az kym sa nepokaziquicky napísal:Jaaaaj taky je fajnovy ten range,az kým sa nepokazí taku mám radost
Všeobecná diskusia
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
Tak cákat to mozem:) prémiové auto prémiový servis ) ale nen.i to až také zas
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ma niekto nejake referencie na MV6 motor ? zaujal ma celkom
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
MV6? Nie V6? V akom aute?
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2252
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
zeby opel omega?
Re: Všeobecná diskusia
Tiež ma napadla Omega, ale motor je V6, nie MV6. "M" označuje stupeň najvyššej výbavy
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
no neviem , vsade na omege pisu 3.0MV6 apri 2,5 len V6 ..... zaujima ma prave omega s tym 3litrom (alebo potom 25dti s bmw motorom) vseobecne skusenosti o tychto vozidlach
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
Ja viem len toľko ze nájsť u nás pekný kus je problém, pozeral som sa pred časom po omegach a samé vydojene kravy...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2263
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Všeobecná diskusia
When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
co ratas pod vydojene ? a pozeral si isto 3.0 ? 2,5 ma nejako nezaujima .. rovno 3,0 chcem .... alebo 2,5dti ale to tu neni na slovensku moc
resp dajte inspiracie .. auto podobne kappa/omega/7er/5er/C classe/E classe
resp dajte inspiracie .. auto podobne kappa/omega/7er/5er/C classe/E classe
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
_Mato_ - ale vcelku mu to sedi, este nieco dozadu, kolesa a ma nove audi
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
to je strasny humus :O
nemal by inak niekto zaujem o letne R20, 255/50, z rangu. v pripade zaujmu dam foto na mail-
nemal by inak niekto zaujem o letne R20, 255/50, z rangu. v pripade zaujmu dam foto na mail-
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Ja mám Omegu. 2.5TD (ten starší, nepriamovstrek, označenie X25DT).
Poviem ti tak - vynikajúce auto, neskutočne strašne rád by som si ho kúpil ešte raz, tentokrát s tou spomínanou trojlitrovou V6. Priestorné, široké, pohodlné, tým že je to zadný náhon keď chceš, vieš sa aj vyblbnúť. Má na dĺžku 5 metrov a vôbec o tom nevieš - neskutočne dobrý "rejd" to má. (mám kombíka a chcel by som zasa len kombíka). To mnohými zatracované preposilované servo mne plne vyhovuje - podľa mňa je akurát...
Jednoducho, kľudne by som si to auto kúpil zas a znova, tentokrát ale určite MV6 (lenže ja by som rád kombi a neviem, či 3.0l V6 dávali aj do kombi). Tá nepriamovstreková dva a pólka nie je zlá, len má jednu zásadnú chybu - je to dízel a ja dízle neznášam... Výkonovo to nie je žiaden pretekár, ale je to tak na hrane akurát by som povedal. Ešte o trošililinku menej výkonu by bolo utrpenie. A čím viac - tým lepšie Ale zasa ten zvuk tej nepriamovstrekovej dva a pólky je neskutočný - ten mi robí neskutočne dobre - je to fakt slasť pre uši, taký mohutný silný a vôbec nepočuť dízlové rapkanie. Taktiež tá dízlová dva a pólka netrpí syndrómom arktických vodičov záprahových saní - netuším, ako to robí, ale odkedy to auto mám, tak mám nastavených 22°C AUTO. Asi najväčšiu zimu s tým autom som zažil -13°C. Aj v takomto nečase to auto do 6 minút začalo kúriť (logika kúrenia sa mi taktiež neskutočne páči) a anpriek mojej megacitlivej jazde za studena to auto za takých cca 15 minút malo 80°C, kedy sa tomu už nebojím kandliť...
V počasí, ako napr. dnes (3°C) mala moja Omča cestou z práce po 9 hodinách státia 75°C po 4 minútach jazdy. K tej logike kúrenia, ktorá sa mi tak páči - keď ráno štartnem studené auto - vôbec nič sa nedeje. Vôbec nič. Žiadny ventilátor, žiadny pohyb vzduchu. Keď auto porozmýšľa, že "hmm, už mám takú teplotu vody, že by som to vedela vykúriť na tých 22°C AUTO, čo tam má nastavené", tak auto rozdrapí klapky naplno, aj vetrák pustí naplno. Keď dosiahne teplotu, všetko sa nastaví tak, aby teplotu už len udržiavalo...
Poviem ti tak - vynikajúce auto, neskutočne strašne rád by som si ho kúpil ešte raz, tentokrát s tou spomínanou trojlitrovou V6. Priestorné, široké, pohodlné, tým že je to zadný náhon keď chceš, vieš sa aj vyblbnúť. Má na dĺžku 5 metrov a vôbec o tom nevieš - neskutočne dobrý "rejd" to má. (mám kombíka a chcel by som zasa len kombíka). To mnohými zatracované preposilované servo mne plne vyhovuje - podľa mňa je akurát...
Jednoducho, kľudne by som si to auto kúpil zas a znova, tentokrát ale určite MV6 (lenže ja by som rád kombi a neviem, či 3.0l V6 dávali aj do kombi). Tá nepriamovstreková dva a pólka nie je zlá, len má jednu zásadnú chybu - je to dízel a ja dízle neznášam... Výkonovo to nie je žiaden pretekár, ale je to tak na hrane akurát by som povedal. Ešte o trošililinku menej výkonu by bolo utrpenie. A čím viac - tým lepšie Ale zasa ten zvuk tej nepriamovstrekovej dva a pólky je neskutočný - ten mi robí neskutočne dobre - je to fakt slasť pre uši, taký mohutný silný a vôbec nepočuť dízlové rapkanie. Taktiež tá dízlová dva a pólka netrpí syndrómom arktických vodičov záprahových saní - netuším, ako to robí, ale odkedy to auto mám, tak mám nastavených 22°C AUTO. Asi najväčšiu zimu s tým autom som zažil -13°C. Aj v takomto nečase to auto do 6 minút začalo kúriť (logika kúrenia sa mi taktiež neskutočne páči) a anpriek mojej megacitlivej jazde za studena to auto za takých cca 15 minút malo 80°C, kedy sa tomu už nebojím kandliť...
V počasí, ako napr. dnes (3°C) mala moja Omča cestou z práce po 9 hodinách státia 75°C po 4 minútach jazdy. K tej logike kúrenia, ktorá sa mi tak páči - keď ráno štartnem studené auto - vôbec nič sa nedeje. Vôbec nič. Žiadny ventilátor, žiadny pohyb vzduchu. Keď auto porozmýšľa, že "hmm, už mám takú teplotu vody, že by som to vedela vykúriť na tých 22°C AUTO, čo tam má nastavené", tak auto rozdrapí klapky naplno, aj vetrák pustí naplno. Keď dosiahne teplotu, všetko sa nastaví tak, aby teplotu už len udržiavalo...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ano s m51d25 mam svoje skusenosti Ale specialne v omege by som ho nechcel .. mam ho rad v e34. Ty si tiez davaj pozor na pukanie 6teho valca ktory je skryty najviac vnutri a zvykne praskat kvoli nedostatocnemu chladeniu. Nie malo ludi ma tu zjedlo za TDSko takmer. Mna ale konkretne zaujima ta MV6 lebo keby som mohol kupim si to s TDSkom ktore uz som mal rozobrate a zlozene do sroubika (a brano na svojej omege ma tiez mechanicke cerpadlo postelovane trosku hore). Ale kvoli problemu s chladenim motora to proste nechcem .. z toho mi vychadza 2,5dti co je uz common rail ale na slovensku je to nezohnatelne za prijatelnu cenu. Tak mi zostava MV6tka a neviem ci ist do toho ci nie ....2,5 mi pride malo a ako sa poznam, casom by to skoncilo myslienkami na oturbenie .. chcem mat proste chvilku pokoj od vymyslania. Bol som spokojny strasne s podvozkom omegy ale uz menej spokojny s antikoroznou upravou .. ak tam nejaka je furt mam moznost kupit omegu 2.5td cko s ohnutym ramenom a preliacenymi plechmi za 300e .. ale nie .. lebo ked mas TDSko s mechanikou s odstranenym obmedzovacom a kusok vacsim turbom ako by bolo pekne, tak tam proste musi byt priestor na chladenie
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Že by to bol technický a spoľahlivostný zázrak, to som nespomínal...
Bavíme sa teraz o aute ako takom. Auto mi veľmi vyhovuje. Ak by som si mal dnes kúpiť iné (prípadne nové) auto, veru neviem, čo by som si kúpil, také autá sa dnes už akosi nerobia...
Bavíme sa teraz o aute ako takom. Auto mi veľmi vyhovuje. Ak by som si mal dnes kúpiť iné (prípadne nové) auto, veru neviem, čo by som si kúpil, také autá sa dnes už akosi nerobia...