World of Tanks (MMO)

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
m4te
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 344
Dátum registrácie: Po 18. Júl, 2011, 01:52
Bydlisko: Praha/Kosice

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa m4te »

M1ch4l napísal:su jednoduchsie a podstatne lacnejsie alternativy ku KV-2. Aj ked nic nie je ako KV-2 :D
napriklad cruiser 2, hetzer, americke low-tiery so 75mm ci akym delom. A tak :)
M5 Stuart s derp gunom je bozsky :)

Inak mna hlavne tesi konecne buff FV4202. Celkom obrovsky skok z 9,3s na 8,6s je podla mna dokazom, aky underpowered ten tank momentalne je.
Spoiler: ukázať
APU AMD A10-5800k | GPU MSI R9 270X Gaming 2GB | MB ASRock FM2A88M Extreme4+ | RAM 2x2GB Kingston 1600MHz CL9 T1 + 2x2GB Corsair XMS3 1600MHz CL9 T2 | PSU Cooler Master Silent Pro M600 | CASE Fractal Design Core 1000 | Storage HDD WD Green 750GB | System HDD Seagate Barracuda 7200.12 500GB [Xilence HD Cooler CL] | SC: Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum Pro
Používateľov profilový obrázok
galen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2237
Dátum registrácie: Št 01. Jún, 2006, 02:00
Bydlisko: Zilina

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa galen »

lava, prava, lava, prava ...
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa crux2005 »

M1ch4l napísal:
reworked following maps: Sacred Valley, Cliff, Sand River, Hidden Village, Erlenberg, El-Halluf, Airport, Komarin
prerobenych 8 map? WTF? Cliff nepotreboval ziadne zmeny, Erlenberg sa menil pred chvilou, Komarin tiez
Sacred Valley som strasne dlho nevidel v hre - nebola ta mapa nahodou stiahnuta?
El Halluf som videl video, vyzera uzasne. No nie je to optimalne (ide o vseobecny problem s prerabkami map)\
Sand River - podla mna velmi zmeny nebolo treba, ale uvidime, som zvedavy
Hidden Village - to iste co Sand River. Jedina chyba tej mapy bola ta obrovska hora
Airport - zasa mapa, ktora nepotrebovala ziadne zmeny?
Sacred Valley bola strašne nevyvážená medzi stranami, Cliff nie je ideálny (najmä pre e-sport), Erlenberg standard asi nie je tak zle na tom, možno len assault/encounter, Komarin totálne domrvili a to isté platí pre Malinovku. Sand River je momentálne nevhodný pre HTs a má málo krytia pred artinami. Hidden Village je IMHO principiálne zlá mapa - artiny vedia skoro všade strieľať, ísť do mesta je zbytočnosť a tanky s dobrým pancierom veže/sklopením dela majú skoro všade veľkú výhodu. Airport? tiež zlá mapa kde sa nedá skoro nič spraviť, ak je viac SPGs, vedia skoro všade strieľať.

Som zvedavý, kedy konečne prerobia Siegfried line a Himmelsdorf, resp. Mines. Na Siegfried nemá zmysel ísť niekde inde ako do mesta, Mines a Himmelsdorf sú príliš malé na T10 15vs.15. Zmeny Murovanky som tiež videl a vyzerajú ok. Už by ostávalo len obdobne zmeniť trochu Prokhorovku = zväčšiť mapu a pridať väčšiu dedinku (problém je, že už je 1km x 1km).
s pozdravom, crux.
Gumkac
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1987
Dátum registrácie: Pi 10. Feb, 2012, 17:01
Bydlisko: bratislava - DL

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Gumkac »

himlac je podla mna akurat, a aj na CW je fajn. tanky sa pekne rozdielia na hrad, ulicku, a kolajnice. velmi dobre sa mi hrava.
Intel i5 13600K + Noctua NH-D14 | ASUS TUF Z690 | ASUS TUF RTX 3070 Ti O8G | 32GB 3600Mhz Kingston | Corsair HX750i | Samsung 980 pro 1TB + 970 evo plus 1TB | NZXT H7 flow | 5x 140mm arctic
LG UltraGear 27GP850-B / Dell U3417W | Logitech G700s + Devis Control | Logitech G915 Tactile | Lenovo T490
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa crux2005 »

Himmelsdorf je naďalej HT mapa, ak tí zahrajú zle, len ťažko to vyhrajú iné tanky.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6682
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa M1ch4l »

zasa nemozes robit mapy, kde by bola artina nepouzitelna. To je podla mna celkom ok, ze artina pokryje takmer celu mapu, ked ich je vela.

No som zvedavy, vacsina zmien bola skor k lepsiemu. Tak uvidim. Situacia s mapami je rozhodne ovela lepsia ako kedysi. Ale uz je map v hre aj dost vela, od toho co vysla 9.1 som hral napr. Arctic len raz. Aj ked teraz moc nehram, lebo nie je cas.

Mne sa momentalne napr. nepaci Severogorsk. Podla mna strasne HT /TD mapa, mapa o pancieri. Pretoze z toho spravili 2 tunely...to tiez nie je dobre.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Razer Huntsman V2 (red linear), Razer Basilisk V3 Pro + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
Spacepen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 843
Dátum registrácie: Št 20. Dec, 2012, 14:46

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Spacepen »

Ja dúfam že opravia pohybujúce sa mŕtvoly tankov a preblikávajúce textúry okien
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5-3570K, Quad Core, 3.40GHz @4.2ghz GPU: Nvidia Geforce 1070TI @1090mhz RAM: Crucial Ballistix sport 8GB (Kit 2x4GB) 1333Mhz MB: MSI Z77A-G45 Z77 HDD: WD Blue 10EZEX 1TB HDD 7200RPM PSU: XFX Core Edition PRO 550 Watt CD: SONY Optiarc AD-5260S SSD: Crucial SSD m4 64GB
Používateľov profilový obrázok
m4te
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 344
Dátum registrácie: Po 18. Júl, 2011, 01:52
Bydlisko: Praha/Kosice

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa m4te »

preblikávajúce textúry okien

O co ide? Nikdy som taky bug nemal.
Spoiler: ukázať
APU AMD A10-5800k | GPU MSI R9 270X Gaming 2GB | MB ASRock FM2A88M Extreme4+ | RAM 2x2GB Kingston 1600MHz CL9 T1 + 2x2GB Corsair XMS3 1600MHz CL9 T2 | PSU Cooler Master Silent Pro M600 | CASE Fractal Design Core 1000 | Storage HDD WD Green 750GB | System HDD Seagate Barracuda 7200.12 500GB [Xilence HD Cooler CL] | SC: Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum Pro
Používateľov profilový obrázok
Spacepen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 843
Dátum registrácie: Št 20. Dec, 2012, 14:46

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Spacepen »

Čo som pozeral majú to opraviť v 0.9.2. Proste ti blikajú okná alebo budovy vyzerajú dosť hrozne, možno mám tento problém len ja ale iba v niektorých mapách, napr. charkov je pre mňa bez problémov
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5-3570K, Quad Core, 3.40GHz @4.2ghz GPU: Nvidia Geforce 1070TI @1090mhz RAM: Crucial Ballistix sport 8GB (Kit 2x4GB) 1333Mhz MB: MSI Z77A-G45 Z77 HDD: WD Blue 10EZEX 1TB HDD 7200RPM PSU: XFX Core Edition PRO 550 Watt CD: SONY Optiarc AD-5260S SSD: Crucial SSD m4 64GB
Používateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2344
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Xeigen »

Nemáš pretaktovanú grafiku ? Keď aj od výrobcu ? Mne to robila moja, trošku som znížil OC a je po probléme.
Používateľov profilový obrázok
Spacepen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 843
Dátum registrácie: Št 20. Dec, 2012, 14:46

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Spacepen »

Ako znížiť oc grafiky? V MSI afterburneri stačí?
Edit// Dal som reset na pôvodné hodnoty, a idem skúsiť ako to vyzerá a dám vedieť, ak sa to vyrieši, tak máš u mňa jedno virtuálne pivo :D
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5-3570K, Quad Core, 3.40GHz @4.2ghz GPU: Nvidia Geforce 1070TI @1090mhz RAM: Crucial Ballistix sport 8GB (Kit 2x4GB) 1333Mhz MB: MSI Z77A-G45 Z77 HDD: WD Blue 10EZEX 1TB HDD 7200RPM PSU: XFX Core Edition PRO 550 Watt CD: SONY Optiarc AD-5260S SSD: Crucial SSD m4 64GB
Používateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2344
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Xeigen »

stačí aj v tom Afterburnery.... na default hodnotách ti to robí ? ak nie, tak mas moc velké OC.
Používateľov profilový obrázok
Spacepen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 843
Dátum registrácie: Št 20. Dec, 2012, 14:46

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Spacepen »

Dal som reset pôvodných hodnôt a je to lepšie ako predtým ale stále ako keby sa prelínajú hrany keď sa hýbem... Napadlo ma ešte nemôže to byť oc cpu? (Taktoval som s oc genie ako noob :D)
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5-3570K, Quad Core, 3.40GHz @4.2ghz GPU: Nvidia Geforce 1070TI @1090mhz RAM: Crucial Ballistix sport 8GB (Kit 2x4GB) 1333Mhz MB: MSI Z77A-G45 Z77 HDD: WD Blue 10EZEX 1TB HDD 7200RPM PSU: XFX Core Edition PRO 550 Watt CD: SONY Optiarc AD-5260S SSD: Crucial SSD m4 64GB
Používateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2344
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Xeigen »

CPU asi nie, skús ešte podtaktovať grafiku.
Používateľov profilový obrázok
Spacepen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 843
Dátum registrácie: Št 20. Dec, 2012, 14:46

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Spacepen »

Stačí iba core clock alebo aj memory clock?
Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i5-3570K, Quad Core, 3.40GHz @4.2ghz GPU: Nvidia Geforce 1070TI @1090mhz RAM: Crucial Ballistix sport 8GB (Kit 2x4GB) 1333Mhz MB: MSI Z77A-G45 Z77 HDD: WD Blue 10EZEX 1TB HDD 7200RPM PSU: XFX Core Edition PRO 550 Watt CD: SONY Optiarc AD-5260S SSD: Crucial SSD m4 64GB

Návrat na "Hry a problémy s nimi"