem v com maju teda ostatne auta vyhodu? v kufri to nieje, slabsie motory, dizaj tiez nie (ano viem individualne)
ale choice is yours
Spoiler: ukázať
Re: Hatchback, benzín 15k - 17k
V limitovanom cenniku stoji 1,6 ecoboost championx 18690,-. Podla mna by si este nejaku zlavu u predajcu dostal, za opytanie nic nedas, ako hovoria bratia Cesi "lina huba, hole nestesti"Gudas napísal:...
Focus som mal pár mesiacov služobne, ale v dýzli. Auto na jazdenie skvelé, interiér hrozný, sedenie super, kufor okej. Ale škoda len toho 1,0 ecoboost (aj keď všetka česť, bavilo ma s ním jazdiť na C-Maxe) a 1,6 je už drahá. Focus ako bol môj obľúbenec asi mimo hru.
...
Spoiler: ukázať