Auto do +- 5000
Auto do +- 5000
Ahoj.
Momentalne jazdim na Renault Megane II 1,5 Dci (60kw) rocnik 2005 (auto vlastnim 4 roky). Nakolko auto uz ma svoj vek, kazdu zimu riesim problemy so startovanim + dalsie zalezitosti, uvazujem o jarnom prechode. Myslim si, ze nie som narocny vodic (predtym som roky jazdil na felicii), cize nepotrebujem velky motor, stovky kw a podobne. Planujem do kupy vrazit cca +- 5000 euro, samozrejme ak nieco usetrim, urcite sa potesim, ale zase stovka dve tri navrch uz rozpocet nezrujnuje. Predstavujem si rocnik 2010 a vyssi. Ako som spominal nie som narocny a pri tomto rozpocte narocny byt ani nemozem.
Moji kandidati
- fabia
- opel corsa
- fiat punto
- nieco dalsie
Predstavujem si motor do 1,5 (kvoli spotrebe, poistke a podobne), prevazne jazdim mesto + okolie cca 20km, nejaky vylet, dovolenka v ramci Slovenska (zvladol som to s prehladom na megane). Uvazoval som ci diesel, ci benzin, ale nie som pevne rozhodnuty, takze asi to necham na pocit. Prevazne jazdim sam, pripadne vo dvojici, cize kombi a podobne nechcem a nepotrebujem. Kocik vojde aj do meganu.
Na inzercii je v tejto kategorii toho mnoho, ale rad si vypocujem aj vase nazory.
Mate nejake tipy, uzitocne rady, pripadne riesil niekto podobnu zalezitost ?
Dakujem
Momentalne jazdim na Renault Megane II 1,5 Dci (60kw) rocnik 2005 (auto vlastnim 4 roky). Nakolko auto uz ma svoj vek, kazdu zimu riesim problemy so startovanim + dalsie zalezitosti, uvazujem o jarnom prechode. Myslim si, ze nie som narocny vodic (predtym som roky jazdil na felicii), cize nepotrebujem velky motor, stovky kw a podobne. Planujem do kupy vrazit cca +- 5000 euro, samozrejme ak nieco usetrim, urcite sa potesim, ale zase stovka dve tri navrch uz rozpocet nezrujnuje. Predstavujem si rocnik 2010 a vyssi. Ako som spominal nie som narocny a pri tomto rozpocte narocny byt ani nemozem.
Moji kandidati
- fabia
- opel corsa
- fiat punto
- nieco dalsie
Predstavujem si motor do 1,5 (kvoli spotrebe, poistke a podobne), prevazne jazdim mesto + okolie cca 20km, nejaky vylet, dovolenka v ramci Slovenska (zvladol som to s prehladom na megane). Uvazoval som ci diesel, ci benzin, ale nie som pevne rozhodnuty, takze asi to necham na pocit. Prevazne jazdim sam, pripadne vo dvojici, cize kombi a podobne nechcem a nepotrebujem. Kocik vojde aj do meganu.
Na inzercii je v tejto kategorii toho mnoho, ale rad si vypocujem aj vase nazory.
Mate nejake tipy, uzitocne rady, pripadne riesil niekto podobnu zalezitost ?
Dakujem
CPU : C2D E6600 2,8 GHz MB : ASUS P5B deluxe RAM : PQI 2x1Gb 800Mhz GPU : ASUS 260 GTX 896Mb
HDD : SATA 2 Samsung 320Gb + Hitachi 120Gb + WD 750Gb LCD : Samsung 221EL Case : Eurocase ML550 PSU : Fortron 500W
NB : Lenovo Thinkpad Edge E530
HDD : SATA 2 Samsung 320Gb + Hitachi 120Gb + WD 750Gb LCD : Samsung 221EL Case : Eurocase ML550 PSU : Fortron 500W
NB : Lenovo Thinkpad Edge E530
Re: Auto do +- 5000
Prve co ma napadlo bola mazda 3.
Sice s rokom 2010+ a 5k€ to nijak nejde dokopy, ale do tej ceny sa da najst 2006-2008. Skor by som siel do 1.6tky benzin.
A ked jazdis ako hovoris, len mesto a kratke vzdialenosti nevidim dovod ist do dieslu. Inak su to dost spolahlive auticka.. Nic zle som nepocul a ani zmanipulovany TUV report ich nedokazal zosadit z poprednych miest hodnotenia kvality.
Zvyssie spominanych mozno fabku, ked zavriem obidva oci.
Sice s rokom 2010+ a 5k€ to nijak nejde dokopy, ale do tej ceny sa da najst 2006-2008. Skor by som siel do 1.6tky benzin.
A ked jazdis ako hovoris, len mesto a kratke vzdialenosti nevidim dovod ist do dieslu. Inak su to dost spolahlive auticka.. Nic zle som nepocul a ani zmanipulovany TUV report ich nedokazal zosadit z poprednych miest hodnotenia kvality.
Zvyssie spominanych mozno fabku, ked zavriem obidva oci.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Auto do +- 5000
fabiu preto lebo je to najnudnejsie co sa da zohnat ? Ja hovorim : opravit sucasnu hrcu. Zase az tak vela pricin sposobujucich cirkus so startovanim nemoze byt a ani 5000 to stat nebude.
Ze 1.5dé je zrovna vykvet techniky sa bavit nemusime, to uz prerastlo do takych rozmerov ze osobne poznam troch servisakov ktori proste odmietaju tuto motorizaciu opravovat ale to je iny pribeh, jeden z nich je motorsport sampion zrovna od teba z hoodu co robil direktora Pezotu kedysi.
PS: poziadavku "velky motor kvoli spotrebe nie" som prehliadol. Ked uz ludom je velka jedna-patka... potom ries zimne startovanie. Ked si kupis normalny motor, nebudes riesit nic.
Ozaj, kolko zerie 1.5décéí od Renuoaltu ? Vobec ma to nezaujima, ale kolko zerie ?
Ze 1.5dé je zrovna vykvet techniky sa bavit nemusime, to uz prerastlo do takych rozmerov ze osobne poznam troch servisakov ktori proste odmietaju tuto motorizaciu opravovat ale to je iny pribeh, jeden z nich je motorsport sampion zrovna od teba z hoodu co robil direktora Pezotu kedysi.
PS: poziadavku "velky motor kvoli spotrebe nie" som prehliadol. Ked uz ludom je velka jedna-patka... potom ries zimne startovanie. Ked si kupis normalny motor, nebudes riesit nic.
Ozaj, kolko zerie 1.5décéí od Renuoaltu ? Vobec ma to nezaujima, ale kolko zerie ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Auto do +- 5000
ked je motor v cajku, tak pod 6. To je, 5.7, 5.9, kombinovana.
Kto ma menej klame on, palubak alebo tlaci auto..
preto nechapem potrebu diesla, ked benzinova mazda a resp. akakolvek ina 1.6tka pri normalnej jazde ma +/- 6.5 spotrebu. Da sa aj viac.. Da sa aj menej, ale to uz nie je prijemne ani pre auto, ani pre komfort jazdy..
Ale ked ti odide vstrek, tak bude vymalovane.. Kamoska este stale ma 1.5 dci 2jkoveho megana a odisiel jej vstrek.. novy 400€
repas. 230€, pre jej pekne oci jej dokazal vybavit repas za 160€. A teraz sa toho auta zbavuje.. cim rychlejsie, tym lepsie..
Doma mame az 2ch meganov, ale benziny.. Sice ani v tom novom nie je ta 1.6 16V najstastnejsi motor ale co uz.
Kto ma menej klame on, palubak alebo tlaci auto..
preto nechapem potrebu diesla, ked benzinova mazda a resp. akakolvek ina 1.6tka pri normalnej jazde ma +/- 6.5 spotrebu. Da sa aj viac.. Da sa aj menej, ale to uz nie je prijemne ani pre auto, ani pre komfort jazdy..
Ale ked ti odide vstrek, tak bude vymalovane.. Kamoska este stale ma 1.5 dci 2jkoveho megana a odisiel jej vstrek.. novy 400€
repas. 230€, pre jej pekne oci jej dokazal vybavit repas za 160€. A teraz sa toho auta zbavuje.. cim rychlejsie, tym lepsie..
Doma mame az 2ch meganov, ale benziny.. Sice ani v tom novom nie je ta 1.6 16V najstastnejsi motor ale co uz.
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Auto do +- 5000
Čo tak Suzuki SX4??
Momentálne jazdím na firemnej 1,6l a vcelku podarené auto. S trochou šťastia by si sa mohol zmestiť do rozpočtu okolo ročníka 2010.
Momentálne jazdím na firemnej 1,6l a vcelku podarené auto. S trochou šťastia by si sa mohol zmestiť do rozpočtu okolo ročníka 2010.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Re: Auto do +- 5000
lacika : moja poziadavka nie je diesel. Tiez uvazujem nad tym, ze na to co jazdim ja, je diesel jednoducho zbytocny. Ked som kupoval megane, myslel som si ze minimalizujem spotrebu, taky maly objem kvoli poistke. Ani pri felicii som nikdy nemal pocit, ze ma ta 1,3ka nejako obmedzuje. Tu mazdu som pozeral, ale ako som pisal, skor ma lakaju novsie rocniky, ked uz mam menit.
mp3turbo : megane zerie podla pocasia, v zime vychadzam cca na 6,0 v lete 5,5 - kombinovana. Ked som kupoval to auto, myslel som ze to bude upgrade oproti 1,3 40kw felicii, ale veru nebol. Opravy ma uz nejako nelakaju, iba ak sa ukaze, ze naozaj nema zmysel v tejto hladine riesit upgrade. Myslim ze na moje jazdenie je nejaka 1,4 uplne idealna.
Diablo1st : podla toho co som nasiel na inzertnych stranka, sx4 mozem vylucit, kedze ani jednu mi pri zvolenych kriteriach nevyhodilo.
Ako je to s poruchovostami fabii, ma niekto skusenosti ? Viem, ze je to pre vela ludi obycajne auto, ale tuto stranku ja absolutne neriesim, pripadne aj spominane punto ?
- pripadne este citroen c4
- hyundai i20
mp3turbo : megane zerie podla pocasia, v zime vychadzam cca na 6,0 v lete 5,5 - kombinovana. Ked som kupoval to auto, myslel som ze to bude upgrade oproti 1,3 40kw felicii, ale veru nebol. Opravy ma uz nejako nelakaju, iba ak sa ukaze, ze naozaj nema zmysel v tejto hladine riesit upgrade. Myslim ze na moje jazdenie je nejaka 1,4 uplne idealna.
Diablo1st : podla toho co som nasiel na inzertnych stranka, sx4 mozem vylucit, kedze ani jednu mi pri zvolenych kriteriach nevyhodilo.
Ako je to s poruchovostami fabii, ma niekto skusenosti ? Viem, ze je to pre vela ludi obycajne auto, ale tuto stranku ja absolutne neriesim, pripadne aj spominane punto ?
- pripadne este citroen c4
- hyundai i20
CPU : C2D E6600 2,8 GHz MB : ASUS P5B deluxe RAM : PQI 2x1Gb 800Mhz GPU : ASUS 260 GTX 896Mb
HDD : SATA 2 Samsung 320Gb + Hitachi 120Gb + WD 750Gb LCD : Samsung 221EL Case : Eurocase ML550 PSU : Fortron 500W
NB : Lenovo Thinkpad Edge E530
HDD : SATA 2 Samsung 320Gb + Hitachi 120Gb + WD 750Gb LCD : Samsung 221EL Case : Eurocase ML550 PSU : Fortron 500W
NB : Lenovo Thinkpad Edge E530
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Auto do +- 5000
len pre info, vstreky pre 2.0tdi passaty a tieto chrapy stoja tisicovku v autorizaku - posledne kupovany bol za 890,- asi pred rokom. Len tolko k "prehnanym" cenam 430 za vstrek. 160 za repas je ZADARMO, ak je ten repas v poriadku a s realnou zarukou, kvoli takymto peniazom sa auto rozhodne NEPREDAVA pretoze to dalsie co si kupis ta moze stat ukrutne viacej. Ale to uz je na vasom zhodnoteni.
fabia : velmi spolahlive auta, zvlast v benzine - nie je tam moc co sa moze pokazit. Elektricke serva prehnane hnevaju, to mas 250eur za opravu/vymenu. Bezne veci neratam, capy, tlmice, napravy, pneumatiky, brzdy, to je proste spotrebny material na kazdom aute. Motory zvlast 1.4i ktore vychadzaju z prastarych zakladov favoritu/felicie su navysost spolahlive, prevodovky tiez, zriedka hnevali len v prvych rocnikoch vyroby ktore ta nezaujimaju. Spojky su tenke, poddimenzovane, setrilo sa vsade ako sa len dalo, cize pred kupou starostlivo zvazit ci nezabera v hornej polovici drahy pedalu - ak ano, rataj vymenu spojky do radovo 30.000km lebo bude smykat. Pre niekoho to moze byt 5 rokov jazdenia, pre niekoho dva roky, uvazis podla seba. Pozor na stacanie kilometrov, toto by bol primarny dovod preco by som ja do fabky nesiel - nudne auto, nicim nezaujimave, male, hodne kradnute, stacane kazdym co ma v riti dieru. Teda o com ?
Punto : takisto extremne konstrukcne jednoduche auticka, cize aj extremne spolahlive. Suciastky za desat eur krizomkrazom vsade.
Hjundaj ídvacať : pozor na 1.4 motory, trhalo im rozvody. Inak mimoriadne dobre auta.
Cytrojen cé4 nepoznam ani zdaleka.
fabia : velmi spolahlive auta, zvlast v benzine - nie je tam moc co sa moze pokazit. Elektricke serva prehnane hnevaju, to mas 250eur za opravu/vymenu. Bezne veci neratam, capy, tlmice, napravy, pneumatiky, brzdy, to je proste spotrebny material na kazdom aute. Motory zvlast 1.4i ktore vychadzaju z prastarych zakladov favoritu/felicie su navysost spolahlive, prevodovky tiez, zriedka hnevali len v prvych rocnikoch vyroby ktore ta nezaujimaju. Spojky su tenke, poddimenzovane, setrilo sa vsade ako sa len dalo, cize pred kupou starostlivo zvazit ci nezabera v hornej polovici drahy pedalu - ak ano, rataj vymenu spojky do radovo 30.000km lebo bude smykat. Pre niekoho to moze byt 5 rokov jazdenia, pre niekoho dva roky, uvazis podla seba. Pozor na stacanie kilometrov, toto by bol primarny dovod preco by som ja do fabky nesiel - nudne auto, nicim nezaujimave, male, hodne kradnute, stacane kazdym co ma v riti dieru. Teda o com ?
Punto : takisto extremne konstrukcne jednoduche auticka, cize aj extremne spolahlive. Suciastky za desat eur krizomkrazom vsade.
Hjundaj ídvacať : pozor na 1.4 motory, trhalo im rozvody. Inak mimoriadne dobre auta.
Cytrojen cé4 nepoznam ani zdaleka.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- pepkopav
- Notebook expert
- Príspevky: 4131
- Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
- Bydlisko: Lovinobaňa LC
Re: Auto do +- 5000
Toyota Yaris ? Benzínové motory sú veľmi úsporné a spoľahlivé ako aj celé auto.Za 5-6k zoženieš kusy v perfektnom stave.
ASUS ROG Strix G18 Intel Core i9 14900HX,RAM 32GB DDR5,NVIDIA GeForce RTX 4060,SSD 2000Gb,IPS 2560X1600,Windows 11...
Re: Auto do +- 5000
mp3turbo.. to dalsie by mala byt benzinova micra.. raz uz ju mali a spolahlive auticko..
Re: Auto do +- 5000
Pozeral soma aj Yaris, ale zda sa mi velmi maly. Nechcem zase nieco mensie od meganu, takato "velkost" mi vyhovuje. Nie je to ani velke, ani male, vojde tam co potrebujem aj pre pripad dovolenky a vopcham tam aj kocik (samozrejme nie ako do kombika, ale vojde). Co sa tyka cien, najazdenych km, vybavy, tak mi najrealnejsie vychadzaju prave fabia/punto. Uvedomujem si ze v tomto rozpocte na vyber vela alternativ nie je.
CPU : C2D E6600 2,8 GHz MB : ASUS P5B deluxe RAM : PQI 2x1Gb 800Mhz GPU : ASUS 260 GTX 896Mb
HDD : SATA 2 Samsung 320Gb + Hitachi 120Gb + WD 750Gb LCD : Samsung 221EL Case : Eurocase ML550 PSU : Fortron 500W
NB : Lenovo Thinkpad Edge E530
HDD : SATA 2 Samsung 320Gb + Hitachi 120Gb + WD 750Gb LCD : Samsung 221EL Case : Eurocase ML550 PSU : Fortron 500W
NB : Lenovo Thinkpad Edge E530
Re: Auto do +- 5000
velkostou by vyhovoval Auris, ale cenovo je tusim uz inde.
Re: Auto do +- 5000
skus hyundai i20 1,25 benzin
mali sme to tri roky a jazdila na to cesrstva soferka - segra za 6,7 po meste (v preklade normalny vodic do 6l aj keby nechcel)
vcelku slusne to tahalo, odviezol som v tom take veci ze ked som to niekomu povedal tak ma vysmial ze to je nemozne a predsa sa podarilo
kym nam to ten hajzem madarsky nerozbil na krizovatke (dakujeme hyundai ze si tam namontoval 8 airbagov) tak sme nasu hyundaiku mali vzdy v pohode, nikdy ziaden problem nebol aj ked zas tri roky nie je ziaden dlhy cas ale predsa nieco
mali sme to tri roky a jazdila na to cesrstva soferka - segra za 6,7 po meste (v preklade normalny vodic do 6l aj keby nechcel)
vcelku slusne to tahalo, odviezol som v tom take veci ze ked som to niekomu povedal tak ma vysmial ze to je nemozne a predsa sa podarilo
kym nam to ten hajzem madarsky nerozbil na krizovatke (dakujeme hyundai ze si tam namontoval 8 airbagov) tak sme nasu hyundaiku mali vzdy v pohode, nikdy ziaden problem nebol aj ked zas tri roky nie je ziaden dlhy cas ale predsa nieco
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Auto do +- 5000
benzinova micra jedine bez automatu lebo to su tie prisprostaste variatory ktore skapinaju pri 100.000km uplne bezne.
Fabia a najazdene kilometre : ved ti hovorim... davaj bacha.
Fabia a najazdene kilometre : ved ti hovorim... davaj bacha.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Auto do +- 5000
benzinova micra je najlepsie auto len ta moja by mohla mat aspon o 30 koni viac pre lepsiu radost z jazdy
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Auto do +- 5000
a dva a pol metra na dlzke plus meter na sirke k tomu. A trochu vacsie kolieska. A... a... a...
Davaj bacha na automaticke Mikry, to je nestastie - vsetky variatory (vratane Audy multitronicu) jednoducho su nestastie, tomu niet uniku.
http://77.247.224.52/multitronic/
Davaj bacha na automaticke Mikry, to je nestastie - vsetky variatory (vratane Audy multitronicu) jednoducho su nestastie, tomu niet uniku.
http://77.247.224.52/multitronic/
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.