HellAngel napísal: Taktiez u civicov s dieslovym motorom je rychlo opotrebovana spojka, to prave koli tomu krutaku. Je podddimenzovana
Mas nejaku realnu skusenost, alebo si len myslis, ze si od niekoho pocul ?
Spojka vydrzi cez 200tis, bavime sa len o lamele a pritlacaku. Kvoli tomu, ze ma priebeh ako turbobenzin tak zotrvak vacsinou neni treba menit. Alebo ak su chipovane auta a nalozene cez 400NM.
Tato fama vznikla ako par ludom na CRV zacala smykat spojka, ale ak niekto najazdi 70% km s CRV v meste tak nevim.
xsi: pozri si hlavne ake vyfukove zvody tam su, ci tepelny stit ma 2 alebo 3 diery pre uchytenie.
Takisto predne silentbloky na spodnych ramenach, ci uz nemaju co to prezite a v akom stave su zadne brzdy. Maju sa kazdy rok precistit, ak nie tak sa zacne zadrhavat a nerovnomerne opotrebovavat.
Pozri aky olej tam daval, origo ma byt 0w30 ACEA1/B1 A5/B5, vacsina tam dava 5w40 lb je lacnejsi a davaju ho vsetci, potom ide srat retaz. Cize popocuvaj ci nerachoti, takisto aj kladky remenice vedia piskat.
Okolo 2007 roku zacali davat do 2.2 CTDI aj DPF, cize to si osefuj.
Ale 3 dver civic je podla mna blbost, uz len kvoli tomu, ze nevyuzijes brutal prakticku vec a to magic seats. Plus kto vie kolko ma realne, ked ma ten potah na volante, co sa skryva pod kapotouu atd.
pre viac info pozri:
http://www.hondacc.eu