Gumkac napísal:tak dnes som skoro skolaboval. Tak ono je 2500K na 4,4Ghz bottlenect pre R9 280X ? nech sa na tom WarGamingu poseru, ked WoT ma jedno vlakno... proste GPU mi v hre ide tak na 80%... a samozrejme okolo 40fps
motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Dost zaujimave citanie, nebudem sa tvarit, ze som vsetko pochopil, ale aj z toho co som pochopil mam dost. Proste WG su amateri co mali viacej stastia ako rozumu a talentu (ze prisli s hrou v pravy cas, asi ako kedysi Blizzard s WOW) http://ftr.wot-news.com/2014/07/18/worl ... -analysis/
o tom to v hernom priemysle je
Po technickej stranke je WOT jedna katastrofa, to sa vie uz dlho. No na druhej strane, dobre navrhnuty software vacsinou konci pri programoch typu hello world. Na dobre navrhnuty software tak velky ako je hra moc nie je cas ani ludia (vseobecne, nie len vo WG).
Co ma vsak WG takmer dokonale, je financny system vo WOT. V kombinacii s tym, ze nemaju konkurenciu a ludia (vacsinou, v Rusku extra) maju radi tanky, je WOT jednoducho uspesna hra.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Niekedy fakt rozmyslam, ze niektori "spoluhraci" aktivne pomahaju superom, situacia: Ja v Chi-Ri, spolubojovnik v Rhm., proti nam nacate ISU 152. Idem spoza rohu, vidim ISU na mna nemieri (+ videl som ho predtym vystrelit, takze som pocital s tym, ze mam aj cas kym reloadne), fajn, napumpujem do neho zasobnik a budto ho dorazim, alebo padam prec kym sa otoci a zamieri. Zameriam, uz, uz stlacam spust ked mi tam vbehne Rhm, zdrzim palbu, Rhm. sa po chvilke bez vystrelu zrazu stiahne a ISU uz mieri na mna a ledva vypalim ranu a bum...Viem, mal som sa asi hned stiahnut ako mi tam vbehlo Rhm, ale tak nejak som cakal, ze ked je taky hrr, tak aspon vystreli a to by som ho v pohode dorazil aj keby som len tu ranu stihol.
PS. Ti ludia su uz fakt dementi, pred chvilkou ma jeden zdrbaval, ze som ho v Chi-Ri nepodporil ked spotoval (palili na mna z 3 stran, kedze som velky ako dom a videli ma zjavne cez celu mapu pomaly a musel som sa stiahnut + aj tak by som ich celne nedal). Ked som sa ho spytal, ci hral Chi-Ri, tak vravel, ze hej a ze je to vcelko priemerny tank. No nedalo mi to, pozrel som si jeho staty po bitke a v japonskej linii skoncil na Chi - Nu, no comment. Mohol ho max tak hrat na test servri co ma vypovednu hodnotu nula.
Naposledy upravil/-a constant v Pi 18. Júl, 2014, 16:52, upravené celkom 2 krát.