Fordy su v pohode ale ja by si to nekupil ale prirovnal by som to k VW si mozu podat ruky. Som rad ze pustili Mazdu a ich vplyv je uz minimalny ako kedysi je Mazda Mazdou.
prvykrat sa mi to stalo este na prvom aute, ale malo uz 5r letne pneu.. /asi znak, ze treba menit/
ale stava sa mi to aj na uplne novom aute s novymi pneu /sice zatial este stale zimne/, pri silnom brzdeni, aj ked asfalt je taky "leskly", a musi byt horuco. to je bezne?
Co sa tyka fordov, tak klasicke atmosfericke benziny boli super motory, takmer bezudrzbove, iba liat benzin a kazdorocne servisovat. Problemy mala prva verzia TI-VCT motora, kde sa zacala kazit mechanika variabilneho casovania. Ja mam druhu verziu, kde to zrejme uz opravili, navyse odstranili 1 katalyzator a 2 lambdy. Za cca 60tis km zatial ziaden problem (klop, klop, klop). Samostatna kapitola je volvacky 2,5l, nadherny motor, pekny zvuk.
ako je poznat druha verzia tohot TI-VCT? to bola tusim 1,6 85kw ale tiez som cital ze ten motor az tak super nie je ale neviem ze robili aj druhu verziu
Moj najvacsi problem s Frodom bol ten, ze v ramci jedineho vyrobneho mesiaca pouzili tri rozne alternatory a kabelaz k nim. Alternator posiel a ja som bol 3x na vrakovisku po nahradny alternator, vybrany z identickeho modelu s identickym mesiacom vyroby . A papalo to viac oleja ako benzinu, ale tak po 120k mil to nie je az take hrozne
scarinko napísal:ako je poznat druha verzia tohot TI-VCT? to bola tusim 1,6 85kw ale tiez som cital ze ten motor az tak super nie je ale neviem ze robili aj druhu verziu
Dvojkovy Focus po facelifte (výroba 2009-2011) mal druhu verziu, ja na ten motor nemozem povedat krive slovo, aj ked vykon nic extra, ale vykonova krivka je nadherne rovna a auto taha od 3000 otacok stale rovnako az dop obmedzovaca.
ZoranICS napísal:Moj najvacsi problem s Frodom bol ten, ze v ramci jedineho vyrobneho mesiaca pouzili tri rozne alternatory a kabelaz k nim. Alternator posiel a ja som bol 3x na vrakovisku po nahradny alternator, vybrany z identickeho modelu s identickym mesiacom vyroby . A papalo to viac oleja ako benzinu, ale tak po 120k mil to nie je az take hrozne
hehe, toto je pravda, ten isty model, rok vyroby aj vybava a auta mozu mat predpripravu na ine doplnkove funkcie. Ale zasa treba povedat, ze minimalne dvojkovy Focus je ako skladacka. Ja osobne mam verziu Sport a postupne som si dorobil z originalnych dielov veci ako tempomat, 4 okna v elektrike, dazdovy a svetelny senzor, osvetlenie noh a zadnych sedadiel, ... Vsetko diely z vrakaca za zlomkovu cenu novych dielov.
mne sa inak velmi pacil v limegreen farbe focus RS ,s 2.5Turbo v5 (myslim)...nadherny zvuk od vyroby...ale prednokolka je pre mna zlym synonymom sportoveho auta :O proste zadok,prip 4X4 ale urcite 4kolky rozumne,nie audi(0percent zabavy)
scarinko, mna skor serie celkovo, ze EU tlaci tlaci vyrobcov do downsizingu, pritom im nenechava ani par rokov na totalne vyladenie motora, a kym oni vyrabaju 2-3 nejaku verziu 1,2TSI, zrazu pride norma EURO6 a uz robia motory 1,2TSI s Euro6, a tak majitelia toho kratkodobo robeneho 1,2TSI nikdy nebudu mat plnohodnotny motor. Tolko problemov s nim bolo, a automobilka to reklamovala a uznavala zaruku, lebo na hladanie nejakej kontrukcnej zavady kaslala, ked mala pripraveny na vykrese uz dalsi motor. Proste, niekedy sa jeden motor napr 1,9TDI robil pomaly 8-10rokov, a posledne verzie boli elo nuno, vyrobcovia vychytali vsetky muchy. A teraz, za ten cas, kym je jedna verzia na trhu vyrobca nema sancu, lebo uz mu EU tlaci ze musi ist este nizsie s normami a teda opat este zasa iny motor.
podla mna z vela verzii motorov na ktore nadavame by boli super motory, keby na nich vyrobca mal viac casu. no je jasne, ze ked EU tlaci, tak nikto nebude dalej vyvijat staru platformu, ale ide uplne od nuly.
Lebo to je supertruper a vsetci na zemi by tak mali fungovat. prestahujme sa rovno do ciny, tam ziadne emisne normy neplatia a hla ake maju krasne slnecne dni a ziadnu rakovinu pluc