scream napísal:Teraz nebudem narazat na ziadne konkretne auto... ale preco si do prdele ludia nevyberate jazdene auta podla kvality? ... ved nekupujete ziadne vykonne sportove auta, kde clovek musi tu a tam prizmurit oko.
tak nemudruj a daj nejaky normalny tip na benzinove auto so spolahlivym motorom a normalnou vnutornou ergonomiu aby z toho cloveka neyeblo (takze minimalne toyoty, mitsubisihu, hondy, suzuki a mazdy pred sucasnou generaciou su mimo - mozno aj aktualne mazdy, tie nepoznam) vyrobenom po 2012. pre mna auto sa nesklada iba z motora ale potrebujem sa v nom citit v pohode a nerozculovat sa v kuse pri pohlade na pristrojovku
no, vsak to je prave ten posrany WV problem. Ani bohovi tym sprostym zakaznikom nieco urobit ked je zjavne dosrane (nehovor mi ze nie je). Zvolavacka mala byt velakrat. Nic. Kakame na vas. Je lacnejsie tym nestastnikom poriesit pol motora na zaruku ked sa to zakusne a vyhovarat sa kde sa da nez celoplosne stahovat vsetko. Je to fakt lacnejsie.
Zatlkat, zatlkat, zatlkat. Styri verzie tych napinakov nemali len tak pre srandu.
Ale zratane to maju fakt dobre. Na peniaze. V tom su velemajstri sportu. Akurat mne sa taky pristup hnusi. Dost velmi ako vidno z mojich prispevkov.
Sorry.
Kto tu citoval Vaculika ? Preco napisal X rokov dozadu clanok "vysednete z Pasattu, prichazi Mondeo" ? Preco styrom nulam preznackoval "vorspruch durch technik" na "vorspruch durch MARKETING" ?
Molni, fakt, co Mondeo 2012 ? Daleko lacnejsie ako 15.600eur, zostane ti na vymenu DPFka. Nekradne sa tak ako Pasatt, lebo je to samozrejme horsie auto (kral a vitaz moze byt len jeden).
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
teraz sa vyjadri k tomu co si pisal, lebo to nie je pravda, to ze VW poslednu dobu setri, ok, ale ukaz mi toho kto nie, Fordy s delphi vstrekmi co lahnu po 180tkm? to tu preco nespominas? Lebo lahsie je si kopnut do VW PD/CR motorov? Nezastavam sa VW, Audi co mam velakrat nechapem preco robia veci jak robia, hlavne na novych autach, ale ukazovat tu prstom na preslapy, nech sa paci, da sa aj na inych vyrobcov, ale to je o narokoch ze? Mondeo som jazdil, dvere jak z tanku a odhlucnenie jak prd, prevodovka velky vymyselnik, interier grc plast, ne dik, radsej zainvestujem do preventivnej udrzby napinaku retaze motora, a vychutnam si tichu jazdu v aute co sa mi paci zvonka a zvnutra, nez aby som rano vstaval s pocitom ze zas mam sadnut do toho grcu.
Na margo toho skajaktivu, vysvetli mi niekto preco, do boha v dnesnej dobe, co je rok 2015 kedy mame HD porno a plastove lyzicky, nevie ziadna japonska automobilka opravit vlastnu prevodovku? Preco ked si otvoris cenniky, vidis akurat tak mechatroniku, filter, olej, prevodovku a menic? Tomu hovoris setrenie? V com? Hocjaky fauve jaky dojde, je zlozeny z Bosch, Hella, VDO, Siemens, Continental, WABCO, Contitech, Kolbenschmidt, ZF, Hitachi, dovi, dopo, bodka, posere sa prevodovka, objednavam diely od ZF, rozvody contitech, lambdy bosch, vybojky Hella, elektroniku VDO/Hitachi, nehovoriac o tom, ze kolko sa ich denne vytre, a hocijaky typek ti to rozpreda na diely za tretinove ceny (ked uz chces docasne setrit), co objednas na Mazdu? Hondu, co si vsetko robi vo vlastnej rezii, ano, lambdu za osem stovak prosim pekne, mohol by som osrat...
Mazda mala 4 verzie vysokotlakovych vstrekov do benzinov, a? Spomina to tu niekto? Nikto z toho nerobi tragediu, iba ty. Moja osma ma 12 tu seriu ramien (indexove cislo), vola sa to biznis kamosko, aby mohli uviest diel za doterajsiu cenu a aby mohli menit vyrobu, ked sa nic nebude *****, nebude to kto opravovat, nebude na to nikto vyrabat diely, nikto na tom nezarobi, a peniaze sa nebudu tocit, uz si to doriti uvedomte, auto je zenska na druhu, potrebuje prachy, len vy tu stale vypisujete o blbostiach jak kupit auto do ktoreho nedam ani korunu a najlepsie by bolo aby sa mi kotil dizel v nadrzi este...
>> ked sa nic nebude *****, nebude to kto opravovat, nebude na to nikto vyrabat diely, nikto na tom nezarobi, a peniaze sa nebudu tocit, uz si to doriti uvedomte
no to sme generalne dopadli ked nabuduce budem kriesit majitela niecoho vysypaneho tak mu tvoju message silno odkazem a hodim k tomu siroky usmev. Ze od majitela Audi A8. Mal som dojem ze pri 80k km je dvojtisiceurove prekvapenie v podobe EGR ventilu zlahka kavicka ktora by nemusela prist, ale asi som zo starej skoly. Nezda sa mi ze Polo 1.2 a nakriaknuta DSG pri 27.000km, dva roky tri mesiace je zrovna to co si jeho majitelia zelaju. A dva tyzdne za 1800eurovou opravou lebo to bola len sranda v tej prevodovke, cela skrina samozrejme stoji ukrutne viac, nasledovalo turbiatko za dalsie dve tisicky. Dam ti cislo na majitela, chces ho reimbursovat ? Aj do Galanty pride, len nie na Pole lebo je zase v oprave. Zase neprislo po vlastnych, ved co by som chcel od noveho auta za sedemnast po dvoch rokoch. (tisic eur)
Viem ze taketo pripady sa mozu stat aj u Tojoti, ale sa trochu bojim polozit otazku "co keby sme vsetci kolektivne peniaze cpali do trvacnejsich hodnot ako je Grecko pripadne Osma Polo Mrazda a ich opravy" ale to uz fakt neni treba. Nemozes sa cudovat ze sa mnohi ludia pytaju tak ako Molni, ze sa snazia rozhodnut nejak tak optimalnejsie.
Holt nie kazdy z nas vystreli do salonu ze dajte mi celu vybavu do osmy a nezaujima ma kolko to zozerie za styri roky na opravach a kolko strati na hodnote. A preco dofrasa este nemate deviatku alebo desiatku, aj tie si chcem odniest domov. Uf, taky je svet.
Molni a ty si uz preboha nieco kup. Vidis Snejki hovori ze to neni az taka tragedia, päťka v eurach hore dole... Co robis chalan.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Szkoda Szuperb Kombi 2011 nic ? 1.6 dýcel, na prvej strane si pisal ze nie si pretekar, hybat sa to hybe. Cenovka vyrazzne mensia ako 15.5k tutok za tentok linkovany Pasatt, kufrik vyrazne vacsi, autiak takmer neporovnatelne vacsi na zadnych sedadlach (zena a jedno dieta vzadu).
Je to fakt az taky neprezitelny problem s tym DPFkom ? Ako bolo hore naznacene, prevazne alebo uplne sa splaca pocas radovo 60.000km na uspore paliva ktora objektivne existuje. Dobre, jazdne vlastnosti nemusia byt zrovna triedy M5/AMG kvoli dlllllhej kasni, ale ani ich nehladas a nepotrebujes.
Dost blbych reci o motoroch. Vacsie auto ajtak nekupis, za mensie peniaze ajtak nie, tieto 1.6ky sa katastroficky nesypu. Akoze normalne konstruktivne.
Ha ? 11.000 namiesto skoro 16.000 na obstaranie. Vidim tam priestor na vela DPFiek.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Ja som toho accorda dal schvalne, je to stale auto "ludovu" cenu. Nemusis ho kupit ale skus si ho, kludne niekde v AAAcku, mozno ked vskusas zmenis nazor na auta typu mondeo, ten feeling je uplne iny. Vo vela novych autach som nesedel, mozno sa vela zmenilo ale skor pochybujem....
Priznam sa mam tiez accorda ale pred tym nez som ho kupil som skusal vela aut rovnakej triedy, mozem povedat, ze take BMW ma nvrch, passat je silny super a zvysku vacsinou nieco chyba. Dal som ho ako navrh hlavne preto, lebo neviem o ziadnom zavaznom probleme, ktory by sa ho tykal. Motor snad spolahlivejsi nenajdes, radenie uzasne, kvalita dielov rovnako, s retazovym rozvodom mas do 300t km pokoj, ziadne hlinikove ramena na podvozku a zaroven multilink a dobre jazdne vlastnosti. Niektore diely su drahsie ako na koncern, to ano ale nie su to ziadne astronomicke sumy.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
kludne mu to odkaz, nech sa ti paci, a ked stratis robotu lebo ta nebude treba, budes rad ak si to auto budes moct dovolit a za co natankovat, aj ked sa srat nebude...
Co sa tyka majitela Pola, nabehnut do autorizaku, a ziadat cez SAGU kulanciu, ze plati 1800€ je jeho problem.
Sry, podľa mňa hentá troj-ročná Honda za 17k vôbec výhodná nie je. A to treba ešte tisícku doložiť. Spotreba takisto žiaden zázrak.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Shatterhand napísal:Sry, podľa mňa hentá troj-ročná Honda za 17k vôbec výhodná nie je. A to treba ešte tisícku doložiť. Spotreba takisto žiaden zázrak.
Vyhodna to je co?
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
na accordoch mam nieco odjazdene, ale ze by som z toho auta mal pozitivny dojem nemozem povedat. u nas isli pred dvoma rokmi firemne na predaj za 12-13 tisic, motor 2.2 diesel, takze 16 za to je fakt vela, ked cennikova cena noveho je tusim 22
Prestan fetovat, 2.0 VTEC lifestyle funglovka stoji 28k aj to SEDAN.
COMBI stoji 30k. Takze 16k, teda skoro polovica za 2 rocne auto sa ti zda vela ?
2.0 VTEC je jeden z mala co NEMA priamy vstrek v roku 2014, teda vies auto relativne lacno servisovat a udrziavat, ale sak kupujte si co chcete, potom vyplakavat, kde kupim najlacnejsie turbo z polska z corky z nemecka !.
i-DTEC bohuzial prisposobili novym "modernym" europskym standardom, ale aj tak. Ukaz nieco lepsie v tej kategorii.
2 rocne ste predavali za 11-12k ? Ukaz mi kde a z fleku kupim 2 za cash .
Preco nespomenies ze ste predavali 5 rocne vydojene s 300tis km + a v socke, teda Comfort vybave.
Ked porovnavate, tak pouzivajte rovnaky meter, lebo ak niekto kto sa vozi vo fabii 1.4 mpi povie, ze auto o 2 kategorie vyssie je nic moc, tak je to na zaplakanie
Chris: Vcera som bol v Honde vo Viedni, 23. okrsok, objednany servis. Okrem toho tam mali posledne kusy Accorda (kedze uz sa viac nepredava), z toho jeden kombik 2.2 iDTEC tusim v tmavsej sedej metalize za cca. 25000 (vybavu netusim) a jeden sedan v bielej, vybava Lifestyle (fakt pekny), opat 2.2 iDTEC, cenovka 27990. Pri kupe na Slovensko si mozes od obidvoch odcitat cca. 9-10 % NoVA (eko) poplatok, ktory sa plati pri prihlaseni v Rakusku, cize s tym kombikom si na cca. 22500 + SK registracia. Mozno aj nejaka dalsia zlava by sa dala ukecat. Viac najdete tu: http://www.autostahl.com/auto_honda.php# , klik dole na Bestand. Ten kombik tam ale v zozname nejako nie je, ale bol vystaveny na predajni a nebolo na nom nic o tom, ze by bol predany.
ja sa ospravedlnujem ale v tom bestande nevidim ani jeden accord za 24k, najlacnejsi z tych dvoch je tam za 28k a uz ma za sebou 4.000km, cize je to predvadzacka a NIE NOVE AUTO. Ten druhy voz co je tam ma 4.200km takze ani ten nie je novy, napriek tomu ze stoji 30k.
Je rozdiel NOVE kombi auto za 22k a PREDVADZACKA SEDAN za 28k teda aspon mne to tak pride. . Pre vas ktorym vypadavaju desiatky tisic z vacku to zrejme nebude taka velka delta ako pre mna, to tiez uznavam. Mozno si myslel nie Bestand ale GebrauchtWagen, tam je jeden kombikovy dýclový tmavosedy Akkord za 26k, teda ten co si tam videl, akurat ma 18.300km a rocnik 2013, cize to ZASE nie je nove auto podla toho co ma moj otec ucil. Furt mi hovoril ze nove auta nezvyknu mavat 18.300km na tachometri a rocnik vyroby DVA ROKY DOZADU, tak neviem je mozne ze on tomu tiez moc dobre nerozumel.
Mozem teda este raz poprosit - ukazete mi nejaky novy Akkord za 25k ? Alebo furt budete ukazovat DVOJROCNY za 26k ? A samozrejme tento voz uz ma NoVAu zaplatenu pri prvotnom prihlaseni, takze som presvedceny (ale neviem) ze si to odratat nemozes, cize ziadnych dalsich 8 az 10% dole sa zrejme tiez nekona.
Tych Accordov je nekonecna skoda ze koncia, technicky uzrozumenejsim z nas o 10 rokov pekne stisne řitňí púlky a srdco ked si na ten voz spomenu. Ze nemusel byt kazde dva tyzdne v servise, ze tomu nestrielali motory doradu...
Poznamka : moja skusenost spred 6 rokov je ze NoVA nie je zahrnuta v cene vozu. Mozno sa to zmenilo, ak nie tak to znamena ze nemozes odratat dalsich skoro 10% z ceny ako si pisal. Moznoze uz teraz musia fesaci pisat TotalPreis, neviem.
Za 22k si novy Akkord nepamatam ani ked vytriezviem, z tejto triedy aut boli Akkordy vzdycky SUVERENNE najdrahsie (Pasatt, Mondejo, Vektra ak ju sem mozem ratat - zrejme nie prestizou ale velkostou ano, Mrazda 6, atd, atd), Akkordy boli uplne sialene mimo misu cenovkou. Mozno sa teraz mihne jeden alebo dva nove fakt ze nove nove za cenovku okolo 25k kedze koncia ale rozhodne nie s najvacsim motorom a najlepsou vybavou ; dva mesiace dozadu sme stali v nejakom bratislavskom šope a kukali sme na Civica tazko cez 20k tusim za 23k a to zdaleka nebol najdrahsi... a sme diskutovali s predajcom ze preco asi tak je tych Hónd na nasich uliciach tak vela, preco sa tak dobre predavaju a preco su tak velmi rozsirene. Ze ci nahodou cenovka za to trosku nemoze.
Chris : nie dvojrocne predavali za 11-12k, ale PRED DVOMI rokmi predavali nejake neviemekolkorocne. Mohli byt po leasingu, operative alebo financom, 3 roky, 4 roky, mohli byt kusok starsie 5 roky lebo ved ked sa tie auta nekazia tak firma nema silnu motivaciu ich predavat a s nakupom novych sa neponahla aby nemusela vydrbat z okna dalsie bankovky. Pridavam sa k Chrisovi, zozente akekolvek mnozstvo DVOJrocnych Akkordov za 12k a dohodneme sa kolko vagonov mi ich nalozite.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
turbo: priznavam, ja som to nestudoval, len som ich obisiel a videl relativne fajn cenu za Accorda. Takze potom moja chyba a sorry za mierne zavedenie. Ak bol kombik uz v gebrauchtwagen, tak je jasne, ze NoVA ma uhradenu. Ten sedan ak este nebol registrovany, tak NoVA je odpocitatelna. Ceny sa co mam skusenost udavaju vratane NoVA a MwSt.