STENLY napísal:po zhliadnutí videa je môj názor taký, že obaja urobili chybu... v jednom momente proste obaja zabočili naraz, jeden doľava a druhý doprava
na konci videa, ked je pohlad na perezov volant, tak on urobil iba jemny ťuk doprava a išiel rovno...
prečo sa ale nedržal vpravo v jazdnej stope ako ten predným nechápem... asi preto do neho massa narazil, lebo počítal, že pôjde v tej stope...
Suhlasím ide to s F1 od desiatich k piatim... Už tie motory, ktoré o dva roky budu 0,9Tce biturbo atď... F1 oznčovaná kedysi ako kráľovská už dávno takou nie je a neviem čo týmto sledujú...??? Obmedzenie testovania, jazdy, tunely... čo z tohto nakoniec vzíde...
"Už tie motory, ktoré o dva roky budu 0,9Tce biturbo" - nie, nebudu. Znizovanie objemu bolo z dovodu, ze prakticky nebol ziadne prekrytie medzi 3.0 V10/2.4 V8 a motormi, co vyrobcovia motorov bezne vyrabali. 1.6 V6 ma aspon-ake take prekrytie aj s komercnou strankou automobiliek. 0.9L motory by znova nemali ziaden prekryv, teda by nemali absolutne ziadny zmysel.
jo, hlavne Ferrari ma tych 1,6 pozehnane ..btw si kukni Renault, ten ma 0,9 motory v cliu v serii. Ale to je uplne jedno. Preco by sa mali sportove pretekarske auta uspokojovat s motormi beznych objemov? Znizovanie nakladov? Konina imho
Nejde len o samotny komercny segment, ale aj o ine kategorie motorsportu. 1.6L Turbo motory mas v F1, WTCC, Rally a mnohych dalsich pridruzenych seriach. Predpoklad je ten, ze bude jednoduchsie pre pripadnych vyrobcov motorov prejst medzi jednotlivymi seriami. Napriklad Honda sa vracia prave vdaka prechodu na 1.6L Turbo motory.
Ide o to, že je královska disciplina, mali by tam byť motoy minimálne 2,5V6 biturbo, proste nie jak v každom jednom inom bežnom športe. Ake motory su v Indycar?
otazka je a vsetci ju cakaju ale este verejne nepadla - vid pravidla
dokedy??
ako po technickej stranke OK, parada 1,6 elektro turbo...ok
ine serie nepozeravam lebo nemaju cim zaujat aj kvoli tomu ze su sterilne a rovnake
myslim ze f1 spodobenim sa s ostatnymi uz nebude nicim vynimocna
12 10 8 valce dosiahli svoj vrchol aj vdaka obmedzeniam, nebolo co ponuknut
f1 uz davno zije len z reklamy a PR dristy a obcasne vydareny pretek jeden za 3mesiace este dokaze oci zalepit...ale je toho cim dalej tym menej
uz neviem ktora to bola GP, mesiac dozadu? pred kanadou nejaka fraska asi ESP, ale z tej nudy som siel varit nejake meso lebo som to fakt nemohol pozerat..a to sa mi stalo po 20rokoch prvykrat
pride mi to ako anglicka futbaova liga kde sa toci nenormalne PR a ako ktosi zadral, v majstrovskom time dal anglican jeden jediny gol
hranie sa na nieco
Pravudpovediac formule pozerám od malička (otec ma na to namotal) ešte pamatám doby ked tam bol Nigel Manzel a vtedy dostali Williamsy motory Honda, ci pana to boli preteky, potom aj Senna vs Prost a pod.
Odkedy odišiel Schumacher (myslím ten prvý odchod) sa frekvencia mojho pozerania F1 znižovala až na sučasnu uroven asi dvoje preteky za sezonu a aj to polovicu (väčšiu) prespím...
A najviac to začalo v sezone par rokov dozadu, kedy zakazali tankovať a formule jazdili v jednom vláčiku za sebou od začiatku do konca... Neviem o čo pánom v F1 ide, ale ak je to odliv divákov, tak sa im to náramne darí...!!!
o akom priblizovani sa k cestnym autam hovorime?? wtf??
sak videli ste auto ktoreho motor ma zivotnost 3000km? o com tu trepete?
ako mozete napisat, ze motor v f1 sa priblizil k cestnym autam?
ved tam je nenormalny rozdiel, uz mlen v zivotnosti mozno 100nasobny....
to nieje ani len zdaleka priblizenie. NIC z toho co sa vyvinie pre f1 nikto nikdy nenasadi do cestneho auta.. mozno o 30rokov ked klesu vyrobne naklady na tu technologiu. ale nikto neda do cestneho auta technologiu, ktora stoji nekrestanske peniaze