Superb 3,6 V6 2010+
Re: Superb 3,6 V6 2010+
ono vyraz relativne dobra spotreba je tak ako pre koho, pre snejka je mozno 14 dobra spotreba pre mna je aj 8 vela to bude asi to relativne
osobne myslim ze s V6 3,6l nebude dotycny jazdit ako dochodca
Ale ja netvrdim ze by si to nemal kupit. Pokial ma na to prostriedky a dobre zaraba tak mu ta spotreba bude ako vravis relativne dobra.
Ja som len chcel od niekoho fundovaneho vediet preco sa do takehoto motora nehodi davat plyn, ci to suvisi s tym priamovstrekom alebo niecim inym o com neviem.
osobne myslim ze s V6 3,6l nebude dotycny jazdit ako dochodca
Ale ja netvrdim ze by si to nemal kupit. Pokial ma na to prostriedky a dobre zaraba tak mu ta spotreba bude ako vravis relativne dobra.
Ja som len chcel od niekoho fundovaneho vediet preco sa do takehoto motora nehodi davat plyn, ci to suvisi s tym priamovstrekom alebo niecim inym o com neviem.
Spoiler: ukázať
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Superb 3,6 V6 2010+
Scarinko : Viem, ze davnejsie bol problem prave kvoli priamovstrekovaniu, avsak to uz je vyriesene, ale mozem to overit. Takze nech sa vyjadri Snake.
Re: Superb 3,6 V6 2010+
plyn neee, uvazujem o kombi
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Superb 3,6 V6 2010+
u tohto FSI teda 3.6 priamyvstrek sa montuje LPG tak, ze kazda 3. faza ide na benzin, kvoli prehrievaniu vstrekovacov.
Teda spotrebu pocitaj 60% LPG a cca 40% benzinu. Kde navratnost neni 25tis. km.
Teda spotrebu pocitaj 60% LPG a cca 40% benzinu. Kde navratnost neni 25tis. km.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Superb 3,6 V6 2010+
uz sa robi aj priama prestavba na LPG vstrekovanim kvapalnej fazy, cize odpadava splynovac a LPG sa vstrekuje pomocou benzinovych vstrekovacov a teda ich netreba dodatocne chladic, ale viem ze na 2.0TFSI stala prestavba 2800 takze na 6 valec to bude tipujem tak 3200 a teda jasne ze sa bavime o kvalitnom LPG co tiez nevylucuje ze motor moze umret jazdou na to CNG je setrnejsie ale problem ho natankovat .. ale tie oktany !!
narychlo o tom systeme: http://www.greenfuel.cz/lpg_fsi_tsi.html
narychlo o tom systeme: http://www.greenfuel.cz/lpg_fsi_tsi.html
Spoiler: ukázať
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3772
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Superb 3,6 V6 2010+
v6 ako take nezre moc ked davas pozor
ale ked pozor chvilu nedas za chvilu mas usetreny benzin naftu naspet
ale ked pozor chvilu nedas za chvilu mas usetreny benzin naftu naspet
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
Re: Superb 3,6 V6 2010+
Akykolvek velkoobjemovy benzin od VAGu (4.0, 3.0, 2.7, a aj tieto 3.6VR6) dostavaju take tepelne soky, ze postupom stratia kompresiu, odprasia sa lambdy a podobne. Nestoji to za tie prachy, casom odidu cerpacie jednotky a ECU nema realne live data z cidiel nakolko je oblbovana ECU LPG (ano, ani DTCs). VR6 je speci pripad, nakolko steny maju mensi offset od seba, a casom moze prist k prasknutiu bloku.
Doteraz neexistuje regulator ktory by stihal krmit 4.2V8, FSI nevie nikto nastavit, nikto, ak povie ze vie, ojebava, nakolko FSI pracuje v dvoch rezimoch, homogenny a vrstveny, to sa da iba s benzinom, s plynom nie. Pri FSI nejde ani tak o chladenie vstrekov, ale chladenie stien valcov, tie su totiz na rozdiel od MPI honovane laserom takze maju vyssi teplotny drift smerom von, pri LPG ani nehovoriac.
LPG si davajte do svojich 1.8ciek a podobnych litrovych srand, VAG motory bohuzial na to nie su stavane.
Doteraz neexistuje regulator ktory by stihal krmit 4.2V8, FSI nevie nikto nastavit, nikto, ak povie ze vie, ojebava, nakolko FSI pracuje v dvoch rezimoch, homogenny a vrstveny, to sa da iba s benzinom, s plynom nie. Pri FSI nejde ani tak o chladenie vstrekov, ale chladenie stien valcov, tie su totiz na rozdiel od MPI honovane laserom takze maju vyssi teplotny drift smerom von, pri LPG ani nehovoriac.
LPG si davajte do svojich 1.8ciek a podobnych litrovych srand, VAG motory bohuzial na to nie su stavane.
.
- hopkok
- Používateľ
- Príspevky: 2439
- Dátum registrácie: St 22. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou
Re: Superb 3,6 V6 2010+
Prispejem aj ja, mam v A4-ke 3.0 V6, LPG uz nejakych par tisic km a ziadny problem. Znamy s tym istym motorom ma na LPG uz viac ako 150 000km, okrem toho ze mu to dost odrovnalo benzinove vstrekovace (na benzin iba startuje a prvych par km) no problemo.
150000km pri spotrebe len 10l/100km ak dobre ratam je to 15000 litrov paliva, pri rozdiele cien benzinu a LPG 0,70E, mi vychadza uspora 10500Eur, celkom slusne! LPG ma vyznam prave pre velkoobjemove auta, respektive tam je ta navratnost najrychlejsia.
Keby hned teraz "jebne" 3500Eura do udrzby tak ma stale vo vacku krasnych 7 litrov, za co moze ist 7x na slusnu dovolenku, lietat za kurvami alebo za noc prehrat v kasine.
Btw: s 3.0 V6 od Peugeotu sme najazdili skoro 100 000 km na plyne...uz sa usetrilo viac ako auto stalo ked sme ho kupovali v roku 2009 (o tom sa tu ale nebavime)
Keby sa ti motor hned od sere po 100000km, aj tak sa ti to oplati, aspon podla mna (mam vsetky 3 auta prerobene na LPG) iba maly Honda Jazz vysavacik co je viac zaparkovany ako jazdi zostal Slovnaft friendly
Rozhodne sa nehodlam dotovat v blizkej buducnosti nase predrazene benzinove pumpy.
Moj nazor k teme, kludne ho zober, ak jazdis vela tak LPG to isti, to ze prejdes na nadrz 400km ti moze byt jedno, LPG cerpacka na kazdom rohu.
150000km pri spotrebe len 10l/100km ak dobre ratam je to 15000 litrov paliva, pri rozdiele cien benzinu a LPG 0,70E, mi vychadza uspora 10500Eur, celkom slusne! LPG ma vyznam prave pre velkoobjemove auta, respektive tam je ta navratnost najrychlejsia.
Keby hned teraz "jebne" 3500Eura do udrzby tak ma stale vo vacku krasnych 7 litrov, za co moze ist 7x na slusnu dovolenku, lietat za kurvami alebo za noc prehrat v kasine.
Btw: s 3.0 V6 od Peugeotu sme najazdili skoro 100 000 km na plyne...uz sa usetrilo viac ako auto stalo ked sme ho kupovali v roku 2009 (o tom sa tu ale nebavime)
Keby sa ti motor hned od sere po 100000km, aj tak sa ti to oplati, aspon podla mna (mam vsetky 3 auta prerobene na LPG) iba maly Honda Jazz vysavacik co je viac zaparkovany ako jazdi zostal Slovnaft friendly
Rozhodne sa nehodlam dotovat v blizkej buducnosti nase predrazene benzinove pumpy.
Moj nazor k teme, kludne ho zober, ak jazdis vela tak LPG to isti, to ze prejdes na nadrz 400km ti moze byt jedno, LPG cerpacka na kazdom rohu.
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Superb 3,6 V6 2010+
http://www.autoservispp.sk/lpg-do-auta
Tu je orientačná kalkulačka, koľko cca sa dá ušetriť na LPG. Náklady ale z hlavy neviem povedať, to by som musel overiť, teda ak by mal niekto záujem. Ďalšia výhoda je tá, že už je možnosť montáže vziať na splátky.
Ja som osobne toho názoru, že ak viem, že budem mať auto pár rokov a mám ako taký nájazd, tak LPG sa oplatí, pravda, nie každý motor je možné legálne prerobiť.
Tu je orientačná kalkulačka, koľko cca sa dá ušetriť na LPG. Náklady ale z hlavy neviem povedať, to by som musel overiť, teda ak by mal niekto záujem. Ďalšia výhoda je tá, že už je možnosť montáže vziať na splátky.
Ja som osobne toho názoru, že ak viem, že budem mať auto pár rokov a mám ako taký nájazd, tak LPG sa oplatí, pravda, nie každý motor je možné legálne prerobiť.
- hopkok
- Používateľ
- Príspevky: 2439
- Dátum registrácie: St 22. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou
Re: Superb 3,6 V6 2010+
V dnesnej dobe sa uz da kazdy motor legalne prerobit, ak neni hromadne schvaleny tak cez ingividualne schvalenie (viac papierovaciek a o 100Eur drahsie).
4 valec - cca. 1200E
6 valec - cca. 1400E
4 valec - cca. 1200E
6 valec - cca. 1400E
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Superb 3,6 V6 2010+
Este posledna vec, hovorilo sa tu, ze sa neda prerobit komplet TSI /FSI motor na LPG - DA sa to. Montaz ale stoji viac, cca 2500e + , motor ide potom komplet len na LPG.
Lord: a mas k tomu nejake dovody, preco to nie je dobre?
Lord: a mas k tomu nejake dovody, preco to nie je dobre?
Naposledy upravil/-a Krutibrko v Po 15. Sep, 2014, 14:19, upravené celkom 1 krát.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7932
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Superb 3,6 V6 2010+
i to nehovori, ze je to dobre
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Superb 3,6 V6 2010+
Mne sa paci ako sa zakladatel vlakna pyta na motor a vy mu tu vsetci mudrujete o plyne ked on sam napisal, ze plyn nechce.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Superb 3,6 V6 2010+
>> Akykolvek velkoobjemovy benzin od VAGu (4.0, 3.0, 2.7, a aj tieto 3.6VR6) dostavaju take tepelne soky, ze postupom stratia kompresiu, odprasia sa lambdy a podobne.
a to vsetko len vtedy, ak sa nahodou ten motor nezozerie - vytahana rozvodova retaz, zakusnute ventily do piestov, ojnice cez blok motora von.
Teraz je na dielni Audi A3 3.2 a Phaeton 3.2, obidva znicene motory a to nedostavali nejaky velky knedlik (predpokladam ze od baby s dvomi autosedackami v Phaetone a tachometrom 098.999km od novoty sa neocakava supersportova jazda, ze nie ?).
No VW proste motory umi... aj velkoobjemove aj maloobjemove. Radost prenaramna.
a to vsetko len vtedy, ak sa nahodou ten motor nezozerie - vytahana rozvodova retaz, zakusnute ventily do piestov, ojnice cez blok motora von.
Teraz je na dielni Audi A3 3.2 a Phaeton 3.2, obidva znicene motory a to nedostavali nejaky velky knedlik (predpokladam ze od baby s dvomi autosedackami v Phaetone a tachometrom 098.999km od novoty sa neocakava supersportova jazda, ze nie ?).
No VW proste motory umi... aj velkoobjemove aj maloobjemove. Radost prenaramna.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Superb 3,6 V6 2010+
update : nielen vytahana rozvodova retaz je smrt, ale aj slabe hydraulicke napinaky. Ale s tym mala problem dlhodobo uz aj audina v diesloch takze znamy rukopis.
Hlavne tym hydraulickym srandam strasne, ale fakt strasne prospievaju long-life oleje drzane v motore aspon 30.000km, skor tak 40.000 alebo viac. To je take svinstvo tychto novodobych vyrobcov ze az - za to by sa malo normalne strielat. Do coho tych chudakov konstrukterov tlacia marketingove a ekonomicke oddelenia, to uz davno nebolo zdrave.
Kto ma svoje auto rad, meni olej najneskorsie po 15.000km. Zima, mesto, kratke studene jazdy, 10.000km a von. Tych 50eur za olej a filter este nikoho nezabilo, zvlast nie takeho co ma Superba a tuto triedu aut.
Hlavne tym hydraulickym srandam strasne, ale fakt strasne prospievaju long-life oleje drzane v motore aspon 30.000km, skor tak 40.000 alebo viac. To je take svinstvo tychto novodobych vyrobcov ze az - za to by sa malo normalne strielat. Do coho tych chudakov konstrukterov tlacia marketingove a ekonomicke oddelenia, to uz davno nebolo zdrave.
Kto ma svoje auto rad, meni olej najneskorsie po 15.000km. Zima, mesto, kratke studene jazdy, 10.000km a von. Tych 50eur za olej a filter este nikoho nezabilo, zvlast nie takeho co ma Superba a tuto triedu aut.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.