zaujimave cisla, ja som mal na 11rocnom tragaci so seriovymi brzdami taketo :
http://77.247.224.52/stk/IMG_2453.JPG
cize 4.1kN predok, 2.9kN zadok (hoops nesumernost na druhom kolese tesne pod 2.6kN, predpokladam ze bola odstranena vymenou platniciek neskor - s tymito hodnotami na obrazku som ale presiel bez jedineho slovicka).
Z Vojajážera 2004 teraz neviem najst protokoly, tam mam na inej stanici namerane 4.9kN predok, mam dojem ze 3.5kN zadok lebo ma vacsie brzdy ako Galaxia. Ja viem, su to zle, uplne hnusne auta.
Co by ma ale najviac zaujimalo je, ze niektore cisla tu uvedene vyzeraju strasne slabo. Povedzme bmw 525 hore rovno nadomnou, 2.8kN... keby tie auta isli vedla seba rovnakou rychlostou a zacali v jednom bode naplno brzdit, ktore zastane skor a aky by bol rozdiel ? Viem, rozdiel hmotnosti, pneumatik (sirka, vyska atd), tlmicov, ved prave preto hovorim ze by ma to zaujimalo.
edit : ked sa uz zoom pytal na to co lieta zo starych aut, nech sa paci rovnaka Galaxia v tom momente :
http://77.247.224.52/stk/IMG_2452.JPG
1.9tdi 85kW, v momente merania malo najazdenych 850.000km, ano tie nuly su uplne spravne a ziadna tam nie je navyse a dokonca tam ani nechyba. Mam dojem ze moderne DPFkove auta maju dymovost niekde na urovni 0.05 az 0.1, samozrejme 4rocne na prvej STK s 40.000km najazdenymi. Ako sa spravaju pri 250.000km netusim.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.