Pozri sa koľko bolo bazárov pri cestách... veď v každej hornej dolnej bol bazár a v ňom luxusné cukríky a.k.a nemecký taxík v zábehu, iný dôvôd ako to aby sa nedovážali črepy zo zahraničia to nemá...landrower napísal: nuz, a aby som sa vratil k teme, aj keby v tom celom niekto videl problem, tak stale to neodovodnuje preco zsa prihlasenie jazdenky tu treba platit take nehorazne cisla, a este k tomu rovnako vela ako pri novom aute.
Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
>> iný dôvôd ako to aby sa nedovážali črepy zo zahraničia to nemá...
zavedenim 3500euroveho "poplatku" za dovoz bmw 750iL z akehokolvek roku, napriklad 2008, dosiahnes to ze sa nebudu vozit crepy ? Ved prave kvoli tymto poplatkom sa nebudu vozit akotak normalne auta, ale lacnejsie sracky s mensim vykonom motora, kedze tie vykony sa kazdorocne stupnuju tak vacsinou starsieho data cize zhruba v horsom stave, s vacsim poctom centimetrov a taketo vselijake buranice-klepanice-taxikovice, lebo ludom vytiahli peniaze z penazenky poplatky a nezostalo na auto samotne !!
A namiesto toho aby si kupili akotak normalny voz za 9.000eur a tomu kur ze je sialene kvantum PERFEKTNYCH ojazdenych aut za tu sumu, tak kazdy kuka ze dofrasa teraz to musim kupit za 7800,- max aby som mal tych sprostych 1200,- na prihlasenie.
Prave preto ze za dovoz akotak normalneho auta s vykonom vyssim ako 21kW zaplatis XY penazi, prave preto budu ludia drzat pri zivote svoje stare hnusne uchrochtane diesle, budu z nich vyhadzovat DPFka a vsetci tu pokapeme na rakovinu. Lebo proste nebudu ochotni dovazat si vozy, poplatky ich trosku pribrzdia.
Ved aspon rozmyslaj nad tym co pises. Poplatky a dovoz crepov nemaju spolu nic spolocne, takisto ako nema VYKON MOTORA (podla ktoreho sa poplatky platia) nic spolocne s tym ci je auto crep alebo nie je. Vobec sa tam nerozmysla o triede auta, veku, obstaravacej cene, proste nic. Jediny dovod preco je toto svinstvo je aby ta nas krasny hladny stat mohol pripravit o dalsie prachy a fajront.
zavedenim 3500euroveho "poplatku" za dovoz bmw 750iL z akehokolvek roku, napriklad 2008, dosiahnes to ze sa nebudu vozit crepy ? Ved prave kvoli tymto poplatkom sa nebudu vozit akotak normalne auta, ale lacnejsie sracky s mensim vykonom motora, kedze tie vykony sa kazdorocne stupnuju tak vacsinou starsieho data cize zhruba v horsom stave, s vacsim poctom centimetrov a taketo vselijake buranice-klepanice-taxikovice, lebo ludom vytiahli peniaze z penazenky poplatky a nezostalo na auto samotne !!
A namiesto toho aby si kupili akotak normalny voz za 9.000eur a tomu kur ze je sialene kvantum PERFEKTNYCH ojazdenych aut za tu sumu, tak kazdy kuka ze dofrasa teraz to musim kupit za 7800,- max aby som mal tych sprostych 1200,- na prihlasenie.
Prave preto ze za dovoz akotak normalneho auta s vykonom vyssim ako 21kW zaplatis XY penazi, prave preto budu ludia drzat pri zivote svoje stare hnusne uchrochtane diesle, budu z nich vyhadzovat DPFka a vsetci tu pokapeme na rakovinu. Lebo proste nebudu ochotni dovazat si vozy, poplatky ich trosku pribrzdia.
Ved aspon rozmyslaj nad tym co pises. Poplatky a dovoz crepov nemaju spolu nic spolocne, takisto ako nema VYKON MOTORA (podla ktoreho sa poplatky platia) nic spolocne s tym ci je auto crep alebo nie je. Vobec sa tam nerozmysla o triede auta, veku, obstaravacej cene, proste nic. Jediny dovod preco je toto svinstvo je aby ta nas krasny hladny stat mohol pripravit o dalsie prachy a fajront.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
ked uz tak u rakusakov, tusim v celej rvhp navyse je povolena aj RHD na rozdiel od tohoto chlievastefan.koval napísal:prihlasit auto v CR u znamych?
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
aj tu bude stkcka za chvilu kazdorocna...len poplatky ostanump3turbo napísal:servus zoooooom, Rakusko sem netahajme lebo tam prihlasenie auta zahrna NOVA dan a rocne poplatky ze by sa z toho jeden aj posr..kakal. Kamarat co byva vo Volfštáli zaplatil 1800eur za prihlasenie Fordu Fokus myslim ze je to jedna-osem dýzel - musel inak by ho potahovali za kratenie dani a to uz je na pásikové pyžamko co sa mu nechcelo. Navyse neviem ci nahodou v Rakusku nemaju STKcku kazdy rok [?] a hlavne tam to nefunguje ako u nas ze Jozo vybavi.
PS: moji kamarati si kupuju fordy cémaks 1.0i za 16900 a su tiez spokojni.
u polakov tusim vyhrali sud kvoli RHD uz davno ale po odvolaniach to akosi samozrejme zastalo aj ked tam tusim prerabky su legalne
a uplna nirvana je prihlasit u ukrajincov
tam prihlasis kde co, skorumpovanost podobna tej nasej akurat o tretinu lacnejsia
a pocet UA, idealne s ZTP preukazmi ako hadov...aspon v MI a okoli, domorodci zrejme potvrdia, a utesene narasta
zakony robia aby tu nebol bordel ale vdaka tymto zakonom v tomto bazmekistane je bordel ukazkovy
vyhovuje to zas len tym spravnym ako je poradca primatora, ktory ma samozrejme aj stkcku resp udavac stbak ktory vlastni akosi cisto nahodou najlukrativnejsie biznisy cize tie na ktore treba povolenie od statu....
tzv pridelove
tymto to bude len a len vyhovovat sak volby idu...uz aj kruhac postavili cisto nahodou pred volbami...aj ked miliardy v lufte...teda na luftkonte toho spravneho..ale to som uz odbocil
hlavne ze pupkac zeleny vajcakuje denne na kapote a smazi sadlo na kapote ..tymto je hej
glupe jak dekel ale 800+
i to bentley co pravidelne parkuje u ZTP by vedelo rozpravat
gadzo samozrejme nezamestnany na aktivacnych
a gluptak poctivak nech robi na tento chliev
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
otazka ci je naozaj potrebne aby si tu trasu robil viackrat za den. ja ked som byval v bratislave tak som robil vzdialenostne velmi podobnu trasu peso https://www.google.sk/maps/dir/48.12961 ... m0!3e2!5i2, a vobec nie z ekonomickych dovodov (firma mi prispieva rocne nejakych 1000 eur na palivo, co vacsinou miniem len tak-tak)landrower napísal:scenar: kazdy den takmer idem trasu
https://www.google.sk/maps/dir/Vl%C4%8D ... 491913!3e0
tam a nazad, niekedy aj viac krat
ad 1) ked sa pozeram na dopravnu situaciu v BA a okoli s autami s jednym pasazierom tak nemam pocit ze to "funguje". ad 2) nikdy som nehovoril o zakaze, ale o pomernom spoplatneni. ked stojim v zapche (lebo zrovna potrebujem ist autom, lebo viem ze sa budem vracat vecer o deviatej ked uz inu moznost dopravy nemam), lebo su cesty plne zenusiek ktore potrebuju auto aby mohli po robote skocit na kavicku tak kvoli nim platim ja mojim casom. takze za jazdy "nad limit" nech zaplatia, ked si myslia ze im to stale oplati. lebo dnes je pre ludi cestovanie jednoducho prilis lacne - ja som napr. manzelke zakazal soferovat presne z rovnakeho dovodu, a neustale mi to vycita. ak by ale cestovanie bolo niekolkonasobne drahsie tak by sa na to pozerala inak.Slayerik napísal:To že sa doba zmenila a niečo sa proste robí inak a funguje inak, tak je to hneď zlé a keby sa dalo tak to zakážeme?
mp3turbo napísal:Ved prave kvoli tymto poplatkom sa nebudu vozit akotak normalne auta, ale lacnejsie sracky s mensim vykonom motora, kedze tie vykony sa kazdorocne stupnuju tak vacsinou starsieho data cize zhruba v horsom stave
vykony sa sice kazdorocne stupnuju v danej objemovej kategorii (t,j, 1,2 TSI ma stale viac kw), ale zaroven vysokovykonove motory postupne vymieraju. vykon motora s bezpecnosotu auta az tak nesuvisi, rovnake bezpecnostne prvky dokupis aj do passata 1.6 aj do 3.6 V6. pri autach vyrobenych v poslednych 5 rokoch velmi nenajdes motory s vykonom nad 150 kw a vobec aj s objemom nad 2 litre. a to ze ty si robis zalusk na 5.7 HEMI je hobby, a za hobby sa plati.
na nejakom dvojlitry s 120 kw sa uz da velmi slusne zajazdit a kto zvazuje kupu takehoto auta tak tych 700 eur na registracny si uz najde.
problem slovaca je ale ze ked pride k penizaom tak ich musi vsetky hned preyebat a potom uz neostane na nic. kupi si najvaci barak v chorvatskom grobe kde nemaju ani posrate potraviny aby musel denne dochadzat 6x autom do bratislavy, pritom zoberie hypoteku, kde poctivo vykalkuluje ze ked 30 rokov bude jest len suchy rozok tak to splati, potom ide samozrejme jeden spotrebny uver za druhym. toto je naozajstny problem tohto statu, ze ludia neviedia kde su hranice a co znamena striedmost, nie nejake blbe poplatky.
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
no neviem, nie kazdemu sa chce chodit 4km (x2) denne peso
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
mp3turbo napísal: Ved aspon rozmyslaj nad tym co pises. Poplatky a dovoz crepov nemaju spolu nic spolocne, takisto ako nema VYKON MOTORA (podla ktoreho sa poplatky platia) nic spolocne s tym ci je auto crep alebo nie je. Vobec sa tam nerozmysla o triede auta, veku, obstaravacej cene, proste nic. Jediny dovod preco je toto svinstvo je aby ta nas krasny hladny stat mohol pripravit o dalsie prachy a fajront.
Hlavne kľud, za ten "črep" si doplň slovo ktoré ti vyhovuje. No a teraz mi povedz komu robia tieto poplatky problém....akej skupine ľudí, + akého typu aút sa to ten poplatok týka (hint: rodinné približovadlo so 75kw alebo A6 so 170kw).
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2254
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
co tak pri jazdenke pred dovozom precipovat na nizsi vykon, nasledne dolozit "certifikat", zmenit zapisane kW este v povodnej krajine a ziadat pri prihlaseni adekvatny poplatok? Lacnejsie by to asi nebolo...
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
Musel by si absolvovať typove schválenie nanovo, co to obnasa netreba písať.
.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
pises tu hala-bala bez faktov ? vies kolko stoji zakonna v Rakusku ? Na Octu "2,5" 2010 1.9 TDI , cca 100e mesacne. plus havarijna ale to radsej nebudem spominat. Trochu rozdiel 1200e vs 140e u nas nie ? To nehovim o nejako 3.0 a pod.lezgy napísal:ked uz tak u rakusakov, tusim v celej rvhp navyse je povolena aj RHD na rozdiel od tohoto chlievastefan.koval napísal:prihlasit auto v CR u znamych?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
Na rakusko zabudnite, to je fakticky najdrahsie, NoVA steuer plus za prihlasenie cca. 180 eur (to som platil ako prihlasovaci poplatok plus za znacky) plus poistka, ktora vzdy obnasa aj cestnu dan (ta sa pocita od vykonu motora vzorcom "(vykon v kw - 21)*0,62", co je mesacna kfz steuer), plus technicke kontroly systemom 3-2-1 (od prveho zapisu po 3 rokoch, potom po 2 rokoch a potom uz kazdorocne, inak stoja 50 eur a robi ich skoro kazdy servis). Ak ma niekto zaujem, mozem to tu vycislit presne pre moj civic 2008 1.4 dsi (61 kw), vratane havarijnej poistky, ktoru platim.
FVE 12.45 kWp V/Z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
presne tak, ved ako prvy som hovoril ze na Rakusko rovno sfleku zabudnite - ti su tak sialene drahi ze sa ti neoplati spekulovat a proste u nas zaplatit poplatok za prihlasenie. Z nasho okolia ktore mozes realne zneuzit su na tom dobre jedine Cesi. Aj tie STKcky tam zatial funguju tak ako u nas a nie v Rakusku...
>> a to ze ty si robis zalusk na 5.7 HEMI je hobby, a za hobby sa plati.
velmi spravne : 2007cka za radovo 7000eur s lepsou vybavou (vyhrievana koza, 4x4, xenony, automat, krasny zvuk) ako ma dnes Ford C-Max 1.0i lavy-pravy-stredny hrncek za 16.900eur. Kde je chyba v systeme ? Ked si kupis novu fabiu, kolko zaplatis ? Je fabia lepsie bezpecnejsie priestrannejsie auto ako dva-aj-stvrttonovy mamut i ked ten mamut je 6 rokov stary ? Je Fabia vhodnejsia pre moju zenu a deti ako 5.1metrovy mamut ?
Preco ma system nuti kupovat SRACKY, aj ked su nove (a maju daleko mensiu zivotnost) ? Jasne, mam "slobodu" a slobodne sa mozem rozhodnut na päť-sedem-hemi, poplatocek 3500eur predstavuje len POLOVICU ceny vozu. To nie je sloboda, to je prachsproste svinstvo. Pozrem sa na cesty ci su v kvalitnom stave a ci mozem mat aspon ten drbnuty hrdy pocit ze aj ja som na ne prispel. Pockaj chvilku...
>> problem slovaca je ale ze ked pride k penizaom tak ich musi vsetky hned preyebat a potom uz neostane na nic. kupi si najvaci
>> barak v chorvatskom grobe kde nemaju ani posrate potraviny aby musel denne dochadzat 6x autom do bratislavy, pritom
>> zoberie hypoteku, kde poctivo vykalkuluje ze ked 30 rokov bude jest len suchy rozok tak to splati, potom ide samozrejme
>> jeden spotrebny uver za druhym.
>> toto je naozajstny problem tohto statu, ze ludia neviedia kde su hranice a co znamena striedmost, nie nejake blbe poplatky.
tu sa absolutne zhodneme (az na tie poplatky), toto je vsak uplne iny problem nesuvisiaci priamo s dovoznymi poplatkami. A skromne dodam ZDALEKA NIELEN TOHOTO STATU, ale rozvinutej civilizacie ako celku - vid priklad kde zacali doteraz pretrvavajuce sracky z roku 2007/2008. Tymto smerom ale diskusiu neuberajme, fakt to nesuvisi s poplatkami za prihlasenie auta u nas. Pozri, co sa striedmosti tyka moze to zniet ze mam penazi akokeby som ich tlacil - avsak nie je to tak. To ze rozmyslam nad trojlitrom alebo vacsim obsahom neznamena ze nemam striedmost : ked kupim novy zmieneny C-Max najlacnejsi za 16900, za sest rokov vlastnictva na nom stratim viac penazi ako ked kupim ojazdene auto a budem ho servisovat a zaratam zvysenu spotrebu. Zvlastne ale je to tak (jazdim malo, to vsak neznamena ze musim jazdit Korzou - a ani nebudem, za ten svet nie lebo takych aut sa takmer normalne bojim, pri prvom incidente som mrtvy). Mam tu striedmost aj pri 5.7hemi. Ano, mozem si kupit ojazdenu Fabiu a bolo by to lacnejsie ako ojazdene Hemi aj s mensou spotrebou, zase az taku striedmost na posledny cent nemam, to je pravda. Ale nekupujem si nove Oktavie za 21.990,-eur s lahkou vybavou aby som ich potom po 6 rokoch sotva predal za 8000... lebo to je PRE MNA A MOJE POUZITIE jednoducho drahsie. A keby som chcel kupit trosku vacsie auta, take ake mam rad, tak mi ani 90.000eur nestaci.
Tam je moja striedmost.
>> a to ze ty si robis zalusk na 5.7 HEMI je hobby, a za hobby sa plati.
velmi spravne : 2007cka za radovo 7000eur s lepsou vybavou (vyhrievana koza, 4x4, xenony, automat, krasny zvuk) ako ma dnes Ford C-Max 1.0i lavy-pravy-stredny hrncek za 16.900eur. Kde je chyba v systeme ? Ked si kupis novu fabiu, kolko zaplatis ? Je fabia lepsie bezpecnejsie priestrannejsie auto ako dva-aj-stvrttonovy mamut i ked ten mamut je 6 rokov stary ? Je Fabia vhodnejsia pre moju zenu a deti ako 5.1metrovy mamut ?
Preco ma system nuti kupovat SRACKY, aj ked su nove (a maju daleko mensiu zivotnost) ? Jasne, mam "slobodu" a slobodne sa mozem rozhodnut na päť-sedem-hemi, poplatocek 3500eur predstavuje len POLOVICU ceny vozu. To nie je sloboda, to je prachsproste svinstvo. Pozrem sa na cesty ci su v kvalitnom stave a ci mozem mat aspon ten drbnuty hrdy pocit ze aj ja som na ne prispel. Pockaj chvilku...
>> problem slovaca je ale ze ked pride k penizaom tak ich musi vsetky hned preyebat a potom uz neostane na nic. kupi si najvaci
>> barak v chorvatskom grobe kde nemaju ani posrate potraviny aby musel denne dochadzat 6x autom do bratislavy, pritom
>> zoberie hypoteku, kde poctivo vykalkuluje ze ked 30 rokov bude jest len suchy rozok tak to splati, potom ide samozrejme
>> jeden spotrebny uver za druhym.
>> toto je naozajstny problem tohto statu, ze ludia neviedia kde su hranice a co znamena striedmost, nie nejake blbe poplatky.
tu sa absolutne zhodneme (az na tie poplatky), toto je vsak uplne iny problem nesuvisiaci priamo s dovoznymi poplatkami. A skromne dodam ZDALEKA NIELEN TOHOTO STATU, ale rozvinutej civilizacie ako celku - vid priklad kde zacali doteraz pretrvavajuce sracky z roku 2007/2008. Tymto smerom ale diskusiu neuberajme, fakt to nesuvisi s poplatkami za prihlasenie auta u nas. Pozri, co sa striedmosti tyka moze to zniet ze mam penazi akokeby som ich tlacil - avsak nie je to tak. To ze rozmyslam nad trojlitrom alebo vacsim obsahom neznamena ze nemam striedmost : ked kupim novy zmieneny C-Max najlacnejsi za 16900, za sest rokov vlastnictva na nom stratim viac penazi ako ked kupim ojazdene auto a budem ho servisovat a zaratam zvysenu spotrebu. Zvlastne ale je to tak (jazdim malo, to vsak neznamena ze musim jazdit Korzou - a ani nebudem, za ten svet nie lebo takych aut sa takmer normalne bojim, pri prvom incidente som mrtvy). Mam tu striedmost aj pri 5.7hemi. Ano, mozem si kupit ojazdenu Fabiu a bolo by to lacnejsie ako ojazdene Hemi aj s mensou spotrebou, zase az taku striedmost na posledny cent nemam, to je pravda. Ale nekupujem si nove Oktavie za 21.990,-eur s lahkou vybavou aby som ich potom po 6 rokoch sotva predal za 8000... lebo to je PRE MNA A MOJE POUZITIE jednoducho drahsie. A keby som chcel kupit trosku vacsie auta, take ake mam rad, tak mi ani 90.000eur nestaci.
Tam je moja striedmost.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
zasadny problem tejto diskusie je myslenie "mne to vyhovuje takto a musi to aj vsetkym ostatnym"...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
zasadny problem tejto diskusie je ten, ze je uplne OT
Osobne si nemyslim, ze je nejaky sposob, ako tento poplatok obist za pomoci EU, kedze sa vztahuje aj na nove aj na dovezene auta. A ak ju budu vsetci poslusne platit, tak nie je ani ziadna politicka vola nieco na tom zmenit. Navyse ma podporu sirokej verejnosti, pretoze slovac zavidi a kto ma predsa 200k auto je bud vagabund alebo podnikatel, ktory si to moze automaticky dovolit. Jednoducho je verejna mienka otocena tak, ze male auta s malymi vykonmi su to naj bez ohladu na ostatne naklady a kto chce nieco ine, tak nech plati.
Osobne si nemyslim, ze je nejaky sposob, ako tento poplatok obist za pomoci EU, kedze sa vztahuje aj na nove aj na dovezene auta. A ak ju budu vsetci poslusne platit, tak nie je ani ziadna politicka vola nieco na tom zmenit. Navyse ma podporu sirokej verejnosti, pretoze slovac zavidi a kto ma predsa 200k auto je bud vagabund alebo podnikatel, ktory si to moze automaticky dovolit. Jednoducho je verejna mienka otocena tak, ze male auta s malymi vykonmi su to naj bez ohladu na ostatne naklady a kto chce nieco ine, tak nech plati.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2284
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Vypalne pri prvom prihlaseni auta v SR a ako sa branit?
Urcite sa pridam aj ja
Pracujem v nemenovanej banke, mam vyhlad na firmene parkovisko, kde parkuju zamestanci.
Mame rozdelene na 3 kategorie auta.
1) Manager, ktory mam na nove, alebo slusnu jazdenku (vysoky vykon)
2) Ovce ktore si kupili 1,2 trojhrncek fobiu, popripade fobiu 2 , Prdpid (nech spomienka na komunisticke auto zije nadalej snami) PRD (UP), popripade sitigo, novy ford fiesta (skor grcsta ked si sadnete prejdete 2 km pochopite).
3) Ludia ktory sa chcu seriozne odviest, ale niesu manager , cize passat combi, X3 stary kibel, BMW 5 Touring E39, E32, Stare mondeo, Mazda tusim 6 a podobne.
Ja som mal stastie kupil som este pred zavedenim dane 740i stary crep z 96 na LPG. Snazim sa ho mat v pouzitelnom stave, aj ked by som menil, vlasnte nemozem, nakolko nemam na to prachy. Vydojene kyble made in SVK, ktore sa tu predavaju mi je luto kupovat, to radsej budem sa nazit spojpomocne si ho opravovat a splasit nieco aby som sa zmestil do auta ja, aj moja manzelka a 2 deti.
Preto som zacal pokukovat po neakom Combi, ale tu sa to neda a 75 kw auto je vysmech, hlavne ked je to super ultra megha turbo ktore sa serie, je narocnejsie na servis, citlive an olej a podobne kraviny. Bez tak nevydrzi 384 000 km, ktore mam na aute najazdene este naviac aj s origos motorom, ziadne problemy zatial TUK TUK.
Cosa tyka Ba a MHP nie dakujem. Ak chcem sa vozit ako zviera stopnem si kamion a na bitunok, aj tie kravy ktore sa vezu maju viac miesta kao ja v busse nehovoriac o tom, ze som uz bol bnuteny aj vytupit, nakolko tam nastupil bezdaka to sa fakt nedalo
Autobusar spravil co ....
Pravne nic, sral na to.
Pracujem v nemenovanej banke, mam vyhlad na firmene parkovisko, kde parkuju zamestanci.
Mame rozdelene na 3 kategorie auta.
1) Manager, ktory mam na nove, alebo slusnu jazdenku (vysoky vykon)
2) Ovce ktore si kupili 1,2 trojhrncek fobiu, popripade fobiu 2 , Prdpid (nech spomienka na komunisticke auto zije nadalej snami) PRD (UP), popripade sitigo, novy ford fiesta (skor grcsta ked si sadnete prejdete 2 km pochopite).
3) Ludia ktory sa chcu seriozne odviest, ale niesu manager , cize passat combi, X3 stary kibel, BMW 5 Touring E39, E32, Stare mondeo, Mazda tusim 6 a podobne.
Ja som mal stastie kupil som este pred zavedenim dane 740i stary crep z 96 na LPG. Snazim sa ho mat v pouzitelnom stave, aj ked by som menil, vlasnte nemozem, nakolko nemam na to prachy. Vydojene kyble made in SVK, ktore sa tu predavaju mi je luto kupovat, to radsej budem sa nazit spojpomocne si ho opravovat a splasit nieco aby som sa zmestil do auta ja, aj moja manzelka a 2 deti.
Preto som zacal pokukovat po neakom Combi, ale tu sa to neda a 75 kw auto je vysmech, hlavne ked je to super ultra megha turbo ktore sa serie, je narocnejsie na servis, citlive an olej a podobne kraviny. Bez tak nevydrzi 384 000 km, ktore mam na aute najazdene este naviac aj s origos motorom, ziadne problemy zatial TUK TUK.
Cosa tyka Ba a MHP nie dakujem. Ak chcem sa vozit ako zviera stopnem si kamion a na bitunok, aj tie kravy ktore sa vezu maju viac miesta kao ja v busse nehovoriac o tom, ze som uz bol bnuteny aj vytupit, nakolko tam nastupil bezdaka to sa fakt nedalo
Autobusar spravil co ....
Pravne nic, sral na to.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)