Audi A6

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Audi A6

Príspevok od používateľa shajek »

Ma niekto nejake info o tomto aute ? Pokukuje po nom znamy ... no netusim co od toho cakat
http://auto.bazos.sk/inzerat/44496064/a ... iturbo.php
EDIT: VIN je nasledovne WAUZZZ4B72N045727
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Audi A6

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Co cakat ? Urcite podvodnikov majitelov - to auto furt len cuvalo a cuvalo a nejazdilo a nejazdilo uz od roku 2007.
Taka klasicka Audi situacia, ked ciselka dokaze zmotat kazdy co ma v riti dieru a "kabel" za 10eur.

Skoda toho. Tie auta si takyto handling nezasluzia.

Aspon povedz na akej sume sa handlovali... len tak zo zaujimavosti. Na dve turba velky pozor, to nezladi dohromady len tak barskto v garazi a do autorizaku ked vlezies tak budes potrebovat kardiostimulator na odchode z pokladne. Pozor na zranie oleja, zvykli dostat na hubu piestne kruzky, rozhodne MUSIS odmerat kompresie motora pred kupou - uplne studeny [!!] a aj uplne teply. Kvoli ovalite valcov ked to auto dostavalo na hubu plus kompresie povedia o celkovom stave motora viac ako si dokazes predstavit (samozrejme ked ich dokazes interpretovat).

Takyto vykonny A STARY stroj bez poznania majitela a jeho jazdneho stylu sa kupuje velmi tazko. Teda lahko, ale tazko nastane zakratko potom. Navyse ten autiak bude mat radovo 300.000km za sebou, co nie je ziadny problem, len ked sa pozriem na tu historiu zaznamov (a to som este nepozeral v autorizovanom servise) tak problem, velky problem.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Audi A6

Príspevok od používateľa shajek »

ziadana cena bola 3600 .. no to je podla mna moc .. tak 3000 ... ale po zhliadnuti seky a vsetkeho mi tiez stuhlo, preto by som rad este videl aj autorizovanu historiu, ci to ma vobec vyznam
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Audi A6

Príspevok od používateľa mp3turbo »

preco by ti malo tuhnut ? Takuto historiu najdes minimalne na 50% predavanych audyn u nas v krajine, takze o nic nejde. Absolutne o nic. A zrovna A6ky, specialne tie dieslove, maju 400.000 za sebou v obrovskej miere, akurat majitelia o tom nevedia.

Ries technicky stav auta, NIE CISELKO. Ten motor moze natocit dva miliony kilometrov u sikovneho jemneho majitela, a moze kludne klaknut po 110.000km u debila. Aky je pan majitel vo vychodoslovenskom okrese, to ti od stolika nepoviem. Ako casto menil oleje, ako tomu pridrbaval, ako menil rozvody, to fakt na dialku nezistim.

Ked ma ten motor za sebou 400.000km, absolutne nic mu nemusi byt a este veselo dalsich 200.000 odjazdi ked mu budes davat za usi. Prevodovka, spojka, vsetko doradu je rovnaky princip, ide o ich stav A NIE O CISELKO.

Co ked to auto bolo trikrat vytopene a styrikrat vyvalane cez budku, geometriu nikdy v zivote neurobis a karoseria bude pokrutena ? To tiez zistis z ciselka na SEKE ? Podla ciselok zistis ze brzdy su uplne na dne, ze spojka smyka, ze v prevodovke dva prevody nezaradis, ze turba leju olej v masovom meritku ? Co ked robili pred dvomi mesiacmi generalku na motore ktory zadreli lebo turba zozrali olej ? Co ked pri tej generalke natlkali piesty do valcov neprilis setrnym sposobom a uz to proste nikdy nebude take ake to ma byt bez dalsej superserioznej generalky ktora vyjde na 3500eur len tak fikne ? Podla ciselok zistis ze aj krasne "ciselkovo sediace" auto nebude vyzadovat 5.000uer investicii len tak zahuci ? No tak vidis... samozrejme ze nezistis !!

KURNIK LUDIA NEBUDTE BLAZNI, AUTA SA PODLA CISELOK Z INTERNETU NEKUPUJU A NIKDY NESMU KUPOVAT. Ak si z Pravenca, vidim ze cestu do TV / VT / KE / ML mas strasne daleko a len tak sa vozit hore-dole proste neda, to chapem ; princip co som chcel vysvetlit je vsak jasny. Preco nezavolas tomuto chlapcovi a neopytas sa ho ako dlho ma tento vehykel ? A potom ze dofrasa preco zmotava kilometre pred STKckami ? Ze kolko to auto ma v reali, ako sa o neho staral ? Jeden z moderatorov na tomto fore bud priamo robi v autorizakoch OOOO, alebo ma k nim extremne dobry pristup - hladaj zazracne slovicko Audi na tomto fore, uvidis. Preco ho nepoprosis o kamaratsku pomoc, nech ti vyčekuje toto konkretne VIN ? Inak zrejme ma dovolenku, lebo aj v tejto teme sa urcite objavi, tato znacka je jeho srdcovka a fakt jej rozumie.

A vobec, neviem cim to bude, ale japonske auta sa daleko menej zmotavaju ako vsetky styri koncernove znacky, a navyse... velmi dolezita vec : japonske auta vacsinou nemaju taki poaknovani nevyhoneni fesaci co TYPICKY maju golfy, audiny (zvlast biturbo, to si nekupovali dochodci na kostolne jazdy, ver mi !!!!!) a tak. Rozmyslat nad Xedosom, Avensisom, Outbackom a podobne ta nenapadlo, co ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Audi A6

Príspevok od používateľa Snake »

No, mne nikto nepisal :), asi je to uz passé.

PS: cerstvy zazitok z ingolstadtu - babicka, cca 60-70, na RS4, som myslel ze mi dekel udrbe...





.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Audi A6

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ci to nebola nahodou mamka Sabine Schmitz :)



z wiki vyberam

Born to the local hotel and restaurant owning Schmitz family, Sabine and her two elder sisters grew up in the "Hotel am Tiergarten" (in the basement of which is the Pistenklause restaurant) in Nürburg within the Nürburgring Nordschleife.

Following occasional drives with the family car on the Nordschleife, all three sisters started racing, but only Sabine continued and collected victories. Schmitz won in CHC and VLN race events, the VLN endurance racing championship in 1998, and is the first woman to win a major 24h race, the 24 Hours Nürburgring, in 1996 and 1997, all with a BMW M3 entered and co-driven by local veteran Johannes Scheid. In 2006 Schmitz and Klaus Abbelen drove the #97 Porsche 997 in the Nürburgring VLN endurance racing series, entered by Land Motorsport. They finished a strong third in the 24h 2008, beaten only by the factory-backed Manthey-entered winners of 2007 and 2006.

Schmitz came to mass public attention driving one of the two BMW M5 "Ring taxi" around the 20.8 km long race track in an entertaining manner.

According to her own estimates, Schmitz has gone around the track more than 30,000 times...





kedze Sabinka ma 45, jej mamka by kludne mohla mat funfundsechzig oder siebzig :)
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Audi A6

Príspevok od používateľa shajek »

Tak tak, neradno behat po SVK len tak .. keby som vedel ze to ma zmysel tak bez problemov. Kazdopadne tento kus vozidla ma za sebou toho evidentne uz dost. Na slovnesku tychto motorizacii moc neni tak sa to bude riesit asi na novy rok nejakym dovozom. Plati aj pri dovoze tvoja pravomoc Snake ? Vdaka

PS: ja so stacanymi kilometrami nemam vobec problem, sveci o tom ze som majitel e34 525TDS s 410000 na tacho a feliciou ktora mala pri kupe 180 000 :D :D :D kazdopadne po neprijemnostiach s audi a4 ktoru sme kupovali si uz chcem dat poriadny pozor ... po postuponom rozoberani prichadzam na nepekne veci ... hlavny blower napojeny snurou od lampy, radio zapojene zo zapalovaca a opet 2zilovym kablom z lampy ale pouzita len jedna zila ... a chybaju 2 servomotorceky z climatornicu a klima sa zadrela po 300km ....
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Audi A6

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ved ti hovorim ze existuju aj ine auta ako styri nuly AKA nekompletne olympijske kruhy... kup si Volncgangen. To je uplne ina technika :)

seriozne : nekup auto od polovyhonenca mladsieho ako cojaviem 40 rokov a mas 95% problemov odburanych. Nekup tragac od cloveka ktory ho mal menej ako dva alebo idealne tri roky, cize ziadny dovoz na kseft, ziadne "hops popalil som sa, lebo ma oyebal povodny majitel a ja teraz idem oyebat toho za mnou", prave si odbural dalsich 95% problemov. Nekup Ubervehykel (zmotavany, dalsich 95% problemov prec). Nekup voz pred faceliftom (dalsich 95% problemov prec), vzdy nechaj prve tri rocniky vyroby AKEHOKOLVEK vozu vychytat nech sa trapia majitelia co maju vela volneho casu, malo nervov a vela penazi. Pred kupou kazdeho povozu odmerat kompresie na motore, kazdy valec uplne studeny a uplne zohriaty. Viem ze je to "namaha" ale nemas tusenie voci akym problemom ta toto chrani.

Je to strasne jednoduche. "Trosicku" sa ti zužuje vyber ale je to veeeelmi jednoduche.

Ked chces vyriesit 99% dalsich zostavajucich problemov, nekupuj si diesel ale hladky atmosfericky benzin bez priamovstreku teda ziadne fsi, tsi, tfsi, fsti, fsit, ftsi a podobne skratky. Uz sme zopar benzinovych vstrekovacov menili na folcgangnenoch prassat, szkoda oktavjach pred dovrsenim 100.000km od novoty, jediny majitel... Dve turba na RS ? Jasne, na to musis mat. VEDOMOSTI, schopnosti, skusenosti, aby si to udrzal v chode hlavne v pripade problemov. Zladit dve turba nie je sranda. Aby sa na tebe nevyhonili v desiatich servisoch a o par mesiacov a par tisic eur neskor budes stale s hlavou v smutku. Ked nemas SERIOZNE zazemie... tak budes platit jak sprosty.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"