Mall.sk
Re: Mall.sk
cez internetové shopy na slovensku nikdy nič nekupujem predom... všetko na dobierku... zásada ktorá mi neraz pomohla vyhnúť sa nepríjemnostiam popísanými vyššie...
Re: Mall.sk
Reklamoval som asi dva mesiace dozadu telefón HTC One S
Tovar som zaniesol osobne na pobočke v ZA
Nemožnosť sledovania reklamácie online, ako u konkurencie
Asi na 7 deň mi napísal pán zo Senca (ktorý bude mať moju reklamáciu na starosti) že tovar odosielajú autorizovanému servisu
Keď som volal na infolinku tak mi pracovníčka povedala že ona nemá k reklamáciám prístup, na emaily na reklamačnom nikto nereagoval, na telefonát až keď som volal po tretí krát a nechal som to dlho zvoniť, no že mi nič nové nevedia povedať
Na 30ty deň som im volal, opäť ten istý postup, call centrum, potom som zložil a volal na odd. reklamácii, nikto nedvíhal, tak som volal znova a znova, potom niekto zdvihol nepríjemným hlasom že prosim čo potrebujete, ja že 30ty deň a že chcem money za nestihnutú reklamáciu, a že chce číslo účtu. Číslo účtu som poslal asi 3 pracovníkom a nikde ho nemali zaznamenané čiže keď som napísal každému z reklamačného to číslo aby som to popohnal, aby mi náhodou aj nepovedali že mi vracajú opravený tovar tak som úradne napísal žiadosť o vrátenie peňazí a podpísanú som im ju poslal, do 7 dní peniaze na účte
Komunikácia je na mizernej úrovni, nikto k ničomu nemá prístup a ten čo by k tomu mal mať som ho ani raz nezastihol na telefóne, jeho kolegyňa mi pri otázke kde je (on "je poverený" mojou reklamáciou) povedala že on chodí po tých servisoch
Už tam nič elektronické nekúpim, maximálne niečo mechanické čo nebudem musieť reklamovať (LEGO pre deti,inokedy som kúpil kovovú kasu...)
Ako oceňujem osobný odber ale napriek mínusom elektro nie
Neviem aj, že či všetok tovar je SK/CZ distribúcia
Tovar som zaniesol osobne na pobočke v ZA
Nemožnosť sledovania reklamácie online, ako u konkurencie
Asi na 7 deň mi napísal pán zo Senca (ktorý bude mať moju reklamáciu na starosti) že tovar odosielajú autorizovanému servisu
Keď som volal na infolinku tak mi pracovníčka povedala že ona nemá k reklamáciám prístup, na emaily na reklamačnom nikto nereagoval, na telefonát až keď som volal po tretí krát a nechal som to dlho zvoniť, no že mi nič nové nevedia povedať
Na 30ty deň som im volal, opäť ten istý postup, call centrum, potom som zložil a volal na odd. reklamácii, nikto nedvíhal, tak som volal znova a znova, potom niekto zdvihol nepríjemným hlasom že prosim čo potrebujete, ja že 30ty deň a že chcem money za nestihnutú reklamáciu, a že chce číslo účtu. Číslo účtu som poslal asi 3 pracovníkom a nikde ho nemali zaznamenané čiže keď som napísal každému z reklamačného to číslo aby som to popohnal, aby mi náhodou aj nepovedali že mi vracajú opravený tovar tak som úradne napísal žiadosť o vrátenie peňazí a podpísanú som im ju poslal, do 7 dní peniaze na účte
Komunikácia je na mizernej úrovni, nikto k ničomu nemá prístup a ten čo by k tomu mal mať som ho ani raz nezastihol na telefóne, jeho kolegyňa mi pri otázke kde je (on "je poverený" mojou reklamáciou) povedala že on chodí po tých servisoch
Už tam nič elektronické nekúpim, maximálne niečo mechanické čo nebudem musieť reklamovať (LEGO pre deti,inokedy som kúpil kovovú kasu...)
Ako oceňujem osobný odber ale napriek mínusom elektro nie
Neviem aj, že či všetok tovar je SK/CZ distribúcia
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Mall.sk
Ahojte, planujem kupit elektroniku v MALL, len sa chcem opitat ci su uz na tom lepsie v priapde reklamacie?
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Mall.sk
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
- sh4d0wko
- Používateľ
- Príspevky: 1354
- Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
- Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov
Re: Mall.sk
dnes som odovzdal na reklamáciu htc 8x, pocas hovoru sa vsetci stazovali ze ma zle pocut, obcas som pocul zle aj ja plus sa nahodne vypinal, niekedy kazdy den, niekedy par tyzdnov nic... uvidime ako dpoadne reklamacia... najlepsie na tom je ze o 10 dni konci zaruka tak dufam ze mi ho nevratia ze nenasli chybu
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Mall.sk
Ahojte,
ako je to so zarukou na tovar, ktory ma vacsinou zaruku 3 roky, napr. https://www.mall.sk/graficke-karty/msi- ... -8gb-ddr5x ?
Nevidim nikde kolonku zaruka a Mall.sk neodpoveda ani po tyzdni na moje otazky pisomne (mal by som to rad potvrdene od nich pisomne pred objednavkou).
Viem, ze je to **** obchod, zial mam ale kupony, ktore mozem minut iba tam.
ako je to so zarukou na tovar, ktory ma vacsinou zaruku 3 roky, napr. https://www.mall.sk/graficke-karty/msi- ... -8gb-ddr5x ?
Nevidim nikde kolonku zaruka a Mall.sk neodpoveda ani po tyzdni na moje otazky pisomne (mal by som to rad potvrdene od nich pisomne pred objednavkou).
Viem, ze je to **** obchod, zial mam ale kupony, ktore mozem minut iba tam.
Spoiler: ukázať
Re: Mall.sk
skús tam zavolať alebo ísť osobne, určite si to over lebo aj ja mám s Mall nepríjemné skúsenosti
Re: Mall.sk
Pokial viem, zaruku neuvadzaju a teda maju len "nutne zlo", fyzicka osoba 2 roky, pravnicka osoba 1 rok. Dovi dopo...
Re: Mall.sk
Chces dobru cenu alebo rozsirenu zaruku? Stale je moznost uplatnit si zaruku priamo u vyrobcu pripadne v autorizovanom servise, u distributora...
Pre Mall su to iba starosti navyse, ktore musi niekto zaplatit - postu, papierovacky.
Pre Mall su to iba starosti navyse, ktore musi niekto zaplatit - postu, papierovacky.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Mall.sk
papek - takze MSI mi odpisalo, ze 3 roky nepokryvaju, nie je sanca po 24 mesiacoch nieco riesit s nimi. Mall.sk po 3 tyzdnoch (nestrandujem, 3 tyzdne im to trvalo) odpisal toto:
A apropo: dobra cena to nie je, Alza ma tu istu a 3 roky zaruku. Cize ja by som to bral iba kvoli kuponom od zamestnavatela.Dobrý deň prajem,
záruka daná predajcom je štandardne 2 roky, záruky nad rámec tejto doby poskytuje výrobca/značka.
S priateľským pozdravom,
Peter Svrček
zákaznícky servis MALL.SK
http://www.mall.sk
Spoiler: ukázať
Re: Mall.sk
Ahojte, tiez mam nejake kupony ad zamestnavatela. Oplati sa vobec nieco od nich kupovat ? Planujem zlozit PC a trosku si tymi kuponmi mozem zvysit rozpocet.
Avsak, grafiky predrazene, to iste procesory... ma to vobec vyznam tam nieco brat ?
Avsak, grafiky predrazene, to iste procesory... ma to vobec vyznam tam nieco brat ?
Re: Mall.sk
Ale ved tu nejde len o ceny, jasne ze grafiku ani procak tam nekupim ked je to o 1oo eur drahsie. Ale celkovo, reklamacie vs prirazky, skusenosti z poslednych mesiacov. Pretoze nic dobre som tu zatial necital.
Ci realne proste niekto ten mall vyuziva castejsie na nakup nejakych suciastok do PC.
Ci realne proste niekto ten mall vyuziva castejsie na nakup nejakych suciastok do PC.
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Mall.sk
Ja som zobral stadial sluchadla napokon a aj tie boli o dost drahsie ako inde...
Spoiler: ukázať
Re: Mall.sk
Cerstva skusenost. Objednane 4 veci, doprava do toho ich zberneho miesta. Tyzden trcal stav na tom, ze odovzdavaju balik kurierovi. Tak tam volam, dovolal som sa asi az na 5ty krat (4x ma zrusilo, ze maju obsadene linky), dozvedel som sa, ze nevedia aky je stav balika, ze sa mi ozvu. Na druhy den sprava, ze objednavku zrusili a vracaju peniaze. Pozrem na web a 3 zo 4 veci maju stale dostupne. Retardacia.
Spoiler: ukázať