vyber auta - final round
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: vyber auta - final round
chlapi, nejaky nazor na toto: http://volkswagen-passat-variant.autoba ... 02453.html ? okrem toho ze je to holatko a drahe, to viem aj od seba, ale ratam ze s cenou by sa nieco spravit dalo, ak by z toho pustili 2-3 litre mohla by to byt zaujimavejsa ponuka. z mojho pohladu tam vnimam ako najvacsi deficit chybajuce usb, kedze auto je posledne miesto kde si mozem pocuvat vlastnu hudbu, ale to by sa snad nejako dorobit.
hadik mi poslal vypis VINu http://, zaujalo ma tam ze auto malo 15.5.2013 35.000 km a 4.10.2013 uz iba 16.000, ale to moze byt aj preklep. neviem ako na tom su 1.8 TSI motory z roku 2012, ci by tam nebolo treba preventivne vymenit napinaky a rozvody.
hadik mi poslal vypis VINu http://, zaujalo ma tam ze auto malo 15.5.2013 35.000 km a 4.10.2013 uz iba 16.000, ale to moze byt aj preklep. neviem ako na tom su 1.8 TSI motory z roku 2012, ci by tam nebolo treba preventivne vymenit napinaky a rozvody.
Spoiler: ukázať
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2254
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: vyber auta - final round
Ten motor som povodne chcel do octavie, da sa s tym jazdit. Tie prve km nad 30k bude asi preklep, robili by vymenu oleja, ta je zrejme prva a jedina az po vyse 2rokoch 25k km, mozno uz bol po zaruke... ak si to vsimne Snake, tak Ti mozno povie...
Radio ries ako posledne, oprasis napalovacku CD/mp3, aj tak by si tam dal casom RNS 510 s navi... a to sa zas stale kradne aj tehlou cez okno. Mne tam chybaju xenony a dost vadi ta cena.
Radio ries ako posledne, oprasis napalovacku CD/mp3, aj tak by si tam dal casom RNS 510 s navi... a to sa zas stale kradne aj tehlou cez okno. Mne tam chybaju xenony a dost vadi ta cena.
Re: vyber auta - final round
Lol on prezuval v autorizaku a ja ze len moja kolegyna je vytreta ked prezuva v kii za 50 euri
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: vyber auta - final round
asi tam malo byt 15210km.. ono, clovek sa pri km boji, ze je to fake a podobne, ale mne tiez rovno poistovak pri jednej poist. udalosti napisal 16 000km pricom auto malo 56 000km. najlepsie na tom ze, ze potom malo auto este jednu udalost /kamienok do okna/, a opat tam svieti 16 000km. to akoze poistovni nevadi, ze za 4roky auto najazdilo 0km?
a btw, ten system co uklada servisnu historiu by ani nemal dovolit dat menej km ako bolo na poslednej prehliadke, vypisat chybu aby to pripadne opravili /ze chybny zaznam../
a btw, ten system co uklada servisnu historiu by ani nemal dovolit dat menej km ako bolo na poslednej prehliadke, vypisat chybu aby to pripadne opravili /ze chybny zaznam../
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: vyber auta - final round
to uz by si vela chcel
Molni, ta cena je uplne sialena a to som sa velmi diplomaticky vyjadril (ta handra stala nova okolo 25k a ked bola fleetova tak aj menej).
Dalej, 1.8tsi z roku 2012 by som ja osobne nebral, strucne : mali iba 5 verzii napinakov na rozvody a tie motory strielali jak besne. To iste 1.4tfsi fsi sfi tisf a vsetky varianty tych pismenok.
http://forum.skodahome.cz/forum/357-motor-18-tsi/
Rozmyslam ci je vacsie nestastie motorizmu 1.2htp s jeho fenomenalnou technickou konstrukciou alebo 1.8tsi a fakt si neviem vybrat ked ti tato veta nic nepovie tak si to potom kludne kup. Daj vediet ze si kupil a rovno ti poslem styri telefony na servisakov co sa 1.8ckami zaoberaju. Inak keby si tu hovadinu chcel vidiet, tak pri poslednej lampe v Bratislave kade chodis domov zatoc donutra, pozdrav Peta a minuly tyzden tam jeden takyto motorzmrd operoval, myslim ze ho ma este dodnes na placi.
Tu sa pozri na tu fenomenalne vymyslenu suciastku na ktorej stoji zivot tvojho UberDraheho motora: https://www.youtube.com/watch?v=q-5DLEVBgdk
ten MEGAk0k0t co toto vymyslel by mal byt jednoducho zastreleny - och nie, pardon, to by bolo jednoduche a rychle : pichnuty hrdzavym nozikom do zaludka. A spolu s nim vsetci co mu to schvalili. Tlak na naklady alebo nie, proste ked usetrim absolutne posledne euro a prave tuto, to je cele zaverecna. Koniec. Pokial by ludia mali co len STIPKU technickeho povedomia, nikdy v zivote by sa nemohol predat JEDEN JEDINY Wolcgagen Pasatt pripadne Szkoda Ocktávia s takymto motorom.
Nikdy.
presne v roku 2012 :
Silniki 1.8 i 2.0 TSI: Volkswagen twierdzi, że problemu nie ma
Oficjalnie niemiecki koncern nie przyznaje się do jakichkolwiek wad tych silników. Użytkownicy są innego zdania. Mimo że podobno wszystko jest w porządku,autoryzowane serwisy otrzymały biuletyny techniczne dotyczące kilku możliwych problemów występujących w układzie rozrządu.
Pohoda. Automobilka ma iny nazor ako nepojazdni majitelia na cestach. Az potom boli dotlaceni do nejakej akcie, svine ! Inak by zatlkali, zatlkali, zatlkali... klasika. Customer first.
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/w ... -tsi/xykdv
rok 2013 : http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/1 ... iami/grxb9
Na zaver zdoraznujem ze co boli zvolavacie akcie na napinaky, PO STYROCH GENERACIACH A POKUSOCH CO BOLI FURT NAHOVNO (slusne povedane) dneskaj bezi piata. Ci bude v poriadku sa ukaze o polroka. Ak si dobre pamatam, tie napinaky maju pismenko K za 9 cislami.
No proste prestizna automobilka, etalon triedy. Tak. Na styrikrat nevediet spravit zivotne kriticku suciastku, ach jaj.
Molni, ta cena je uplne sialena a to som sa velmi diplomaticky vyjadril (ta handra stala nova okolo 25k a ked bola fleetova tak aj menej).
Dalej, 1.8tsi z roku 2012 by som ja osobne nebral, strucne : mali iba 5 verzii napinakov na rozvody a tie motory strielali jak besne. To iste 1.4tfsi fsi sfi tisf a vsetky varianty tych pismenok.
http://forum.skodahome.cz/forum/357-motor-18-tsi/
Rozmyslam ci je vacsie nestastie motorizmu 1.2htp s jeho fenomenalnou technickou konstrukciou alebo 1.8tsi a fakt si neviem vybrat ked ti tato veta nic nepovie tak si to potom kludne kup. Daj vediet ze si kupil a rovno ti poslem styri telefony na servisakov co sa 1.8ckami zaoberaju. Inak keby si tu hovadinu chcel vidiet, tak pri poslednej lampe v Bratislave kade chodis domov zatoc donutra, pozdrav Peta a minuly tyzden tam jeden takyto motorzmrd operoval, myslim ze ho ma este dodnes na placi.
Tu sa pozri na tu fenomenalne vymyslenu suciastku na ktorej stoji zivot tvojho UberDraheho motora: https://www.youtube.com/watch?v=q-5DLEVBgdk
ten MEGAk0k0t co toto vymyslel by mal byt jednoducho zastreleny - och nie, pardon, to by bolo jednoduche a rychle : pichnuty hrdzavym nozikom do zaludka. A spolu s nim vsetci co mu to schvalili. Tlak na naklady alebo nie, proste ked usetrim absolutne posledne euro a prave tuto, to je cele zaverecna. Koniec. Pokial by ludia mali co len STIPKU technickeho povedomia, nikdy v zivote by sa nemohol predat JEDEN JEDINY Wolcgagen Pasatt pripadne Szkoda Ocktávia s takymto motorom.
Nikdy.
presne v roku 2012 :
Silniki 1.8 i 2.0 TSI: Volkswagen twierdzi, że problemu nie ma
Oficjalnie niemiecki koncern nie przyznaje się do jakichkolwiek wad tych silników. Użytkownicy są innego zdania. Mimo że podobno wszystko jest w porządku,autoryzowane serwisy otrzymały biuletyny techniczne dotyczące kilku możliwych problemów występujących w układzie rozrządu.
Pohoda. Automobilka ma iny nazor ako nepojazdni majitelia na cestach. Az potom boli dotlaceni do nejakej akcie, svine ! Inak by zatlkali, zatlkali, zatlkali... klasika. Customer first.
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/w ... -tsi/xykdv
rok 2013 : http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/1 ... iami/grxb9
Na zaver zdoraznujem ze co boli zvolavacie akcie na napinaky, PO STYROCH GENERACIACH A POKUSOCH CO BOLI FURT NAHOVNO (slusne povedane) dneskaj bezi piata. Ci bude v poriadku sa ukaze o polroka. Ak si dobre pamatam, tie napinaky maju pismenko K za 9 cislami.
No proste prestizna automobilka, etalon triedy. Tak. Na styrikrat nevediet spravit zivotne kriticku suciastku, ach jaj.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: vyber auta - final round
no neviem... nechcem ignorovat tvoje dobre mienene rady, ale trosku pises ako internetovi konspiratori:
1) neviem so by som mal vidiet na tom videu co si dal, jedine co vidim ze je to motor 1.8T a nie TSI, tzn. uplne iny
2) 5 verzii napinakov sam o sebe nemusi nic znamenat (inac som nasiel iba 4). urcite by sme v tom motore nasli aj ine suciastky ktore za tych 5 rokov vyroby vystriedali aj viac revizii (napr. kvoli zmene dodavatela). kazdopadne podla skodafora problemove boli tie prve dva napinaky.
3) po polsky moc nerozumiem, ale najaky kriticky clanok z roku 2012 sa pravdepodobne nevztajuje na motory akrutat vyrobene ale tie ktore uz su realne nejaky cas v obehu (co som sa docital na skodafore tak velka revizia bola od 11/2011). rovnako neviem co si chcel povedat tymi clankami o 1.4 TSI
inac je mi jasne ze je to motor ktory nevyrzi 300t km (myslim ze snake rozoberal raz vo vseobecnej disksii problem ktory sa nevyriesi tak jednoducho ako vymena rozvodov), ale ak tie km su realne tak kym sa ja dostanem na nejakych 200 uz eu davno zakaze jazdenie neautomatickych soferom riadenych aut.
dalsia vec ku ktoremu som dospel je ze je lepsie mat nejake tsi ktorych beha mrte, pomali kazdy internetovy diskuter vie ako ho opravit a by nemusel byt az taky velky problem najst cely motor z nejakeho vraku, ako peugotacke THP ktore je na tom lepsie iba papierovo lebo ho ma menej ludi, ale so servisom to bude diamertalne horsie.
1) neviem so by som mal vidiet na tom videu co si dal, jedine co vidim ze je to motor 1.8T a nie TSI, tzn. uplne iny
2) 5 verzii napinakov sam o sebe nemusi nic znamenat (inac som nasiel iba 4). urcite by sme v tom motore nasli aj ine suciastky ktore za tych 5 rokov vyroby vystriedali aj viac revizii (napr. kvoli zmene dodavatela). kazdopadne podla skodafora problemove boli tie prve dva napinaky.
3) po polsky moc nerozumiem, ale najaky kriticky clanok z roku 2012 sa pravdepodobne nevztajuje na motory akrutat vyrobene ale tie ktore uz su realne nejaky cas v obehu (co som sa docital na skodafore tak velka revizia bola od 11/2011). rovnako neviem co si chcel povedat tymi clankami o 1.4 TSI
inac je mi jasne ze je to motor ktory nevyrzi 300t km (myslim ze snake rozoberal raz vo vseobecnej disksii problem ktory sa nevyriesi tak jednoducho ako vymena rozvodov), ale ak tie km su realne tak kym sa ja dostanem na nejakych 200 uz eu davno zakaze jazdenie neautomatickych soferom riadenych aut.
dalsia vec ku ktoremu som dospel je ze je lepsie mat nejake tsi ktorych beha mrte, pomali kazdy internetovy diskuter vie ako ho opravit a by nemusel byt az taky velky problem najst cely motor z nejakeho vraku, ako peugotacke THP ktore je na tom lepsie iba papierovo lebo ho ma menej ludi, ale so servisom to bude diamertalne horsie.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: vyber auta - final round
objektivne treba povedat ze niektore tie motory prezili aj dva-tri roky... a DajBoze 100.000km. To je fakt. Za tych takmer 16 co je tam cenovka je to sialene moc, to sa ti uz lepsie oplati kaufnut rovnaky tragac, rovnaky rocnik ale dýzel a kazde tri roky (45.000km by to teda fakt malo vydrzat) menit to posrate DPFko. Dnes uz stoji pod 1.000eur, na palive oproti benzinu usetris radovo 300-350eur rocne pri najazdeni 15.000km (jeden a pol litra delta krat 150 tankovani krat cena paliva = okolo 300eur), cize cenovo to nie je ziadna tragedia ani pre diesel ani pre nediesel. Kedze nejazdis 4km trasy ale kusok dlhsie, dovolim si tvrdit ze DPFko by ti vydrzalo ukrutne viac ako 45k km. Tie DPFka sa ti proste budu "splacat" z usetrenych dukatov na maglajzi do nadrze.
Dobre hovorim ? Keby si jazdil vacsie centimetre, tak este aj desat fenigov usetris lebo DPFko vydrzi rozhodne dlhsie ako 45.000km - pri dlhych jazdach vydrzi, bez debaty.
Ide o to ze ked si TSI vytvoria dobre meno - a to ze uz zacali vo velkom - nikto ich nebude chciet rovnako ako ludia zacali mat averziu voci 2.5tdi (ohoblovane vacky, bosch vp44 cerpadielko, atd, atd). Budes to mat problem predat o par rokov, pojdes hlboko "pod cenu" (neriesme co to znamena alebo neznamena), kdezto keby si dnes kaufol 2.0tdi z inzeratov o 3.000eur lacnejsie, v buducnosti ho slovenskym sedliakom predas v pohode. Na prevadzke sme sa dohodli ze usetris, na DPFku z toho usetreneho vymazes takmer vsetko, proste si okolo parity z benzinom. Akurat daleko lepsia predajnost v buducnosti. Ludia dnes vedia ze 1.2htp je Hromada Technickych Problemov a ono fakt je. Aby nahodou to iste zachvilu nevedeli o TSI... inak som pisal o operacii TSI pacienta s 80.000km na vstrekovace, to uz je hanba maximalna. A pridava sa k tomu 65.000 sampion, ktory po rokoch skoncil samozrejme mimo zaruky. To je hotovy des aby benzinove vstreky padali pri takychto cislach.
Co by som si vybral fakt neviem. Nezabudnime na tvoju averziu voci servisom a neochotu komunikovat. Sam vidis ze 1.6ka od BMV, pardon Peužeotu, nie je ziadna vyhra. Tieto male natlakovane kost-sejvingove motorceky proste nie su vyhra vseobecne. Honda je draha (preco asi tak). Tak dofrasa kam teraz... Mazda 6 Skaj Aktif ?
Dobre hovorim ? Keby si jazdil vacsie centimetre, tak este aj desat fenigov usetris lebo DPFko vydrzi rozhodne dlhsie ako 45.000km - pri dlhych jazdach vydrzi, bez debaty.
Ide o to ze ked si TSI vytvoria dobre meno - a to ze uz zacali vo velkom - nikto ich nebude chciet rovnako ako ludia zacali mat averziu voci 2.5tdi (ohoblovane vacky, bosch vp44 cerpadielko, atd, atd). Budes to mat problem predat o par rokov, pojdes hlboko "pod cenu" (neriesme co to znamena alebo neznamena), kdezto keby si dnes kaufol 2.0tdi z inzeratov o 3.000eur lacnejsie, v buducnosti ho slovenskym sedliakom predas v pohode. Na prevadzke sme sa dohodli ze usetris, na DPFku z toho usetreneho vymazes takmer vsetko, proste si okolo parity z benzinom. Akurat daleko lepsia predajnost v buducnosti. Ludia dnes vedia ze 1.2htp je Hromada Technickych Problemov a ono fakt je. Aby nahodou to iste zachvilu nevedeli o TSI... inak som pisal o operacii TSI pacienta s 80.000km na vstrekovace, to uz je hanba maximalna. A pridava sa k tomu 65.000 sampion, ktory po rokoch skoncil samozrejme mimo zaruky. To je hotovy des aby benzinove vstreky padali pri takychto cislach.
Co by som si vybral fakt neviem. Nezabudnime na tvoju averziu voci servisom a neochotu komunikovat. Sam vidis ze 1.6ka od BMV, pardon Peužeotu, nie je ziadna vyhra. Tieto male natlakovane kost-sejvingove motorceky proste nie su vyhra vseobecne. Honda je draha (preco asi tak). Tak dofrasa kam teraz... Mazda 6 Skaj Aktif ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: vyber auta - final round
Prosim nevesat moje zaznamy hore dole po nete, nie kvoli tomu ich posielam
Dakujem
Dakujem
.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4774
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: vyber auta - final round
Teraz nebudem narazat na ziadne konkretne auto... ale preco si do prdele ludia nevyberate jazdene auta podla kvality? ... ved nekupujete ziadne vykonne sportove auta, kde clovek musi tu a tam prizmurit oko.
Na trhu su auta s rokmi overenymi motormi, ci uz benzin alebo diesel. Tak sa obzrite po tych... a logicky budu drahsie ako tie nepodarky, ktorych bude oproti nim na kvanta. Mozno nebudete mat take nove auto ako sused a po vykon si budete musiet ist nad 3000rpm ale nebudete mat gumenu prevodovku, miesto budikov vianocny stromcek a ak budete v servise tak to pravdepodobne nebude koli motoru. A to je na nezaplatenie...
Na trhu su auta s rokmi overenymi motormi, ci uz benzin alebo diesel. Tak sa obzrite po tych... a logicky budu drahsie ako tie nepodarky, ktorych bude oproti nim na kvanta. Mozno nebudete mat take nove auto ako sused a po vykon si budete musiet ist nad 3000rpm ale nebudete mat gumenu prevodovku, miesto budikov vianocny stromcek a ak budete v servise tak to pravdepodobne nebude koli motoru. A to je na nezaplatenie...
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: vyber auta - final round
daj nejaku radu co by sa hodilo. A nepovedz 300C s motorom 5.7 Hemi ktory jazdi za 14 litrov, takze ked to prerobis na plyn tak jazdi rovnako draho ako 1.8tsi Pasatt ktory sa na plyn prerobit neda. A este k tomu vyzera daleko zaujimavejsie, i ked toto je velmi subjektivny faktor. PS: s tym Hemíčkom sa da v prstom v riti za 9 mimo mesta, pri rovnakych jazdnych vykonoch Fabia 1.2tsi co je o tonu lahsie auto berie skoro sedem litrov. Spravne, 1.2tsi na plyn neprerobis a ked prerobis, neusetris lebo ten motor nikdy nepojde cisto na LPG kvoli konstrukcii a vstrekovacom (zhoria za dve hodiny).
Nemoze mat kazdy rovnaky vyber ako ja. Ani zvuk 8valca nelahodi kazdemu uchu, to je proste znamy fakt ; fenomenalne spolahliva konstrukcia tiez nie je pre kazdeho. Takisto kazdy nepotrebuje zadokolku, ani driftovat. Takisto cisty harmonicky chod je len pre dochodcov, my zdravi mladi perspektivni siláci nemame problem s klepajucim drnciacim trojhrncekom. Skoda Oktavia 1.6tdi, trojrocna, 66.000km, hrkocu aj plasty vnutri jak majitel jazdi podla tych sprostych šípočiek na 1100rpm. Ze to vibruje cele, nevadi. Usetrili sme styri kvapky paliva.
Ludia sa nechcu zabavat, chcu sa ako teliatka na trojvalcoch odviezt z roboty do Teska a domov. Na tom predsa nic nie je zle. Ziadna radost, ziadne ujukanie. Ved to su len take kapitalisticke švindle.
Ludia nemaju problem s [ciastocne nespolahlivym, pomluvy na 1.8tsi si nevsimame] W V a chcu v servisoch diskutovat s kamaratmi ci vymena EGRka za 2200 je dobry kseft alebo nie. Takisto nemaju problem s tym ze na WV treba menit cele ramena, nedaju sa samostatne komponenty. Ze sa EGRka nutne pripecu na nahubok je cista zhoda okolnosti a materialoveho inzinierstva, ze 20cm hlinikovy natrubok stoji 32.000 KORUN proste nevadi, ved je to kvalitny hlinik !!! [co vam yebe vsetkym doradu ?!] Ze za 15 rokov vyrobca nedokazal v turbe spravit podlozky na lopatky ktore by sa uz potom nikdy nezasekavali nevadi, zrejme pokazene zadrhnute turbo nevideli a vsetko na internete je len vymyslene (VCDS 17965, VAG 17964 chyby). To vyrobca vsetko robi len pre dobro svojich zakaznikov a na vlastnu penazenku nemysli ani nahodou.
To vsetko ludom ani trochu nevadi a neprekaza. Takze potom je vsetko v poriadku.
Takze ake auto pre Molnyho ?
Nemoze mat kazdy rovnaky vyber ako ja. Ani zvuk 8valca nelahodi kazdemu uchu, to je proste znamy fakt ; fenomenalne spolahliva konstrukcia tiez nie je pre kazdeho. Takisto kazdy nepotrebuje zadokolku, ani driftovat. Takisto cisty harmonicky chod je len pre dochodcov, my zdravi mladi perspektivni siláci nemame problem s klepajucim drnciacim trojhrncekom. Skoda Oktavia 1.6tdi, trojrocna, 66.000km, hrkocu aj plasty vnutri jak majitel jazdi podla tych sprostych šípočiek na 1100rpm. Ze to vibruje cele, nevadi. Usetrili sme styri kvapky paliva.
Ludia sa nechcu zabavat, chcu sa ako teliatka na trojvalcoch odviezt z roboty do Teska a domov. Na tom predsa nic nie je zle. Ziadna radost, ziadne ujukanie. Ved to su len take kapitalisticke švindle.
Ludia nemaju problem s [ciastocne nespolahlivym, pomluvy na 1.8tsi si nevsimame] W V a chcu v servisoch diskutovat s kamaratmi ci vymena EGRka za 2200 je dobry kseft alebo nie. Takisto nemaju problem s tym ze na WV treba menit cele ramena, nedaju sa samostatne komponenty. Ze sa EGRka nutne pripecu na nahubok je cista zhoda okolnosti a materialoveho inzinierstva, ze 20cm hlinikovy natrubok stoji 32.000 KORUN proste nevadi, ved je to kvalitny hlinik !!! [co vam yebe vsetkym doradu ?!] Ze za 15 rokov vyrobca nedokazal v turbe spravit podlozky na lopatky ktore by sa uz potom nikdy nezasekavali nevadi, zrejme pokazene zadrhnute turbo nevideli a vsetko na internete je len vymyslene (VCDS 17965, VAG 17964 chyby). To vyrobca vsetko robi len pre dobro svojich zakaznikov a na vlastnu penazenku nemysli ani nahodou.
To vsetko ludom ani trochu nevadi a neprekaza. Takze potom je vsetko v poriadku.
Takze ake auto pre Molnyho ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: vyber auta - final round
Tak keby tie americke auta aspon trosku pekne vyzerali...
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: vyber auta - final round
Toto - G-čko.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: vyber auta - final round
tak nemudruj a daj nejaky normalny tip na benzinove auto so spolahlivym motorom a normalnou vnutornou ergonomiu aby z toho cloveka neyeblo (takze minimalne toyoty, mitsubisihu, hondy, suzuki a mazdy pred sucasnou generaciou su mimo - mozno aj aktualne mazdy, tie nepoznam) vyrobenom po 2012. pre mna auto sa nesklada iba z motora ale potrebujem sa v nom citit v pohode a nerozculovat sa v kuse pri pohlade na pristrojovkuscream napísal:Teraz nebudem narazat na ziadne konkretne auto... ale preco si do prdele ludia nevyberate jazdene auta podla kvality? ... ved nekupujete ziadne vykonne sportove auta, kde clovek musi tu a tam prizmurit oko.
Spoiler: ukázať
Re: vyber auta - final round
ono, riesit tu ci mali 1.8 TSI nahovno napinaky , no booze, tak sa vymenia, a je , a ked ne, tak za 800 sa kupi druhy motor, je tam toho.
PS: zvolavacky na napinaky neboli nikdy.
PS: zvolavacky na napinaky neboli nikdy.
.
Re: vyber auta - final round
Ma to aj cenovy strop? Lebo ja som za imprezu. Na lonskom autosalone ma nevedeli pol hodinu dostat z noveho civicu. Som sa zamkol a povedal ze odchadzam len s autom
Spoiler: ukázať